abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24745405
Of van de eigen site:
quote:
FC Utrecht heeft het contract van Foeke Booy opengebroken. De trainer/technisch directeur heeft de toezegging gedaan dat hij de komende tweeënhalf jaar werkzaam blijft bij FC Utrecht en niet tussentijds vertrekt.

Er was dit seizoen al veel ruis over de positie van Booy. Zijn naam werd regelmatig in verband gebracht met andere clubs. Aan die onzekerheid komt een einde nu hij een verbeterd contract heeft getekend. 'De komende tweeënhalf jaar blijf ik trainer van FC Utrecht', beloofde Booy dinsdag.

'Dit is belangrijk voor de rust binnen de club en Foeke krijgt nu de waardering voor de prestaties die hij geleverd heeft. Foeke Booy is tenslotte de meest succesvolle coach die FC Utrecht ooit gehad heeft', lichtte voorzitter Martin Sturkenboom toe.

Onder leiding van Booy won de club twee keer de Amstel Cup en werd begin dit seizoen de Johan Cruijff Schaal aan de prijzenkast toegevoegd. Booy is bezig aan zijn derde jaar als hoofdtrainer bij FC Utrecht. Sinds 1 januari 2004 combineert hij die taken met de functie van technisch directeur.

Booy: 'Ik zie deze stap als een blijk van waardering. Ik heb een goed gesprek gevoerd. We weten nu dat de begroting omhoog kan en dat we ook de selectie kunnen versterken. De komst van Arno Pijpers als technisch manager is bovendien een bewijs dat club goed met de toekomst bezig is.'
De bron.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_24807625
Vraagje: Speelt Tiendalli op amateurbasis of heeft hij al een contract getekend?
pi_24808339
Ik meen dat ie een (jeugd)contract heeft.
pi_24811225
Oke dan.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 10:34:41 #180
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_24811604
Viel tegen Ajax redelijk in...durven jullie een voorspelling te doen voor zondag??

Ik gok 0-1...80e minuut
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_24912049
2-1

Speelt mols mee...?
pi_24912066
dus voor deze zondag
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:31:57 #183
50237 dribbel79
pi_24917576
1-0, v.d. Haar, 70e minuut...in de slechtste match van het jaar...
pi_24922415
4-1

Mols 2x
Keller 1x
Somers 1x

Het gaat weer ouderwets swingend worden a.s. zondag.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_24948048
nog een paar uur
pi_24955693
Er werd bij vlagen aardig gespeeld, jammer dat we nog steeds moeite hebben met het verzilveren van kansen.

Keller trouwens terecht Man of the Match, die heb ik nog nooit zo goed zien spelen.
  zondag 6 februari 2005 @ 17:18:38 #187
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_24955849
Soms inderdaad bij vlagen aardig spel inderdaad. Verdediging stond goed en Keller terecht MotM
  zondag 6 februari 2005 @ 17:56:05 #188
50237 dribbel79
pi_24956495
Keller, Kruijs, Tanghe, Douglas...alleen aardig goed en terecht gewonnen...alleen klote dat Failliete$$e 5e staat...
pi_24956712
Diba is een tasjesdief...

DIBA IS EEN TASJES DIEF

DDIIBBAA IISS EEEENN TTASSJJEESSDDIIEEFF
pi_24958786
Wel een aardige mazzelgoal die eerst, maar goed: dat moet je hebben.

Waar sloeg dat spreekkoor nou op?
pi_24959240
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:12 schreef SCH het volgende:
Waar sloeg dat spreekkoor nou op?
Zie post Poepoog, en er werd nog ''Diba, hou jij mijn tassie ff vast.....'' gezongen, dit n.a.v. de gebeurtenissen in Breda bij de bekerwedstrijd.

Niks om een item in studio voetbal over te gaan houden iig lijkt me.
  zondag 6 februari 2005 @ 20:48:32 #192
50237 dribbel79
pi_24959315
al is je scooter nog zo snel, mijn bumper achterhaalt je wel, diba, tasjesdief!
pi_24959323
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zie post Poepoog, en er werd nog ''Diba, hou jij mijn tassie ff vast.....'' gezongen, dit n.a.v. de gebeurtenissen in Breda bij de bekerwedstrijd.

Niks om een item in studio voetbal over te gaan houden iig lijkt me.
Wat gebeurde er tijdens de bekerwedstrijd dan?

Studio Voetbal houdt de regels rond de spreekkoren scherp in de gaten, en terecht, dus logisch dat ze hier ook over praten.

Heeft die jongen trouwens niet bij jullie gespeeld??? Dan ga je hem toch niet zo toezingen?
pi_24959820
Diba komt uit de opleiding van FC Utrecht. Verder is er niets mis met spreekkoren, dat hoort bij het vak en daar moet een voetballer maar tegen kunnen.

KNVB moet er alleen niet zo hypocriet over doen. Laat iedereen toch lekker zingen over tasjesdieven, Sylvie en hoerenzonen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24959869
[quote]Op zondag 6 februari 2005 20:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat gebeurde er tijdens de bekerwedstrijd dan?

Bij (niet door de KNVB verboden) texten tijdens NAC - FCU liep Diba langs het utrecht-vak en maakte een provocerend gebaar. Erg amateuristisch.

En ja.....ooit heeft Diba bij Utrecht gespeeld.
pi_24959937
Wat heeft dat dan met een tasjesdief te maken?
pi_24959957
Er was ook nog commotie omdat de speaker omriep "nou weten wij het wel".

Het ging namelijk om een spreekkoor die bij de vorige wedstrijd was tegen DIba (en waarschijnlijk ook tegen bousabon) daarop zei Sturkenboom dat geen discriminatie was, maar dat het gericht was tegen een NAC speler met een FCU verleden. Dus indirect werd er gesuggereerd dat diba ooit gestolen zou hebben.
pi_24959971
Dat werd gezongen in de bekerwedstrijd tegen NAC. Dat was Diba nog niet vergeten en daardoor meende hij nu dat gebaar te moeten maken en gedroeg Lokhoff zich aan een randdebiel.

Lekker professioneel van Diba en Lokhoff.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24960021
Nou lekker verheffend weer van het publiek
pi_24960036
Het had wel resultaat, want Diba en Lokhoff reageerden er erg onprofessioneel op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')