Hehehehequote:Op donderdag 11 november 2004 17:13 schreef Dirkh het volgende:
Je hoeft niet op je knieën.
quote:Op donderdag 11 november 2004 17:16 schreef Slarioux het volgende:
Je krijgt een plakje worst bij de slager.
quote:Op donderdag 11 november 2004 17:16 schreef Maanvis het volgende:
Je kunt mannen een kopstoot geven in hun ballen! Dat zal ze leren!
Of je stoort je elke dag aan de afgeblakerde verfquote:Op donderdag 11 november 2004 17:16 schreef Godlike02 het volgende:
Je geniet intens van je prachtig geschilderde plinten
Ook een groot voordeel!quote:Op donderdag 11 november 2004 17:17 schreef Godlike02 het volgende:
Je mag nog in de ballenbak
Als ze de nadelen had gevraagd waren we nu al bij deeltje 3 geweestquote:Op donderdag 11 november 2004 17:17 schreef Maincolt het volgende:
Dat zijn dr al aardig wat in aanzienbare korte tijd ...![]()
Ze proberen me allemaal te helpen omdat ik zo klein benquote:Op donderdag 11 november 2004 17:17 schreef Maincolt het volgende:
Dat zijn dr al aardig wat in aanzienbare korte tijd ...![]()
Ik ben ook 27quote:Op donderdag 11 november 2004 17:12 schreef Blinky het volgende:
Ik ben 1m63. Dat is niet bijster groot voor een volwassen vrouw van 27. Ik ken legio nadelen van het klein zijn: men neemt je niet snel serieus, je bent makkelijk te imponeren,als je iets doet wil men je extra belonen, omdat het knapper zou zijn voor een klein iemand. Een veel gehoorde grap in de kroeg is dan ook dat men je mee wil nemen om zijn biertje op kwijt te kunnen. Daarbij, bij concerten kun je niets zien als je op de 2e rij staat en er staan mensen van 1m70 voor je.
Maar wat zijn nu vóórdelen van klein zijn?
En geintjes over IPH ken ik ook wel
Hehehe... dat klopt ook wel. Hetzelfde geldt voor de bus als iedereen staat te wachten.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:18 schreef Slarioux het volgende:
Je kan makkelijk voorkruipen bij concerten.
Nou... zó erg is het nu ook weer niet hoor!quote:Op donderdag 11 november 2004 17:21 schreef Godlike02 het volgende:
Je kan heel nederland vertellen dat je de zus bent van bart de graaf
(als je een donkere huids kleur hebt zeg je gewoon webster)
Jij mag niet meedoenquote:Op donderdag 11 november 2004 17:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
euhw...
Dat is voor dr oudersquote:Op donderdag 11 november 2004 17:23 schreef cerror het volgende:
Kinderbijslag
ook mannen hebben hun grensquote:Op donderdag 11 november 2004 17:24 schreef Avani het volgende:
Meeste mannen zijn langer. Dat is toch wel een voordeel![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 17:12 schreef Blinky het volgende:
Ik ben 1m63.
quote:Op donderdag 11 november 2004 17:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij mag niet meedoen
Daar had ik vroeger al veel vragen over!quote:Op donderdag 11 november 2004 17:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben ook 27
Mag ik je optillen?![]()
Ik vind het gewoon lekker om te doenquote:Op donderdag 11 november 2004 17:29 schreef Blinky het volgende:
[..]
Daar had ik vroeger al veel vragen over!
Op school wilden ze mij zelfs laten zitten omdat ik nog 'zo lekker klein was'!
Dat is niet waar! Ik ontken!!!!quote:
Mên, je weet niet hoelang ik bezig ben om die strikjes en gespjes van schoenen af te halen!quote:Op donderdag 11 november 2004 17:29 schreef Adelante het volgende:
kleding kopen op de kinderafdeling...
Zij bleod tenminstequote:Op donderdag 11 november 2004 17:34 schreef Dirkh het volgende:
Je kan een wattenstaafje als tampon gebruiken
quote:Op donderdag 11 november 2004 17:25 schreef Adelante het volgende:
je kunt in de supermarkt de kleine wagentjes gebruiken én daar hoeft geen muntje in
Is dat een voordeel voor mij?quote:Op donderdag 11 november 2004 17:33 schreef Dirkh het volgende:
Je mag zomaar je rokje optillen, want dat doen alle kleine meisjes
Jij straks ook.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zij bleod tenminste
Ga naar R&P, met je bloederige wenseN!quote:Op donderdag 11 november 2004 17:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zij bleod tenminste
Hehehe, was het maar zo!quote:Op donderdag 11 november 2004 17:34 schreef Dirkh het volgende:
Je kan een wattenstaafje als tampon gebruiken
quote:Op donderdag 11 november 2004 17:38 schreef Dirkh het volgende:
Je past in het doosje van Donald Jones
* Blinky extra grote ogen opzet en verlegen naar het bordje met de plakjes worst kijktquote:Op donderdag 11 november 2004 17:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zie Blinky al staan!
Scheelt veel huur in elke gevalquote:Op donderdag 11 november 2004 17:41 schreef Maanvis het volgende:
Je kunt wonen in een poppenhuis!
He... verdoriequote:Op donderdag 11 november 2004 17:41 schreef Brighteyes het volgende:
Je mag op schoot bij sinterklaas!Amazonezit dan he! Niet schrijlings!
quote:Op donderdag 11 november 2004 17:44 schreef Maanvis het volgende:
je kunt klaverjassen met pantoffeldiertjes
Nee, amoebe's zijn engquote:Op donderdag 11 november 2004 17:45 schreef Blinky het volgende:
[..]
En de amoebe's niet vergeten!
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch?quote:Op donderdag 11 november 2004 17:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, amoebe's zijn engDie vormen zich gewoon om het kaartspel heen.
* Blinky zingt uit volle borst meequote:Op donderdag 11 november 2004 17:50 schreef winterapfel het volgende:
* winterapfel KvK liedje zingtKlein is fijn
Ik wil niet ouder wordenKlein is fijn
Ik wil niet groter zijn
'k Heb geen zin om nog te groeien
Wat er komt kan me niet boeien
'k Blijf liever op bekend terrein
Ik blijf veel liever klein
En andersom niet (als ie nog had geleefd)quote:Op donderdag 11 november 2004 17:38 schreef Dirkh het volgende:
Je past in het doosje van Donald Jones
Niet zeuren! Want je bent groter dan ik (1.62quote:Op donderdag 11 november 2004 17:12 schreef Blinky het volgende:
Ik ben 1m63. Dat is niet bijster groot voor een volwassen vrouw van 27. Ik ken legio nadelen van het klein zijn: men neemt je niet snel serieus, je bent makkelijk te imponeren,als je iets doet wil men je extra belonen, omdat het knapper zou zijn voor een klein iemand. Een veel gehoorde grap in de kroeg is dan ook dat men je mee wil nemen om zijn biertje op kwijt te kunnen. Daarbij, bij concerten kun je niets zien als je op de 2e rij staat en er staan mensen van 1m70 voor je.
Jaaaa, vreselijk, die broeken. Zelfs de broeken bij de C&A (kort model) zijn vaak nog te lang.quote:Op donderdag 11 november 2004 18:00 schreef Euforie het volgende:
[..]
Niet zeuren! Want je bent groter dan ik (1.62)
Maarre.. ik weet ook geen voordelen
Nog een paar nadelen dan maar:
Trouwens bij concerten krijg ik het ook altijd benauwd, omdat er minder zuurstof is door al die grote mensen![]()
En mannen vinden het altijd leuk om je te verplaatsen![]()
En broeken die altijd te lang zijn![]()
Jaaa, dat herken ik ook...quote:Op donderdag 11 november 2004 18:02 schreef Blinky het volgende:
[..]
Jaaaa, vreselijk, die broeken. Zelfs de broeken bij de C&A (kort model) zijn vaak nog te lang.
Zo! Das toch nog een flink schaap dan!quote:Op donderdag 11 november 2004 18:17 schreef Dirkh het volgende:
Mijn schaap is 1.57 dus ik vind je gewoon een lange slungel.
Jij niet dan?quote:Op donderdag 11 november 2004 18:26 schreef winterapfel het volgende:
nog voordeeltje bedacht
je past WEL in t gemiddelde hotel bed
Dwergwerpenquote:Op donderdag 11 november 2004 18:29 schreef Pool het volgende:
Met dwergwerpen valt veel geld te verdienen.
Je mag mij berijden.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:12 schreef Blinky het volgende:
Moet je me wel optillen, anders kom ik niet bovenquote:Op donderdag 11 november 2004 18:39 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Je mag mij berijden.
quote:Op donderdag 11 november 2004 18:40 schreef RealKnuckles het volgende:
Misschien heb je hier wat aan: Voordelen van klei zijn???
HF.
quote:Op donderdag 11 november 2004 18:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]zegt ie drie minuten nadat het topic dicht gekleid is
Ik ga wel liggenquote:Op donderdag 11 november 2004 18:40 schreef Blinky het volgende:
[..]
Moet je me wel optillen, anders kom ik niet boven
En dan bij jouw schaap zeker?quote:Op donderdag 11 november 2004 18:40 schreef Dirkh het volgende:
We kunnen Blinky gebruiken als buttplug
En je ziet eerder geld liggen op straat.quote:Op donderdag 11 november 2004 18:54 schreef cerror het volgende:
Als je klein bent zie je beter waar je loopt
Lekker makkelijk he? Moeten de kleintjes weer het meeste werk doen!quote:Op donderdag 11 november 2004 18:52 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik ga wel liggen.
Ik kan je wel helpen met mn armen hoor. Kleintjes wegen niet zo gek veel.quote:Op donderdag 11 november 2004 19:03 schreef Blinky het volgende:
[..]
Lekker makkelijk he? Moeten de kleintjes weer het meeste werk doen!![]()
En ik maar denken dat het aan mn accent lagquote:Op donderdag 11 november 2004 18:07 schreef Blinky het volgende:
En o ja, nog een nadeel is trouwens dat ze je uitlachen als je boos bent. Effect van een klein hondje dat overstuur staat te keffen.
Dat klopt inderdaad ook.quote:Op donderdag 11 november 2004 19:26 schreef winterapfel het volgende:
je hebt t vooroordeel mee:
klein, lief en onschuldig
je kunt je veel meer permiteren
![]()
Daarentegen krig ik wel kramp ik mijn nek door het omhoog kijkenquote:Op donderdag 11 november 2004 20:37 schreef VAC het volgende:
geen 24/7 pijn in je rug en nek hebben omdat je voor alles moet bukken en omlaag moet kijken als je tegen iemand praat...
Haha en JIJ noemt jezelf klein? Ik ben 1.58 meter! Das niks! En door de dag heen krimp je 3 centimeter (naja, heb ik ergens gelezen), dus dan ben ik aan het eind van de dag 1.55! Das anderhalve meter!quote:Op donderdag 11 november 2004 17:12 schreef Blinky het volgende:
haahahahaaa!quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je past makkelijker in de tunnels die de VC destijds in Vietnam gegraven hebben.
Wat je daarmee doet moet je zelf maar weten...
Diepe groeven in je zool?quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:52 schreef TallMan het volgende:
Het voordeel van kleine mensen is dat ik er gewoon overheen kan lopen zonder ze te raken
Nee, kistenquote:Op zaterdag 13 november 2004 01:06 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Diepe groeven in je zool?
dat herken ik (ben 170 cm en man)quote:Op donderdag 11 november 2004 19:26 schreef winterapfel het volgende:
je hebt t vooroordeel mee:
klein, lief en onschuldig
je kunt je veel meer permiteren
![]()
tis maar hoe je het bekijkt he... je ligt wel al op de grond. Nou knok ik dus nooit, maar heb wel een aardige tijd vechtsporten gedaan etc.. enneh daar ging het toch vooral om dat je niet op die grond kwam!quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:40 schreef chingching het volgende:
ik ben 1.72, voor een man is dat ook niet groot. Als ik op de grond aan het knokken ben, dan hebben de meeste moeite met mij om mij onder controle te houden. Klein en flexibel betekent dat je maar een klein gaatje nodig hebt om weg te draaien
heb ik ook. Ik was vroeger altijd de grootste, groeide tot mijn 12/13e zo ongeveer. Ben nu 16 en 1.88m. Ik vind het wel handig.quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:35 schreef QueenR het volgende:
Nou ja lang zijn is ook niet alles. Ik ben 1.80, is nou niet meer zo extreem of lastig (kan bij de bovenste keukenkastjeshehe ) maar als kind vreselijk! Ik groei sinds mijn 11e niet meer, dus was in de laatste klas basisschool een reus vergeleken de andere. Met als gevolg dat als er iets gebeurde ofzo ik erop aan werd gekeken want ik moest toch beter weten..:( En vrienden van eigen leeftijd waren daarom ook al snel uitgesloten. trauma's joh!
nee grapje. het viel op zich verder wel mee.
Maar Ik heb wel altijd de wens gehad om zo'n petit schattig meisje te zijn.. helaas gaat me nooit lukken. (tenzij ik veel krimp als oma, maar ja dan is het schattig en meisje toch ook weer weg)
maw. de meeste zullen toch niet helemaal blij zijn met wat ze hebben/zijn. thats life
je bedoelt er vast weer iets smerigs meequote:Op zaterdag 13 november 2004 11:41 schreef Dirkh het volgende:
Je kan aarbeien plukken zonder te bukken.
Dat zijn aambeien, viespeukquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
je bedoelt er vast weer iets smerigs mee
Ook lekker om aan te plukkenquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat zijn aambeien, viespeuk
Ach ja, mijn vrouw is 1.51 meter en die heeft er geen problemen mee. Ik ook niet, terwijl ik 1.90 meter benquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:38 schreef fleurie het volgende:
1.57 is pas klein.
Maar mijn groeispurt komt nog
Op alle punten eensch!quote:Op zaterdag 13 november 2004 22:50 schreef Angst het volgende:
je hoeft niet bang te zijn dat een jongen je niet wil omdat je te lang bent
je ziet er schattig uit
je hoofdhaar lijkt langer dan het is
je hoeft miner vaak te bukken
als je middeleeuwse gebouwen bezoekt (tja.. ik weet ut dat komt niet zo vaak voor) stoot je je hoofd niet zo snel
ze waren boven de 1.50 allemaal (toch)quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:06 schreef Youssef het volgende:
Je hoeft geen beha te kopen
DIE GODVERDOMDE TYFUSYUPPEN MET HUN DOELGROEPPLAN OFZO HEBBEN DE SHOW GECANCELD!quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:09 schreef Angst het volgende:
[..]
ze waren boven de 1.50 allemaal (toch)
en als ze zulke grote borsten hebben
tja ..
uhm
tjah![]()
p.s. cerror waarom is scrubs niet op tv meer???
godverdommequote:Op zaterdag 13 november 2004 23:11 schreef cerror het volgende:
[..]
DIE GODVERDOMDE TYFUSYUPPEN MET HUN DOELGROEPPLAN OFZO HEBBEN DE SHOW GECANCELD!
VIEZE VUILE AAN RANDTERING LIJDENDETYFUSMONGOLEN!![]()
![]()
![]()
@!!!!11!!!!!
Zo.... daarom denk ik!11!! :'( !1!
Ergens zien te downloadenquote:Op zaterdag 13 november 2004 23:24 schreef Angst het volgende:
[..]
godverdomme
en nu?
not really een optionquote:Op zaterdag 13 november 2004 23:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Ergens zien te downloaden
Helaasquote:Op zaterdag 13 november 2004 23:38 schreef Angst het volgende:
[..]
not really een option
zal een staking helpen?
e-mail?quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Helaas
Maar we kunnen wel veronica stalken!
Ik ken 1 van de makers van de veronica sitequote:Op zaterdag 13 november 2004 23:52 schreef Angst het volgende:
vragen@veronicatv.nl <vragen@veronicatv.nl>
Ik heb een kamer met een tweepersoons hoogslaper. Ten eerste kan ik daarop zowel in de lengte als in de breedte gaan slapen, omdat ik klein ben.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:12 schreef Blinky het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2004 00:23 schreef Sessy het volgende:
En je bent nooit langer dan je vriend, heel veel jongens kunnen daar niet tegen, dus lange meiden hebben minder keuze om het grof te zeggen.
Vind je?????? Ik vind er soms geen flikker aan hoor.quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:11 schreef Stuart het volgende:
Klein zijn is tof![]()
Op je 19e zou ik me daar niet teveel meer van voorstellen.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:38 schreef fleurie het volgende:
1.57 is pas klein.
Ik ben 1,77, ook niet echt groot dus. Ik vind het ook niet erg, het enige wat verelend is dat je in Nederland als je met een groepje bij elkaar staat bij een borrel ofzo zo gedwarfed wordt. Ik moet altijd naar boven kijken.quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:11 schreef Stuart het volgende:
Klein zijn is tof![]()
Welnee joh, pure therapeutische zelfspotquote:Op zondag 14 november 2004 08:10 schreef MrBloom het volgende:
Eeeeh, Chantal ... pilletje vergeten?
Nee, ik chat trouwens nooit, maar dank je welquote:Op zondag 14 november 2004 08:29 schreef MrBloom het volgende:
Hehehehe .... chat?
quote:Op donderdag 11 november 2004 18:07 schreef Blinky het volgende:
En o ja, nog een nadeel is trouwens dat ze je uitlachen als je boos bent. Effect van een klein hondje dat overstuur staat te keffen.
wat ben jij kleinquote:Op zondag 14 november 2004 14:53 schreef sweetgirly het volgende:
[..]![]()
erg ja, dan vinden ze je nog schattiger![]()
sweetgirly is daarom wel blij met fok![]()
Hahaquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:38 schreef fleurie het volgende:
1.57 is pas klein.
Maar als het echt een keer mis is en je bent écht boos, lijkt niemand het te zienquote:Op zondag 14 november 2004 14:53 schreef sweetgirly het volgende:
[..]![]()
erg ja, dan vinden ze je nog schattiger![]()
sweetgirly is daarom wel blij met fok![]()
quote:Op zondag 14 november 2004 17:46 schreef El.Wulfo het volgende:
wat ben jij klein![]()
![]()
Hehe, inderdaad.quote:Op zondag 14 november 2004 18:31 schreef Blinky het volgende:
Maar als het echt een keer mis is en je bent écht boos, lijkt niemand het te zien
Nah... mijn stem is zacht en écht boos worden kan ik ook niet. Als ik 'boos' ben, uit zich dat in verdriet. Heeeel irritant.quote:Op zondag 14 november 2004 19:29 schreef sweetgirly het volgende:
Hehe, inderdaad.
Alhoewel soms wil het nog weleens opgemerkt worden. Vraag niet hoe soms, maar ok![]()
![]()
Als ik boos ben, ben ik dat meestal om rare dingen, en die komen dan helemaal als uit het niets voor sommige mensen. Slaat dan soms ook als een l*l op een drumstel. Ik heb best wat mensen aan het schrikken gemaakt zo, maarja als ik dan mijn stem moet verheffen komt het soms als donderslag bij heldere hemel. Maar dat heb je als klein bent, je moet soms bijna wel. Whehe, wat een drama, tis nog onzin ook dit.
Wij kleine vrouwtjes hebben het maar zwaar soms![]()
wat spinazie eten gaat, word ik groot en sterk van schijnt![]()
mijn vriendin is ook klein, zo'n 30 cm kleiner dan ik, and ik ben 1,96quote:Op zondag 14 november 2004 19:29 schreef sweetgirly het volgende:
[..]dat was het, met een groot hart
Te groot voor dit kleine meisje, en te dramatisch soms
(verschuil je!)
[..]
Hehe, inderdaad.
Alhoewel soms wil het nog weleens opgemerkt worden. Vraag niet hoe soms, maar ok![]()
![]()
Als ik boos ben, ben ik dat meestal om rare dingen, en die komen dan helemaal als uit het niets voor sommige mensen. Slaat dan soms ook als een l*l op een drumstel. Ik heb best wat mensen aan het schrikken gemaakt zo, maarja als ik dan mijn stem moet verheffen komt het soms als donderslag bij heldere hemel. Maar dat heb je als klein bent, je moet soms bijna wel. Whehe, wat een drama, tis nog onzin ook dit.
Wij kleine vrouwtjes hebben het maar zwaar soms![]()
wat spinazie eten gaat, word ik groot en sterk van schijnt![]()
IK BEN NIET LIEF!!!!!quote:Op zondag 14 november 2004 19:55 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
mijn vriendin is ook klein, zo'n 30 cm kleiner dan ik, and ik ben 1,96![]()
kleine vrouwtjes zijn lievv![]()
mijn vriendinnetje welquote:Op zondag 14 november 2004 19:56 schreef Blinky het volgende:
[..]
IK BEN NIET LIEF!!!!!
![]()
Ik heb geen vriendinnetje.quote:Op zondag 14 november 2004 20:12 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
mijn vriendinnetje wel![]()
Ik heb nog niets nee. Mijn handen zijn te klein om iets vast te houden blijkbaar.quote:Op zondag 14 november 2004 20:28 schreef El.Wulfo het volgende:
zoek je n grote vriend, dan zal je het wel leuk vinde als ie kleine vrouwtjes leuk vindt
* of hebje al iets?* dan is dat nu al lijkt me *
Aww, wat lievquote:Op zondag 14 november 2004 19:56 schreef Blinky het volgende:
IK BEN NIET LIEF!!!!!
![]()
oh wat herkenbaar en irritant idd somsquote:Op zondag 14 november 2004 19:39 schreef Blinky het volgende:
Nah... mijn stem is zacht en écht boos worden kan ik ook niet. Als ik 'boos' ben, uit zich dat in verdriet. Heeeel irritant.
Das langquote:Op zondag 14 november 2004 19:55 schreef El.Wulfo het volgende:
mijn vriendin is ook klein, zo'n 30 cm kleiner dan ik, and ik ben 1,96![]()
kleine vrouwtjes zijn lievv![]()
och, ik schijn ook iets kleins te hebbenquote:Op zondag 14 november 2004 20:30 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik heb nog niets nee. Mijn handen zijn te klein om iets vast te houden blijkbaar.
![]()
Het is dat ik je ken, andersd had je nu ruzie met mijquote:Op zondag 14 november 2004 21:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Aww, wat liev.
idd wil je als vrouw bij iemand anders onder haar rok kijken jah...quote:Op donderdag 11 november 2004 17:15 schreef Dirkh het volgende:
Je kan onder ander vrouwen d'r rok kijken, zonder dat je een tasje voor je bek krijgt.
Ik ben meestal pas achteraf boos, omdat ik me dan schijn te beseffen wat iemand zei, of dat ik me boos maak over iets wat iemand deed. Ik weet niet of dat te maken heeft met een 'salchtofferrol' waar we ingeduwd worden of dat ik dat zelf heb gecreeerd. Een hele tijd geleden begon iemand erover dat ze zich niet kon voorstellen dat ik uit mijn slof kon schieten en es lekker kon schelden op iemand. Sindsdien heb ik er eigenlijk ook wel min of meer een probleem mee want ze heeft gewoon gelijk.quote:Op zondag 14 november 2004 22:53 schreef sweetgirly het volgende:
Heb wel eens gehad dat ik van boosheid alleen maar wat onsamenhangend stond te 'tieren' met tranen in mijn ogen van boosheid en al. Iedereen half in shock, en volgens mij begreep niemand er wat van
. Te erg gewoon. En begreep er achteraf zelf ook niet veel van, waar dat nou vandaan kwam
.
En als je wel een keer iets durft valt het niemand op en zul ook geen schouderklopje krijgen. En nee, ik doe niet zoals ik doe om een schouderklopje te krijgen, maar soms is het heel fijn als iemand zegt dat hij of zij blij voor je is en dat het goed is hoe je hebt gereageerd op iets.quote:En wat Blinky zei, 'ben niet lief'![]()
Kleine vrouwtjes verschuilen zich vaak achter veilige uhhh mensen.
Anders durven ze niet, schijtbakkjes zijn het soms, bang om opgeslokt te worden door grote, enge mannen enzo.
Met dat eerste ben ik het eens, met het tweede wat minder. Ik heb altijd wel vertrouwen in mensen, ik ga er niet van uit dat ze bewust iemand de grond in willen trappen. Ik praat ook vrij gemakkelijk over mezelf en gevoelens, misschien wel te snel.quote:Kleine vrouwtjes doen er soms lang over om de grote wereld (durven) te ontdekken en vertrouwen te krijgen in al die grote mensen.
Herkenbaarquote:Ze springen er soms maar wat bovenuit, maar vaak komen ze niet verder dan een paar schouders enzo. *jump jump, wij zijn er ook nog.. hallo
* insert piepstemmetje.
Ja hoor, waarom nietquote:Op maandag 15 november 2004 10:01 schreef Tha_Ramsush het volgende:
[..]
idd wil je als vrouw bij iemand anders onder haar rok kijken jah...![]()
Op die foto die je mij stuurde was niets kleins te zien!quote:Op zondag 14 november 2004 22:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
och, ik schijn ook iets kleins te hebben
En dat is vrij vervelend...quote:Op maandag 15 november 2004 10:13 schreef BlackDraco het volgende:
Ze lopen je als je lang bent de hele tijd te vragen of je dingen kan pakken van kasten af enzo
Idd en dan kom je met je benen in de knoop en dan gebruiken kleine mensen je als deurmatquote:Op maandag 15 november 2004 10:33 schreef VeerMans het volgende:
[..]
En dat is vrij vervelend...
en dr lopen constant kleine mensen voor je voeten waar je overheen kijkt![]()
Ben ik inmiddels aan gewend, ik probeer ze te ontwijken waardoor mijn benen in de knup komen...quote:Op maandag 15 november 2004 11:07 schreef VeerMans het volgende:
nee ik loop dr altijd tegenaan (niet met opzet, ik zie ze gewoon niet)
quote:Op maandag 15 november 2004 10:11 schreef Blinky het volgende:
[..]
Op die foto die je mij stuurde was niets kleins te zien!
Met hoeveel heb je je bifi vergroot dan?quote:Op maandag 15 november 2004 11:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeelt
hee, dat was puur natuur hoorquote:Op maandag 15 november 2004 11:21 schreef Blinky het volgende:
[..]
Met hoeveel heb je je bifi vergroot dan?
Ik ben geen smurf!quote:Op maandag 15 november 2004 11:48 schreef Captain_Chaos het volgende:
Je kan door een waterkraan
vraag [TS] eens!quote:Op maandag 15 november 2004 12:28 schreef SanCoTec het volgende:
Ik ben 1,65 en ben een jongendas pas lastig want vind maar es een vriendin die kleiner is
Oké.. hier komen je voordelen:quote:Op maandag 15 november 2004 12:01 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik ben geen smurf!
niet klagen, jij hebt bij bijna alles damen een heerlijk uitzicht zo op tiet hoogte. Je kunt d'r zomaar tegen aan lopen en doen alsof t perongeluk gingquote:Op maandag 15 november 2004 12:28 schreef SanCoTec het volgende:
Ik ben 1,65 en ben een jongendas pas lastig want vind maar es een vriendin die kleiner is
quote:Op zondag 14 november 2004 22:53 schreef sweetgirly het volgende:
. Ze springen er soms maar wat bovenuit, maar vaak komen ze niet verder dan een paar schouders enzo. *jump jump, wij zijn er ook nog.. hallo
* insert piepstemmetjes.
*snik
en teveel smileys gebruiken is ze soms ook niet vreemd
Doordat ik die borden niet zie ben ik altijd duur uitquote:Je loopt niet met je kop tegen ieder bord met een aanbieding in de supermarkt.
Met een beetje pech mag ik niet eens een drankje bestellen omdat ze niet geloven dat zo'n ukkepuk een volwassen vrouw isquote:Je wordt niet direct uit de kroeg geknikkerd omdat je toevallig de langste bent die bij een opstootje, waar je niks mee te maken had, in de buurt stond.
Maar als ik in de bioscoop zit en er zit (ondanks dat jhet altijd áfloopt naar voren) een lange man voor mijn neus, zie ik alsnog niks...quote:Je kan normaal zitten in iedere bioscoop en ieder theater. Iedereen boven de 1.80 die ooit in het oude Luxor heeft gezeten snapt dat
Bij wat hogere auto's kán ik niet eens uit het raampje kijken... ioké... ik overdrijfquote:Je kan normaal in een vierdeurs auto zitten en uit het zijraampje kijken in plaats van tegen de deurstijl of het achterraam.
quote:Iedere rugleuning is hoog genoeg voor jou.
nee, dat moet ik doen nadat ik mij heb uitgerekt om iets van een hoge plank te pakken...quote:Je hoeft niet na iedere keer bukken je overhemd in je broek te stoppen.
quote:Je kijkt altijd licht omhoog dus lijk je niet half zo arrogant als je misschien wel bent.
Men gelooft nooit dat ik een rijbewijs heb. En een beetje auto is toch al te groot.quote:Je hoeft geen dikke vette BMW te kopen, het kleinste choppertje lijkt immers al een complete Harley met jouw gestalte erop. Bij mij lijkt het wel of ik op de buggyfiets van m'n kleine broertje zit.
Dat is dan wel een voordeel idd, maar ik moet ze altijd inkortenquote:Je broeken zijn altijd lang genoeg. Ik kan er niet zomaar een stuk áán knippen.
en omdat ik klein ben lijken die calorieen die er daardoor aankomen ook de helft meer als bij jouquote:En last but not least. Jouw raketje is voor jou bijna de helft groter als voor mij.
Ik geef het op..........quote:Op maandag 15 november 2004 20:11 schreef Blinky het volgende:
*knip*
Hehehe...quote:Op maandag 15 november 2004 20:22 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Ik geef het op..........
onderdeurtje![]()
Dank je welquote:Op maandag 15 november 2004 20:40 schreef El.Wulfo het volgende:
ey het valt me nu pas op...
de kleine verandering aan je avater....kerststemming..nice...
muahhaha [afbeelding]
volgens mij moet jij eens met emile ratelband gaan pratenquote:Op maandag 15 november 2004 20:11 schreef Blinky het volgende:
Oké.. hier komen mijn weerwoorden op de voordelen
[..]
Doordat ik die borden niet zie ben ik altijd duur uit
[..]
Met een beetje pech mag ik niet eens een drankje bestellen omdat ze niet geloven dat zo'n ukkepuk een volwassen vrouw is
[..]
Maar als ik in de bioscoop zit en er zit (ondanks dat jhet altijd áfloopt naar voren) een lange man voor mijn neus, zie ik alsnog niks...
[..]
Bij wat hogere auto's kán ik niet eens uit het raampje kijken... ioké... ik overdrijf
[..]
van iedere rugleuning krijg ik nekkramp omdat mijn hoofd en nek er ook tegenaankomen en het dus geen rugleuning is maar een Blinky-geheel-leuning is.
[..]
nee, dat moet ik doen nadat ik mij heb uitgerekt om iets van een hoge plank te pakken...
[..]
en nog zien mensen je niet en lopen tegen je aan
[..]
Men gelooft nooit dat ik een rijbewijs heb. En een beetje auto is toch al te groot.
[..]
Dat is dan wel een voordeel idd, maar ik moet ze altijd inkorten
[..]
en omdat ik klein ben lijken die calorieen die er daardoor aankomen ook de helft meer als bij jou
Hehehe... ik ben Koningin 'maar'quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
volgens mij moet jij eens met emile ratelband gaan praten
quote:Op maandag 15 november 2004 12:28 schreef SanCoTec het volgende:
Ja inderdaad, dat kan ik echt totaal niet.quote:Op donderdag 18 november 2004 08:35 schreef Dannytjeuh het volgende:
Je kan helemaal languit in het bad liggen![]()
Leukquote:Trouwens.... zo erg is dat toch niet 167cm .... mijn vrouwtje is 2 cm kleiner dan jou en weegt maar 44kg en is de big chief van 30 flink uit de kluiten gewassen kerels en dames. Ze werkt in de metaalidustrie... dus allemaal zware machines enzo....en daar loopt ze dan als klein meisje tussen.
Met haar kleine handjes slaagt ze er evenwel niet in om een potje konfituur open te draaien. Zodat ikdeze morgen flink ingezeept onder de douche de vraag krijg om eventjes haar verse potje konfituur open te maken
![]()
Ik ben net zo lang als blinky en het rare is dat ik met mijn benen niet pas in oosterse auto's. Daarbij heb ik niet eens lange benen, echt niet, korte benen zitten in de familie van m'n vader's zijde.quote:Op donderdag 18 november 2004 08:35 schreef Dannytjeuh het volgende:
Je hebt een zee van ruimte in een superkleine mini wagen![]()
...
Mensen die denken dat ik 1m67 ben maar dat scheelt 5 cm...quote:Op donderdag 11 november 2004 17:12 schreef Blinky het volgende:
Ik ben 1m63.
Wacht maar tot je 30 bent, dan ben je blij als ze nog JE tegen je zeggen!quote:Op donderdag 18 november 2004 16:26 schreef Blinky het volgende:
juffrouw achter de balie 'zal ik het inpakken voor JE?' Achter mij staat een lange, blonde meisje van een jaar of 16. Zelfde vraag was voor haar, alleen dan wel met u...
Niet dat ik per se met u aangesproken wil worden, maar zo is het duidelijk hoe men tegen mij kijkt..
![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 16:30 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 30 bent, dan ben je blij als ze nog JE tegen je zeggen!
kleinmeiske is zo'n ouwe knar en meet 1m58 ...
Owh dus ik ben niet de enige met dit probleemquote:Op donderdag 18 november 2004 09:00 schreef idiotforaliving het volgende:
[..]ik ken het ben zelf maar 1,67
![]()
Hihi, dat heb ik ook wel gehad, dat ze naar mijn moeder vragen als ze iets moeten weten aan de deur. Stelletje eikels.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:38 schreef iamredleader het volgende:
Mijn moeder was net bevallen van de derde (mijn kleinste broer) en ze was 34 jaar oud, heeft ze die kleine op de arm als er gebeld wordt. Een of andere verkoper, die haar lief aankijkt en zegt: "meisje, is je moeder thuis?" waarop mijn moeder, 1m55 de deur zo hard dichtslaat dat het hele huis een uur lang liep te trillen. BOOS DAT ZE WAS! Maar ja, het is ook een prachtige vrouw die met 48 nog echt midden dertig eruit ziet.
Moet je je voorstellen hoe ik in veel auto's zit (2m01)quote:Op donderdag 18 november 2004 14:00 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik ben net zo lang als blinky en het rare is dat ik met mijn benen niet pas in oosterse auto's. Daarbij heb ik niet eens lange benen, echt niet, korte benen zitten in de familie van m'n vader's zijde.
Dat valt dus echt heel erg tegen, voor wie ze die auto's maken weet ik ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |