Snapte er ook al niks vanquote:Op maandag 30 januari 2006 00:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat raar, ik had hier wel gepost, maar na de fusie stond-ie niet meer in My Active Topics.
Hij heb ook bij Valencia gespeeld.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de enige echt topclub in zijn carriere was barcelona. rest allemaal "kleinere clubs".
In dit filmpje speelt ie nog bij Flamengo, kan nooit van een paar dagen geleden zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:27 schreef Radegast het volgende:
Goal van een paar dagen geleden...
http://video.google.com/videoplay?docid=-8060874155933142698&q=romario
Ik schrok me kapot Golfer.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:32 schreef golfer het volgende:
Ah, het grote mergetopic is gebruikt.
Ik was hem al kwijt.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:36 schreef tong80 het volgende:
Ik schrok me kapot Golfer.
Ik dacht ik open een topic over Romario die wordt verwijderd en Tong krijgt een ban omdat een FA met voetbalverstand me beschuldigde van het open halen van oude wonden betreffende het WK-94.
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik schrok me kapot Golfer.
Ik dacht ik open een topic over Romario die wordt verwijderd en Tong krijgt een ban omdat een FA met voetbalverstand me beschuldigde van het open halen van oude wonden betreffende het WK-94.
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:49 schreef tong80 het volgende:
Net de beelden gezien in Studio Voetbal.Het is nog mooier dan in mijn herinnering.
Mooie beelden he?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:49 schreef tong80 het volgende:
Net de beelden gezien in Studio Voetbal.Het is nog mooier dan in mijn herinnering.
Die ook al voor PSV speelde ten tijden van jouw quiz.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:01 schreef tong80 het volgende:
Zoals jullie tot vervelens toe weten deed ik aan een voetbalkwis mee op TV. Ik moest een favoriete speler kiezen waar ze dan 3 vragen over zouden stellen. Ik koos natuurlijk Romario. Maar dat mocht niet omdat ik voor Ajax was. Toen koos ik maar Vanenburg
Ja, klopt. Werd ook nog aan gerefereerdquote:Op maandag 30 januari 2006 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Die ook al voor PSV speelde ten tijden van jouw quiz.![]()
belachelijk zeg, maar toch mooi hoe je via een omweg toch met een PSVer kwamquote:Op maandag 30 januari 2006 01:01 schreef tong80 het volgende:
Zoals jullie tot vervelens toe weten deed ik aan een voetbalkwis mee op TV. Ik moest een favoriete speler kiezen waar ze dan 3 vragen over zouden stellen. Ik koos natuurlijk Romario. Maar dat mocht niet omdat ik voor Ajax was. Toen koos ik maar Vanenburg
Dat was zowiezo een topavond.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]tegen Steaua Boekarest. 3 keer Romario. Die keeper wordt nu nog zwetend wakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |