ik mis het woordje "lekker", is dat het dan wel of niet?quote:Op donderdag 11 november 2004 15:28 schreef Areteq het volgende:
Een pasta met een vet-arme, groente-rijke saus, zonder vlees.
Snel. Goedkoop. Gemakkelijk. Gezond.
Er zijn natuurlijk eindeloos veel varianten te bedenken voor de saus.quote:Op donderdag 11 november 2004 15:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ik mis het woordje "lekker", is dat het dan wel of niet?
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom wil je niet je best doen en er de tijd voor nemen om wat lekkers te maken?
Paturain en dan voor 1 euro p.p.??? Moet je wel met minstens vier man eten, lijkt mij.quote:Op donderdag 11 november 2004 16:43 schreef Fixxxer het volgende:
Voor 1 euro p.p., recept van een vriend:
Pasta + spekreepjes + spinazie + paturain. Eerst ff spek bakken, dan bevroren spinazie erbij, als laatste even de paturain erin mikken en er doorroeren.
Supermakkelijk en je zou het niet zeggen maar retelekker. Eergisteren nog gehad.
Omdat meer liefde voor je werk een beter (lekkerder) resultaat geeft.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:53 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
ik hou niet van mijn eten, ik hou van etenquote:Op donderdag 11 november 2004 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat meer liefde voor je werk een beter (lekkerder) resultaat geeft.
quote:Op donderdag 11 november 2004 18:16 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
ik hou niet van mijn eten, ik hou van eten
Ja en bij aldi inkopen, en je kan natuurlijk ook iets paturains achtigs kopen bij de aldi.quote:Op donderdag 11 november 2004 18:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Paturain en dan voor 1 euro p.p.??? Moet je wel met minstens vier man eten, lijkt mij.
Uit jaloezie omdat de gemiddelde Nederlander minder dan een kwartier in de keuken staat? Goedkoop en snel gaat in elk geval goed samen, pasta bij voorkeur.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom wil je niet je best doen en er de tijd voor nemen om wat lekkers te maken?
Nou, dat wil ik best maar ik heb er simpelweg vanwege werken, reistijd, sporten en studie niet altijd tijd voor. Als m'n man vroeg thuis is (wisselende diensten) eten we wel lekker en met zorg voorbereid, als ik kook meestal niet. En al helemaal niet als ik daarna moet sporten, dan eet ik meestal iets snels voor en de tweede portie na het sporten. En aangezien ik inmiddels 5x per week sport waarvan 4 door de week ...quote:Op donderdag 11 november 2004 17:46 schreef Pietverdriet het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |