Als ik me niet vergis betaal je voor het eerste jaar 65 euroquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:14 schreef dabadbass het volgende:
wat betaal je nou voor een live abo van een jaar?
Wat nog gratis schijnt te zijn bij XBC is de slechte ondersteuning en de constante lag niet mijn eigen ervaring, heb zelf nog nooit XBC gebruiktquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:29 schreef Jasperge het volgende:
XBConnect was toch gratis :|. Vervelend dat al die programma's als ze populair worden geld moeten gaan kosten.
Valt mee hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat nog gratis schijnt te zijn bij XBC is de slechte ondersteuning en de constante lag niet mijn eigen ervaring, heb zelf nog nooit XBC gebruikt
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:38 schreef Jasperge het volgende:
Volgens mij lag die lag aan wie de game hoste, ik heb potjes Halo gedaan die net zo vloeiend liepen als gewoon thuis met paar man achter dat kreng.
Woei wat heb ik die geslacht eergister. Hij liep constant voor mn vizier leek het wellquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:33 schreef HomerJ het volgende:
Wie is keneticforce op Fok! eigenlijk?
Als je een beetje goed rondkijkt kan je wel voor minder dan ¤60,- aan een setje komen of met een goede aanbieding.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:14 schreef dabadbass het volgende:
wat betaal je nou voor een live abo van een jaar?
Heb je black arrow??quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:42 schreef Mister_T het volgende:
Heb vrij gekregen vandaag omdat ik er zo fuck-up uit zag na gister nacht
Dus nog liven vandaag
*meldquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:09 schreef Rodie83 het volgende:
Wie doet er zo nog meer mee met BA????
Ja één ronde was rond de 5:10.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:50 schreef Bastard het volgende:
Was lachen gisteravond... wat heb ik beroerd gereden in PGR2
Had niks met de bier en wijn van doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |