De bron.quote:FC Utrecht heeft het contract van Foeke Booy opengebroken. De trainer/technisch directeur heeft de toezegging gedaan dat hij de komende tweeënhalf jaar werkzaam blijft bij FC Utrecht en niet tussentijds vertrekt.
Er was dit seizoen al veel ruis over de positie van Booy. Zijn naam werd regelmatig in verband gebracht met andere clubs. Aan die onzekerheid komt een einde nu hij een verbeterd contract heeft getekend. 'De komende tweeënhalf jaar blijf ik trainer van FC Utrecht', beloofde Booy dinsdag.
'Dit is belangrijk voor de rust binnen de club en Foeke krijgt nu de waardering voor de prestaties die hij geleverd heeft. Foeke Booy is tenslotte de meest succesvolle coach die FC Utrecht ooit gehad heeft', lichtte voorzitter Martin Sturkenboom toe.
Onder leiding van Booy won de club twee keer de Amstel Cup en werd begin dit seizoen de Johan Cruijff Schaal aan de prijzenkast toegevoegd. Booy is bezig aan zijn derde jaar als hoofdtrainer bij FC Utrecht. Sinds 1 januari 2004 combineert hij die taken met de functie van technisch directeur.
Booy: 'Ik zie deze stap als een blijk van waardering. Ik heb een goed gesprek gevoerd. We weten nu dat de begroting omhoog kan en dat we ook de selectie kunnen versterken. De komst van Arno Pijpers als technisch manager is bovendien een bewijs dat club goed met de toekomst bezig is.'
Zie post Poepoog, en er werd nog ''Diba, hou jij mijn tassie ff vast.....'' gezongen, dit n.a.v. de gebeurtenissen in Breda bij de bekerwedstrijd.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:12 schreef SCH het volgende:
Waar sloeg dat spreekkoor nou op?
Wat gebeurde er tijdens de bekerwedstrijd dan?quote:Op zondag 6 februari 2005 20:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zie post Poepoog, en er werd nog ''Diba, hou jij mijn tassie ff vast.....'' gezongen, dit n.a.v. de gebeurtenissen in Breda bij de bekerwedstrijd.
Niks om een item in studio voetbal over te gaan houden iig lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |