quote:Op donderdag 11 november 2004 11:02 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
werd wel vaak vaker van het kreunen van onderbuurmeisje
dat was wel bijzonder geil, maar al rukkend ben ik nog nooit wakker geworden
Deed mijn ex ook regelmatig, vond ik niet alitjd best....quote:Op donderdag 11 november 2004 11:08 schreef VIP het volgende:
Ik heb dat vaak dat ik snachts wakker word en dan mijn vriendin grijp. Mijn vriendin vindt het altijd wel best
ja, toevallig gisteravond al jaquote:Op donderdag 11 november 2004 11:06 schreef Adfundum het volgende:
Had je per ongeluk de nieuwe playboyfoto's van Georgina verbaan gezien?
Dat helpt niet echt in mijn ogen... dat werkt het alleen maar tegen.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:06 schreef Adfundum het volgende:
als ik me in bed aftrek knijp ik mijn zaad af, zodoende heb ik nooit rotzooiquote:Op donderdag 11 november 2004 11:13 schreef BobRooney het volgende:
kleefde je lakens niet aan je ...toen je wakker werd?
wtf, je zaad afknijpen?quote:Op donderdag 11 november 2004 11:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
als ik me in bed aftrek knijp ik mijn zaad af, zodoende heb ik nooit rotzooi
maar, kunnen de half-life geeks even naar GAM ophoepelen
Hehe, irritant ja! Word je alleen maar wakker van en vriendlief slaapt lekker doorquote:Op donderdag 11 november 2004 11:10 schreef Doerga het volgende:
[..]
Deed mijn ex ook regelmatig, vond ik niet alitjd best....
Deed ie trouwens ook in z'n slaap...jaja....
Wat is dat??? Hoe doe je het?quote:Op donderdag 11 november 2004 11:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
als ik me in bed aftrek knijp ik mijn zaad af,
Ik heb ooit eens ergens gelezen dat dat heel erg ongezond is. Netzo als sex hebben zonder klaarkomen (voor de man dan).quote:Op donderdag 11 november 2004 11:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
joah, als vlak voor en tijdens het klaarkomen op dat plekje tussen je balzak en aars drukt dan knijp je even tijdelijk je zaadleider af. Je beleeft wel een orgasme maar zaad bereikt de penis niet en blijft dus zitten. Je lichaam voert het weer op een natuurlijke manier af en er zal wel wat in je urinebuyis terechtkomen wat je bij het eerstvolgende toiletbezoek uitplast. Maar het scheelt je enorm veel rotzooiquote:Op donderdag 11 november 2004 11:23 schreef Superstudent het volgende:
[..]
wtf, je zaad afknijpen?
hij kan het beter zelf doenquote:Op donderdag 11 november 2004 11:27 schreef Vlindur het volgende:
Hmm, slim, Eens een keer bij mijn vriend uit proberen..
ja ok, ik heb dat ook wel eens, vooral als je erg hard heb geduwd en het een beetje geirriteerd aanvoelt daardoor. Daarom spuit ik ook wel als ik me aftrek en ind e situatie ben om de rommel op te ruimen. Maar in bed onder dekens is het natuurlijk ideaal.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:36 schreef Freel het volgende:
Het geeft mij een rot gevoel erna, misschien omdat ik ook denk dat het niet gezond is. Ik vind het juist lekker als je het er met flinke druk uit voelt spuiten.
da's wel tof manquote:Op donderdag 11 november 2004 11:41 schreef Klonk het volgende:
ik heb het vaker met mijn vriendin, ergens midden in de nacht kom je elkaar tegen onder de deken, beide half slapend, de volgende ochtend weet geen van beide meer zeker of we a: sex hebben gehad b: wie er begonnen is. boeit ook niet, droom of echt, lekker was het toch wel
whehehe, je moeder werd wakker van je?quote:Op donderdag 11 november 2004 12:36 schreef dafjedaf het volgende:
Ik doe dat ook in mn slaap, maar dan slaap ik er zelf ook dwars door heen (merk het alleen als ik ineens ergens wakker van wordt). Helaas kwam ik er achter dat ik dit doe toen ik kampeerde met mn moeder in een tweepersoonstent.![]()
Thanks, nu moet heel mannelijk nederland tijdens het klaarkomen drukken op die plek.. je bent een heldquote:Op donderdag 11 november 2004 11:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Waarom? Ik geloof dat de meeste vrouwen geen moeite met zaad hebben hoor.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:22 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Thanks, nu moet heel mannelijk nederland tijdens het klaarkomen drukken op die plek.. je bent een held
ik mocht altijd gewoon spuiten van mijn ex-vriendin, en ze was bekend met dit trucjequote:Op donderdag 11 november 2004 13:22 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Thanks, nu moet heel mannelijk nederland tijdens het klaarkomen drukken op die plek.. je bent een held
lijkt op wat ik had vannacht, alleen dan werd ik natuurlijk gewoon wakker met een erectie ipv tijdens een orgasme.quote:Op donderdag 11 november 2004 14:33 schreef erodome het volgende:
Heb weleens dat ik wakker wordt nog half in een orgasme, dan gooi ik er meestal nog wel even snel 1 achteraan, wakker ben ik dan toch al en de temp tussen mijn benen is dan toch te hoog om snel weer in slaap te kunnen vallen, paar minuutjes half slaperig klooien, nog een orgasme en weer verder slapen...
quote:Op donderdag 11 november 2004 11:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
doe het al jaren, is dus onderhand een automatismequote:Op donderdag 11 november 2004 14:38 schreef Litso het volgende:
[..]das idd handig
Maar deed je dat toen ook? Volgens mijn zou ik niet de tegenwoordigheid van geest hebben zo half slapend
Sjah ik ook, maar dan nogquote:Op donderdag 11 november 2004 14:41 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
doe het al jaren, is dus onderhand een automatisme
Hmmm, toch wel vervelend als het zo'n automatisme wordt dat je het je niet meer kunt herinneren. Heb je er ook niet meer zoveel lol van.quote:Op donderdag 11 november 2004 14:41 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
doe het al jaren, is dus onderhand een automatisme
ja, maar vannacht sliep ik natuurlijk ook half (helemaal?)quote:Op donderdag 11 november 2004 15:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Hmmm, toch wel vervelend als het zo'n automatisme wordt dat je het je niet meer kunt herinneren. Heb je er ook niet meer zoveel lol van.
Tja, wie weet doe ik het ook wel elke nacht zonder het te weten.quote:Op donderdag 11 november 2004 15:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja, maar vannacht sliep ik natuurlijk ook half (helemaal?)
ik weet niet of ik het in mijn diepe slaap doe, kennelijk wel als ik denks laapdronken wakker wordt midden in de nacht met een erectie, ik vraag me af of ik een natte droom had.quote:Op donderdag 11 november 2004 15:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Tja, wie weet doe ik het ook wel elke nacht zonder het te weten.
Zou het eens aan een (ex-)bedpartner moeten vragen.
Maareh... is dat afknijpen ook zo'n automatisme dat je dat in je slaap zou doen? Kan me ook voorstellen dat je daar dan niet aan denkt.
Zo vaag is datquote:Op donderdag 11 november 2004 14:33 schreef erodome het volgende:
Heb weleens dat ik wakker wordt nog half in een orgasme
Moet je stiekum doenquote:Op donderdag 11 november 2004 11:29 schreef Logician het volgende:
hmmm dat is handig om te weten, eens een keertje bij mijn vriend uitproberen.
Ja, dat heb ik ook weleens. Erg apart gevoel van wakker worden...quote:Op donderdag 11 november 2004 15:38 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Zo vaag is datHad is vorige week voor de 2e keer ooit. En dan zonder jezelf aan te raken, en dan als je op de helft bent met klaarkomen wakker worden.. Erg vaag gevoel!
Er waren ook priesters die een ring met prikkels aan de binnenkant om hun leuter schoven omdat ze in de overtuiging leefde dat een erectie hebben zondig was.quote:Op donderdag 11 november 2004 15:43 schreef MikeyMo het volgende:
overigens best apart als je bedenkt dat masturberen volgens den bijbel zondig is, maar je dus gewoon onderbewust behoorlijk zaadloost en orgasmes krijgt
Dat had ik van de week nog!quote:Op donderdag 11 november 2004 15:38 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Zo vaag is datHad is vorige week voor de 2e keer ooit. En dan zonder jezelf aan te raken, en dan als je op de helft bent met klaarkomen wakker worden.. Erg vaag gevoel!
Lol, dat had ik dus ook, dat ik dat droomdequote:Op donderdag 11 november 2004 21:41 schreef Lllaura het volgende:
't Gekke was dat ik droomde dat ik masturbeerde, maar ik weet zeker dat ik m'n handen niet gebruikte, terwijl ik toch klaarkwam! Normaalgesproken zou me dat nooit lukken, klaarkomen zonder handjes of andere hulpmiddelen!
Off-topic: zou ik het wel op kunnen, maar die tieten passen ab-so-luut niet meer bij haar lichaam. Wat een afgang zeg!quote:Op donderdag 11 november 2004 11:06 schreef Adfundum het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2004 11:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zie uitleg enkele posts laterquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:05 schreef Aurelium het volgende:
[..]?
masturberen is volgens de bijbel niet zondig hoorquote:Op donderdag 11 november 2004 15:43 schreef MikeyMo het volgende:
overigens best apart als je bedenkt dat masturberen volgens den bijbel zondig is, maar je dus gewoon onderbewust behoorlijk zaadloost en orgasmes krijgt
komt vast omdat ik dan aan je zit....quote:Op donderdag 11 november 2004 11:14 schreef Metro2005 het volgende:
herken ik wel ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |