En waarom is het als gift gunstiger, en wie kent amerikaanse webshops met internationale shipping en waar ze dat doen?quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Met een beetje pech mag je nog wat invoerrechten gaan betalen.
Als je het vanuit Amerika wil bestellen, zorg er dan voor dat je een webshop vindt die het als 'Gift' wil verzenden.
Formateer even je iPod als FAT32 ofzo. Dan zou het wel moeten werken.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hmmz, ik heb m'n iPod gister binnen gekregen, maar er zit alleen een Duitse en Franse handleiding bij.
Mijn PC blijft ook zeuren over een unknown USB device, ook nadat ik alle software heb geinstalleerd.
Hoe krijg ik in godsnaam muziek op dat ding?.
Dan zeurt de douane niet.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:40 schreef Maaark het volgende:
[..]
En waarom is het als gift gunstiger,
op zondag?quote:Op zondag 19 december 2004 10:31 schreef Tovaho het volgende:
ik denk dat ik er vandaag maar eens eentje ga aanschaffen.....kerstpakketje voor mezelf (40Gb of 40GB photo)
quote uit andere topic, iemand?quote:Op zondag 19 december 2004 15:42 schreef Robzilla het volgende:
me heeft een iPod 3rd Generation 10GB.
Ik heb hem al een tijdje, en hij heeft al flink wat krasjes op het display enzo. Weet iemand nog een goede manier om dit weg te krijgen?
van dat spul kopen waar je ook krassen van mobiele telefoons kan verwijderenquote:
Displex!quote:Op zondag 19 december 2004 17:35 schreef GiSH het volgende:
[..]
van dat spul kopen waar je ook krassen van mobiele telefoons kan verwijderen
Koopzondag. De 'gewone' 40GB toch maar gekocht.quote:
Dat was het idd. Lukte alleen met FireWire.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:30 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Formateer even je iPod als FAT32 ofzo. Dan zou het wel moeten werken.
en hoe?
weet ik veel
Dat komt omdat je nummers niet goed getagged (id3) zijn.quote:Op maandag 20 december 2004 12:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als ik die er allemaal gelijk insleep krijgt de helft wel een mapje per album, waar de helft van de nummers instaan en de rest staat door elkaar.
Kan je via je explorer ook gewoon nummers kopieeren en mapjes maken? Beetje onhandig allemaal hoor.
quote:Op maandag 20 december 2004 13:03 schreef nietzman het volgende:
Tag&Rename is een hele goede tool om je muziek van goede tags te voorzien.
gaat deze ontwikkelingen hopelijk goed volgenquote:Op maandag 20 december 2004 21:02 schreef Maaark het volgende:
Op http://www.excaliberpc.com hebben ze de 40 gb iPod voor $375 + max. $37.50 shipping (met tracking order).
Dat zou uitkomen op zo'n 315 euro. Ze hebben ze nu niet in stock, maar 'tis wel erg goedkoop!
Ook accepteren ze paypal, da's veilig!
Nu maar hopen dat ik, als ik het over een paar weken ga bestellen, geen invoershit hoef te betalen
Ja muziek gaat altijd door totdat je een nieuw nummer selecteerd.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:05 schreef Maaark het volgende:
Vraag;
Kan je op de iPod notes lezen terwijl je lekker zit te luisteren naar een nummer?
Mja, maar het zal nog wel even duren hoorquote:Op woensdag 22 december 2004 22:08 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
gaat deze ontwikkelingen hopelijk goed volgen
als je iets weet met betalen ofzo, gewoon posten! ben ook nog steeds op zoek![]()
Kijk Nietz, nog een mooie:quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
He-le-maal kapot-aanklagen die Medion.
quote:Op woensdag 22 december 2004 22:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kijk Nietz, nog een mooie:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=458514&c=132
[afbeelding]
ding kost toch weer 90 euri?quote:Op donderdag 23 december 2004 09:39 schreef RubberenRobbie het volgende:
Voor de iPod kun je ook gewoon een medialezer kopen, waarbij je de iPod ook als imagetank kunt gebruiken!
iets anders selecterenquote:Op donderdag 23 december 2004 09:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoe kan je een nummer stoppen. Ik houd nu die pauzeknop even ingedrukt en dan gaat het scherm uit.. Maar als ik dan klik gaat ie weer verder waar ie was gestopt..
Kost dat batterijen?.
Ja, dat kost batterijenquote:Op donderdag 23 december 2004 09:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoe kan je een nummer stoppen. Ik houd nu die pauzeknop even ingedrukt en dan gaat het scherm uit.. Maar als ik dan klik gaat ie weer verder waar ie was gestopt..
Kost dat batterijen?.
Ja, toch he?quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, dat kost batterijen
Ik scroll altijd naar een mapje met maar 1 nummer erin, klik dan 2 keer zodat ik zelf kan selecteren vanaf waar ik het nummer wil luisteren en scroll dan de speeltijd helemaal door anar het eind.
Vervolgens nokt de ipod met spelen en keert terug naar het menu.
Ik heb 1 keer een stopknop ontdekt geloof ik door een bepaalde toetsencombinatie, maar die ben ik verdomme vergeten
Ik zal mijn boekje er ook eens op nalezen.
Boekje: jaquote:Op zaterdag 25 december 2004 10:49 schreef De_Warme_bakker het volgende:
er moet toch wel een boekje bijzitten?!
en een stopknop??
ik heb ook alleen die 2 boekjes, maar @ de site staan wel PDF-files die werken ook welquote:Op zaterdag 25 december 2004 02:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, toch he?
Ik vond die batterij al zo verdacht snel leeg gaan.. En ik heb alleen een Duits en een Frans boekje..
Tnx for the tip iig.
menu en play + / - 5 seconden indrukkenquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:38 schreef Robzilla het volgende:
nou als iemand die combinatie weet waar SEMTEX het over had, laat het dan even weten
is dat niet een reset?quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
menu en play + / - 5 seconden indrukken
Daar gebruik ik gewoon de pauze knop voor.quote:Op maandag 27 december 2004 12:25 schreef De_Warme_bakker het volgende:
wtf...
hoe stop je dan in godesnaam je nummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |