Allemaal veel te duur knul, veeeeel te duur...quote:Op dinsdag 16 november 2004 07:24 schreef TripleM het volgende:
Ik heb ook flink geupgrade de laatste tijd, niet echt speciaal vanwege HL2, op m'n videokaart na.. Die komt vandaag, m'n AOpen 6800 GTen m'n Arctic Cooling NV Silencer 5 ligt op em te wachten
Die prik ik vanavond in m'n Epox bordje met 1 GB RAM en AMD 64 3400+ en dan gaan we los!
Nog anderhalf uur, veel plezier straks mensen, eerst even een tandartsbezoekje afwerken en dan zal ik vanaf m'n werk wel lezen hoe het hier gaat!
Opschepper...quote:Op dinsdag 16 november 2004 07:24 schreef TripleM het volgende:
Ik heb ook flink geupgrade de laatste tijd, niet echt speciaal vanwege HL2, op m'n videokaart na.. Die komt vandaag, m'n AOpen 6800 GTen m'n Arctic Cooling NV Silencer 5 ligt op em te wachten
Die prik ik vanavond in m'n Epox bordje met 1 GB RAM en AMD 64 3400+ en dan gaan we los!
Dat is gewoon me dagelijkse ontieglijk dikke ochtendlul, heeft niets met hl2 te makenquote:Op dinsdag 16 november 2004 08:22 schreef Thoor het volgende:
Damn...ik heb er zo'n zin in. Net nog even wat screenies bekeken.
Ik krijg gewoon een stijve van HL2...
Wie van jullie hier heeft dat probleem ook.
Over 15 minuten willen we een verslag.quote:Op dinsdag 16 november 2004 08:33 schreef MajesticZ het volgende:
JA HA .... over 10 minuten kan ik de hele dag HL 2 spelen![]()
![]()
![]()
denk dat dat vies tegen gaat vallen...quote:Op dinsdag 16 november 2004 08:07 schreef s0d het volgende:
Zou snel zijn als ik jouw was, dit spel gaat nog beter verkopen dan San Andreas,
En die was overal tegen de middag al uitverkocht![]()
* MajesticZ is de komende 5 uur niet meer aanspreekbaarquote:Op dinsdag 16 november 2004 08:36 schreef Djaser het volgende:
[..]
Over 15 minuten willen we een verslag.
hmmm sex of HL2quote:Op dinsdag 16 november 2004 08:48 schreef Thoor het volgende:
Mijn vriendin wilde zonet ochtendsex met mij. Ik zei tegen haar "Valt me niet lastig bitch, je ziet toch dat HL2 zo online gaat."![]()
Sommige vrouwen...![]()
whaha ik nietquote:Op dinsdag 16 november 2004 08:50 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[..]
hmmm sex of HL2
ik had dat kwartiertje langer wachten op HL2 er wel voor over gehad![]()
![]()
GDMN bij jou wel maar hier -nog- niet....quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:01 schreef MajesticZ het volgende:
jaaaaa hij doet het
Mijn files zijn al geunlocked, ging best snel, jammer dat ik nog een uur moet downloaden om de game binnen te krijgenquote:Op dinsdag 16 november 2004 09:12 schreef Thoor het volgende:
40% complete...damn wat gaat dat traag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |