abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 november 2004 @ 02:27:04 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_23234654
Onderstaande heb ik gemailed naar Ebru Omar:
quote:
Beste Ebru,

Naar aanleiding van je uitspraken op RADIO 1 vorige week stuur ik je deze mail.

Allereerst wil ik melden dat ik begrijp dat je erg verdrietig bent met de moord op wijlen Theo van G. gezien de relatie die jullie samen hadden. Desondanks vind ik dat je in de betreffende radio-uitzending toch uitspraken hebt gedaan die m.i. het respect voor elkaar niet bevorderd. Zo verkondigde je dat je oplossingen voor de huidige problematiek "beyond de wet" gingen, o.a.:

- sluiten van (alle ???) moskeeën
- terugsturen van imams naar het land van herkomst
- het verbieden van Islamitisch onderwijs

Misschien dat ik dergelijke opmerkingen moet plaatsen in het licht van jouw emoties, mocht dit niet zo zijn, en is dit op 100% rationele basis, dan begrijp ik niet hoe je tot zulke radicale standpunten kunt komen. Dergelijke "oplossingen" zullen alleen maar een nog duidelijkere 2-deling in de hand werken. De 2-deling was op de radio helaas goed hoorbaar, getuige het "hou je bek" dat je riep richting de Marokkaanse. Natuurlijk gun ik het je dat je je afreageerd, alleen als publiek persoon, zoals jij, heb je een bepaalde verantwoordelijkheid ben ik van mening.

Mijn conclusie is dat we elkaar moeten vinden op de gulden middenweg, want alle radicale ideeën zijn verkeerd, niet alleen de Islamitische. Respect voor elkaar moet altijd het uitgangspunt zijn.

Het lijkt tegenwoordig wel of provocatie en wederzijds irriteren een vereiste zijn in een debat. M.i. zou wat meer genuanceerdheid wenselijk zijn.

Ik hoop dat je een reactie terugstuurt als je daar tijd voor hebt. In ieder geval alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Misschien wel leuk voor een pittige discours

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_23234662
BSB, ben jij dat echt??

Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  donderdag 11 november 2004 @ 02:29:37 #3
13462 BansheeBoy
pi_23234667
quote:
Op donderdag 11 november 2004 02:28 schreef Overlast het volgende:
BSB, ben jij dat echt??

Yes, hoezo ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_23234681
Omdat ik je normaal alleen zie trollen.
Maar zowaar heb ik vanavond al drie genuanceerde posts van je gezien.
Ligt dat aan mij of heb je je toon gewijzigd.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  donderdag 11 november 2004 @ 02:32:31 #5
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_23234683
In welk radio programma was zij te gast BSB?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 11 november 2004 @ 02:34:11 #6
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_23234690
Ze heet Umar.

Ze was vaste columnist op www.degezonderoker.nl en ik hoop dat ze nu de vrijdagse column in de Metro gaat verzorgen.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  donderdag 11 november 2004 @ 02:35:03 #7
13462 BansheeBoy
pi_23234696
quote:
Op donderdag 11 november 2004 02:32 schreef Dagonet het volgende:
Ik weet helaas de naam niet meer. Anders had ik het wel vermeldt

pi_23234698
Wat een schreeuwlelijk is dat zeg. Ik hoorde haar ook op de radio en ik kreeg plaatsvervangede schaamte.
  donderdag 11 november 2004 @ 02:36:10 #9
13462 BansheeBoy
pi_23234701
quote:
Op donderdag 11 november 2004 02:34 schreef Tarak het volgende:
Ze heet Umar.
Kan een mod de topictitel wijzigen ?

Alvast bedankt

pi_23234704
quote:
Op donderdag 11 november 2004 02:32 schreef Dagonet het volgende:
Ja zou ik ook wel willen weten.
En wat je brief betreft kul
  donderdag 11 november 2004 @ 02:36:58 #11
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_23234706
Ik zou het mailtje opnieuw sturen maar dan in correct Nederlands...
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  donderdag 11 november 2004 @ 02:37:17 #12
13462 BansheeBoy
pi_23234710
quote:
Op donderdag 11 november 2004 02:35 schreef Steijn het volgende:
Wat een schreeuwlelijk is dat zeg. Ik hoorde haar ook op de radio en ik kreeg plaatsvervangede schaamte.
Dat overkwam mij ook inderdaad, dat is één van de redenen dat ik haar heb gemailed

donderdag 11 november 2004 @ 02:38:53 #13
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_23234723
TT aangepast.

Ikkemem, wat is er kul aan de brief?
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  donderdag 11 november 2004 @ 02:39:18 #14
13462 BansheeBoy
pi_23234728
quote:
Op donderdag 11 november 2004 02:36 schreef beelz het volgende:
Ik zou het mailtje opnieuw sturen maar dan in correct Nederlands...
Als het maar overkomt, hier en daar een verkeerd voltooid deelwoord is geen probleem lijkt me

donderdag 11 november 2004 @ 02:39:32 #15
94405 Tarak
pi_23234731
Hetgeen wat ze voorstelt is wettelijk niet toegestaan in Nederland, dus daar zijn we snel klaar mee.

Wat zij jarenlang roept, is dat mensen moeten kiezen voor een land. Ze heeft zelf haar turkse paspoort ingeleverd. Ik ben van mening dat marokkanen eens actie mogen voeren tegen Marokko om die verplichting tot het aanhouden van de marokkaanse nationailteit eens gaat aanpakken.
Daar zitten natuurlijk ook machtspolitieke redenen achter waarom Marokko daar niet aan wil.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarak op 11-11-2004 05:01:50 ]
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  donderdag 11 november 2004 @ 02:39:40 #16
13462 BansheeBoy
pi_23234735
quote:
Op donderdag 11 november 2004 02:38 schreef Dagonet het volgende:
TT aangepast.

Ikkemem, wat is er kul aan de brief?
tnx
  donderdag 11 november 2004 @ 02:42:09 #17
94405 Tarak
pi_23234751
quote:
De 2-deling was op de radio helaas goed hoorbaar, getuige het "hou je bek" dat je riep richting de Marokkaanse.
Soms is er een hele goede redenen om "hou je bek" tegen iemand te schreeuwen. Zeker als het megakut "mannen geilen op een hoofddoekje" Fatima Elatik was, die denkt dat haar argumenten sterker worden als ze sneller en harder gaat ijlen praten.
pi_23234767
Ze was te gast bij Casa Luna, NCRV. Tenminste volgens haar site.

[link]http://www.theovangogh.nl/ebru_74.html[/link]
pi_23234768
Los van het feit dat Ebru Umar een lelijke bekakte schreeuwlelijk is heeft ze wel gelijk op het punt van het kiezen van 1 nationaliteit. Maar zo anti-moslim als zij is ben ik niet.
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
pi_23234772
quote:
Op donderdag 11 november 2004 02:39 schreef Tarak het volgende:

Daar zitten natuurlijk ook machtspolitieke redenen aan waarom Marokko daar niet aan wil.

En wij trappen er maar in
  donderdag 11 november 2004 @ 02:46:09 #21
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_23234781
quote:
Op donderdag 11 november 2004 02:43 schreef Diablo_GT het volgende:
Ze was te gast bij Casa Luna, NCRV. Tenminste volgens haar site.

[link]http://www.theovangogh.nl/ebru_74.html[/link]
Helaas is die aflevering niet meer te beluisteren.
pi_23234782
Zullen wij anders eens even een "democratie" installeren en dat koningshuis daaro omverwerpen
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
  donderdag 11 november 2004 @ 02:48:25 #23
94405 Tarak
pi_23234791
quote:
Op donderdag 11 november 2004 02:44 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Los van het feit dat Ebru Umar een lelijke bekakte schreeuwlelijk
Ze heeft een beetje wassenaars accent en de manier van praten, ook dat felle, heeft veel weg van corpsvrouwen. Ik vind het wel grappig en ik hou er wel van. Daar moet je een beetje doorheen prikken.
Maar ieder z'n ding natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarak op 11-11-2004 03:00:03 (oops) ]
  donderdag 11 november 2004 @ 02:49:29 #24
13462 BansheeBoy
pi_23234797
quote:
Op donderdag 11 november 2004 02:42 schreef Tarak het volgende:

[..]

Soms is er een hele goede redenen om "hou je bek" tegen iemand te schreeuwen. Zeker als het megakut "mannen geilen op een hoofddoekje" Fatima Elatik was, die denkt dat haar argumenten sterker worden als ze sneller en harder gaat ijlen praten.
Ik vond Fatima Elatik overigens ijzersterk, ze bewaarde haar geduld, qua inhoud en manier van discussiëren lijkt ze wel op me

donderdag 11 november 2004 @ 02:50:46 #25
94405 Tarak
pi_23234801
quote:
Op donderdag 11 november 2004 02:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik vond Fatima Elatik overigens ijzersterk, ze bewaarde haar geduld, qua inhoud en manier van discussiëren lijkt ze wel op me

[schotvooropendoelmodus]

Dat laatste zal ik volledig beamen.

[/schotvooropendoelmodus]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')