Maar het verschil in strafmaat tussen amateurs en profs is weer een hele andere discussie! Maar we hebben inderdaad genoeg gediscussieerd, dus ik ga hier die discussie niet aanquote:Op woensdag 8 december 2004 15:19 schreef Stpan het volgende:
Eilanden, tuurlijk overdrijf ik met 14-18 wedtrijden, zeker als je de huidige strafmaten erbij pakt. Maar ik zie niet in waarom voor profvoetballers die gvd het goede voorbeeld moeten geven lichtere straffen straffen gelden dan voor de amateurs. 5 wedstrijden vind ik zonder overdrijven aan de lage zeer lage kant en daar mag hij voor in z'n handjes klappen.Zo, ik geloof dat we deze discussie wel gevoerd hebben.
Dude, heb je ooit een voetballer het zien toegeven dat ie het opzettelijk deed?quote:Op woensdag 8 december 2004 14:45 schreef zjroentje het volgende:
En Mols verkondigde ook nog dat hij zich alleen los wilde rukken en Beelenkamp niet opzettelijk sloeg.
Indirect natuurlijk wel door de straf te accepterenquote:Op donderdag 9 december 2004 08:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dude, heb je ooit een voetballer het zien toegeven dat ie het opzettelijk deed?
Ik heb het dus over openlijk op de nationale TV.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:12 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Indirect natuurlijk wel door de straf te accepteren
Wat een lullo
Je perskaart al binnen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga hoogstwaarschijnlijk een bezoekje brengen aan FC Utrecht. Om vervolgens de wedstrijd van de perstribune af te bekijken.
Het zal helaas eenmalig zijn denk ik, maar een telefoontje naar de club met een uitleg doet vaak wonderen.quote:
wat is er vanmiddag?quote:Op zondag 12 december 2004 13:30 schreef dribbel79 het volgende:
Zal wel leuk worden vanmiddag: Van de Haar is stuk (Hamstrings), Mols geschorst, De Jong is stuk. Daarentegen is DiTo wel weer terug..
Psssssssssssssssst Dribbel.......quote:Op zondag 12 december 2004 13:30 schreef dribbel79 het volgende:
Zal wel leuk worden vanmiddag: Van de Haar is stuk (Hamstrings), Mols geschorst, De Jong is stuk. Daarentegen is DiTo wel weer terug..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |