wel klote dat hij alleen online te besteden isquote:Beste klant,
Omdat Halo alleen op de releasedatum verkrijgbaar is voor slechts ¤49,99 en jij hem als pre-order hebt besteld voor ¤59,99 ontvang je hierbij een tegoedbon t.w.v. 10 euro!
Deze tegoedbon is geldig tot 31-12-2005 en hiervoor geldt geen minimaal bestedingsbedrag.
er staan alleen een beetje te veel hi-res screens inquote:Op donderdag 11 november 2004 14:14 schreef GinaG het volgende:
Not Long to go now...
[afbeelding]
First of all, géén spoilers! Anders zal Dr. Daggla je wel eventjes verrot komen schoppen. Remember, Obey the penis!
Countdown
[afbeelding]
Screenshots
Filmpjes/Trailers
E3 2003
E3 2004
Zanzibar multiplayer
Making of
vorig topic
Game On!![]()
OP staat hier.
Postbode wel al geweest?quote:Op donderdag 11 november 2004 14:45 schreef taart het volgende:
nog niet binnen
Zoals splitscreen hoort te zijn op een breedbeeld....quote:Op donderdag 11 november 2004 14:44 schreef Jugglah het volgende:
Dudes, wat is er met dat spitscreen gebeurd ?
Normaal had beeld boven en beneden, nu heb je beeld links en rechts wat echt helemaal kut is en ik kan 1 2 3 geen optie vinden om het te veranderen, iemand een idee ?
Als dit niet te veranderen is, dan zou dat heel ERG kut zijn
Nee naar voren met linkertepel.quote:Op donderdag 11 november 2004 14:48 schreef twi het volgende:
[..]
Schieten zeker?
Wat jammer nou dat de site waar ik de handleiding vandaan moet halen plat ligtquote:Op donderdag 11 november 2004 15:04 schreef Mister_T het volgende:En nu moet ik een ANW verslag gaan schrijven! Kut school
Oow ik zelf dacht aan het knopje waarmee je van granaat kan switchenquote:Op donderdag 11 november 2004 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee naar voren met linkertepel.
Goh, jij loopt niet?quote:Op donderdag 11 november 2004 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee naar voren met linkertepel.
Niets.quote:Op donderdag 11 november 2004 15:22 schreef taart het volgende:
ik weet niet wat die verdoomde TPG met mijn huis heeft
Begin maar op Heroic is een stuk beterquote:Op donderdag 11 november 2004 15:22 schreef kibber het volgende:
Wat is een beetje een leuke stand om te spelenzodat het een beetje moeilijk word?
Is Normal goed?
Idem herequote:Op donderdag 11 november 2004 15:08 schreef kepler het volgende:
nog steeds geen postbode
Daar ben je mooi klaar mee.quote:Op donderdag 11 november 2004 15:22 schreef kepler het volgende:
kheb hem
maar er zijn netwerk problemen dus kan niet via live spelen
Yepquote:Op donderdag 11 november 2004 15:10 schreef Rodie83 het volgende:
Dino, doet ie het??
Tip: stel je Xbox in op widescreen.quote:Op donderdag 11 november 2004 16:18 schreef Jugglah het volgende:
We're loving it !!!!!!!!
http://img.photobucket.com/albums/v97/Jugglah/Picture15.jpg
Slecht idee. Legendary was te doen in Halo 1 omdat je kennis had van positionering van vijanden e.d. vanwege je ervaring met lagere difficulties (er van uitgaande dat je niet meteen op Legendary begon). Zomaar beginnen op Legendary in Halo 2 is dus niet echt verstandig. Bovendien is Legendary veeeel lastiger dan dat het in deel 1 was.quote:Wel heb ik mijn twijfels of ik op legendary moet beginnen...
Zonde.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:07 schreef twi het volgende:
Dat wilde 'ie juist niet, hij wilde horizontale splitscreen.
Wij heersden met CTF laatste potjequote:Op donderdag 11 november 2004 17:07 schreef twi het volgende:
Dat wilde 'ie juist niet, hij wilde horizontale splitscreen.
1 vlag CTF is ook erg spannendquote:Op donderdag 11 november 2004 17:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wij heersden met CTF laatste potje![]()
http://bungie.net/Stats/G(...)45&player=SailingAce
Fuckquote:Op donderdag 11 november 2004 16:32 schreef DinoPK het volgende:
de 2e is dat je niet kan connecten met live en dan naar de troubleshooter gaat
Bom pakken.. naar vijand kamp brengen.. blijven staan op de stip daar voor zoveel seconden.. klaar.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:27 schreef rijkv het volgende:
Hmm het gedeelte met de bom is irritant, kan iemand het uitleggen?
quote:Op donderdag 11 november 2004 16:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
RHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IK HEB UM RHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
RHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Halo 2 pack gekocht dus..
Het staat allemaal in de reviews. Het mooiste moet nog komen.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:49 schreef Rahl het volgende:
hmm ik vind em best tegenvallen eigenlijk
ben in level 4 van singleplayer en tis allemaal wat... chaotisch. ik heb geen idee wat ik aan het doen ben en verdwaal constant.
Live nog niet geprobeerd, vanavond?
dat hoop ik dan maarquote:Op donderdag 11 november 2004 17:52 schreef Baris het volgende:
[..]
Het staat allemaal in de reviews. Het mooiste moet nog komen.
Kabel vanaf je modem in je xbox, of via een router in je xbox. Klaar.quote:Op donderdag 11 november 2004 18:07 schreef rijkv het volgende:
Ik heb geen idee hoe je dat live gedoe installeert heb je nog een akbel nodig ofzo?
wanneer was dat?quote:Op donderdag 11 november 2004 18:08 schreef BMH het volgende:
Fok rampage:
[afbeelding]
![]()
[..]
Kabel vanaf je modem in je xbox, of via een router in je xbox. Klaar.
15:24? Voeg mij ff toe aan je friendslist.quote:Op donderdag 11 november 2004 18:15 schreef Rahl het volgende:
[..]
wanneer was dat?
niemand was online in mn friendlist, anders had ik wel ff meegedaan
Ikke welquote:Op donderdag 11 november 2004 18:19 schreef taart het volgende:
gaan we nu onze halo 2 live icon als avater nemen
okquote:Op donderdag 11 november 2004 18:19 schreef BMH het volgende:
[..]
15:24? Voeg mij ff toe aan je friendslist.
Het word alleen maar mooier en mooierquote:Op donderdag 11 november 2004 18:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een k#nk#rvette game is dit.
"Did I gave you permission to bitch?" :')quote:Op donderdag 11 november 2004 18:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het word alleen maar mooier en mooier
Bepaald moment kwam er iets op me af.. zal ik maar zeggen. En ik kon alleen maar kijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Dr.Daggla op 12-11-2004 01:14:07 ]Please Move The Deer Crossing Sign
quote:Op donderdag 11 november 2004 19:40 schreef JimmyJames het volgende:hoezo spoiler, klootzak!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Dr.Daggla op 12-11-2004 01:14:24 ]
Ik heb dorst, ik wil dat Cola blikje welquote:Op donderdag 11 november 2004 19:20 schreef Fliepke het volgende:
Hebben jullie al naar mijn special gekeken?
je kunt wel aardige goodies winnen:
[afbeelding]
[afbeelding]
je kunt hem hier vinden
quote:Op donderdag 11 november 2004 19:40 schreef JimmyJames het volgende:irritante botte boerenlul, SPOILERTAGS!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Dr.Daggla op 12-11-2004 01:14:43 ]Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
quote:Op donderdag 11 november 2004 21:02 schreef 2Mini het volgende:
45 euro...
Love de MediaMarkt...
En nu lekker spelen... dag school
Inderdaad.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:33 schreef rijkv het volgende:
[..]
hoezo spoiler, klootzak!!!!!![]()
![]()
Snap niet dat je over 5 euri's kan zeuren als je Halo 2 hebt hoor.quote:Op donderdag 11 november 2004 21:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
![]()
ik heb vanmiddag 50 euro betaald bij de mediamarkt.
Wanneer schiet je ze in 1 tel dood? Op heroic? Dan is het toch niet super moeilijk?quote:Op donderdag 11 november 2004 21:19 schreef ps2noob het volgende:
Ben in de enige die de stand Heroic al super moeilijk vindt?
Echt die elites met 2 plasma guns schieten je in 1 tel dood man...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op donderdag 11 november 2004 21:48 schreef Gamedemon het volgende:
uitgespeeltAan het einde dacht ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
hoe kom je aan dat kartonnen reclame dingquote:Op donderdag 11 november 2004 21:52 schreef TAG-Speedy het volgende:
Ook voorzien .... nu is checken of hij echt zo goed is als hier beweerd wordt
Van het weekend Live trail er ook maar is opgooien.
[afbeelding]
![]()
Ik had em in + 10 uur uitgespeeldquote:Op donderdag 11 november 2004 22:26 schreef jimjim1983 het volgende:
aha. maar dan nog, in anderhalve week het spel uitspelen betekent dat het best kort is. tenzij hij 5 uur per dag speelde ofzo.
kan iemand mij trouwens ff in het kort het hele verhaal van Halo 1 vertellen? heb die nooit echt goed gespeeld namelijk.
ik had hem bij de 3 voor 2 gehaald, dus dat ik 40,-, kreeg vanmiddag een mail dat ik 10 tegoed had ivm actie van vandaag. Dat komt uit op 30,-quote:Op donderdag 11 november 2004 23:12 schreef Bayswater het volgende:
Bij FRS nu 43,99 met idcard op internet (alleen vandaag staat er). Maar ff bestellen en kijken of ik hem ophaal, want dat is niet verplicht
netjes van zequote:Op donderdag 11 november 2004 23:15 schreef taart het volgende:
[..]
ik had hem bij de 3 voor 2 gehaald, dus dat ik 40,-, kreeg vanmiddag een mail dat ik 10 tegoed had ivm actie van vandaag. Dat komt uit op 30,-![]()
Je bent iig een van de heeeel weinige.quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:09 schreef PandorasBox het volgende:
Teleurstelling van het jaar voor mij. Wat een fluteinde, en het verhaal zit vol met tevallligheden. Ik had er veel van verwacht...
En fuck multiplayer. Halo speel ik voor het verhaal. En jammer dat Halo 2 het verhaal niet goed brengt...
Als ik een fps multiplayer wil spelen, speel ik wel achter een pc.![]()
Alleen is Halo 2 het beste mp-spel op dit moment. En Halo 2 speel ik eigenlijk voor het overgrote deel voor de multiplayer. 4 vrienden nemen trouwens niet zo maar hun pc mee naar de afspreekplek om te linken, wel een controller.quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:09 schreef PandorasBox het volgende:
En fuck multiplayer. Halo speel ik voor het verhaal. En jammer dat Halo 2 het verhaal niet goed brengt...
Ik heb um op 2 staanquote:Op vrijdag 12 november 2004 00:05 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hoe hoog hebben jullie de sensitivity staan? Bij deel 1 had ik 'm altijd op 8 staan. Nu moest ik hem op 6 zetten voor hetzelfde effect.
Ja precies. Je moet eigenlijk wel minimaal 5 hebben wil het een beetje spelen. Ik ben ook een beetje UC gewend die standaard een hoge sensitivity heeft.quote:Op vrijdag 12 november 2004 01:16 schreef twi het volgende:
Doe je er een kwartier over om te draaien?
We hebben het over de looksensitivity toch?quote:Op vrijdag 12 november 2004 01:16 schreef twi het volgende:
Doe je er een kwartier over om te draaien?
Ik ben een PC-fragger. Zal wel een kwestie van wennen zijn..quote:Op vrijdag 12 november 2004 01:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ja precies. Je moet eigenlijk wel minimaal 5 hebben wil het een beetje spelen. Ik ben ook een beetje UC gewend die standaard een hoge sensitivity heeft.
Dat bedoelde ik ja. Als je draait met je hoofd gaat dat ook via de looksensitivity. Ik denk zelf dat je op Live zeker je sensitivity omhoog moet zetten wil je niet afgedroogd worden.quote:Op vrijdag 12 november 2004 01:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
We hebben het over de looksensitivity toch?
Ja, dat dacht ik al ja.quote:Op vrijdag 12 november 2004 01:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ja. Als je draait met je hoofd gaat dat ook via de looksensitivity. Ik denk zelf dat je op Live zeker je sensitivity omhoog moet zetten wil je niet afgedroogd worden.
Voor de consoles ja...quote:Op vrijdag 12 november 2004 01:11 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Alleen is Halo 2 het beste mp-spel op dit moment. En Halo 2 speel ik eigenlijk voor het overgrote deel voor de multiplayer. 4 vrienden nemen trouwens niet zo maar hun pc mee naar de afspreekplek om te linken, wel een controller.
Dude, get your head fixed of zo.quote:Op vrijdag 12 november 2004 01:26 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Voor de consoles ja...
Sowieso...wat is het belangrijkste aspekt van Halo? Het verhaal of het multiplayer gedeelte?
Het verhaal, toch?( als je multiplayer zegt ben je een retard) Het verhaal vertel je in de singleplayer mode van Halo. Alleen jammer dat het verhaal van Halo 2 alleen op het einde interessant wordt. En juist op het einde hoop je dat er iets geweldigs gaat gebeuren, and I shit you not, er gebeurt iets geweldigs...iets geweldig triest that is!![]()
En bimbo, al die door de hype geblinde schapen kopen Halo 2 voor de online-mode.
Online fps pc>>>>>>>>>>>> online fps console.
Cool dat je gewoon nog online kan zeg!quote:Op vrijdag 12 november 2004 01:33 schreef DinoPK het volgende:
Ik ben nog niet weg van de singleplayer moet ik zeggen (level 5 nu), inderdaad allemaal wat te chaotisch. Leuk hoor open level designs, maar ik wil graag alles van een spel zien en nou loop ik dus constant te backtracken om te kijken of ik niet iets gemist heb. Maar het doet tot nu toe wel mooi stedelijk aan. Grafisch vind ik het wel helemaal top zeg, zeker de mooiste console game tot RE4 uit komt (als die er al overheen gaat).
De multiplayer daarentegen is goddelijk. Jezus wat een carnage af en toe, en wat een schitterende levels op enkele uitzonderingen na (dat waterfront level is mij te groot). Op zich wel opvallend dat duel wielding eigenlijk verplicht is, met een battle riffle/assault riffle begin je echt niets (waarom is dat ding zo fucking zwak opeens). Rocketlauncher en Sword overheersing viel mij eigenlijk nog wel mee. Ontzettend veel opties ook zeg, je kan eindeloos blijven varieëren met multiplayer mogelijkheden.
Enige punt van kritiek: de ontzettend moeilijke leesbaarheid van je friendslist.
Waarom kan de mp niet het belangrijkste zijn? omdat mp spellen op een pc gespeelt behoren te worden? Ik ben een echte console gamer.quote:Op vrijdag 12 november 2004 01:26 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Voor de consoles ja...
Sowieso...wat is het belangrijkste aspekt van Halo? Het verhaal of het multiplayer gedeelte?
Het verhaal, toch?( als je multiplayer zegt ben je een retard) Het verhaal vertel je in de singleplayer mode van Halo. Alleen jammer dat het verhaal van Halo 2 alleen op het einde interessant wordt. En juist op het einde hoop je dat er iets geweldigs gaat gebeuren, and I shit you not, er gebeurt iets geweldigs...iets geweldig triest that is!![]()
En bimbo, al die door de hype geblinde schapen kopen Halo 2 voor de online-mode.
Online fps pc>>>>>>>>>>>> online fps console.
Downloadable contentquote:Op vrijdag 12 november 2004 01:32 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
-weinig tot geen kleine intensieve mp-levels
-Ik denk dat ik de mp-levels uit deel 1 enorm ga missen en met name Hang 'm High, Prisoner en Chill Out.
Serieus? Wanneer? Nu?quote:Op vrijdag 12 november 2004 01:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Downloadable content.
Gratis of.....?quote:Op vrijdag 12 november 2004 01:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Downloadable content.
De snitch zit hem erin of je met je met 2 verschillende HDD's op live bent geweest, en ik dus nietquote:Op vrijdag 12 november 2004 01:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Cool dat je gewoon nog online kan zeg!.
De originele HD er nog inzitten of zo? Ze denken dat daar de "snitch" zit.
Twi, die witte spikkels zijn btw weg. Het lag wel aan m'n XBOX, denk ik.
Hehehe, dat zal nog wel even duren.quote:Op vrijdag 12 november 2004 01:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Serieus? Wanneer? Nu?
Afgelopen avond had een vriend het er terloops al over maar hij wist het ook niet zeker. Dat zou echt meesterlijk zijn.
Nee er is nog niets. Daggla bedoelde dat als optie voor het ontbreken van wat kleinere maps.quote:Op vrijdag 12 november 2004 01:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Serieus? Wanneer? Nu?
Afgelopen avond had een vriend het er terloops al over maar hij wist het ook niet zeker. Dat zou echt meesterlijk zijn.
Kool, ik zal je gauw genoeg tegenkomen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 01:44 schreef DinoPK het volgende:
[..]
De snitch zit hem erin of je met je met 2 verschillende HDD's op live bent geweest, en ik dus niet(de stockdrive ligt hier nog steeds netjes voor mij). Wel lekker hoor, alleen het blijft afwachten.
Sowieso heb ik er in Nederland weinig van gehoord (1 persoon pas), en ook hier op fok niets erover gelezen terwijl ik echt niet de enige fokuser ben die vanavond Halo2 online heeft zitten te spelen met een ander HDDtje erin.
Duidelijk. Een nieuw spel en dan al gelijk nieuwe levels erbij lijkt mij niet verstandig. Maar gaan er al geruchten dat het de bekende levels als Hang 'm High enzo gaan worden of is het giswerk?quote:Op vrijdag 12 november 2004 01:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hehehe, dat zal nog wel even duren.
Maar ik weet zeker dat er wel maps gaan komen.
Nee, maar ik denk dat als het geroep om die levels steeds luider gaat worden, ze misschien wel eens gaan komen. Ik bedoel, je wil je gamers immers tevreden houden. En zo moeilijk zal het niet zijn om een leveltje naar deel twee te "porten".quote:Op vrijdag 12 november 2004 01:47 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Duidelijk. Een nieuw spel en dan al gelijk nieuwe levels erbij lijkt mij niet verstandig. Maar gaan er al geruchten dat het de bekende levels als Hang 'm High enzo gaan worden of is het giswerk?
Bij mij zal je iig geen regelmaat vinden, toevallig dus.quote:Op vrijdag 12 november 2004 01:50 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Circuleren er al vaste tijden voor Fokkers om Halo 2 online te spelen of moet je elkaar toevallig tegenkomen?
Als je bij de juiste mensen in de lijst staat, zien we elkaar met regelmaatquote:Op vrijdag 12 november 2004 01:50 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Circuleren er al vaste tijden voor Fokkers om Halo 2 online te spelen of moet je elkaar toevallig tegenkomen?
Kan ook zijn dat hij de zooi van een paar dagen laat staanquote:Op vrijdag 12 november 2004 08:31 schreef Tranqualizer het volgende:
drink jij nou zoveel of zat je daar niet alleen![]()
In de sig van pkwarts staat een linkje naar de fok clanquote:Op vrijdag 12 november 2004 08:57 schreef DinoPK het volgende:
Ehm .... Hoe kan ik mij aanmelden bij de Fok Clan? Ik zit te kijken op bungie.net maar ik kom er eerlijk gezegd niet uit. Bij group search krijg ik of geen resultaten, of de verkeerde resultaten. En dan heb ik het dus over deze groep:
http://www.bungie.net/Stats/ClanMembers.aspx?clan=Fok
http://www.bungie.net/fanclub/3693/Group/GroupHome.aspxquote:Op vrijdag 12 november 2004 08:57 schreef DinoPK het volgende:
Ehm .... Hoe kan ik mij aanmelden bij de Fok Clan? Ik zit te kijken op bungie.net maar ik kom er eerlijk gezegd niet uit. Bij group search krijg ik of geen resultaten, of de verkeerde resultaten. En dan heb ik het dus over deze groep:
http://www.bungie.net/Stats/ClanMembers.aspx?clan=Fok
ergens bovenaan.. tussen de allerbovenste balk en die balk waar je resources en members enzo kan bekijken staat " Join this group"quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:05 schreef DinoPK het volgende:
Waarom zijn er 2 clans dan.... die Fok clan is opgericht op de 11e, terwijl de mensen daarvan al member waren van die DFNL clan.
En dan sowieso: hoe the f*ck meldt je je aan? Ik zie echt nergens een link staan..
ik moest ook behoorlijk lang zoekenquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:09 schreef DinoPK het volgende:
Damn daar zit ik ook lekker overheen te kijken... Tjah beetje dom design ook, dat verwacht je niet in een header.
Iddquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:11 schreef Rodie83 het volgende:
O wat was gisteravond live vet
eerst je gamertag linkenquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:09 schreef GinaG het volgende:
Ik wil ook mijn HALO 2 icoon als avatar, hoe doe ik dat![]()
Oowquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:13 schreef Rahl het volgende:
[..]
eerst je gamertag linken
dan staat ie bij je bungie.net profiel
hehe same herequote:Op vrijdag 12 november 2004 09:17 schreef Rodie83 het volgende:
Ik moet zeggen dat het wel een dikke bitch is om op live nieuwe wapens te vinden
Tis toch vaak dat je als een malloot met twee SMG's blazend full frontal gaat. Overigens ook wel mooi, maar enige tactiek lijkt er niet te zijn. Maar goed, ik heb niet al teveel potjes gespeeld, dus misschien ben ik nog niet genoeg gewend. IIg pakte ik al wel mn kills, dat beloofd wat voor de toekomst
maar wel vetquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:08 schreef numero_uno het volgende:
ik vind de smg net klinken als een supersoaker waar zand in zit pfffffffrrrrrrtt
Ja, headshot is instant killquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:42 schreef Tranqualizer het volgende:
is hs meteen dood?
man man werkelijk waar geniaal...quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:11 schreef Rodie83 het volgende:
O wat was gisteravond live vet
Hij is tof.. Nee, hij is gruwelijk.quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:22 schreef GinaG het volgende:
*Vanmiddag haarHALO 2 pack
gaat halen
![]()
![]()
![]()
Nee, het lukt alleen met de beamrifle en de sniper rifle om een one shot one kill te makenquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:17 schreef Tranqualizer het volgende:
kan het ook met bv de smg want schiet best vaak op het hoofd mar heb nog nooit een headie gehad
ik ben meer het rambo type dat met 2 vlammende SMG's de vijandelijke basis binnenstormtquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:43 schreef numero_uno het volgende:
ikke welben namelijk zo'n laffe hond die het meest donkere hoekje uitzoekt en daar gaat zitten met BR of SR
Vergeet vooral het ''w00ten'' nietquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:47 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik ben meer het rambo type dat met 2 vlammende SMG's de vijandelijke basis binnenstormt
quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Vergeet vooral het ''w00ten'' niet![]()
Oh, leuk. Een camper.quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:43 schreef numero_uno het volgende:
ikke welben namelijk zo'n laffe hond die het meest donkere hoekje uitzoekt en daar gaat zitten met BR of SR
das de versie van 70 euro, zit in zo'n speciaal xbox live doosje. Heb ik dus ook gekocht en is echtquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:48 schreef Jeroenus het volgende:
Bij welke Halo2 versie krijg je die 3 maanden gratis xboxlive? Ik moet dat namelijk nog hebben en dat kan nu eindelijk vanwege verbouwing enzo. Kost zo'n jaarpakket nog steeds 59,99 bij FRS en MM?
besluipen en neerslaanquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oh, leuk. Een camper..
De FRS verkoopt die gewoon???, dan ruil ik hem namelijk ff met de gewone versie die ik heb liggenquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:58 schreef Tranqualizer het volgende:
[..]
das de versie van 70 euro, zit in zo'n speciaal xbox live doosje. Heb ik dus ook gekocht en is echt![]()
Kom maar opquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:01 schreef Rahl het volgende:
[..]
besluipen en neerslaan
Ik kick je liever van de server vanwege verregaande lameheid.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:05 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Kom maar op![]()
Andere mensen, andere speelstijlen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik kick je liever van de server vanwege verregaande lameheid..
Als iets spelverziekend is, zijn het vann die fucking happy campers..
Als het spelverziekend zou zijn hadden ze er geen SR in moeten gooien want dan weet je zeker dat je mensen (zoals mij) krijgt die ergens gaan zitten met een SR. En uiteindelijk moet je toch je kills maken op de manier waar je goed in bent. Bij mij liggen mn kwaliteiten nou eenmaal niet op het rushen en killen, dus dan maar zo.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als je het niet kan winnen van een camper geeft dat over het algemeen meer over je eigen kwaliteiten aan dan over die van de camper. En nogmaals, campen in Halo2 lukt niet goed, daar sniper bullets alsmede beams een trail achterlaten, waardoor je kan zien waar het vandaan komt.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je trekt nu je eigen conclusies.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:22 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Als je het niet kan winnen van een camper geeft dat over het algemeen meer over je eigen kwaliteiten aan dan over die van de camper. En nogmaals, campen in Halo2 lukt niet goed, daar sniper bullets alsmede beams een trail achterlaten, waardoor je kan zien waar het vandaan komt.
Zorg er zelf voor, zou ik zeggenquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je trekt nu je eigen conclusies..
Maar goed, het is gewoon lame op op een plekje te gaan zitten wachten tot iemand voorbij komt is triest.
Gelukkig wordt dat soort tuig altijd goed aangepakt in games als UT2k4..
Hopen dat het in HALO2 ook gebeurt..
Om in m'n uppie nou iemand de huid vol te schelden gaat mij ook een beetje ver.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:31 schreef Rahl het volgende:
[..]
Zorg er zelf voor, zou ik zeggen
Ik dacht dat je aanpakken als in virtueel neerschieten bedoeldequote:Op vrijdag 12 november 2004 11:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Om in m'n uppie nou iemand de huid vol te schelden gaat mij ook een beetje ver..
Stilzitten in Halo 2 is niet het beste wat je kan doen, granaten zijn uber wat dat betreft. Maar idd, als je hekel hebt aan campers kill je ze toch gewoon? Als de makers van het spel mogelijkheden maken om te campen moet daar gewoon gebruik van gemaakt worden. Als de camper daardoor onrealistisch veel voordeel krijgt, dan vind ik dat je mag whinen. Ik bedoel, je kan die kutcampers natuurlijk ook gewoon hunten en afslachtenquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je trekt nu je eigen conclusies..
Maar goed, het is gewoon lame op op een plekje te gaan zitten wachten tot iemand voorbij komt is triest.
Gelukkig wordt dat soort tuig altijd goed aangepakt in games als UT2k4..
Hopen dat het in HALO2 ook gebeurt..
Dat doe ik al iedere dag.quote:Op vrijdag 12 november 2004 08:24 schreef DinoPK het volgende:
Je mag wel eens stofzuigen Gijsje, wat een teringzooi zeg
ik ookquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:53 schreef StrikeAnywhere het volgende:
ik run altijd naar het eerst mogelijke goede wapen dat er ligt, bijv. SR / Rocket L / Shotgun.
En liggend aan het wapen dat ik heb , kies ik mijn strategie![]()
Idd.. je kan geen kant op .. hahaquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:33 schreef Rodie83 het volgende:
Tgen de shotgun ben je echt kansloos als je dichtbij staat
Ik heb deze gehaald bij E-plaza voor 65 euro.. maar ze zijn gewoon verkrijgbaar hoorquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:20 schreef Jeroenus het volgende:
Uhm, ik belde met een FRS en die zei dat ze Halo 2 + Xbox Live 3 mnd niet verkochten. Is dat alleen bij die FRS of overal?
Ik vind het wel een goed wapen voor headshots !quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:55 schreef numero_uno het volgende:
Battle Rifle vind ik trouwens de tegenvaller van HALO 2, waarom in godesnaam alleen maar Burst?
Anders wordt ie natuurlijk te krachtig. Maar ik vind hem ook niet geniaal. Feitelijk alleen sterk tegen wezens zonder schild. Maar omdat je hem niet kan dual wielden is ie in MP beroerd. Moet je eerst schild kapot kanllen, wapen wisselen en dan afmaken. Dat duurt lang en is niet praktisch.quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:55 schreef numero_uno het volgende:
Battle Rifle vind ik trouwens de tegenvaller van HALO 2, waarom in godesnaam alleen maar Burst?
Wat heeft nou dit met een film te maken? Een spel is interactief, een film niet...quote:]Zie het als een film, de een vindt het verhaal wel leuk, de ander niet. Dat jij het niet leuk vindt, wil niet zeggen dat het ook zo is.
wat jij zegtquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:21 schreef Rodie83 het volgende:
Doed, go get yourself xbox live.
Verder JIJ vind het verhaal slechter dan deel 1. Er zijn vast mensen die het verhaal WEL goed vinden. Oftewel best, jammer voor je dat jehet spel vind tegenvallen. Tis om die reden logisch om met een film te vergelijken. De 1 vind een film wel leuk en goed, de ander niet. Ik zie niet in waarom dat bij een spel anders zou zijn. Het feit dat dit een deel 2 is doet er wat dat betreft ook helemaal niet toe.
Dat ik het verhaal slechter dan deel één vind betekent niet dat deel 2 een baggerverhaal heeft. Alleen er zitten zoveel toevalligheden in het verhaal. Het is gewoon niet echt goed uitgewerkt. Bungie had volgens mij geen insiratie meer... Volgens mij hebben zij hun tijd alleen maar in de online functie gestoken. Dat verklaart oko al die grafische bugs in de singleplayer...quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:21 schreef Rodie83 het volgende:
Doed, go get yourself xbox live.
Verder JIJ vind het verhaal slechter dan deel 1. Er zijn vast mensen die het verhaal WEL goed vinden. Oftewel best, jammer voor je dat jehet spel vind tegenvallen. Tis om die reden logisch om met een film te vergelijken. De 1 vind een film wel leuk en goed, de ander niet. Ik zie niet in waarom dat bij een spel anders zou zijn. Het feit dat dit een deel 2 is doet er wat dat betreft ook helemaal niet toe.
Alsjeblieft, doe niet zo dom. Alles waar smaak aan te pas komt kan je met elkaar vergelijken. De 1 vind het niet goed/lekker/plezierig, de ander wel.quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:30 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Dat ik het verhaal slechter dan deel één vind betekent niet dat deel 2 een baggerverhaal heeft. Alleen er zitten zoveel toevalligheden in het verhaal. Het is gewoon niet echt goed uitgewerkt. Bungie had volgens mij geen insiratie meer... Volgens mij hebben zij hun tijd alleen maar in de online functie gestoken. Dat verklaart oko al die grafische bugs in de singleplayer...
Een film en een spel kun je niet met elkaar vergelijken...![]()
Ik denk ergens eind 2005quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:10 schreef Denni5 het volgende:
Wanneer komt ie op de pc uit?
Dat blijkt bij jou dan wel ja.quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:41 schreef PandorasBox het volgende:
Feit is dat mensen soms ook een slechte snaak hebben...
Het gaat om het verhaal, of begrijp je dat ook niet?quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:16 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Wat heeft nou dit met een film te maken? Een spel is interactief, een film niet...
Jij bent echt louter niet intelligentquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:41 schreef PandorasBox het volgende:
Dus je kan Final Fantasy met Tetris vergelijken?
Dan vind ik Metroid Pime echt veel beter dan Halo!
Feit is dat mensen soms ook een slechte snaak hebben...
Spekken die kasr van MS.quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:43 schreef PandorasBox het volgende:
Ja, he. Ik heb Halo 2 namelijk gekocht..
Jij krijgt de DUH!-award van mij.quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:47 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Jij bent echt louter niet intelligent![]()
Verder vind JIJ dat mensen een slechte smaak hebben. Al vind 99,99% van de wereldbevolking een smaak slecht, het is nog steeds maar een mening, en is dus geen feit.
Final Fantasy met tetris vergelijken? Waar heb je het over? Je vind iets goed, of je vind iets slecht. Waar het om gaat is dat als je zegt: ik vind de star wars films vet gaaf, en iemand zegt het tegenovergestelde, je bij games precies dezelfde discussie kan hebben. Ik vind Halo 2 vet gaaf, jij zegt ik vind Halo 2 niet zo gaaf. Een game is qua smaak net zoiets als een film dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Sharkdoggie op 12-11-2004 14:08:38 ]Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
Whoops. Zal het ff fixen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:06 schreef twi het volgende:
En de spoilertags worden weer vergeten
Van pkwarts of Tain daar moet je ff tegenaan slijmenquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:43 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik heb mij net aangemeld bij de Fok clan op de Bungie site. Van wie krijg ik een bevestiging dat ik erbij mag?
Twi is een fucking ghost.. of hij staat ineens achter je, of hij loopt net de hoek om als je schiet..quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het ook een kutspel. Ik heb Twi namelijk nog niet neer kunnen schieten.
Of hij zit in je Oddball teamquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Twi is een fucking ghost.. of hij staat ineens achter je, of hij loopt net de hoek om als je schiet..
Ja daar komt ie wel van pasquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Of hij zit in je Oddball team
Kom je nou nog es online met HALOI2 stinkgriek?quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik wil naar huis GVD.
Ik wil gamen..
jij bent vooral iemand van de voertuigen merkte ik netquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Twi is een fucking ghost.. of hij staat ineens achter je, of hij loopt net de hoek om als je schiet..
Ja, ik zit nog op m'n werkquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kom je nou nog es online met HALOI2 stinkgriek?
Klinkt als een fabeltje afkomstig van een dikke fanboyquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:39 schreef Newien het volgende:
Ik las ergens op een gamesite dat t einde (van de campaign) niet het einde was omdat t niet eindigt en dat men via xbox live de andere helft van het verhaal moest downloaden en dat het een gierige stunt zou zijn van bungie/microsoft om xbox-livers te winnen.. weet iemand hier meer over?
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Klinkt als een fabeltje afkomstig van een dikke fanboy.
Ik hoop het niet, ik gun jullie dat namelijk nietquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:39 schreef Newien het volgende:
Ik las ergens op een gamesite dat t einde (van de campaign) niet het einde was omdat t niet eindigt en dat men via xbox live de andere helft van het verhaal moest downloaden en dat het een gierige stunt zou zijn van bungie/microsoft om xbox-livers te winnen.. weet iemand hier meer over?
Complete bullshit...quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:39 schreef Newien het volgende:
Was jij er ookquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:26 schreef Fliepke het volgende:
[..]
jij bent vooral iemand van de voertuigen merkte ik net
Ben er om 2230 pas weer goed denk ikquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, ik zit nog op m'n werk.
Ik ga over een half uurtje naar huis en kom dan, na het rollen van de "het is weekend spliff", meteen online.
Hij is echt zo ongelooflijk BRUUTquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:39 schreef Doopy-X- het volgende:
Gisteren kwam ik rond 12'en thuis en wat zag ik op de map liggen?
Juistem, een envelop van gcshop, gelijk open gescheurd en het boekje doorgespit, fun veel guns
Vanavond gaat ie voor het eerst de box in en dan gelijk met een maatje (maus voor Daggla) co-oppen
Halo 2 OWNZ
I'll be waitinquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben er om 2230 pas weer goed denk ik
Net ff review op IGN gelezen, waren ook lyrisch.....anyway, ik heb er zin anquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij is echt zo ongelooflijk BRUUT
Niet normaal meer..
Ik heb je nog vaker uit je voertuig geschotenquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was jij er ook![]()
Ja dammit, werd steeds uit een voertuig getrokken door iemand met een zwaard, was jij dat?quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:44 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik heb je nog vaker uit je voertuig geschoten
Dat was ik nietquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dammit, werd steeds uit een voertuig getrokken door iemand met een zwaard, was jij dat?
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:53 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat was ik niet
Ik weet nog niet zo goed waar alle wapens liggen
Geen idee.. heb geen invite gezienquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:54 schreef taart het volgende:
waar is de fok clan ?
was jij ook niet diegene die bij fable ook met de zin begon: Teleurstelling van het jaar voor mij.quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:09 schreef PandorasBox het volgende:
Teleurstelling van het jaar voor mij. Wat een fluteinde, en het verhaal zit vol met tevallligheden. Ik had er veel van verwacht...
Zit je niet al in de gijsjes clan dan?quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen idee.. heb geen invite gezien
jaquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:02 schreef twi het volgende:
[..]
Zit je niet al in de gijsjes clan dan?
Dat gaat lekkker?quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:16 schreef gijsje79 het volgende:
Zit nu in level 11.
Word toch wel pittig.
Doet me sterk denken aan die truck die ze ook voor CS hebben gebruikt voor op de Xbox... De levels staan wel al op de DVD, maar je kan ze alleen unlocken als je op live gaat...quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:39 schreef Newien het volgende:
Play is ook met het leveren van dvd's niet op tijd de laatste maand... meeste leveringen duren bij mij al meer dan 3 weken. is ook meteen de reden dat ik niet bij play gepreordered heb.quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:35 schreef Enemy het volgende:
Ook vandaag niks in de bus gekregen van Play.com![]()
Hopelijk morgen dan maar, ik pre-order iig niks meer bij zulke releases![]()
* Ceased2Be wilt Halo 2 spelen en is jaloers op de rest![]()
zekerquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:02 schreef Gimeone2 het volgende:
haha goed idee mister
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:11 schreef -Mzraki- het volgende:
uitgespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Gamertag Most Killed By Most Killed
pkwarts bartje twi Bartje Twi
Hmmm, dan zal de FRS hem waarschijnlijk niet hebben. Lekker kut, kan ik hem niet ruilen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:34 schreef Tranqualizer het volgende:
bart smit en media markt verkopen hem iniedergeval wel
Hetzelfde probleem hierquote:Op vrijdag 12 november 2004 18:35 schreef Enemy het volgende:
Ook vandaag niks in de bus gekregen van Play.com![]()
Hopelijk morgen dan maar, ik pre-order iig niks meer bij zulke releases![]()
* febster wilt Halo 2 spelen en is jaloers op de rest![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk ergens eind 2005.
Dan MOET je het aspect ratio op 4:3 zettenquote:Op vrijdag 12 november 2004 23:21 schreef Doopy-X- het volgende:
Vraagje:
In co-op Halo2, kan je ook (net als in Halo 1) onder elkaar spelen? 2 screens staan nu naast elkaar en das bloed irritant.
waar? bij de instellingen van je xbox??????quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Dan MOET je het aspect ratio op 4:3 zetten![]()
Yep.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:27 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
waar? bij de instellingen van je xbox??????
Waarom is de flood terug in halo 2?quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:31 schreef Doopy-X- het volgende:
dat meen je niet?:?? WTF is dat voor iets belachelijks?
Ik zit hier met een maatje en wij willen co-op campaign doen, zitten op een 82" tv en nu moeten we hem op 4:3 zetten om hem onder elkaar te kunnen spelen????quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarom is de flood terug in halo 2?
Ja. :') Amerikanen hebben nog meer pech: Als zij halo2 op HD functie zetten, word er een heel stuk van het beeld weggesnedenquote:Op vrijdag 12 november 2004 23:34 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik zit hier met een maatje en wij willen co-op campaign doen, zitten op een 82" tv en nu moeten we hem op 4:3 zetten om hem onder elkaar te kunnen spelen????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |