Mooi gemaaktquote:Op maandag 13 december 2004 18:10 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] (niet uploadbaar, maar je mag deze url gebruiken)
[afbeelding] (uploadbaar 9kb)
quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:42 schreef pilske01 het volgende:
hierbij post ik hier even mijn vraag die ik icons klaar terwijl je wacht deel ???? al had gesteld.
Ik zag verschillende topics met deze naam maar kon nergens meer een toevoeging doen (correct me if i'm wrong en niet goed heb gekeken).
Maar ik wilde namelijk een nieuwe avartar hebben voor op een forum. Ik zat te denken aan dit plaatje
[afbeelding]
Of iets wat te maken heeft met vuurwerk.
dus misschien dat er mensen wat leuke ideeen hebben en ook kunnen en willen maken.
En ik zou er dan graag de naam HOLE-10 in hebben staan ipv Hertog Jan
En dan in het plaatje wat leuke bewegingen zichtbaar maken zoals in dit topic
Wie kan me helpen met t maken v een mooie bewegende avartar
Dus mensen wie kan me helpen?
hm, imageshack kan ik mijnn avatar niet meer via linken, mag ik deze link gebruiken?quote:
Je kunt em bijvoorbeeld ook gewoon even op je pc opslaan en in je Profiel op de fok-server gooien...?quote:Op woensdag 15 december 2004 23:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hm, imageshack kan ik mijnn avatar niet meer via linken, mag ik deze link gebruiken?
of is dat private webspace enzo?
dat heb ik al geprobeerd, maar fok accepteert em nie omdat het geen .jpg .gif .bmp bestand mag zijnquote:Op donderdag 16 december 2004 00:08 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je kunt em bijvoorbeeld ook gewoon even op je pc opslaan en in je Profiel op de fok-server gooien...?
* Yeahinho kijkt naar de bestandsnaam.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:17 schreef Martineke het volgende:
[..]
dat heb ik al geprobeerd, maar fok accepteert em nie omdat het geen .jpg .gif .bmp bestand mag zijnterwijl me andere icoontjes toch echt .jpg bestandjes zijn, snapt er geen hol meer van!
quote:Op donderdag 16 december 2004 21:27 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb een mischien wel lastig verzoekje, namelijk of iemand onderstaand plaatje zo zou willen maken dat het als een soort van cilinder rond draait en dat je dan steeds maar een deel ziet. Omdat als de hoogte goed is, hij te breed is, daarom lijkt t me leukt als hij horizontaal langs-scrollt.
http://www.conceptenterprisesinternational.com/Jaguar_Logo.jpg
Alvast bedankt
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:52 schreef brtausi het volgende:
Ey ey.
Zou iemand er voor kunnen zorgen dat die een beetje een geloofwaardige kerstmuts op heeft (zoals Dark Elf bijvoorbeeld)
[afbeelding]
Alvast bedankt
quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:27 schreef HarigeKerel het volgende:
Zou iemand een mooi icoontje van dit plaatje kunnen maken? het gaat vooral om het gezicht, ik zou hem graag zo "klein" willen hebben dat hij niet als webicon gehost hoeft te worden...![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 december 2004 13:39 schreef Ajaxfan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Graag een icon waar deze logos elkaar afwisselen dus rouleren. Graag in 60x60 pixels 9kb als het mogelijk is zodat ik em ook op andere fora kan gebruiken.
Probeer eensquote:Op woensdag 22 december 2004 08:43 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
Ik had hem opgeslagen op picserver maar om een of andere reden wil Fok! het plaatje niet accepteren...
[afbeelding]
Kan iemand meldden hoe ik dit toch voor elkaar krijg?!
bedankt maarum ik blijf maar deze melding krijgenquote:Op woensdag 22 december 2004 13:24 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Probeer eens
www.imageshack.us
iemand?quote:Code #121
Fout bestandstype: het bestand met type 'application/octet-stream' is niet toegestaan voor plaatsing op de server.
quote:Op donderdag 23 december 2004 15:09 schreef kinky_queen het volgende:
Zou iemand van onderstaande foto een leuke avatar willen maken voor mij? Alvast bedankt!
![]()
[afbeelding]
Nogmaalsquote:Op zondag 19 december 2004 01:21 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Kan iemand dan deze maken?
[afbeelding] Begin, 2x rond laten draaien. En dan vervolgens deze achter elkaar... (2 seconden per plaatje)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn dank is groot!
Hey bedankt! Maar die mag ik niet gebruiken op het forum waar ik hem wil zaaien...quote:Op donderdag 23 december 2004 15:36 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
of meer in je huidige stijl :
ik heb dus idd mijn plaatje via ImageShack aangeboden aan Fok! maar die pakte die oook niet. ik was zo vrij om alle mogelijke links een voor eeen intevullen om te zien of er toevallig een tusen zat die het wel deed....quote:Op donderdag 23 december 2004 16:04 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
welke url vul je in bij je webicoon?
zoiets?quote:Op donderdag 23 december 2004 16:02 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Hey bedankt! Maar die mag ik niet gebruiken op het forum waar ik hem wil zaaien...
ps anychance dat je de FTR Award avatars zou willen maken?
![]()
oe, dat zou geweldig zijn! Ik MOET ze niet hebben voor een bepaalde datum hoor, ga er maar aan rotzooien als je de tijd er voor hebquote:Op donderdag 23 december 2004 16:48 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
zoiets?![]()
Ik wil ze wel maken, maar tegen wanneer moet je ze hebben?
Wat vind ik jou toch een ondankbare klootviool zeg!quote:Op maandag 27 december 2004 11:46 schreef Chen het volgende:
[afbeelding]
Wil iemand die voor mij GOED en MOOI verkleinen?
ik heb deze anders wel een maand of 2 maanden gehad schatjequote:Op maandag 27 december 2004 11:48 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat vind ik jou toch een ondankbare klootviool zeg!
Om de paar weken kom je weer aanzeiken voor een nieuw icoontje....
Wow, wat gaan die maanden hard bij jou. Ik tel er pas één sinds [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #40quote:Op maandag 27 december 2004 11:49 schreef Chen het volgende:
[..]
ik heb deze anders wel een maand of 2 maanden gehad schatjeVergeef me alsjeblieft. Maar deze vind ik gewoon zo cool zou je het alsjeblieft voor mij willen doen
En wat nou nep subtopper![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |