Ik vermoed dat ik achteraan in de rij sta...quote:Op donderdag 11 november 2004 14:15 schreef Doffy het volgende:
En eentje voor Quarks: [afbeelding]
Doe mij dan maar liever koffie die zo zwart is dat zelfs licht er niet aan ontsnapt.quote:Op donderdag 11 november 2004 14:16 schreef gr8w8 het volgende:
Engels? Nee hoor. Vergeet gewoon het theezakje uit de pot te halen als ik ga douchen. En scheren. En de PC aanzwengel. En eet. En telefoneer. En dan is het weer een paar uur later. Ach, je went eraan.
Ow, wil jij ook. Mag hoor! Espresso of cappuccino?quote:Op donderdag 11 november 2004 14:17 schreef gr8w8 het volgende:
Ik vermoed dat ik achteraan in de rij sta...![]()
Dat is ook volledig consistent met wat er gebeurt : Het zwarte wordt opgenomen door je lichaam, en verdwijnt daardoor uit je omgeving. Hierdoor kun je het licht weer zien.quote:Op donderdag 11 november 2004 14:20 schreef gr8w8 het volgende:
Ik drink meestal koffie juist om het licht weer aan te kunnen.
Ristretto?quote:Op donderdag 11 november 2004 14:19 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ow, wil jij ook. Mag hoor! Espresso of cappuccino?
Ok, alsjeblieft:quote:Op donderdag 11 november 2004 14:24 schreef gr8w8 het volgende:
Ristretto?
Gevuld speculaas.quote:Op donderdag 11 november 2004 14:32 schreef gr8w8 het volgende:
Koekje erbij?
Een café noir graagquote:Op donderdag 11 november 2004 14:32 schreef gr8w8 het volgende:
Koekje erbij?
Sterke koffie.quote:Op donderdag 11 november 2004 14:34 schreef ghostarmor het volgende:
Dit is een sterk topic.
Hiquote:The coffee is gone.
The coffee is dead.
I'd like to say that
I am gone.
I'd like to say that
I am dead.
But really,
I only need more coffee.
-- Wes Strath
heh.... ik heb even zitten zoeken maar -blijkbaar- is er nog geen plaatje waarin Marv. koffie drinkt...quote:Op donderdag 11 november 2004 15:01 schreef gr8w8 het volgende:
Is het Starvin Marvin?
Is het Marvin, the Paranoid Android?
Nee, het is.... Marvin the Martian!
ASCII artquote:Op donderdag 11 november 2004 14:58 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[afbeelding]
[..]
Hiik = weer van de partij
\_/7
[pre]quote:Op donderdag 11 november 2004 15:23 schreef Quarks het volgende:
[..]
ASCII art
Fijn, [code] en [pre] werken nietquote:Op donderdag 11 november 2004 15:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
[pre]
(
) (
___...(-------)-....___
.-"" ) ( ""-.
.-'``'|-._ ) _.-|
/ .--.| `""---...........---""` |
/ / | |
| | | |
\ \ | |
`\ `\ | |
`\ `| |
_/ /\ /
(__/ \ /
_..---""` \ /`""---.._
.-' \ / '-.
: `-.__ __.-' :
: ) ""---...---"" ( :
'._ `"--...___...--"` _.'
jgs \""--..__ __..--""/
'._ """----.....______.....----""" _.'
`""--..,,_____ _____,,..--""`
`"""----"""`
[/pre]
http://www.afactor.net/kitchen/coffee/coffeeAscii.htmlquote:Op donderdag 11 november 2004 15:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Fijn, [code] en [pre] werken niet
Nouja, moet iets als dit voorstellen:
[afbeelding]
Copy Paste dus...quote:Op donderdag 11 november 2004 15:39 schreef Quarks het volgende:
[..]
http://www.afactor.net/kitchen/coffee/coffeeAscii.html![]()
Ik zat al met "& nbsp;" te kloten maar dat gaat blijbaar ook niet.
http://www.afactor.net/kitchen/coffee/coffeeAscii.htmlquote:Op donderdag 11 november 2004 15:40 schreef gr8w8 het volgende:
Hoe lang duurde het veel koppen koffie heeft het gekost voordat je dat af had?
Klopt, nbsp doet hooguit 1 spatie.quote:Op donderdag 11 november 2004 15:39 schreef Quarks het volgende:
[..]
http://www.afactor.net/kitchen/coffee/coffeeAscii.html![]()
Ik zat al met "& nbsp;" te kloten maar dat gaat blijbaar ook niet.
Copy, paste, print screen, paste, save, upload, klaar.quote:Op donderdag 11 november 2004 15:42 schreef Quarks het volgende:
[..]
http://www.afactor.net/kitchen/coffee/coffeeAscii.html
Copy, paste, klaar![]()
Hallo Meneer Giraffe!quote:Op donderdag 11 november 2004 15:49 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Hallo
Jij welquote:Op donderdag 11 november 2004 15:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hallo Meneer Giraffe!
Mag ik ook Giraffe zeggen?
Dat is een kop koffie waard!quote:Op donderdag 11 november 2004 15:56 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Jij wel![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 15:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is een kop koffie waard!
[afbeelding]
"Join the club" gij zondaarquote:Op donderdag 11 november 2004 16:08 schreef CompuChip het volgende:
Ik zit lekker aan een kop thee (mea culpa, ik zondig) met een handje pepernoten, eens even op fok kijken of er nog wat zinnigs op staat (vaak niet) en wat vind ik?
"[WFL SC 3] Koffie met pepernoten en speculaas "
Toch eens kijken of er nog speculaas in huis is.
Ik vind allebei.quote:Op donderdag 11 november 2004 16:12 schreef gr8w8 het volgende:
Pepernoten of kruidnoten?
quote:Op donderdag 11 november 2004 16:15 schreef Alicey het volgende:
[afbeelding]
In zoiets zou je de koffie moeten gieten.
Eigenlijk wel heh.quote:Op donderdag 11 november 2004 16:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm.. Ik zou me dan net een tweaker voelen met zo'n geval.
Daarmee zou het nog meevallen. Ik kan tenslotte niet ontkennen dat ik ergens ook tweaker-bloed door mijn aderen heb stromen.quote:Op donderdag 11 november 2004 16:26 schreef Quarks het volgende:
[..]
Eigenlijk wel heh.
Met zoiets ook?
[afbeelding]
Alicey the female nerdquote:Op donderdag 11 november 2004 16:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daarmee zou het nog meevallen. Ik kan tenslotte niet ontkennen dat ik ergens ook tweaker-bloed door mijn aderen heb stromen.
Ik ben echter een heeeeeele verre afstamming van de tweaker hoor.quote:Op donderdag 11 november 2004 16:32 schreef Quarks het volgende:
[..]
Alicey the female nerd![]()
in de meest positieve zin van het woord![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 16:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben echter een heeeeeele verre afstamming van de tweaker hoor.![]()
Veel plezier, we zullen er één op je drinkenquote:Op donderdag 11 november 2004 23:55 schreef Schorpioen het volgende:
Nou ik ga eens even wetenschappelijk onderzoeken hoe het met de kwaliteit van de koffie in Mali is. In Ethiopie was die beter dan waar dan ook, maar ja, in Mali ben ik nog niet geweest dus misschien is de koffie daar nog veel beter! Hoewel de kans daarop niet zo groot is, met Ethiopie als de bakermat van de koffie... Men schijnt in Mali vooral THEE te drinken.
Anyway, tot over bijna een maand!
Als ik terug ben hoop ik zwartgemaakt te zijn, zo zwart als de nacht op een maanloze nacht.
(en sterk als de hel!)
In het verleden was er op mijn werk een nogal brak koffiezetapparaat. Ik moest er altijd wat oploskoffie aan toevoegen om het geheel drinkbaar te maken.quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:43 schreef cyber_rebel het volgende:
Mijn vader doet altijd voor de helft water bij zijn koffie. Vind dat zo'n vreemde gewoonte![]()
Zijn er nog meer mensen met een afwijking?
Zit je net aan je koffie in de ochtend, wordt je dan al geconfronteerd met theedrinkers.quote:11:28 <@ChOas> *kaneelthee opzij zet en slokje van Alicey's kffie neemt*
Ik weet niet of hij nu wel stoelen genoeg heeft..quote:Op maandag 15 november 2004 10:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Je vergeet nog iets belangrijkers. Ons aller Akkersloot is terug van nooit weggeweest. Tijd voor nog een meet bij deze altijd vriendelijke man van middelbare leeftijd.
Hoera! Senseo herbruikfilters gespot! Nog lekkerdere koffie!quote:Op maandag 15 november 2004 12:11 schreef het_fokschaap het volgende:
joepie ! Akkersloot returns !
nu even een kopje Senseo
waar ? en maakt dat het hele proces dan niet alsnog veel werk ?quote:Op maandag 15 november 2004 12:16 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Hoera! Senseo herbruikfilters gespot! Nog lekkerdere koffie!
dat ziet er wel goed uit eigenlijk. maar eens proberen binnenkort.quote:Op maandag 15 november 2004 12:26 schreef gr8w8 het volgende:
Oa http://www.ecopad.nl/ , maar er zijn er meerdere. Ach, schepje in filter, zo gepiept. Kan ik éindelijk mijn kerstpakket koffie van vorig jaar gebruiken.
nee, het is geen papieren filter. gewoon een plastic of metalen filter waar je wat koffie in propt.quote:Op maandag 15 november 2004 12:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Is dat niet bijna hetzelfde als het hergebruik van gebruikt wc-papier
Nog 25 minutenquote:Op maandag 15 november 2004 23:01 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
FF een vraagje tussendoor... Wie zit in spanning aftetellen naar morgenochtend 9:00u?? Half Life 2 wordt dan gereleased...
Ik wel in ieder geval en reken maar van Yes dat ik _daarvoor_ eerst een hele -grote-hete-zwarte-sterke-POT-koffie- ga zetten![]()
Koffie loopt hier door... Ik heb een uurtje de tijd ivm een vergadering van een project (van school)...quote:Op dinsdag 16 november 2004 08:37 schreef Quarks het volgende:
[..]
Nog 25 minuten
Jammer dat ik zo naar school moet, hij vliegt waarschijnlijk de winkel uit.
Ik ben pas rond 4 uur thuis, dan zal die wel al uitverkocht zijnquote:Op dinsdag 16 november 2004 08:49 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[..]
Koffie loopt hier door... Ik heb een uurtje de tijd ivm een vergadering van een project (van school)...
Maar in een uur moet er wel wat afgeschoten kunnen worden (ik zal een screenshotje plaatsen... )
-update- koffie _is_ doorgelopen
Half-life 2 (deel VII)quote:Op dinsdag 16 november 2004 08:56 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ik ben pas rond 4 uur thuis, dan zal die wel al uitverkocht zijn![]()
Hopelijk kan ik er nog eentje bemachtigen, nu eerst 'school'
Ik koop liever de doos; staat leuk op mijn kamerquote:Op dinsdag 16 november 2004 09:13 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[..]
Half-life 2 (deel VII)
Balen, klote dieven junks.quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:23 schreef gr8w8 het volgende:
Mijn fiets, wat doe je?
Kut-Amsterdam.![]()
Amsterdam is een kutstad! kun je klagen over Amsterdam.quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:23 schreef gr8w8 het volgende:
Mijn fiets, wat doe je?
Kut-Amsterdam.![]()
Olie. Vuur.quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Amsterdam is een kutstad! kun je klagen over Amsterdam.
Thee.quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:06 schreef gr8w8 het volgende:
Engelse thee daarintegen...
quote:Op woensdag 17 november 2004 14:13 schreef gr8w8 het volgende:
Zo lui, dat je vandaag nog geen kopje koffie hebt aangeboden.
Het was een compliment hoor..quote:Op woensdag 17 november 2004 16:43 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dat valt dan weer onder -2 Schelden.![]()
O, nee, wees gerust! Ik dacht aan Prins Bernard Hond! Waarmee je dus Prince B. zou uitschelden voor hond!quote:Op woensdag 17 november 2004 16:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het was een compliment hoor..
Wat heb jij liever op je vloerkleed liggen, een Sint Bernhard of een Prins Bernhard?
Prins Sint Bernhard vind ik een prachtig merk..Als ik dan toch een hond moet kiezen, dan is een Sint Bernhard prima.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:53 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
O, nee, wees gerust! Ik dacht aan Prins Bernard Hond! Waarmee je dus Prince B. zou uitschelden voor hond!
Maar mij lijkt het wel verrekte apart, Prins Bernard als huisdier. Dus als ik mag kiezen, doe maar een Hollandse Smoushond. O, die stond er niet bij....![]()
*bakje koffie neerzet voor KB*quote:Op woensdag 17 november 2004 16:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
-1 Offtopic
Doe eens een foto van dattem?quote:Op woensdag 17 november 2004 16:58 schreef gr8w8 het volgende:
Of een Berner Senner?
Denk maar niet dat je het goed kunt maken met een kop koffie voor wat je hebt gedaan met mijn post.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
*bakje koffie neerzet voor KB*
Dat vind ik nou wel een beetje zielig... Zit iedereen koffie te drinken, en zit jij in je eentje in een hoekje te mokken.quote:Op woensdag 17 november 2004 17:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Denk maar niet dat je het goed kunt maken met een kop koffie voor wat je hebt gedaan met mijn post.
Ik ben dan ook een allochtoon. Een niet-westerse. Tegelijkertijd ben ik ook moslim. Dus eigelijk dubbel zielig. Dan heb ik het recht, nee, de plicht om zielig te zijn. En niet-westerse allochtone moslims drinken geen koffie. Doe mij maar thee. Het liefst groene thee met een vleugje citroen. 1 Suiker.quote:Op woensdag 17 november 2004 17:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat vind ik nou wel een beetje zielig... Zit iedereen koffie te drinken, en zit jij in je eentje in een hoekje te mokken.
Die Senner heeft wel wat!quote:Op woensdag 17 november 2004 17:11 schreef gr8w8 het volgende:
Berner Senner:
[afbeelding]
Puppies zijna ltijd goed:
[afbeelding]
En de Smous:
[afbeelding]
Daarvoor doe je nog niet zielig genoeg, als je zielig doet moet het er wel vanaf stralen! Mensen moeten medelijden krijgen, dus iets meer je best doen!quote:Op woensdag 17 november 2004 17:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een allochtoon. Een niet-westerse. Tegelijkertijd ben ik ook moslim. Dus eigelijk dubbel zielig. Dan heb ik het recht, nee, de plicht om zielig te zijn.
Waar moeten we toch heen met al die theedrinkers tegenwoordig...quote:En niet-westerse allochtone moslims drinken geen koffie. Doe mij maar thee. Het liefst groene thee met een vleugje citroen. 1 Suiker.
Moet zijn:quote:Ondanks dat standpunten die in dit topic verkondigd worden allicht radicaal zijn, wil ik toch een ieder verzoeken om niet te gaan flamen en op de persoon spelen. Antwoord inhoudelijk en op beschaafde wijze. Als dat niet lukt, tel dan eerst tot 10.
Kan ik net zo goed de onzichtbare t zichtbaar maken.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:24 schreef Yosomite het volgende:
Niet noodzakelijkerwijs met dt.
Indien de onzichtbare dubbele punt zichtbaar wordt, ontstaat de opsomming en daarmee een werkwoordloze zin.
Heb vandaag al allerlei soorten koffie op.quote:Op donderdag 18 november 2004 22:29 schreef Bensel het volgende:
Ahum.. koffie? maak je minder spelfouten
Ontwerp hier een foktastische fokmok! <-- zie mijn "voorstel"quote:Op woensdag 17 november 2004 17:19 schreef gr8w8 het volgende:
Geen koffie drinken, dan wek je al best veel medelijden op toch?
Tip: Ontwerp hier een foktastische fokmok!
* Alicey gooit 50 cent naar KirmiziBeyazquote:Op vrijdag 19 november 2004 08:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Mijn topic. Wat doe je?
* gr8w8 gooit Puff Daddy naar Alicey.quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey gooit 50 cent naar KirmiziBeyaz
* Alicey legt Puff Daddy op de grond en gaat er keihard op stampen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:33 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
* Alicey gooit Puff Daddy naar Alicey.![]()
Stampen? Alicey, een gabber?quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey legt Puff Daddy op de grond en gaat er keihard op stampen. :')
Doe er maar 50 cent bovenop, dan kan ik koffie ..... euh thee halen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey gooit 50 cent naar KirmiziBeyaz
thee.quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:22 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Doe er maar 50 cent bovenop, dan kan ik koffie ..... euh thee halen.![]()
Ja, ik weet welke tent je bedoelt. Ik mocht er helaas niet in. Iets met 'alleen vaste klanten' geloof ik.quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
thee.
Flinke inflatie dan.. Nouja, gisteren heb ik nog koffie voor Eur. 2,50 gezien.
Ik geloof dat we iets anders in gedachten hebben.quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:34 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ja, ik weet welke tent je bedoelt. Ik mocht er helaas niet in. Iets met 'alleen vaste klanten' geloof ik.
En toch wordt je lui van thee.quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:36 schreef gr8w8 het volgende:
In zowel groene als zwarte thee zit ook de verslavende stof cafeïne. Misschien nog niet de helft als in koffie, maar als je er maar genoeg van drinkt he.
Thee(C). Het middel tegen ADHD.quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
En toch wordt je lui van thee.![]()
Hmm... Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:43 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Thee(C). Het middel tegen ADHD.
![]()
Het is niettemin een arabisch drankje. Maar misschien is het een westers complot om dat te verdonkeremanen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:54 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik heb gehoord dat koffie voor blanken is. Misschien moet ik dan toch ook maar aan koffie beginnen.
"ILLY"quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Het is niettemin een arabisch drankje. Maar misschien is het een westers complot om dat te verdonkeremanen.
Maar, Kirmi, in het kader van integratie, alsjeblieft:
[afbeelding]
Voor zover mij bekend is het juist in het Midden-Oosten en delen van Afrika waar de oorsprong van koffie kan worden gevonden.quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:54 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik heb gehoord dat koffie voor blanken is. Misschien moet ik dan toch ook maar aan koffie beginnen.
Ik ben geen discriminant ofzo, maar toch.. Hebben we weer zo'n hardnekkige theedrinker erbij.. Waar gaat het nou toch heen..quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:09 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Doe mij toch maar een kopje thee
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:16 schreef Doffy het volgende:
Ik eis een topic-permban voor alle thee-drinkers
Doe eens niet Kirimi.quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat drinkt Akkkersloot eigelijk? Het zal wel geen Senseo zijn.
Nog 1 keertje dan en omdat je het zo aardig vraagt, dan beloof ik het vandaag niet meer te doen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Doe eens niet Kirimizi. :')
quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:01 schreef Bensel het volgende:
Ik drink m'n thee net als m'n koffie: met melk
Ik wil ook net zo stout doen als KirmiziBeyazMavi, maar ik het wil maar niet lukken.quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:31 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nog 1 keertje dan en omdat je het zo aardig vraagt, dan beloof ik het vandaag niet meer te doen.
AKKKersloot
![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:54 schreef gr8w8 het volgende:
Morgen ga ik mijn senseo hervulbare filters halen! Hoera! Nog lekkerdere senseo!
Inderdaad. Dat gebruik van het woordje "lekkerder" houdt de mythe in stand dat de sekte Senseo drinkers inderdaad lekkere koffie drinkt.quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:15 schreef Doffy het volgende:
[..]
De frase 'nog lekkerder senseo' is een contradictio in terminis, maar dat snap je zelf ook wel he?
maar ik drink bijna alleen kofiiequote:Op vrijdag 19 november 2004 11:05 schreef Alicey het volgende:
[..]When does the hurting stop...
Gelukkig!quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:37 schreef Bensel het volgende:
[..]
maar ik drink bijna alleen kofiie
Je hebt in ieder geval geen koffie er mee ontheiligd.quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:51 schreef Doffy het volgende:
Ik heb bij de lunch een glas melk gedronken
Chocolademelk is zeker het zwartendrankje?quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:53 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Melk, blankendrankje
Wat is dan het zwartendrankje?quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Nee, dat is een Varela/Ahali drankje.
Taxi. Of Ceylon-thee.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is dan het zwartendrankje?
Daar zit wat in. Volgens mij is er geen zwartendrankje.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is dan het zwartendrankje?
Help!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:06 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Taxi. Of Ceylon-thee.
Een gat in de markt, Kirmizi.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:07 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Volgens mij is er geen zwartendrankje.
Discriminatie![]()
Oops.. Kirmizi..quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Kirimi noem je je kat maar. Meneer KB, Kirmizi of Kirmizi B. is voldoende.
Dat is niet te vergeven. Maar ik zal erover nadenken als je een goed woordje voor me doet bij die hoofdmuts. Dan kan ik POL weer onveilig maken.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oops.. Kirmizi..
Uiteraard. Blanken zijn superieur. Hoorde ik zeggen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:12 schreef gr8w8 het volgende:
Ah. Blankendrankje mag wel natuurlijk.
Je zou natuurlijk ook zelf braaf kunnen doen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat is niet te vergeven. Maar ik zal erover nadenken als je een goed woordje voor me doet bij die hoofdmuts. Dan kan ik POL weer onveilig maken.![]()
Maar zo'n drankje is dan weer zo generaliserend. Hierdoor is het weer net of alleen blanken dat drankje drinken, en zwarten dit niet doen. Hiermee wordt onterecht de conclusie getrokken dat alle blanken dat drankje drinken, terwijl er net zo goed zwarten zijn die het drinken.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Uiteraard. Blanken zijn superieur. Hoorde ik zeggen.
Dan moet ik nog 2 maanden wachten voordat ik kan laten zien dat ik braaf kan zijn. Duurt te lang.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook zelf braaf kunnen doen.
Dan ben je wel heel erg stout geweest!quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dan moet ik nog 2 maanden wachten voordat ik kan laten zien dat ik braaf kan zijn. Duurt te lang.
Nou nee, gewoon mijn gebruikelijke zelf zoals ik hier ook ben.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel erg stout geweest!
Alleen als hij eerst al zijn slaven loslaat. Met terroristen ga ik niet in gesprek.quote:Vraag anders Sinterklaas eens.
Hmmm.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:36 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nou nee, gewoon mijn gebruikelijke zelf zoals ik hier ook ben.![]()
Sinterklaas een terrorist?quote:[..]
Alleen als hij eerst al zijn slaven loslaat. Met terroristen ga ik niet in gesprek.
Kirmi! Kirmi de Kikker!quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Kirimi noem je je kat maar.
Familie van...?quote:Kirmizi B. is voldoende.
Mohammed hield ook slavenquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:53 schreef Alicey het volgende:
Een slavendrijver is niet per se een terrorist eh.
Ja, dan zijn we samen Kirmi de Kikker en Doffy de Duck.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:00 schreef Doffy het volgende:
[..]
Kirmi! Kirmi de Kikker!
Weet de AIVD daarvan?quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Mohammed hield ook slaven
vast niet !quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Weet de AIVD daarvan?
Maar die bracht geen pakjes rond.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Mohammed hield ook slaven
En dan ben ik Alice in Fok!land?quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ja, dan zijn we samen Kirmi de Kikker en Doffy de Duck.
Wie is yvonne dan? De lelijke schoonmoeder van Sneeuwwitje?quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
En dan ben ik Alice in Fok!land?
hij kwam een ander kado brengen, de islamquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar die bracht geen pakjes rond.
men verwacht hem alleen rond 5 december. nu zie je het hele jaar door hulpsinterklazen lopenquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:34 schreef gr8w8 het volgende:
Al is tegenwoordig elke man met een jurk en een baard erg verdacht.
En pieten. Oja, maar die moeten er zijn om alle stoute kindertjes af te luisteren. AIVD dus.quote:Op zaterdag 20 november 2004 03:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
men verwacht hem alleen rond 5 december. nu zie je het hele jaar door hulpsinterklazen lopen
Je wordt gewoon oud pfaf!quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:16 schreef pfaf het volgende:
Mensen, mensen toch. Wat een fastchat hier.
hee, wil je mensen in kilt hier buiten laten?quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:34 schreef gr8w8 het volgende:
Sinterklaas is toch het perfecte voorbeeld van hoe het ook kan? Een Spaanse Turk, die bij iedereen welkom is en binnen mag komen. "Zwarten" die met elk kind mogen spelen, zonder dat iemand het raar vind.
Al is tegenwoordig elke man met een jurk en een baard erg verdacht.
Zo op zo'n zaterdagochtend voel ik me inderdaad als een 70-jarige.quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je wordt gewoon oud pfaf!
Na een bakje koffie voel ik me altijd snel genoeg weer 16!quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zo op zo'n zaterdagochtend voel ik me inderdaad als een 70-jarige.![]()
Nu wil ik het weten ook!quote:Op donderdag 11 november 2004 14:13 schreef Alicey het volgende:
Over dat laatste : Heeft de naam speculaas een verband met het werkwoord speculeren, of is dat pure speculatie?
Alicey heeft de bron van eeuwige jeugd.quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Na een bakje koffie voel ik me altijd snel genoeg weer 16!![]()
Een kilt is toch meer een rok dan een jurk? Bovendien een stuk geiler.quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:50 schreef Bensel het volgende:
[..]
hee, wil je mensen in kilt hier buiten laten?![]()
Kilt is wel iets anders dan een jurk.quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:50 schreef Bensel het volgende:
[..]
hee, wil je mensen in kilt hier buiten laten?![]()
En jammerzakspelers.quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:36 schreef gr8w8 het volgende:
Kiltdragers zijn ook geen koffiedrinkers, maar bierdrinkers.
niet perse, je hebt ook nog de drummers (de tennor drummers en de snardrummers) en de bass.. Dat van dat bier klopt wel gedeeltelijk:quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
En jammerzakspelers.
Het is zelfbediening hier.quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:20 schreef cyber_rebel het volgende:
Pff wordt maar weinig gedronken hierzo.![]()
* neemt nog een slok koffie *
Je moet zeker ook betalen?quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:28 schreef Alicey het volgende:
Het is zelfbediening hier.
Doe ook maar wat ja.quote:Op zondag 21 november 2004 13:28 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Je moet zeker ook betalen?![]()
Iig ik ga weer wat koffie halen, jij ook wat dan?![]()
* cyber_rebel stapt in de auto om bakkie koffie te brengenquote:Op zondag 21 november 2004 14:11 schreef Alicey het volgende:
Doe ook maar wat ja.
Jep. Zo zwart dat zelfs licht er niet meer aan ontsnapt.quote:Op zondag 21 november 2004 14:19 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
* Alicey stapt in de auto om bakkie koffie te brengen
Zwart was het toch?
Vraag het eerst maar wat liever!quote:Op zondag 21 november 2004 16:05 schreef gr8w8 het volgende:
Koffie. Nu.
Nieuwe ondertitel, zpeciaal voor het weekend: "'s avonds een vent, 's ochtends een wrak."
nou.. sommige mensen moetn hem wel erg ver omhoog trekken (borst hoogte). Een kilt mag niet onder de knieen komen..quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kilt is wel iets anders dan een jurk.
Niet te hoog, aub.quote:Op zondag 21 november 2004 21:50 schreef Bensel het volgende:
[..]
nou.. sommige mensen moetn hem wel erg ver omhoog trekken (borst hoogte). Een kilt mag niet onder de knieen komen..
Valt wel mee hoor, ik loop niet met red mints rond, en krijg niet direct ontwenningsverschijnselen als ik een bakje koffie mis.quote:Op maandag 22 november 2004 22:12 schreef Doffy het volgende:
Junkie!
In het stille en rustige Amsterdam zijn jullie gewoon niks gewend.quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:11 schreef Doffy het volgende:
Nouw, ik vind kauwen op koffiebonen ook best hardcore hoor
Of: hier is de Albert Heijn tenminste wél open als je honger hebtquote:Op dinsdag 23 november 2004 10:14 schreef Alicey het volgende:
In het stille en rustige Amsterdam zijn jullie gewoon niks gewend.
Als je er niet wordt uitgeslagen door een paar vakkenvullers wel ja.quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:16 schreef Doffy het volgende:
[..]
Of: hier is de Albert Heijn tenminste wél open als je honger hebt
Met een beetje mazzel hebben ze daar gratis koffie! Ook op zondag!quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:16 schreef Doffy het volgende:
[..]
Of: hier is de Albert Heijn tenminste wél open als je honger hebt
Dat is dan weer de charme van de stad - gewoon terug slaanquote:Op dinsdag 23 november 2004 10:19 schreef Alicey het volgende:
Als je er niet wordt uitgeslagen door een paar vakkenvullers wel ja.
Ik houd niet van geweld.quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:38 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat is dan weer de charme van de stad - gewoon terug slaan
Make coffee, not war!quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:40 schreef Alicey het volgende:
Ik houd niet van geweld.
Tuurlijkquote:In Rotterdam zijn de vakkenvullers trouwens heel lief en doen ze zoiets niet.
Koffie, opium van het volk.quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:47 schreef Doffy het volgende:
[..]
Make coffee, not war!
[..]
Tuurlijk
Ja, zoiets.quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:47 schreef Doffy het volgende:
[..]
Make coffee, not war!
Mits ze op koffie lopen dan.quote:[..]
Tuurlijk
En ik het maar weer doen met koffie die ik bovendien zelf moet zetten.quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:53 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Koffie, opium van het volk.
Had ik al gezegd dat ik vandaag bij mijn ouders ben, met
[afbeelding]
zo'n ding? Versgemalen koffie, dikkie dik zegt prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Ik krijg inderdaad niet de indruk dat die buurman de eindjes aan elkaar moet knopen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:08 schreef gr8w8 het volgende:
Hoe ze er ook aangekomen zijn, te erg voor woorden. Rijke buurman had dat ding, maar hij was stuk. Garantie, maar hij moest er wel een 3 weken op wachten, dus hij koopt maar vast een nieuwe. 4 maanden later werd ie gebeld wanneer ie zijn apparaat nou eindelijk kwam ophalen. "Als jullie hem gaan ophalen, mag je 'm hebben."
Hoezo geld teveel...
hmmm ik doe het hier met een prachtige 10koppen zettende koffie-O-matic van een eurie of tien...quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik krijg inderdaad niet de indruk dat die buurman de eindjes aan elkaar moet knopen.
Ach, er komt koffie uit/quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:35 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[..]
hmmm ik doe het hier met een prachtige 10koppen zettende koffie-O-matic van een eurie of tien...![]()
-tja- je blijft student he![]()
Ware schoonheid zit van binnen. Zo ook bij een koffiemok, waarbij iedere mok, hoe afzichtelijk dan ook, koffie herbergt.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:12 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik zou met een Hooters-mok anders nog niet dood gevonden willen worden
behalve wanneer hij weer eens leeg blijkt te zijn....quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ware schoonheid zit van binnen. Zo ook bij een koffiemok, waarbij iedere mok, hoe afzichtelijk dan ook, koffie herbergt.
Sommige mokken zien er leuk uit, maar zijn rot van binnen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:48 schreef Bensel het volgende:
[..]
behalve wanneer hij weer eens leeg blijkt te zijn....
Ik heb daar ook al eens voorstellen toe gedaan, maar de natuurwetgever heeft tot op heden niet gereageerd.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:02 schreef Bensel het volgende:
Ik pleit voor een nieuwe natuurwet: alle koffiemokken moeten gewoon altijd vol zitten met heerlijke koffie, desnoods gepersonaliseerd naar de drinker...
De vraag blijft dan natuurlijk waarom de natuurwetgever geen natuurwet heeft ingesteld die hem/haar van koffie voorziet..quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:08 schreef Bensel het volgende:
HIjs gewoon verlegen. Of heeft z'n koffie nog niet gehad...
Oehh... Je maakt er nu weer een kip/ei discussie van.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:28 schreef Bensel het volgende:
dat ligt niet in z'n natuur
De koffie, obviously. Anders was de koffiemok nogal een zinloze uitvinding geweest.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:30 schreef Alicey het volgende:
Wat was er trouwens eerder, de koffie of de koffiemok?
Maar misschien is dus juist koffie daarna uitgevonden omdat het anders een zinloze uitvinding geweest zou zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:00 schreef Maethor het volgende:
[..]
De koffie, obviously. Anders was de koffiemok nogal een zinloze uitvinding geweest.
Net of ze vroeger niks beters te doen haddenquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar misschien is dus juist koffie daarna uitgevonden omdat het anders een zinloze uitvinding geweest zou zijn.
Dat is niet gezegd. Misschien was er wel eerst een bierglas ontworpen, en werd er daarna opdracht gegeven om een drank uit te vinden die goed bij dat glas paste.quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:20 schreef Maethor het volgende:
[..]
Net of ze vroeger niks beters te doen haddenIn die mok had ook bier gekund. En dan was het gewoon een biermok gaan heten
![]()
Ach, die goede oude tijd, toen we nog rechtstreeks uit het vat dronken...quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is niet gezegd. Misschien was er wel eerst een bierglas ontworpen, en werd er daarna opdracht gegeven om een drank uit te vinden die goed bij dat glas paste.
Goede oude tijd? Volgens mij liepen alle mannen toen rond met bierbuikten!quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:07 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ach, die goede oude tijd, toen we nog rechtstreeks uit het vat dronken...
:')
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is niet gezegd. Misschien was er wel eerst een bierglas ontworpen, en werd er daarna opdracht gegeven om een drank uit te vinden die goed bij dat glas paste.
Vrijheid van geloof was het toch?quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:12 schreef Maethor het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?![]()
Vrijheid van fantasie!quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vrijheid van geloof was het toch?
Met Zepcoversquote:Op woensdag 24 november 2004 09:29 schreef pfaf het volgende:
Een bakkie koffie om m'n vrije dag door te komen. Maar met de nieuwe Nirvana box set lukt dat wel
Gepasseerd station.quote:Op woensdag 24 november 2004 11:36 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Met Zepcovers
Ook dat nog eens ja.. Nog niet eens aan gedacht!quote:Op woensdag 24 november 2004 14:20 schreef gr8w8 het volgende:
Op haltes trouwens...
Handig als je naar huis fietst en het regent.
hum 'k wil niemand aanzetten tot vandalisme maarum... hoe zou zo'n ding in mijn kamer staan...quote:Op woensdag 24 november 2004 13:58 schreef Alicey het volgende:
Proef met koffieautomaten bij bushaltes
Dat zijn nou weer van die dingen die je eigenlijk alleen experimenteel kunt toetsen.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:14 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[..]
hum 'k wil niemand aanzetten tot vandalisme maarum... hoe zou zo'n ding in mijn kamer staan...![]()
Met het nodige precisie-gereedschap (Klauwhamer, kettingzaag, etc.) is die thee er wel uit te halen hoor.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:51 schreef gr8w8 het volgende:
Ik heb net gehoord dat die dingen ook thee uitspugen... Als er iets ranzigs is, is het wel koffie met een beetje theesmaak of andersom, doordat het tuitje niet helemaal schoon was.
quote:Op woensdag 24 november 2004 22:15 schreef Alicey het volgende:
Dat zijn nou weer van die dingen die je eigenlijk alleen experimenteel kunt toetsen.
Dat krijg je als je ongebrande bonen er in doet.. Dan gaat men eerst de bonen branden.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:03 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sh*t spot al gekraakt
[afbeelding]
koffie automaat al gejat
Dan maar rellen: DE FIK ER IN!!![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*houd zijn hart vast waarneer het zo ver is....
Zo stijf als een ............quote:Op donderdag 25 november 2004 18:33 schreef pfaf het volgende:
Heb me vandaag stijf gezopen in de koffie. Lange dagen op de faculteit zijn niet leuk.
thee?quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:03 schreef Alicey het volgende:
DISCLAIMER - Vermoeidheid aan deze kant, of koffie werkt weten we nog niet - Voorzichtig zijn, want ik bijt vandaag.
<insert smiley die door bushokje wordt gegooid here>quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:27 schreef gr8w8 het volgende:
Raaaauuww.
* Alicey verstopt zich snel in een bushokje en post vandaag voor de zekerheid niet in WFL.
Dan zal ik je maar niet wijzen op Nadeel van het man zijn he?quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:45 schreef Alicey het volgende:
En hoe het mogelijk is weet ik niet, maar ik ben het met yvonne eens... Alle mannen zijn klootzakken en moeten dood.
Te laat.quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:47 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dan zal ik je maar niet wijzen op Nadeel van het man zijn he?
quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:45 schreef Alicey het volgende:
En hoe het mogelijk is weet ik niet, maar ik ben het met yvonne eens... Alle mannen zijn klootzakken en moeten dood.
En alle vrouwen zijn kuthoeren. Volgens Hans Teeuwen dan ej. En ja, als Teeuwen het zegt...quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:45 schreef Alicey het volgende:
Het staat vast geschreven.quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:00 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En alle vrouwen zijn kuthoeren. Volgens Hans Teeuwen dan ej. En ja, als Teeuwen het zegt...
Fotoboek zegt daar vrij weinig over.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:27 schreef gr8w8 het volgende:
Zeg, neuzel effe ron din het fotoboek zou ik zeggen!
Topic volg ik ook.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:40 schreef gr8w8 het volgende:
Misschien kun je hier ( Met welke FoK!er / Fok!ster zou je naar bed willen Deel 2 ) ideeën opdoen. Mij heeft het geen lampje doen branden trouwens, maar ik heb ook geen vacature.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |