oh dus je geeft het toe BSBquote:Op donderdag 11 november 2004 09:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zal ze ongetwijfeld zijn, alleen op het moment dat ze gaat praten laat ze al deze pluspunten thuis en klinkt ze als een doldwaze troll, en nog wel één van wederzijds formaat
Uiteraard geef ik toe dat Ebru een troll is. Maar dat wisten jullie toch al dat ik dat dacht ?quote:Op donderdag 11 november 2004 09:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
oh dus je geeft het toe BSB
Ik denk eerlijk gezegd dat ze niet zal reageren. Ik hoop uiteraard dat ze dit wel doet. Ik zal een volledige copy/paste doen van haar eventuele reactie en hier posten. Alleen zou ik graag willen dat alleen MikeyMo dan dit topic niet kan inzien, puur om hem te treiteren dan wel te voezelenquote:Op donderdag 11 november 2004 10:00 schreef Isabeau het volgende:
Ben wel benieuwd naar een antwoord
Dat moet te regelen zijnquote:Op donderdag 11 november 2004 10:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat ze niet zal reageren. Ik hoop uiteraard dat ze dit wel doet. Ik zal een volledige copy/paste doen van haar eventuele reactie en hier posten. Alleen zou ik graag willen dat alleen MikeyMo dan dit topic niet kan inzien, puur om hem te treiteren dan wel te voezelen
Is dat die doorgeschoten dik oog ?quote:Op donderdag 11 november 2004 02:34 schreef Tarak het volgende:
Ze heet Umar.![]()
Ze was vaste columnist op www.degezonderoker.nl en ik hoop dat ze nu de vrijdagse column in de Metro gaat verzorgen.
Ik heb haar gevolgd sinds de dood van wijlen Theo van G. En ze komt absoluut op mij over als een jankerige hysterische troll, uiteraard heb ik dat niet in mijn mailtje gezet, dat zou betekenen dat ik mijn eigen ramen zou ingooien en een reactie helemaal kan vergeten. Iedereen beaamt vrij regelmatig dat ik niet werk met vooroordelen, ik doe pas uitspraken als ik deze kan onderbouwenquote:Op donderdag 11 november 2004 10:14 schreef kulandra het volgende:
Een troll van wederzijds formaat nog wel, leg uit. En als jij haar pas sinds de dood van Van Gogh kent, heb je haar nou niet in de meest rustige tijd van haar leven leren kennen. Je hebt dus nogal snel je oordeel klaar over deze vrouw. Ik hoop maar dat het geen vooroordeel van je is Banshee, want zo kennen we je hier niet.
Ben ik niet met je eens shmoopy, ik ben toch ook mijn mail hier geplaatst ? Dan lijkt het me logisch dat een eventuele reactie daarop ook hier wordt gepostquote:Op donderdag 11 november 2004 10:20 schreef shmoopy het volgende:
NWS>>POL
En BSB, ik weet niet of het een goed idee is haar evt mail hier te plaatsen, tenzij ze daar uitdrukkelijk toestemming voor heeft gegeven.
ik ben het eens met shmoopyquote:Op donderdag 11 november 2004 10:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens shmoopy, ik ben toch ook mijn mail hier geplaatst ? Dan lijkt het me logisch dat een eventuele reactie daarop ook hier wordt gepost
Je zou de strekking kunnen vermelden maar het is niet fatsoenlijk om een prive/mail integraal publiek te maken, voorzover het al niet het briefgeheim schendt. In zekere zin valt er wel wat voor te zeggen dat Ebru het doorgaans zelf niet zo nauw neemt met het fatsoen maar dan nog moet je uitgaan van je eigen integriteit.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens shmoopy, ik ben toch ook mijn mail hier geplaatst ? Dan lijkt het me logisch dat een eventuele reactie daarop ook hier wordt gepost
en een van wederzijds formaat, waarbij je jezelf dus adresseert als een enorme trollquote:Op donderdag 11 november 2004 09:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiteraard geef ik toe dat Ebru een troll is. Maar dat wisten jullie toch al dat ik dat dacht ?
Hier zeg je iets wat mij even verbaasde, ik snap nl. niet waarom je bewust doet alsof je het niet begrijpt en waarom je mijn mening die van toepassing is op Ebru vervolgens op mij projecteert. M.i. is datgene wat je zojuist heb gepost een voorbeeld vn een post dat alle kenmerken bevat om voor troll-post aangezien te worden, maar dat terzijdequote:Op donderdag 11 november 2004 10:45 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en een van wederzijds formaat, waarbij je jezelf dus adresseert als een enorme troll
Bedankt voor de verduidelijking BSB, maar we wisten het eigenlijk allemaal al. Wel tof dat je een soort van coming out beleefd.
`quote:Op donderdag 11 november 2004 11:18 schreef desiredbard het volgende:
is terecht bang want het is inmiddels gebleken dat je in nederland je mening niet meer mag geven.
Ik denk dat ze het wel doet, ze reageerde ook op de nogal beledigende mailtjes van Ertan (is nogal een mailwisseling geworden). Het zou me trouwens niet verbazen dat de reactie nog wel even op zich laat wachten, sinds de dood van Theo heeft ze het zo te zien nogal druk (elk beetje actueel programma heeft haar al uitgenodigd lijkt het op).quote:Op donderdag 11 november 2004 10:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat ze niet zal reageren. Ik hoop uiteraard dat ze dit wel doet. Ik zal een volledige copy/paste doen van haar eventuele reactie en hier posten. Alleen zou ik graag willen dat alleen MikeyMo dan dit topic niet kan inzien, puur om hem te treiteren dan wel te voezelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |