Misschien iets voor in de OP, en twi niet zo sjaggie jijquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:24 schreef twi het volgende:
Met alle respect, het is toch wel erg frustrerend om elke tien posts te moeten zeggen dat je een creditcard nodig hebt en dat het geld kost. Zo moeilijk is het niet om even om je heen te kijken...
Hmm dit is wel wat jaquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:42 schreef twi het volgende:
Deze OP, waar alles in staat?
yadieyadieya yadieya
[/url]
Die heb ik dan ook over het hoofd gezien toen ik mijn vragen had over livequote:Op vrijdag 12 november 2004 13:55 schreef twi het volgende:
Die is er pas een jaar
Ik dacht al ,want dat had ik niet gepostquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
OP gekopieerd.
Twi, wil jij je post editten. Anders staat ie er twee keer..
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:04 schreef Bastard het volgende:
Ik had hier gepost
Erg simpel.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:22 schreef GinaG het volgende:
*Besloten heeft om Twi ook maar eens te irriteren![]()
Mensen ik ga straks mijn nieuwe xbox ophalenNu weet ik dat ik mijn live account kan overzetten
Weet iemand hoe dit precies moet
![]()
En Twi graag kleurentekening erbij met pijltjes en lieve kleurtjes![]()
Heet jij Twiquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Erg simpel.
Accountnaam, CC houdernaam, CC nummer en je postcode invullen en klaar is Gina.
Normaal 60 euro.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:25 schreef IndoGuyver het volgende:
Hoeveel kost Xbox Live eigenlijk? Bedoel...wanneer je abbo verlopen is.
Zat erover te denken om zo'n combopack te halen van HALO 2 en dan 2 maanden proef abonnement (met headset?).
FoK!-ertjes kapot knallen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |