Zo is datquote:Op vrijdag 12 november 2004 18:04 schreef phluphy het volgende:
De rest van de "moeilijke tijd" gaan we ook heus wel doorkomen, de dagen vliegen om dus wat dat betreft zullen we dit hopelijk snel achter ons hebben.
Misschien moet je Tobias een keertje heet wassenquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:26 schreef pluisje het volgende:
Verder heb ik op het CB nog een tijd met de wvk zitten praten, zij maakte zich ook wat zorgen om me omdat Tobias natuurlijk ook zo zwaar is. Zoals zij ook aangaf, Tobias heeft het gewicht van een kind van pakweg 8 maanden, maar de ontwikkeling van een kind van 4,5 maand. En hij kan dus niet zitten, kruipen etc. Da's niet zo best voor je rug
Maar ja...wat doe je eraan?
quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:50 schreef Luchtbel het volgende:
Pluis ik ga de tijdschriften doorzoeken voor dat ene artikel voor je, tis toch lekker weer
Ach het is chronisch en ik heb het al jaren maar nu is het weer ff extra opletten. Vooral een kind uit in en uit de box en kinderwagen tillen is een aanslag op de rug. Dus maar weer zoveel mogelijk op mijn houding lettenquote:Op vrijdag 12 november 2004 22:25 schreef phluphy het volgende:
Pluisje en Snoopy doe het zoveel mogelijk kalm aan![]()
Groot gelijk. Komt tijd, komt raad. En daarbij, ik neem aan dat eerst de vervangster aan de beurt is om evt. ruimte te makenquote:Op zaterdag 13 november 2004 08:58 schreef Sugar het volgende:
Sugar is er eigenlijk niet eens zo van onder de indruk. Het zal allemaal wel, het komt wel goed!
Ooooo!!!!quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:09 schreef pluisje het volgende:
Ziek zijn
quote:Op zaterdag 13 november 2004 08:58 schreef Sugar het volgende:
Sugar is er eigenlijk niet eens zo van onder de indruk. Het zal allemaal wel, het komt wel goed!
Het bloeden is wel helemaal gestopt maar ik voel me nog niet helemaal goed. Lichamelijk dan maar dat is ook wel iets minder geworden. Dus ik denk dat het nu echt wel goed komt.quote:Op maandag 15 november 2004 12:22 schreef kozakken het volgende:
Lekker Luchtbel! Hoe voel je je nu? Fijn dat Jolie d'r beste kant ook heeft laten zien. Wat kun je dan lekker trots op je uk zijn, vind je niet.
Ik ben dus niet oververmoeid, geloof ik. Ik ben namelijk niet moe, ik slaap ook goed. Het is alleen die hyperventilatie en paniekaanvalachtig gedoe. Volgens de dokter een teken van uitputting van het lichaam, maar da's toch iets anders dan oververmoeidheid.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:05 schreef Karin het volgende:
Tan als ik het zo lees is het ook niet gek dat je oververmoeid bent, jeetje 4 kinderen, tis allemaal niets niks.
Doe lekker rustig aanDenk om jezelf en ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt
Ja, je krijgt de 'meest ontaarde moeder' awardquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:13 schreef LadyS het volgende:
mijn schoonzusje had Amber net een paar uurtjes meegenomen.. voor het eerst dat ik thuis was zonder amber.
Ik heb haar niet echt gemist.. ben ik nu een ontaarde moeder![]()
1 kop suikerquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:33 schreef Lois het volgende:
Wat is een armoedecake?
Ik had een maand geleden al een herindicatie moeten krijgen, maar nog steeds niemand gezien of gehoord. Ze zijn er nu van de vitras achteraan.quote:Op woensdag 17 november 2004 11:44 schreef phluphy het volgende:
Misschien een nieuwe RIO indicatie aanvragen dan?
Gewoon lekker vertellen hoorquote:Op woensdag 17 november 2004 16:48 schreef dutchie het volgende:
En als ik dan wat wil vertellen over Léon voel ik me gewoon bezwaard, omdat het dan voor mezelf voelt alsof ik zo over jullie reacties heen wals.
Oe, heb je de uitslag al?quote:Op woensdag 17 november 2004 16:56 schreef Anitra het volgende:
Dutch wij willen juist heeeeeeeel graag weten hoe het met Leon isIk had van de week zelfs nog naar je gezocht ivm die echo van de heupendie is inmiddels al geweest
Juistem, Dutch, ik heb ook niet de tijd om op alles te reageren. Ik gooi meestal gewoon mijn post ertussendoor en reageer als ik denk dat ik idd iets toe te voegen heb. Dus kom maar op met je verhalen!!!quote:Op woensdag 17 november 2004 16:55 schreef snoopy het volgende:
[..]
Gewoon lekker vertellen hoorWij vinden het leuk om te lezen en je bent toch niet verplicht om op iedereen te reageren
![]()
Dus kom maar op met die verhalen![]()
Ben je mal johquote:Op donderdag 18 november 2004 10:09 schreef piglet het volgende:
Je krijgt die kloofjes toch eigenlijk alleen maar als je zelf iets verkeerd doet)
Gezellig Sjoeg, kom je Maria showenquote:Op donderdag 18 november 2004 10:50 schreef Sugar het volgende:
Wij gaan trouwens dit weekend een weekendje weg! Naar Valkenburg!![]()
Leuk wel, hoop ik. Alleen het wordt shitweer...
HIer valt 't tot nu toe reuze meequote:Op donderdag 18 november 2004 11:42 schreef dutchie het volgende:
*oren dichtstopt*
Ik wil het niet horen van hangzakjes!
Heb nog steeds de illusie dat die van mij na de bv weer terug springen in hun oorspronkelijke prompte staat.![]()
Dat zeggen ze op het bv-forum wel ja, maar hier heeft een lactatiekundige meegekeken en het happen en aanleggen enzo ging gewoon goed, de oorzaak voor mijn kloven toen is dus ook niet bekend (maar het ging wel over en nu heb ik nergens last van).quote:Op donderdag 18 november 2004 10:09 schreef piglet het volgende:
Je krijgt die kloofjes toch eigenlijk alleen maar als je zelf iets verkeerd doet)
quote:Op donderdag 18 november 2004 12:21 schreef poemojn het volgende:
LadyS, foei! Was er ook een 'ontaarde moeder award'?![]()
er wordt gezegd dat je pas een jaar nadat je gestopt bent met bv je uiteindelijke vorm hebt. Het kan idd nog alle kanten op als je net gestopt bent.quote:Op donderdag 18 november 2004 12:21 schreef poemojn het volgende:
[..]
/edit
Over dat hangen: dat begint toch als je stopt met bv/zwanger zijn en trekt weg als de leegte weer met vet gevuld wordt?
quote:Op donderdag 18 november 2004 10:31 schreef dutchie het volgende:
Piglet, werd je niet zelf telkens wakker om te luisteren of hij al wakker was?
quote:Op donderdag 18 november 2004 20:40 schreef Anitra het volgende:
ik ben echt een doos, maar wat is de potloodtest?
Pfff, ik dacht dat het andersom was. Begon me al zorgen te makenquote:Op donderdag 18 november 2004 21:12 schreef piglet het volgende:
[..]
dat is als je een potlood onder je borst houdt en kijkt of hij valt of niet. Als ie niet valt is het niet goed
![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 09:37 schreef babsie.babsie het volgende:
Het zit jullie niet mee de laatste tijd
het is wat donker om jullie heen
alles ziet soms zo somber uit
en jullie voelen je soms
een beetje alleen
Vandaar dit berichtje
uit vriendschap dit teken
om te laten zien dat we er zijnl
om jullie een hart onder
de riem te steken
Pak de armen om je heen
want alleen is niet zo fijn
en bedenk dan dit.......
jullie zijn niet alleen
![]()
![]()
![]()
Ga jij het ff regelen voor mequote:Op dinsdag 23 november 2004 14:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee loena, tuurlijk reageer je niet overtrokken! Echt belachelijk dit![]()
![]()
Afzeggen oké, maar twee dagen van tevoren? Prima dat ze jullie uit het programma flikkeren, maar imho moeten ze ervoor zorgen (en dokken) dat Kian die nieuwe prikjes krijgt. Echt klote dit
Zo te zien weet jij het zelf ook wel te regelenquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:29 schreef Loena-tik- het volgende:
Ga jij het ff regelen voor melijkt me namelijk wel een goed plan
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:57 schreef Anitra het volgende:
Jemig Loena dat is toch van de zotte? Ik zou ook pissed zijn.
Is het vandaag van-het-kastje-naar-de-muur-dag? Ik heb 1,5 week geleden met uwv amsterdam aan de foon gehangen over mijn uitkering, alles was in gang gezet, moest wachten op oproep van mediche dienst. Geen oproep gekregen dus weer eens gebeld. Utrecht heeft niks ontvangen van amsterdam, amsterdam zegt het wel opgestuurd te hebben en zitten te wachten op goedkeuring voor betaling vanuit utrecht. Morgen dus weer utrecht bellen. Ik word er ziek van, ik kan al nergens heen en nu word mijn financiele vrijheid me ook nog eens afgepakt
Zullen we samen in een hokje stoom af gaan blazen Loena?
Vind het ook niet zo'n ramp dat het vol is en dat ie die prik niet kan krijgen maar ik had alle info al ontvangen van Vaxinostics, had het toestemmingsformulier al ondertekend en de afspraak(a.s. woensdag) stond al en Five had er met zijn planning van afspraken met klanten al rekening mee gehouden want Connor moest op het tijdstip dat ze zouden komen uit school gehaald worden. Nee dat van die prik vind ik niet zo'n probleem, die was ook goed genoeg voor mijn andere twee knullen dus...quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:12 schreef Sugar het volgende:
Ik meldde bij het cb dat we mee wilden doen aan het onderzoek. Dat meldde ik op de dag dat Maria een consult had, eventueel dus voor een "ouwe" prik aldaar of om te zeggen dat we voor het onderzoek kozen. Toen ik dat dus aangaf, bleek het idd waarschijnlijk te druk en al vol! Vond ik ook balen!
Twee dagen later telefoontje dat het onderzoek echt vol zat en dat we dus toch op de "ouwe" manier moesten laten prikken. Heb dat toen maar razendsnel geregeld en niet te veel gesimd. Maar ja, leuk was anders ja!
Sterkte Loena!
quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:37 schreef Suzanna het volgende:
Hoorde net van een vriendin van mij dat ze keelontsteking (of zoiets heeft) en 39 graden koorts...en drie kids van haar ook (oudste meisje van 4, jochie van 2 én baby van 7 maanden!!)...
Super zielig...maar ik kan haar niet helpen... .:( Hebben jullie een idee om haar op te vrolijken? (als ervaren moeders...)
Hier sluit ik mij helemaal bij aanquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:42 schreef babsie.babsie het volgende:
Kozakken : ze hebben zich nu ook voorgenomen Danyel niet eerder weer mee naar huis te nemen voordat het ook echt beter met hem gaat. De fysiotherapeute was er vandaag en zij vond ook dat Danyel op dit moment niet verder ontwikkelde (en dat kan ook niet als je altijd maar pijn hebt)
Pluph en Jeroen zijn echt geweldig dat ze dit zo lang hebben volgehouden![]()
maar nu is de koek echt op.
Dat vaccin hebben ze hier nu nog niet, ze vaccineren nu nog met het oude vaccin. Kian zou aan een onderzoek meedoen waarbij hij gevaccineerd zou worden met een vaccin dat in het buitenland al een poosje gebruikt werd. De deelnemende kids worden opgedeeld in twee groepen, beide groepen krijgen in wezen het zelfde vaccin maar dan afkomstig van twee verschillende producenten. Zal wel een beetje een kosten/baten verhaal zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:37 schreef jessie het volgende:
Loena heb je het nu over die dktp prik. Ik snap er niks van. Die word in januari 2005 nu toch overal gegeven straks. Hoe kan het dan dat ze nu geen spul meer hebben en straks heel nederland meoten prikken ermee. Of heb jij eht over iets heel anders?
Vanochtend heeft ze op de FP nog een beautyreview geplaatst!quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:10 schreef Loena-tik- het volgende:
Hee, heb Pluis ook al een tijdje niet gezien...
Jemig dat schiet ook niet opquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:32 schreef Luchtbel het volgende:
Anitra ik heb nog steeds niks gehad
Loena, dat je boos bent snap ik! Briefje naar de Consumentenbond?
Jaja, BEHALVE dat danquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:53 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
dat weet ik wel....op haar drie koters passen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 09:37 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Jaja, BEHALVE dat dan... (ze woont helaas te ver weg!!)
Hier precies hetzelfde. Als maar hopen dat het beter gaat voor ze... met ze...quote:Op woensdag 24 november 2004 12:03 schreef dutchie het volgende:
Babsie wil je Phluphy, Jeroen, Danyel en jezelf een hele dikkegeven van mij?
Begrijp me niet verkeerd; ik voel me bijzonder gezegend met zo'n gezonde vrolijke knul als Léon. Maar als ik dan naar Phluphy kijk denk ik: Waarom is het zo oneerlijk verdeeld?
Het lijkt maar niet op te houden bij hun.
Ik heb mijn portie verdriet in het verleden wel gehad en ben dus zo vreselijk dankbaar voor Léon. Maar ik vind het zo oneerlijk voor hen. Wanneer breekt voor hen de tijd aan die wij andere (nieuwe) moeders met onze spruiten meemaken? De periodes dat ze echt kunnen genieten van Danyel worden telkens weer opzij geschoven door ellende.
Ik gun ze het grote genieten zooo!
Ja, dat is weer wat normaler ook! Thanksquote:Op woensdag 24 november 2004 21:10 schreef bixister het volgende:
luchtbel is 't met jou nu die bloedingen voorbij zijn ook weer wat beter aan het gaan (qua darmen enzo)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |