Ja, maar in potentie vond ik Marco van Basten beter dan Cruijff. Hij heeft alleen een relatief kortere carrière gehad, juist op het moment dat hij zijn top bereikte, moest hij stoppen vanwege die blessure. Erg jammer, maar zeker beter dan Romario!quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:23 schreef tong80 het volgende:
Was ie beter dan van Basten. Ik kan niet kiezen.
Je hebt Pele Cruijff Maradona en Di Stefano.
Daarna krijg je van Basten Romario Zico en Platini en andere grootheden.
Maar Romario heeft meer gedaan met zn talent. Ronaldo vergooit zn talentquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:22 schreef methodmich het volgende:
Nee, maar qua kwaliteiten vond ik ze ook niet echt verschillend. Ronaldo explosiever, Romário fijnzinniger denk ik.
Hij is nooit beter geweest dan je naamgenoot of Cruijff of Pele en zal hij ook niet worden, wel een topper maar niet in de categorie van hierboven genoemde 3.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ronaldo was zelfs de beste ooit tot zijn 22e
Dat klopt ook wel. Ik zie Ronaldo ook niet doorspelen tot zijn 40e.quote:Op woensdag 1 februari 2006 03:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar Romario heeft meer gedaan met zn talent. Ronaldo vergooit zn talent
Is ie al 7 jaar gebleseerd ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij raakte na zijn 22e geblesseerd.
Hij presteerde in zijn eerste jaar in Italie gewoon als Ronaldo
Na, 2002 is het niet meer dezelfde Ronaldo. Nog steeds een behoorlijke spits maar geen wereldtopquote:
Ik vind het nog steeds jammer. Hij had de beste ooit kunnen worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Na, 2002 is het niet meer dezelfde Ronaldo. Nog steeds een behoorlijke spits maar geen wereldtop
Jaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:27 schreef tong80 het volgende:
Bij zijn laatste wedstrijd in het geel neem ik aan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |