Misschien iets voor in de OP, en twi niet zo sjaggie jijquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:24 schreef twi het volgende:
Met alle respect, het is toch wel erg frustrerend om elke tien posts te moeten zeggen dat je een creditcard nodig hebt en dat het geld kost. Zo moeilijk is het niet om even om je heen te kijken...
Hmm dit is wel wat jaquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:42 schreef twi het volgende:
Deze OP, waar alles in staat?
yadieyadieya yadieya
[/url]
Die heb ik dan ook over het hoofd gezien toen ik mijn vragen had over livequote:Op vrijdag 12 november 2004 13:55 schreef twi het volgende:
Die is er pas een jaar
Ik dacht al ,want dat had ik niet gepostquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
OP gekopieerd.
Twi, wil jij je post editten. Anders staat ie er twee keer..
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:04 schreef Bastard het volgende:
Ik had hier gepost
Erg simpel.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:22 schreef GinaG het volgende:
*Besloten heeft om Twi ook maar eens te irriteren![]()
Mensen ik ga straks mijn nieuwe xbox ophalenNu weet ik dat ik mijn live account kan overzetten
Weet iemand hoe dit precies moet
![]()
En Twi graag kleurentekening erbij met pijltjes en lieve kleurtjes![]()
Heet jij Twiquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Erg simpel.
Accountnaam, CC houdernaam, CC nummer en je postcode invullen en klaar is Gina.
Normaal 60 euro.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:25 schreef IndoGuyver het volgende:
Hoeveel kost Xbox Live eigenlijk? Bedoel...wanneer je abbo verlopen is.
Zat erover te denken om zo'n combopack te halen van HALO 2 en dan 2 maanden proef abonnement (met headset?).
FoK!-ertjes kapot knallen![]()
Nee, er zit helaas geen headset bij. (sinds gisteren een Halo-2-pack in m'n bezit)quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:25 schreef IndoGuyver het volgende:
Hoeveel kost Xbox Live eigenlijk? Bedoel...wanneer je abbo verlopen is.
Zat erover te denken om zo'n combopack te halen van HALO 2 en dan 2 maanden proef abonnement (met headset?).
FoK!-ertjes kapot knallen![]()
Zit er bij zo'n pakketje van 30 euro ook een headset? En zo nee, is die headset ook apart te verkrijgen? (dus buiten de starter's kit)quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:44 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Normaal 60 euro.
Maar als je een beetje de aanbiedingen in de gaten houdt kan je wel iets leuks scoren.
Ik heb m'n live! abo verlengd met een xbox live starter kit + Ninja Gaiden + Mechassault voor 75 euro.
Soms heb je pakketjes voor 30 euro, gewoon een beetje rondkijken dus.
Mee eens. De bom op live, en beste online game tot nu toe. Geen lag, vette actiequote:Op zaterdag 13 november 2004 00:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oh.mijn.God.
Wat is HALO 2 enorm vet op LIVE..
Hmzquote:Op zaterdag 13 november 2004 01:03 schreef twi het volgende:
Ja, bij zo'n setje van 30 euro zit ook een headset. Hij is ook los te verkrijgen, voor 29,95 euro
Laatste potje Rockets gedaanHeerlijk, alleen was 't veld een beetje groot. Wel gewonnen, uiteraard
Ik heb wel een end aan je killingspree gemaaktquote:Op zaterdag 13 november 2004 01:03 schreef twi het volgende:
Ja, bij zo'n setje van 30 euro zit ook een headset. Hij is ook los te verkrijgen, voor 29,95 euro
Laatste potje Rockets gedaanHeerlijk, alleen was 't veld een beetje groot. Wel gewonnen, uiteraard
Werd er nog nerveus vanquote:Op zaterdag 13 november 2004 01:05 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Hmz
Ik kwam in de buurt
Vrouwen met rocketlaunchers, vrouwen achter het stuur.........................quote:Op zaterdag 13 november 2004 01:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb wel een end aan je killingspree gemaakt![]()
dat idee maakt mijn lage score wat draagelijker![]()
Hey, ze kan best goed rijden hoorquote:Op zaterdag 13 november 2004 01:25 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Vrouwen met rocketlaunchers, vrouwen achter het stuur.........................
En dat moet JIJ zonnodig zeggen heyquote:Op zaterdag 13 november 2004 01:25 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Vrouwen met rocketlaunchers, vrouwen achter het stuur.........................
quote:Op zaterdag 13 november 2004 07:25 schreef Rahl het volgende:
ik snapte niet zoveel van dat spel met die bom
kan ook aan de wiet gelegen hebben
Ja, was tof toen we het eenmaal door hadden ja.quote:Op zaterdag 13 november 2004 08:56 schreef Neverstop het volgende:
Assault was inderdaad in het begin vooral wazigheid alom.
Het werd pas leuk toen we uitgevonden hadden hoe het werkte. Daarna was het erg ok, een beetje als the A-Team met een warthog op de bom afscheuren en dan bij de vijand naar binnen rennen om vervolgens neergemaaid te worden
.
IK heb luxaflex (witte) die al zo een 8 jaar kapot isquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:07 schreef Tranqualizer het volgende:
rolgordijn, luxefles of gordijnen doet wonderen
Heb 't zelfde probleem, weet niet waaromquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoe krijg ik dat XBOX tabje ook alweer in MSN?
Ik heb me aangemeld en zo, maar ik krijg nu alleen alerts, Die friendslist zie ik niet meer.
(Heb wel Amerikaanse postcode ingevuld en zo)
Wij moeten straks samen gaan team skirmishen. Jij roeleert namelijk in 1 vs 1 tijdens een groot slagveldquote:Op zaterdag 13 november 2004 18:20 schreef Tain het volgende:
is de uitnodiging voor de fok clan
Dat lijkt me een goed planquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:20 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Laten we rond 20.30 Halo 2 doen. Lijkt me een puik plan.
Ik heb Bastard, twi, DinoPK, Tain en pkwarts alvast toegevoegd.
Mag jij rijden,quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:27 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan![]()
En jou heb ik ook toegevoegd.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:27 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan![]()
Ik heb 1mbit up. Wil wel hosten als dat nodig is.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Maken we dan spellen aan die alleen voor Fokkers open staan? Wie is gewoonlijk de host?
Mooi. Dit doe ik voor het eerst, dus de vraag is: hoe kan ik jullie op het live netwerk vinden?quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb 1mbit up. Wil wel hosten als dat nodig is.
Lagvrij iig. Althans, gisteren werkte het prima.
druk op geel als je op xbox live bent dan zie je al je friendsquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:51 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Mooi. Dit doe ik voor het eerst, dus de vraag is: hoe kan ik jullie op het live netwerk vinden?
palmero? dan heb ik je net geaccepteerd, ik kijk daar te weinigquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:06 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik heb helaas nog geen reactie gekregen van de fok clan op de bungie site. Ik heb me daar 2 dagen geleden aangemeld.
Wie is palmero? Gamertag is Quasar Columba als je dat bedoelt.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:07 schreef Tain het volgende:
[..]
palmero? dan heb ik je net geaccepteerd, ik kijk daar te weinig
heb ik allang gedaan. waarschijnlijk een fout van jouw kant.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Wie is palmero? Gamertag is Quasar Columba als je dat bedoelt.
je staat er al tussen zie ikquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Wie is palmero? Gamertag is Quasar Columba als je dat bedoelt.
Idd, maar wat is dit dan?quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:12 schreef Tain het volgende:
[..]
je staat er al tussen zie ik
moet bartje twi je ingame nog even toevoegen, dat is nu even irritant je hebt groups op de website en clans in gamequote:Op zaterdag 13 november 2004 20:16 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Idd, maar wat is dit dan?
http://www.bungie.net/Stats/ClanMembers.aspx?clan=Fok
Zit ik weer verkeerd te kijken?
Ah, zo. Bedankt.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:18 schreef Tain het volgende:
[..]
moet bartje twi je ingame nog even toevoegen, dat is nu even irritant je hebt groups op de website en clans in game
dat is de live clan, die GFNL is een fanclubquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:16 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Idd, maar wat is dit dan?
http://www.bungie.net/Stats/ClanMembers.aspx?clan=Fok
Zit ik weer verkeerd te kijken?
Kan jij ook denk ik hoor. Ik ben niet de clan master, ook gewoon maar een member geloof ik. Ik probeerde het gewoon, en toen ging 'tquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:18 schreef Tain het volgende:
[..]
moet bartje twi je ingame nog even toevoegen, dat is nu even irritant je hebt groups op de website en clans in game
ik ben onlinequote:Op zaterdag 13 november 2004 20:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Gaan we beginnen? Ik zit te wachten...
Ik ook, maar waar is de rest?quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:38 schreef Tain het volgende:
[..]
ik ben online
Kun je koppelen he.. we hebben de gijsjes als clan op bungie, maar ook op LIVE.. en die gekoppeld. Nu nog een wedtrijd met de clan ledenquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:20 schreef taart het volgende:
[..]
dat is de live clan, die GFNL is een fanclub
quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:02 schreef HomerJ het volgende:
Hoe kan een spel met zo weining wapes en voertuigen, zo enorm cool zijn??
quote:Op zondag 14 november 2004 01:32 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik moet toch een compliment geven aan GinaG . Ohja Twi en HomerJ waren verdomd moeilijk te verslaan.
Waar was je deze avond? Ik miste een SailingAce.quote:Op zondag 14 november 2004 01:56 schreef Bastard het volgende:
Net was lachen potje.. rocketlaunchers, 3 teams, scorpion tank
Moet je es tegen BMH gamenquote:Op zondag 14 november 2004 01:32 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik moet toch een compliment geven aan GinaG. Ohja Twi en HomerJ waren verdomd moeilijk te verslaan.
Hij was er wel hoor, tot net ongeveerquote:Op zondag 14 november 2004 02:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Waar was je deze avond? Ik miste een SailingAce.
BMH, de GC lover.quote:Op zondag 14 november 2004 02:11 schreef twi het volgende:
[..]
Moet je es tegen BMH gamenDie gast zou me met een plasma pistool nog kunnen killen, ook al loop ik met een rocketlauncher
Ja, vooral m'n triggervinger.quote:Op zondag 14 november 2004 02:15 schreef GinaG het volgende:
*Last van verkrampte klauwtjes heeft![]()
Nouja, 't komt meer omdat 'ie die levels zo vaak gedaan heeft op de illegale versie, dat 'ie alle wapens weet te liggen,sluiproutes weet, etc.quote:Op zondag 14 november 2004 02:13 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
BMH, de GC lover.
Zo'n figuur ken ik ook. Jongen heeft niet eens Halo laat staan een Xbox, maar weet mij, een aardig geoefende speler, toch met redelijk gemak te verslaan.
Daar hield het lief zijn dan ook bij op, vanavondquote:Op zondag 14 november 2004 02:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een lief stemmetje heb jij trouwens.
Ja het begon met het vloeken omdat jij me elke keer overhoop schootquote:Op zondag 14 november 2004 02:16 schreef twi het volgende:
[..]
Daar hield het lief zijn dan ook bij op, vanavond
Knop indrukken!quote:Op zondag 14 november 2004 02:15 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, 't komt meer omdat 'ie die levels zo vaak gedaan heeft op de illegale versie, dat 'ie alle wapens weet te liggen,sluiproutes weet, etc.
Ik weet niet eens hoe je de brug naar beneden krijgt in Zanzibar
Dat is idd een voordeel. Maar dat komt nog wel bij ons. Kwestie van oefenen, oefenen, oefenen.quote:Op zondag 14 november 2004 02:15 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, 't komt meer omdat 'ie die levels zo vaak gedaan heeft op de illegale versie, dat 'ie alle wapens weet te liggen,sluiproutes weet, etc.
Waarom geloof ik je nietquote:Op zondag 14 november 2004 02:18 schreef twi het volgende:Ik probeerde telkens die gozer achter je af te schieten
Dat isquote:Op zondag 14 november 2004 02:23 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Gina zei nog tegen mij: "loop maar voor, ik loop wel achter je" Ik had het gevoel dat ik haar moest beschermen tegen die vervelende jongens.
Die van mij is vrij makkelijk te herkennen. Een witte duif met oranje. (Die duif is eigenlijk een phoenix maar die kwam qua gelijkenis het dichtst bij een duif in de buurt)quote:Op zondag 14 november 2004 02:23 schreef twi het volgende:
Nee hoor, prima te horen, maar ik moet zeggen dat ik door al die icoontjes nou nooit echt weet wie wie is. Hoor ik ineens "Heeeyyy, bartje twi", maar dan zie ik rechtsonder net te laat wie het was...
Tuurlijk mag je dat zeggenquote:Op zondag 14 november 2004 01:44 schreef pkwarts het volgende:
dino, mag ik ff zeggen dat ik erg blij ben dat je niet van live gekicked bent?
ik begin al een paar icoontjes te herkennen..... hopen dat niet iedereen ze volgende week weer veranderd.
Oei, snap! Ik dacht even dat ik de eer mocht hebben om je te beschermen. Maar al snel had ik door dat je zelf ook wel je mannetje staat als het om slayer gaat.quote:Op zondag 14 november 2004 02:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat is
a zodat ik je kan gebruiken als menselijk schild![]()
b ik heb geen coordinatie gevoel![]()
door er een granaat bij te leggen...dat heb ik je donderdag al uitgelegdquote:Op zondag 14 november 2004 02:15 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was ik dus ook misschien van plan. Wel handig. Achja, dan neem ik voor Fok de duif en internationaal de NL vlag. Beetje afwisselen.quote:Op zondag 14 november 2004 02:27 schreef DinoPK het volgende:
hmmm ik kan nog steeds nergens vinden waar je je medals overzicht en levels overzicht kan bekijken. Alleen maar die stats per game, heel tof natuurlijk maar ik ben benieuwd naar het grotere plaatje..
[..]
Iemand liep vanavond bijvoorbeeld met een Nederlandse vlag, die vond ik erg leuk gevonden.
Wie was de 2de vrouw dan? Helemaal niet opgemerkt.quote:Op zondag 14 november 2004 02:32 schreef GinaG het volgende:
Ik vond het leuk dat er een extra vrouw bij was![]()
Suzannequote:Op zondag 14 november 2004 02:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Wie was de 2de vrouw dan? Helemaal niet opgemerkt.
vind halo 2 een stuk beter...geen wachttijden tussen doorquote:Op zondag 14 november 2004 03:15 schreef rockstah het volgende:
sow, wij zijn ook weer klaar
ik moet zeggen dat ik RBS3 toch leuker vind, dit is me iets teveel hersenloos fraggen. beetje hoog UT gehaltezeg maar.
Hersenloos fraggen. Nou, wat jouw gamestijl betreft gisteravond kon ik me daar voor de helft in vinden. En aangezien je wel 3 kills had, doel ik dan niet zo op het fraggenquote:Op zondag 14 november 2004 03:15 schreef rockstah het volgende:
sow, wij zijn ook weer klaar
ik moet zeggen dat ik RBS3 toch leuker vind, dit is me iets teveel hersenloos fraggen. beetje hoog UT gehaltezeg maar.
Teamkill is toch hersenloos fraggenquote:Op zondag 14 november 2004 09:34 schreef twi het volgende:
[..]
Hersenloos fraggen. Nou, wat jouw gamestijl betreft gisteravond kon ik me daar voor de helft in vinden. En aangezien je wel 3 kills had, doel ik dan niet zo op het fraggen
Kom op, 't is geen Gran Turismo...quote:Op zondag 14 november 2004 10:54 schreef pkwarts het volgende:
hoe vaak kom je nou een game tegen met EN een fantastische SP EN een fantastische MP? ze hadden zo apart verkocht kunnen worden......
quote:Op zondag 14 november 2004 11:19 schreef twi het volgende:
[..]
Kom op, 't is geen Gran Turismo...
Dat was ook cool met geluid gisteren.. ik hoor iemand zeggen tegen zn maat "Wel sneaky he hier zo zitten" En die ander "Ssst, ze horen je"quote:Op zondag 14 november 2004 10:22 schreef Chevalric het volgende:
Of wanneer Twi de bom had en dan heel zachtjes door z'n headset aan 't team vertelde waar hij zat![]()
Bedanktquote:Op zondag 14 november 2004 01:32 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik moet toch een compliment geven aan GinaG. Ohja Twi en HomerJ waren verdomd moeilijk te verslaan.
Heb nog steeds niet goed door wanneer je team je hoort, en wanneer je zelf.Jammer dat ze geen icoontje of iets hebben gemaakt wanneer je teamspeak aan zet.quote:Op zondag 14 november 2004 11:48 schreef pkwarts het volgende:
of dat Twi de bom had en aan zijn team om een warthog vroeg
Zonder witte knopje hoort alleen je team je, en ingedrukt iedereen ofzo, toch?quote:Op zondag 14 november 2004 11:58 schreef twi het volgende:
[..]
Heb nog steeds niet goed door wanneer je team je hoort, en wanneer je zelf.Jammer dat ze geen icoontje of iets hebben gemaakt wanneer je teamspeak aan zet.
Weet jij toevallig hoe dat moet? Ik kom er niet zo goed uit.quote:Op zondag 14 november 2004 02:27 schreef DinoPK het volgende:
Iemand liep vanavond bijvoorbeeld met een Nederlandse vlag, die vond ik erg leuk gevonden.
de single player viel tegen...de eerste paar levels zijn heel vet...de laatste paar zijn weer ouderwets bagger...quote:Op zondag 14 november 2004 10:54 schreef pkwarts het volgende:
hoe vaak kom je nou een game tegen met EN een fantastische SP EN een fantastische MP? ze hadden zo apart verkocht kunnen worden......
Hiermee moet het ook lukken:quote:Op zondag 14 november 2004 12:44 schreef DinoPK het volgende:
- Dat vlaggetje: Slim spelen met je primary en secondary colors. Ik kan voorlopig even niet achter mijn boxje, zal dit later eens proberen.
da's handigquote:Op zondag 14 november 2004 13:58 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Hiermee moet het ook lukken:
http://h2.dallastownhq.com/emblem.html
dan wil ik ook wel mee doen.quote:Op zondag 14 november 2004 16:20 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Vanavond weer een paar potjes? Laten we zeggen 20.00/20.30 uur?
heb jij me vanmiddag een message gestuurd? ik zag dat ik een bericht had van G Demon maar het enige wat daarin stond was "invite!?!"quote:Op zondag 14 november 2004 17:06 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
eerste ranked head to head game10 - 0 gewonnen...1 SMG kill...de rest allemaal sword kills
je bent AL je save files kwijt...van halo 1 en 2...dus je kan helemaal opnieuw beginnenquote:Op zondag 14 november 2004 15:21 schreef GinaG het volgende:
Mensen vraag met niet hoe maar ik heb HALO uitgespeeld![]()
Ff een vraagje voor de zekerheid, ik ga denk ik zo mijn Crystal xbox maar eens gebruiken, om mijn account over te zetten heb ik toch geen memory card nodig? (Savegames en stastics (welke statistics??) boeien me niet, bovendien krijgt HomerJ de orgasme van zijn leven als mijn statistics op nul komen te staan
)
![]()
die had ik naar heel me lijst gestuurdquote:Op zondag 14 november 2004 17:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
heb jij me vanmiddag een message gestuurd? ik zag dat ik een bericht had van G Demon maar het enige wat daarin stond was "invite!?!"![]()
aha. leuk.quote:Op zondag 14 november 2004 17:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die had ik naar heel me lijst gestuurdis een nieuwe optie...en bericht sturen naar iedereen in je lijst
Ben je al van level 1 af?quote:Op zondag 14 november 2004 17:40 schreef GinaG het volgende:
Nou mensen het is me gelukt om de boel om te zetten. Heb alleen 5 keer opnieuw account recovery moeten intypenMaar dat mag de pret niet drukken. Heb zelfs alles op mijn oude xbox gewist voor dat ik het heb opgeborgen
![]()
Volgens mij ken jij je mijn statistieken beter dan ik, dus vertel jij het maarquote:Op zondag 14 november 2004 17:44 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ben je al van level 1 af?
Nee dusquote:Op zondag 14 november 2004 17:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij je mijn statistieken beter dan ik, dus vertel jij het maar
Misschien omdat ik HALO leuk vindt maar niet zo leuk om er te veel uren in te stoppen. (Of dat ik bijv. als een huilie moet reageren als iemand het een baggerspel vindt, weet je wel zoals jij doet als ik commentaar op pikmin hebquote:Op zondag 14 november 2004 17:48 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Nee dus![]()
Maar hoe kan een Halo-addicted-freak als jou nou altijd laaste worden?
Het begin was erg cool, maar na level 7 a 8 vond ik er weinig meer aan.quote:Op zondag 14 november 2004 13:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
de single player viel tegen...de eerste paar levels zijn heel vet...de laatste paar zijn weer ouderwets bagger...
de MP is wel super...aleen we moeten een keer gewoon met zen allen ranked games gaan doen...dan speel je nooit etzelfde
Hoop niet dat er een deel 3 komt eigenlijk (heb het gevoel dat dat wel eens zou kunnen gebeuren).... Dat wordt dan echt een baggerverhaal ben ik bangquote:Op zondag 14 november 2004 18:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Het begin was erg cool, maar na level 7 a 8 vond ik er weinig meer aan.
Vond bij deel 1 de SP wel beter.
Het Live gedeelte maakt bij Halo 2 een hoop weer goed.
Je speelt 't vaker dan mijquote:Op zondag 14 november 2004 17:51 schreef GinaG het volgende:
[..]
Misschien omdat ik HALO leuk vindt maar niet zo leuk om er te veel uren in te stoppen.
![]()
Oe zometeen weer eens met GinaG spelen, lang niet meer gedaanquote:Op zondag 14 november 2004 20:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
En ik![]()
Bij mij is iedereen ''not joinable''quote:Op zondag 14 november 2004 19:59 schreef Fliepke het volgende:
hmm ik kan gamedemon niet joinen wegens technische problemen
Dat doe je behoorlijk goed ja..... Weet je trouwens hoe je een game met ''vreemden'' moet joinenquote:Op zondag 14 november 2004 22:34 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
....
Nee, dat zou je aan iemand anders moeten vragen. Ik doe dit ook pas voor de 2de keer. Sorry.quote:Op zondag 14 november 2004 22:38 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat doe je behoorlijk goed ja..... Weet je trouwens hoe je een game met ''vreemden'' moet joinenHad begrepen dat je dan bij mensen terecht komt die op hetzelfde nivo zitten enzo
![]()
In vergelijking met jou is iedereen slechtquote:Op zondag 14 november 2004 22:47 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ligt het aan mij of zijn die Nexium's gewoon slecht?
gewoon via optimatchquote:Op zondag 14 november 2004 22:38 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat doe je behoorlijk goed ja..... Weet je trouwens hoe je een game met ''vreemden'' moet joinenHad begrepen dat je dan bij mensen terecht komt die op hetzelfde nivo zitten enzo
![]()
quote:Op zondag 14 november 2004 22:51 schreef GinaG het volgende:
[..]
In vergelijking met jou is iedereen slecht![]()
Tot nu toe kom ik uit op CTF enzo, ik wil gewoon ordinair slayerenquote:Op zondag 14 november 2004 22:53 schreef Fliepke het volgende:
[..]
gewoon via optimatch
het verhaal van 1 en 2 was allebei brak...flinterdun gezeik tussen het schieten doorquote:Op zondag 14 november 2004 18:31 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hoop niet dat er een deel 3 komt eigenlijk (heb het gevoel dat dat wel eens zou kunnen gebeuren).... Dat wordt dan echt een baggerverhaal ben ik bangVond het verhaal van HALO 2 wel goed, maar van 1 is net iets beter.
![]()
Is natuurlijk onzin, als er drie boeken vol over geschreven worden.quote:Op maandag 15 november 2004 01:12 schreef Gamedemon het volgende:
het verhaal van 1 en 2 was allebei brak...flinterdun gezeik tussen het schieten door
Het feit dat er 3 boeken geschreven worden zegt niks hequote:Op maandag 15 november 2004 01:13 schreef twi het volgende:
[..]
Is natuurlijk onzin, als er drie boeken vol over geschreven worden.
Halo 3 zou ik uiteraard ook kopen, hallo mijn deel 1 en 2, de boeken, de strategy guide kunnen dat gezelshap wel gebruikenquote:Op maandag 15 november 2004 01:17 schreef twi het volgende:
Geef mij Halo 3 maar hoor, any day of the week. Als er zo'n MP (of beter) in zit, dan koop ik 'm blind. Een SP die tot nu toe (level 12) een ruime 8 krijgt erbij, en 't is wederom een topaankoop.
Op tv afgaan is nou niet bepaald MIJN dingquote:Op maandag 15 november 2004 01:19 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Morgenavond vanaf 00.00 uur op TMF Halo 2 online. Dit zal een paar dagen achter elkaar worden gehouden en iedereen kan zich aanmelden om op tv te gamen tegen een studiogast.
Is toch leuk, dagwinnaar zijn.quote:Op maandag 15 november 2004 01:20 schreef GinaG het volgende:
[..]
Op tv afgaan is nou niet bepaald MIJN ding![]()
valt opzich ook wel mee..quote:Op maandag 15 november 2004 01:19 schreef GinaG het volgende:
[..]
Halo 3 zou ik uiteraard ook kopen, hallo mijn deel 1 en 2, de boeken, de strategy guide kunnen dat gezelshap wel gebruiken. Heb bij 2 het gevoel dat ze meer tijd hebben gestoken in de MP dan SP.
quote:Op zondag 14 november 2004 22:47 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ligt het aan mij of zijn die Nexium's gewoon slecht?
jij bent goedquote:Op zondag 14 november 2004 22:34 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Was weer een hele leuke pot vanavond met Gina, Homer, Fliepke, rockstah, taart, gieling, Sharkdoggie, Tain en Rahl.
Voornamelijk leuk vanwege euh...
Game Date Map Playlist Finished
Team Slayer 11/14/2004 1:23 PM Zanzibar Arranged Game 1st
Team Slayer 11/14/2004 1:08 PM Ascension Arranged Game 1st
Team Slayer 11/14/2004 12:53 PM Ascension Arranged Game 2nd
Team Slayer 11/14/2004 12:40 PM Ascension Arranged Game 1st
Team Slayer 11/14/2004 12:27 PM Colossus Arranged Game 1st
Team Slayer 11/14/2004 12:09 PM Midship Arranged Game 1st
Team Slayer 11/14/2004 11:59 AM Midship Arranged Game 1st
Team Slayer 11/14/2004 11:48 AM Midship Arranged Game 1st
Team Slayer 11/14/2004 11:43 AM Midship Arranged Game 1st
Team Slayer 11/14/2004 11:38 AM Zanzibar Arranged Game 1st
![]()
![]()
Ahum heren ??quote:Op maandag 15 november 2004 09:37 schreef Rodie83 het volgende:
Vanavond weer live heren?
quote:Op maandag 15 november 2004 09:37 schreef Rodie83 het volgende:
Vanavond weer live heren en GinaG?
Weet niet zeker of ik kan, wordt wel laat pas denk ikquote:Op maandag 15 november 2004 09:57 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
idd, het is zoveel gezelliger met een groep fokkers dan volslagen onbekendenquote:Op maandag 15 november 2004 10:14 schreef Rodie83 het volgende:
Whehe heerlijk. Als ik nou niet op fok! had gezeten was mijn xbox live ervaring volgens mij stukken minder leuk geweest
quote:Op maandag 15 november 2004 10:00 schreef Fliepke het volgende:
count me in
Ben er rond 22.00 uur.quote:Op maandag 15 november 2004 09:37 schreef Rodie83 het volgende:
Ah weer vrij deze weekquote:Op maandag 15 november 2004 11:04 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ben er rond 22.00 uur.
Kom je ook?quote:Op maandag 15 november 2004 11:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah weer vrij deze week
Ik kijk wel ff.. game niet zoveel doordeweeks omdat ik er weer vroeg uit moet dan.quote:Op maandag 15 november 2004 12:39 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Kom je ook?
Tuurlijk mg je meedoenquote:Op maandag 15 november 2004 12:56 schreef Muaddib10191 het volgende:
Naast het gebruiken van het witte knopje om te communiceren met je team kun je het keypad omhoog indouwen. Als jullie het goedvinden doe ik vanavond ook een potje met fok mee, ben een semi-noob.
nl tintje: http://bungie.net/Stats/h(...)11&2=0&3=1&f=38&b=25
Ga morgen eens van 7.50 tot 8.00 buiten staan bij je werk, dan kom ik namelijk langs gefietst. Ben herkenbaar aan het geluid van een loszittend voorspatbordquote:Op maandag 15 november 2004 11:04 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ben er rond 22.00 uur.
Wil je dat die arme jongen doodvriest ofzoquote:Op maandag 15 november 2004 13:08 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ga morgen eens van 7.50 tot 8.00 buiten staan bij je werk, dan kom ik namelijk langs gefietst. Ben herkenbaar aan het geluid van een loszittend voorspatbord
omg je bent een keer 2e gewordenquote:Op zondag 14 november 2004 22:34 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Was weer een hele leuke pot vanavond met Gina, Homer, Fliepke, rockstah, taart, gieling, Sharkdoggie, Tain en Rahl.
Voornamelijk leuk vanwege euh...
Game Date Map Playlist Finished
Team Slayer 11/14/2004 1:23 PM Zanzibar Arranged Game 1st
Team Slayer 11/14/2004 1:08 PM Ascension Arranged Game 1st
Team Slayer 11/14/2004 12:53 PM Ascension Arranged Game 2nd
Team Slayer 11/14/2004 12:40 PM Ascension Arranged Game 1st
Team Slayer 11/14/2004 12:27 PM Colossus Arranged Game 1st
Team Slayer 11/14/2004 12:09 PM Midship Arranged Game 1st
Team Slayer 11/14/2004 11:59 AM Midship Arranged Game 1st
Team Slayer 11/14/2004 11:48 AM Midship Arranged Game 1st
Team Slayer 11/14/2004 11:43 AM Midship Arranged Game 1st
Team Slayer 11/14/2004 11:38 AM Zanzibar Arranged Game 1st
![]()
![]()
weet je ook toevallig hoe zo'n studiogast wordt verkozen?quote:Op maandag 15 november 2004 01:19 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Morgenavond vanaf 00.00 uur op TMF Halo 2 online. Dit zal een paar dagen achter elkaar worden gehouden en iedereen kan zich aanmelden om op tv te gamen tegen een studiogast.
well duhquote:Op maandag 15 november 2004 09:37 schreef Rodie83 het volgende:
toen was ik 1stequote:Op maandag 15 november 2004 14:43 schreef taart het volgende:
[..]
omg je bent een keer 2e geworden![]()
Schande! Volgens mij was dat net het potje waarin ik mij enorm verslikte.quote:Op maandag 15 november 2004 14:43 schreef taart het volgende:
[..]
omg je bent een keer 2e geworden![]()
Wil je op tv komen?quote:Op maandag 15 november 2004 14:47 schreef taart het volgende:
[..]
weet je ook toevallig hoe zo'n studiogast wordt verkozen?
Ja precies, en hoe zorgen ze ervoor dat zij degene zijn die de game hosten als straks een user de lobby binnenkomt met een snellere verbinding? (de snelste verbinding host de game automatisch las ik)quote:Op maandag 15 november 2004 15:39 schreef Gamedemon het volgende:
ik ben benieuwt hoe ze het gaan regelen vanavond..aangezien je niet zomaar een lobby in kan duiken
je host de game wel, maar degene die de game heeft opgestart mag nog steeds alles instellenquote:Op maandag 15 november 2004 15:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ja precies, en hoe zorgen ze ervoor dat zij degene zijn die de game hosten als straks een user de lobby binnenkomt met een snellere verbinding? (de snelste verbinding host de game automatisch las ik)
Je moet wel TMF Live 1 en/of TMF Live 2 als gamertag in je friendlist toevoegen, anders werkt het idd niet.quote:Op maandag 15 november 2004 15:42 schreef Gamedemon het volgende:
host mischien...degene die gestart heeft blijft iig de admin zeg maar...
maar als jij nu bijvoorbeeld een game zou hosten...hoe vind ik je dan zonder me friendslist te gebruiken? dat bedoel ik
idd ...en laat die request nou net al 2 weken open staan...ze pakken ze niet aanquote:Op maandag 15 november 2004 15:45 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Je moet wel TMF Live 1 en/of TMF Live 2 als gamertag in je friendlist toevoegen, anders werkt het idd niet.
Vannacht zij de "presentator" dat je je vannacht of morgen (vandaag dus) nog aan kon melden als je een friendrequest zou sturen. Net als jij waag ik het te betwijfelen dat je daadwerkelijk wordt uitgenodigd om te joinen, laat staan om tegen de studiogast een potje te spelen.quote:Op maandag 15 november 2004 15:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
idd ...en laat die request nou net al 2 weken open staan...ze pakken ze niet aan
ik ga t wel even proberenquote:Op maandag 15 november 2004 15:50 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Vannacht zij de "presentator" dat je je vannacht of morgen (vandaag dus) nog aan kon melden als je een friendrequest zou sturen. Net als jij waag ik het te betwijfelen dat je daadwerkelijk wordt uitgenodigd om te joinen, laat staan om tegen de studiogast een potje te spelen.
pwnen is iig wat we gaan doen als we binne komen duifquote:Op maandag 15 november 2004 15:50 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Vannacht zij de "presentator" dat je je vannacht of morgen (vandaag dus) nog aan kon melden als je een friendrequest zou sturen. Net als jij waag ik het te betwijfelen dat je daadwerkelijk wordt uitgenodigd om te joinen, laat staan om tegen de studiogast een potje te spelen.
Doed, je weet toch dat 1337 pwnage alleen maar bereikt kan worden als ik gunner ben op de warthog??quote:Op maandag 15 november 2004 15:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
pwnen is iig wat we gaan doen als we binne komen duif
Zeker. (nu maar hopen dat ze niet de Nederlands kampioen hebben uitgenodigd)quote:Op maandag 15 november 2004 15:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
pwnen is iig wat we gaan doen als we binne komen duif
dat wel...maar dat is niet goed voor mij op tmf als ik de 1337 chauffeur benquote:Op maandag 15 november 2004 15:58 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Doed, je weet toch dat 1337 pwnage alleen maar bereikt kan worden als ik gunner ben op de warthog??
Ontvangenquote:Op maandag 15 november 2004 17:54 schreef jimjim1983 het volgende:
ik ga jullie vanavond ff allemaal toevoegen![]()
Hij kan gewoon aan een router, levert haast in geen geval problemen opquote:Op maandag 15 november 2004 20:59 schreef Jeroenus het volgende:
Bij mij zit in de normale Halo 2 versie geen 2 maanden Xbox Live card. Terwijl op xbox.com staat dat dat er in hoort te zitten.
Maar, connect iedereen zijn Xbox aan zijn router of zijn er ook mensen die hem rechtstreeks er op gooien? Als ik beneden wil spelen moet ik de binnenkomende kabel 2 maal splitsen en ik weet niet of dat zo handig is. Anders moet ik hem boven neer zetten en dan aan de router aansluiten.
Hmmm, maar ik speel liever op de breedbeeld tv die beneden staat. Beetje kut zo, of ik moet een UTP kabel naar beneden trekken.quote:Op maandag 15 november 2004 21:00 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Hij kan gewoon aan een router, levert haast in geen geval problemen op
Idd jaquote:Op maandag 15 november 2004 21:46 schreef Tain het volgende:
dat juggernaut is een beetje
Ben morgen vrij.quote:Op maandag 15 november 2004 13:08 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ga morgen eens van 7.50 tot 8.00 buiten staan bij je werk, dan kom ik namelijk langs gefietst. Ben herkenbaar aan het geluid van een loszittend voorspatbord
kan best leuk zijn, maar dan niet met zoveel man, en niet op de map die we speelden, maar idd een van de mindere gameplaytypesquote:Op maandag 15 november 2004 21:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Idd ja![]()
Ze hebben mijn friendrequest na bijna 20 uur nog niet geaccepteerd. Ik heb het ook eventjes gevolgd en zag dat het niveau van de topspelers met meer dan 20 kills in een match van 16 deelnemers redelijk hoog lag, alhoewel ze geen teamslayer speelden maar individueel elkaar afschieten en dus meer tegenstanders hebt om te killen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 01:31 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand al meegedaan bij TMF.
Volgens mij moet je wel geluk hebben om daarin te komen.
Zag ze net effen op tv knallen.
Speel toch het liefst Slayer of Team Slayer.quote:Op dinsdag 16 november 2004 02:53 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik kwam om een uur of 20.30 nog even kijken op Live maar er was niet veel aan. Ten eerste heel veel lag, ten tweede saaie speltypes zoals Neutral Bomb en CTF en het meest irritante was wel een respawntijd van meer dan 10 seconde in partijen waarin een goeie concurrent meespeelde: Perfect Dark O. En dat kan je niet gebruiken op zo'n moment.
Trouwens, hoe voorkom ik tijdens het aanmelden op Live dat ik gelijk in het spel mee doe met pistolen in mijn hand en niet gewoon wacht in de lobby tot het potje voorbij is. Wat ik nu steeds heb is, dat ik join en dan 2 minuten of minder mee kan doen om 5 kills te krijgen en op plek 15 ofzo eindig. Zo haal ik wel mijn gemiddelde in de stats omlaag. Daar baal ik een beetje van.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 03:00 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Het niveau van de studiogast van vandaag lag echter vrij laag. Hoe hij wapens oppakt of de trap oploopt is bijvoorbeeld al heel anders. Hij neemt echt de tijd om van wapens te wisselen en staat gewoon stil. Ook kijkt hij niet omhoog als hij een trap oploopt waardoor je nooit de tegenstander van boven kan zien of pas als het te laat is.
ik was aleen ff gamemodussen aan het tjekken...quote:Op maandag 15 november 2004 21:46 schreef Tain het volgende:
dat juggernaut is een beetje
ik zeg ook niet dat het jou schuld is, maar die hele gamemodus komt niet tot zijn recht vind ik, helemaal niet op die map en met ons spelersaantal. Maar dat weten we nu dus voor de volgende keerquote:Op dinsdag 16 november 2004 08:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik was aleen ff gamemodussen aan het tjekken...
RBS:BA is ook te weinig gespeeld doordat er aleen maar TH of TS werd gespeeld...TH is gewoon super saai en TS is wel cool maar werd relatief weinig gedaan...de rest van de gamemodussen werden dus niet gebruikt...bij halo 2 wil ik gewoon alles een keer gedaan hebben en de leuke dingen vaker doen
TMF Live 2 heeft mn friendsrequest geaccepteerdquote:Op dinsdag 16 november 2004 01:31 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand al meegedaan bij TMF.
Volgens mij moet je wel geluk hebben om daarin te komen.
Zag ze net effen op tv knallen.
toen jij weg was hebben we nog een paar big teams battles gedaanquote:Op dinsdag 16 november 2004 09:41 schreef HomerJ het volgende:
Nadat de meeste gisteravond weg waren en Gieling host was, speelden we nog een paar balspelletjes met zijn 8en, en dat was echt enorm leukGieling won eerste potje, Ik won het 2e potje
en ik had de meeste killsquote:Op dinsdag 16 november 2004 09:41 schreef HomerJ het volgende:
Nadat de meeste gisteravond weg waren en Gieling host was, speelden we nog een paar balspelletjes met zijn 8en, en dat was echt enorm leukGieling won eerste potje, Ik won het 2e potje
Team Slayer 11/15/2004 1:56 PM Coagulation Arranged Game 4thquote:Op dinsdag 16 november 2004 10:45 schreef Muaddib10191 het volgende:
Ik ben er vanavond ook weer even kort bij...
even een vraagje: weet iemand hoe je de tijden die aangegeven zijn op bungie.net/stats omgerekend kunnen worden naar de nederlandse tijd? dan kan ik kijken op welke tijden sommige friends van mij online zijn en daarop afstemmen, is het -5 uur ofzo?
bedankt had zelf geen zin om na te denkenquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:48 schreef twi het volgende:
[..]
Team Slayer 11/15/2004 1:56 PM Coagulation Arranged Game 4th
Dit potje was even voor elven. Het is dus +9, vermoed ik
ik heb nog wel zo'n live kaartje geloof ikquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:34 schreef Jeroenus het volgende:
PGR2 heb ik gelijk bij release gekocht en Halo 2 heb ik ook op de release dag gehaald, dus ik denk dat ik 2x ben genaaid. Zit zo'n ding er los in?
Oh, dat zou fantastisch zijn, ik heb er een mailtje verstuurd. Bvd.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:55 schreef RuDe1234 het volgende:
Je mag er wel eentje van mij hebben hoor, mail maar even naar ---
Het wil nog niet lukken, ik heb een mailtje gestuurd.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:55 schreef RuDe1234 het volgende:
Je mag er wel eentje van mij hebben hoor, mail maar even naar "mailadres weggehaald".
ja klopt, warthogs zijn verdomd handig bij CTFquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:08 schreef kokos het volgende:
Halo 2 ownt op Live! Vooral de map met Coaging oid.
Alleen in de side-seat van een Warthog is een beetje nutteloos, behalve in CTF dan.
Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat 't dezelfde persoon isquote:Op woensdag 17 november 2004 01:44 schreef febster het volgende:
Ik heb het gezien en vrees je skills nu al Quasar
2nd Tony Montana89 18 3 5 0
Das volgens mij toch ook een Fokker (vooral in VBL?)
Ik dacht ook al dat hij dat was ja.quote:Op woensdag 17 november 2004 01:44 schreef febster het volgende:
Ik heb het gezien en vrees je skills nu al Quasar
2nd Tony Montana89 18 3 5 0
Das volgens mij toch ook een Fokker (vooral in VBL?)
Ik vond het ook een beetje jammer. Ze weten dat die dingen er standaard inzitten en als je zo'n ghost niet aankan omdat je niet weet hoe je moet boarden, ga dan niet huilen.quote:Op woensdag 17 november 2004 01:44 schreef twi het volgende:
Heb 't gezien, Quasar. En heb ook dat gezeik op G Demon gehoord, van Dark Martini en een of andere andere St3v kneus ofzo. Nee, Dark Martini speelt doorgaans lekker, met z'n rocketlaunchers en energy swords
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |