abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 december 2004 @ 10:47:46 #51
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_23794589
Ergste is nog dat ik kaarten had voor een Vitesse vak, wat een triest volk zeg, slecht spelen, 3 punten kado en nog zeggen dat het verdiend was...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_23794942
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:47 schreef dribbel79 het volgende:
Ergste is nog dat ik kaarten had voor een Vitesse vak, wat een triest volk zeg, slecht spelen, 3 punten kado en nog zeggen dat het verdiend was...
En Vreven dan : ''Blij dat we dit op mentaliteit van Utrecht hebben kunnen winnen''

Mongool...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 7 december 2004 @ 12:08:12 #53
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_23818103
De aanklager van de KNVB heeft Michael Mols een schikkingsvoorstel van vijf wedstrijden schorsing gedaan. De teruggekeerde held van FC Utrecht zou Milan Berck Beelenkamp in het gezicht geslagen hebben in de wedstrijd tegen De Graafschap, thuis in de Galgenwaard

Het voorval werd niet opgemerkt door de scheidsrechter, maar de aanklager besloot toch een onderzoek te starten.

Mols verklaarde in een reactie zich slechts ´los te willen rukken´. TV-beelden lieten echter een duidelijk slaande beweging zien.

Bron: VoetbalPrimeur

5 Hij moet gestrafd worden, want hij sloeg gewoon, maar ik vind het dan vreemd dat die Dingsdag van Vitesse een voorstel krijgt van 3 wedstrijden
pi_23818394
Mooi zo, die eis van 5 wedstrijden.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_23819093
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 12:22 schreef zjroentje het volgende:
Mooi zo, die eis van 5 wedstrijden.
Ja, als nu voortaan iedereen die een elleboog/klap uitdeelt 5 wedstrijden krijgt...
pi_23819184
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 12:59 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja, als nu voortaan iedereen die een elleboog/klap uitdeelt 5 wedstrijden krijgt...
Eens.

Dat dit maar het begin moge zijn.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 7 december 2004 @ 13:45:00 #57
26251 Eilanden
pi_23819451
Maar daar zit juist mijn ergernis .. als iedereen 5 wedstrijden zou krijgen, dan heb ik er geen enkel probleem mee, maar er lijkt nu qua straf een volstrekte willekeur te zijn
  dinsdag 7 december 2004 @ 14:35:49 #58
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_23820523
belachelijk dat het maar 5 wedstrijden is.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  dinsdag 7 december 2004 @ 17:06:30 #59
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_23821834
Zeker belachelijk. 6-8 zou ik mee kunnen leven.
Het verschil tussen Dingsdag en Mols lijkt me ook overduidelijk:
Dingsdag maakte een slaande beweging in een kopduel terwijl het slachtoffer zich achter hem bevindt, en schampt hem.
Mols kijkt zijn tegenstander aan, en hoekt hem daarna bewust met een volle vuistslag het licht uit z'n ogen.
Nu ik het nogmaals beschrijf:
14-18 wedstrijden zou eigenlijk een reeele straf zijn voor Mols.
pi_23823595
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 17:06 schreef Stpan het volgende:
Dingsdag maakte een slaande beweging in een kopduel terwijl het slachtoffer zich achter hem bevindt, en schampt hem.
Mols kijkt zijn tegenstander aan, en hoekt hem daarna bewust met een volle vuistslag het licht uit z'n ogen.
Laten we dan gelijk de hele band van de wedstrijd opvragen, en kijken wat Beelenkamp deed voordat Mols sloeg....
  woensdag 8 december 2004 @ 10:57:21 #61
26251 Eilanden
pi_23828552
Michael Mols heeft het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal voor een schorsing van vijf wedstrijden geaccepteerd. De spits van FC Utrecht sloeg anderhalve week geleden Berck Beelenkamp in het gezicht, in het thuisduel tegen De Graafschap.

Mols zal hierdoor de komende vijf beker- en/of competitiewedstrijden niet in aktie komen voor FC Utrecht.
  woensdag 8 december 2004 @ 11:01:06 #62
26251 Eilanden
pi_23828622
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 17:06 schreef Stpan het volgende:
Belachelijke redenatie en nog belachelijker wat je als straf voorstelt. Dat er gestraft wordt, daar heb ik vrede mee, dat moet gewoon gebeuren. Maar 14-18 wedstrijden???????? Je moet alles wel een beetje in perspectief zien.... Zlatan heeft na menig opzettelijke elleboog ook nooit een dergelijke straf gehad, Dingsdag maakt geen slaande beweging in een kopduel, hij gaf na de wedstrijd zelf toe dat het wraak was! En krijgt slechts 3 wedstrijden. Peto overtreedt het dopingreglement en krijgt 10 wedstrijden. En dan zou Mols 14-18 wedstrijden moeten krijgen? Sorry, straf ja, maar met jouw redenatie maak je je een beetje belachelijk als je naar andere strafzaken kijkt......
pi_23829177
Ik denk dat het verhaal Mols alweer over is nu, denk dat de club hem laat gaan in de winterstop en alsnog een nieuwe spits zal kopen... (Nelisse ?)
  woensdag 8 december 2004 @ 11:52:16 #64
26251 Eilanden
pi_23829484
quote:
Op woensdag 8 december 2004 11:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik denk dat het verhaal Mols alweer over is nu, denk dat de club hem laat gaan in de winterstop en alsnog een nieuwe spits zal kopen... (Nelisse ?)
Denk ik niet .... nu Van de Haar weer terug is, zit Mols die schorsing uit en kan in februari weer aan de slag. Volgens mij 2 wedstrijden voor de winterstop (Willem II en Den Bosch) en 1 beker en 2 competitiewedstrijden na de winterstop. Mols laat men heus niet zomaar gaan, zeker niet omdat er dan de nodige beroering zal ontstaan onder de supporters...
  woensdag 8 december 2004 @ 11:54:13 #65
73305 Stpan
pi_23829521
quote:
Op woensdag 8 december 2004 11:01 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Belachelijke redenatie en nog belachelijker wat je als straf voorstelt. Dat er gestraft wordt, daar heb ik vrede mee, dat moet gewoon gebeuren. Maar 14-18 wedstrijden???????? Je moet alles wel een beetje in perspectief zien.... Zlatan heeft na menig opzettelijke elleboog ook nooit een dergelijke straf gehad, Dingsdag maakt geen slaande beweging in een kopduel, hij gaf na de wedstrijd zelf toe dat het wraak was! En krijgt slechts 3 wedstrijden. Peto overtreedt het dopingreglement en krijgt 10 wedstrijden. En dan zou Mols 14-18 wedstrijden moeten krijgen? Sorry, straf ja, maar met jouw redenatie maak je je een beetje belachelijk als je naar andere strafzaken kijkt......
Als je naar andere strafzaken kijkt slaat die 14-18 wedstrijden nergens op. Hoewel, hoeveel wedstrijden kreeg Gilles de Bilde nadat hij iemand in Belgie een vuistslag had verkocht? 10 ofzo? En vond de Belgische media dat hij er nog genadig van af kwam.
De Bilde had iemands oogkas gebroken of zoiets, Mols had hetzelfde kunnen doen als hij Berk-Beelenkamp op een andere plek had geraakt.
En als we dan toch aan het vergelijken zijn. Steve Goossens kreeg 4 (!!!) wedstrijden voor iets pijnlijks en schandaligs als spugen richting (dus niet op!) Kezman.
En zonder het met andere strafmaten te vergelijken zou ik niet weten wat er zo bijzonder is aan een half jaar schorsing voor een vuistslag. Bij menig amateurclub wordt je gewoon gerooieerd en speel je voor de rest van het seizoen niet meer.
  woensdag 8 december 2004 @ 12:02:54 #66
50237 dribbel79
pi_23829675
Mensen als Akchaoui voetballen nog steeds, dus Mols 5 wedstdrijen is terecht...
  woensdag 8 december 2004 @ 12:57:50 #67
26251 Eilanden
pi_23830737
quote:
Op woensdag 8 december 2004 11:54 schreef Stpan het volgende:

[..]

Als je naar andere strafzaken kijkt slaat die 14-18 wedstrijden nergens op. Hoewel, hoeveel wedstrijden kreeg Gilles de Bilde nadat hij iemand in Belgie een vuistslag had verkocht? 10 ofzo? En vond de Belgische media dat hij er nog genadig van af kwam.
De Bilde had iemands oogkas gebroken of zoiets, Mols had hetzelfde kunnen doen als hij Berk-Beelenkamp op een andere plek had geraakt.
En als we dan toch aan het vergelijken zijn. Steve Goossens kreeg 4 (!!!) wedstrijden voor iets pijnlijks en schandaligs als spugen richting (dus niet op!) Kezman.
En zonder het met andere strafmaten te vergelijken zou ik niet weten wat er zo bijzonder is aan een half jaar schorsing voor een vuistslag. Bij menig amateurclub wordt je gewoon gerooieerd en speel je voor de rest van het seizoen niet meer.
Dus de Bilde 10 voor het breken van iemand zijn oogkas en Mols voor iets minder ernstigs (brak niets) 18 wedstrijden?
Daarnaast kijk ik naar recentere en min of meer vergelijkbare strafzaken en dan slaat jouw voorstel van 14-18 wedstrijden helemaal nergens op.
Tuurlijk, Mols moet gewoon zijn poten thuis houden, maar de argumentatie 'Mols had hetzelfde kunnen doen als hij Berk-Beelenkamp op een andere plek had geraakt' is ook van toepassing op elke elleboog, kopstoot of weet-ik-veel-wat.
  woensdag 8 december 2004 @ 13:23:50 #68
73305 Stpan
pi_23831220
Rondzwaaiende ellebogen en handen vind ik nog altijd van een mindere categorie dan iemand bewust op z'n smoel slaan.

De Bilde kwam er 'genadig' van af met 10 potjes. Dat zou Mols ook komen met 10 wedstrijden schorsing. Ik vind het voorstel van de KNVB exorbitant laag. Slechts 1 wedstrijd meer dan spugen naar iemand. Hoewel, Bart Goor, 5 wedstrijden schorsing voor spugen in de wedstrijd tegen Spanje.

Nogmaals, bij mijn amateurvereniging wordt je van de club af getrapt als je zoiets doet. In de jeugd is een teamgenoot van mij 12 wedstrijden geschorst voor een vuistslag. Kortom, 5 wedstrijden is een lachertje in mijn ogen.
Een speler van FC Boszoom speelt niet meer, en Mols mag 5 wedstrijden toekijken. Belachelijk!
  woensdag 8 december 2004 @ 14:15:55 #69
50237 dribbel79
pi_23832141
quote:
Op woensdag 8 december 2004 12:57 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Dus de Bilde 10 voor het breken van iemand zijn oogkas en Mols voor iets minder ernstigs (brak niets) 18 wedstrijden?
Daarnaast kijk ik naar recentere en min of meer vergelijkbare strafzaken en dan slaat jouw voorstel van 14-18 wedstrijden helemaal nergens op.
Tuurlijk, Mols moet gewoon zijn poten thuis houden, maar de argumentatie 'Mols had hetzelfde kunnen doen als hij Berk-Beelenkamp op een andere plek had geraakt' is ook van toepassing op elke elleboog, kopstoot of weet-ik-veel-wat.
* dribbel79 mompelt iets over die Terminator Dingsdag, de grootste randmongool in de HC eredivisie
  woensdag 8 december 2004 @ 14:41:07 #70
26251 Eilanden
pi_23832590
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:23 schreef Stpan het volgende:
Rondzwaaiende ellebogen en handen vind ik nog altijd van een mindere categorie dan iemand bewust op z'n smoel slaan.

De Bilde kwam er 'genadig' van af met 10 potjes. Dat zou Mols ook komen met 10 wedstrijden schorsing. Ik vind het voorstel van de KNVB exorbitant laag. Slechts 1 wedstrijd meer dan spugen naar iemand. Hoewel, Bart Goor, 5 wedstrijden schorsing voor spugen in de wedstrijd tegen Spanje.

Nogmaals, bij mijn amateurvereniging wordt je van de club af getrapt als je zoiets doet. In de jeugd is een teamgenoot van mij 12 wedstrijden geschorst voor een vuistslag. Kortom, 5 wedstrijden is een lachertje in mijn ogen.
Een speler van FC Boszoom speelt niet meer, en Mols mag 5 wedstrijden toekijken. Belachelijk!
Je slaat compleet door .
Dat spugen kan je misschien wel dwars zitten, maar heeft helemaal niets met deze zaak te maken. En bij bijvoorbeeld Zlatan, maar ook bij anderen, waren het geen 'loszittende' ellebogen, maar bewuste stoten, net zoals Dingsdag een bewuste klap gaf (dat heeft 'ie later notabene zelf toegegeven). En als je die zaken afzet tegen Mols, dan komt Mols er helemaal niet zo 'genadig' van af.
En het amateurvoetbal vergelijken met de HCE is ook appels met peren vergelijken.....
pi_23832673
quote:
Op woensdag 8 december 2004 14:15 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

* dribbel79 mompelt iets over die Terminator Dingsdag, de grootste randmongool in de HC eredivisie
Mols is daar nu toch met stip overheen gegaan hoor.

En Mols verkondigde ook nog dat hij zich alleen los wilde rukken en Beelenkamp niet opzettelijk sloeg.
  woensdag 8 december 2004 @ 14:46:46 #72
26251 Eilanden
pi_23832697
quote:
Op woensdag 8 december 2004 14:45 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Mols is daar nu toch met stip overheen gegaan hoor.

En Mols verkondigde ook nog dat hij zich alleen los wilde rukken en Beelenkamp niet opzettelijk sloeg.
Mols sloeg gewoon en verdient daarvoor straf, maar STpan slaat volledig door met z'n 18 wedstrijden schorsing.
pi_23832714
klopt het dat ze nou ook tickets verkopen bij de gamma voor fc utrecht?
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
  woensdag 8 december 2004 @ 14:49:39 #74
26251 Eilanden
pi_23832760
quote:
Op woensdag 8 december 2004 14:47 schreef ioor het volgende:
klopt het dat ze nou ook tickets verkopen bij de gamma voor fc utrecht?
Ik geloof dat ze samenwerken. Als je voor meer dan een bepaald bedrag bij Gamma koopt, dan krijg je een kaartje goedkoper
  woensdag 8 december 2004 @ 15:19:13 #75
73305 Stpan
pi_23833398
Eilanden, tuurlijk overdrijf ik met 14-18 wedtrijden, zeker als je de huidige strafmaten erbij pakt. Maar ik zie niet in waarom voor profvoetballers die gvd het goede voorbeeld moeten geven lichtere straffen straffen gelden dan voor de amateurs. 5 wedstrijden vind ik zonder overdrijven aan de lage zeer lage kant en daar mag hij voor in z'n handjes klappen.
Zo, ik geloof dat we deze discussie wel gevoerd hebben.
Ik zou zeggen: hup FC Utreg, zonder Mols is niet echt een verzwakking en ik hoop dat ze nog een echte spits kunnen halen ipv de Mols die niet meer de Mols is zoals ze hem in Utrecht kennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')