Ja en als dat lukt ook geen douchekop e.d. want dat leidt afquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:13 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het er mooi uitzienIk vraag me af of je het klaar kunt spelen alleen de vlam erop te krijgen, dus zonder de kaars? Dan lijkt het volgens mij net of de vlam zweeft.
ik deed het veilig, met water direct in de buurtquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:53 schreef pea4fun het volgende:
Langzaam veranderd het FOTvolk in pyromaantjes
Nu vind ik het eigenlijk jammer dat ik mijn jaarlijkse brandcursus van het werk pas in april heb...quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik deed het veilig, met water direct in de buurt
quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nu vind ik het eigenlijk jammer dat ik mijn jaarlijkse brandcursus van het werk pas in april heb...
Als we dan toch bezig zijn mag die van mij wel ff wat aan de achtergrond doenquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:37 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ja en als dat lukt ook geen douchekop e.d. want dat leidt af
Dat komt omdat ik helemaal niet weet of het ook uitvoerbaar isquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:15 schreef Offy het volgende:
Rewimo, je maakt me erg nieuwsgierig naar je 'idee'(je hebt het er steeds over, maar je zegt niet wat het is
)
quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:55 schreef Rewimo het volgende:
Da's geen water, dat is spiritus
Is volgens mij niet nodig. Kijk maar eens naar de tweede foto die je postte. Als je die in het topic naar beneden scrollt totdat je precies de bovenkant van de kaars niet meer ziet, kun je zien wat ik bedoel. Een vlam 'zweeft' sowieso al een tikje, en door de kaars precies uit beeld te laten, krijg je precies dat effect. Dit bedoel ik (jouw foto maar dan tikkie gecropt):quote:Op zondag 14 november 2004 00:52 schreef Xilantof het volgende:
@Rewimo en robbedoeseos300d:
die zwevende vlam is lastig...
moet een grote vlam zijn dan, misschien met een flinke aansteker oid..
Laat ik maar de wijste zijn en niks zeggenquote:Op zondag 14 november 2004 16:53 schreef PdeHoog het volgende:
Jeetje Ymke, zie je dat niet eens? Dat is vuurhet watergedeelte heeft-ie even weggelaten
het vecht dat de vonken ervan afvliegen...ze zijn als water en vuur dus?quote:Op zondag 14 november 2004 16:49 schreef Ymke het volgende:
Ik snap de laatste inzending niet zo goed , die van Nato. wie legt me het uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |