Wehehehehehquote:Mohammed B. werd op 29 september nog aangehouden
Mohamed B.
DEN HAAG - Mohammed B., de man die wordt verdacht van de moord op Theo van Gogh, is op 29 september nog aangehouden. Hij maakte amok nadat hij een proces-verbaal had gekregen wegens zwartrijden in het openbaar vervoer. Dat blijkt uit de feitenreconstructie die de ministers Remkes (Binnenlandse Zaken) en Donner (Justitie) woensdag naar de Tweede Kamer hebben gestuurd.
Bij zijn aanhouding nam de politie papieren in beslag met daarop tal van telefoonnummers en e-mailadressen. Deze informatie wordt doorgespeeld aan de Algemene Inlichtingen en Veiligheidsdienst (AIVD). Uit de gegevens blijkt dat de meeste contacten van Mohammed B. bekenden zijn uit het Hofstadonderzoek, waarbij het gaat om een netwerk van radicale moslims.
oow wat heb je dan gedaanquote:Op donderdag 11 november 2004 17:19 schreef Slarioux het volgende:
Ik ben ook bekend bij de AIVD, maar ik loop nog steeds vrij rond
Niets strafbaars, dat is z'n punt, dodo.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:20 schreef Meki het volgende:
oow wat heb je dan gedaan
jaaaaaa ze hadden hem voor zwartrijden een aantal jaren in de bak en daarna het land uit moeten smijtenquote:Op donderdag 11 november 2004 17:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Weheheheheh
hij stond al bij de AIVD bekend maar niet opgepakt![]()
dat de AIVD ook medeverantwoordelijk is met de moord op Theoquote:Op donderdag 11 november 2004 17:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
jaaaaaa ze hadden hem voor zwartrijden een aantal jaren in de bak en daarna het land uit moeten smijten
wtf probeer je nu te zeggen?
ach ja, iedereen is verantwoordelijk voor de moordquote:Op donderdag 11 november 2004 17:34 schreef Meki het volgende:
dat de AIVD ook medeverantwoordelijk is met de moord op Theo
Nope. Er is geen wat we noemen 'causaal verband'.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Er was alleen sprake van een causale tulband, meer nietquote:Op donderdag 11 november 2004 17:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nope. Er is geen wat we noemen 'causaal verband'.
Maar dat zal wel boven Meki's petje gaan.
Wij allemaal waarschijnlijk.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:41 schreef robh het volgende:
Wie betaald de boete nu!?
Prins Bernhardquote:Op donderdag 11 november 2004 17:41 schreef robh het volgende:
Omdat B. een zwartrijder was?quote:Op donderdag 11 november 2004 17:34 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2004 17:39 schreef Vitalogy het volgende:
Als het goed is ben ik ook bekend bij de AIVD.
Leeft die nog dan?quote:Op donderdag 11 november 2004 17:43 schreef HarigeKerel het volgende:
Prins Bernhard![]()
Inderdaad iedereen met dubbele nationaliteit die een strafbaar feit pleegt zijn/haar nederlanderschap afnemen en uitzettenquote:Op donderdag 11 november 2004 17:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
jaaaaaa ze hadden hem voor zwartrijden een aantal jaren in de bak en daarna het land uit moeten smijten
wtf probeer je nu te zeggen?
Neee....of toch wel....ow nee hijs dood....wacht toch niet....quote:Op donderdag 11 november 2004 17:44 schreef Cheese het volgende:
[..]
Leeft die nog dan?
Dan hadden wij Bernhard hier ook niet mogen houdenquote:Op donderdag 11 november 2004 17:45 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Inderdaad iedereen met dubbele nationaliteit die een strafbaar feit pleegt zijn/haar nederlanderschap afnemen en uitzetten
hij ging zwartrijden in de lijnen 1 en 17quote:Op donderdag 11 november 2004 17:41 schreef robh het volgende:
ik heb het van GSquote:Op donderdag 11 november 2004 17:47 schreef Youssef het volgende:
Doe niet zo dom Meki, en post die naam niet.
Zou ik ook niet willen als het familie van mij was. Geef je groot gelijk Youssefquote:Op donderdag 11 november 2004 17:47 schreef Youssef het volgende:
Hoezo ? Ik gebruik de naam van Bouyeri ook al een aantal dagen lang volledig. Ik vind het zo'n onzin om Mohammed B. te schrijven terwijl je op de eerste de beste website over de grens zijn volledige naam kunt vinden.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Verkapt ik-weet-de-achternaam-van-Mohammed-B-topic.![]()
Zoals anderen al zeiden, je hoeft niks gedaan te hebben.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:20 schreef Meki het volgende:
[..]
oow wat heb je dan gedaan
Nouw leuk dan, ik wist het niet en ik hoef hem ook niet te weten. Wat een kinderachtig gedoe weer. Typisch trolling stijl zoals we die kennen. Weblogs als geenstijl, volkomenkut en Fok hebben wat dat betreft allemaal dezelfde inslag gebruikers. Lekker shockeren en alles doen wat god verboden heeft.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:48 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb het van GS
en iedereen weet zijn achternaam![]()
Zijn punt is, dat mensen het juist doen om anderen te irriteren. Niet omdat het niet mag ofzo, maar puur om te provoceren. Serieus; je weet de naam nu, dus?quote:Op donderdag 11 november 2004 17:56 schreef HiZ het volgende:
Er is niks verbodens aan het gebruiken van iemands naam.
Hoe kent AIVD je danquote:Op donderdag 11 november 2004 17:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zoals anderen al zeiden, je hoeft niks gedaan te hebben.
Jij maakt er nogal een punt van; ik niet, en Meki ook niet. Dus wie heeft er hier nou een probleem?quote:Op donderdag 11 november 2004 17:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zijn punt is, dat mensen het juist doen om anderen te irriteren. Niet omdat het niet mag ofzo, maar puur om te provoceren. Serieus; je weet de naam nu, dus?
Idd, je hebt gelijkquote:Op donderdag 11 november 2004 17:53 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hoezo ? Ik gebruik de naam van Bouyeri ook al een aantal dagen lang volledig. Ik vind het zo'n onzin om Mohammed B. te schrijven terwijl je op de eerste de beste website over de grens zijn volledige naam kunt vinden.
Stage.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe kent AIVD je dan
kennen ze me ook
God heeft niets verboden hoorquote:Op donderdag 11 november 2004 17:55 schreef Youssef het volgende:
. Lekker shockeren en alles doen wat god verboden heeft.
Top weer
Als member van het moslimkwartet (al dus Meki) laat je je teamgenoot wel vallen met dergelijke bewoordingen, miscchien moeten jullie samen eens de dialoog aangaan..quote:Op donderdag 11 november 2004 17:47 schreef Youssef het volgende:
Ken je de 10 geboden niet?quote:Op donderdag 11 november 2004 18:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
God heeft niets verboden hoor
Wij maken met z'n allen een punt van de moord op Van Gogh. Mohammed B. niet. Wie heeft er nou een probleem?quote:Op donderdag 11 november 2004 17:59 schreef HiZ het volgende:
[..]
Jij maakt er nogal een punt van; ik niet, en Meki ook niet. Dus wie heeft er hier nou een probleem?
Jou kennen ze wel ja.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe kent AIVD je dan
kennen ze me ook
Ja, dat is nogal een valide vergelijking. Moord vs het gebruik van iemands achternaam. Je hebt me helemaal overtuigd.quote:Op donderdag 11 november 2004 18:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wij maken met z'n allen een punt van de moord op Van Gogh. Mohammed B. niet. Wie heeft er nou een probleem?![]()
![]()
![]()
'quote:Op donderdag 11 november 2004 18:00 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ken je de 10 geboden niet?
Ik vergelijk niks. Ik tip alleen even de onzinnigheid van je gedachtegang aan.quote:Op donderdag 11 november 2004 18:02 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, dat is nogal een valide vergelijking. Moord vs het gebruik van iemands achternaam. Je hebt me helemaal overtuigd.
Wat is dat nu weer voor een kulredenatie?quote:Op donderdag 11 november 2004 17:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nouw leuk dan, ik wist het niet en ik hoef hem ook niet te weten. Wat een kinderachtig gedoe weer. Typisch trolling stijl zoals we die kennen. Weblogs als geenstijl, volkomenkut en Fok hebben wat dat betreft allemaal dezelfde inslag gebruikers. Lekker shockeren en alles doen wat god verboden heeft.
Top weer
het voordeel voor de Mohammed B's in Nederland is dat zij weer van een last af zijn, tenminste als hun achternaam niet Bouyeri is.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zijn punt is, dat mensen het juist doen om anderen te irriteren. Niet omdat het niet mag ofzo, maar puur om te provoceren. Serieus; je weet de naam nu, dus?
Doe niet zo onnozel, Elsevier gebruikt de naam te kust en te keur en iedereen die een beetje de internationale nieuwssites heeft gevolgd struikelt over de volledige achternaam, dit is echt niet iets webloggerigs ofzoquote:Op donderdag 11 november 2004 17:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nouw leuk dan, ik wist het niet en ik hoef hem ook niet te weten. Wat een kinderachtig gedoe weer. Typisch trolling stijl zoals we die kennen. Weblogs als geenstijl, volkomenkut en Fok hebben wat dat betreft allemaal dezelfde inslag gebruikers.
Manmanman, iedereen kan toch zien dat je een vergelijking maakte. Scroll even een paar regels omhoog als je echt last van spontane amnesie hebt.quote:Op donderdag 11 november 2004 18:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik vergelijk niks. Ik tip alleen even de onzinnigheid van je gedachtegang aan.
Alleen zeggen als je het zeker weetquote:Op donderdag 11 november 2004 17:22 schreef Cheese het volgende:
Bouyeri heet ie volgens mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |