Ik was die man al helemaal vergeten... Zegt alles over het Duitse voetbal toen... (nog steeds eigenlijk)quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dieter Eilts
Ik dacht even dat ie er meer had gescoord.quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:00 schreef methodmich het volgende:
Bierhoff is lekker opportuun. 2 doelpunten, meer niet.
Djorkaeff was bijvoorbeeld beter of Rui Costa.
wat een onzin, hoe kan een speler nou te lang doorgaan als hij zelf nog plezier in het spelletje heeft, laat hem lekker zelf genieten.quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:13 schreef Ajaxfan het volgende:
Goede voetballer was het is alleen iets te lang doorgegaan vind ik.
Ik up em ff voor je, moment, over 1 minuutje klaarquote:Op woensdag 29 december 2004 20:22 schreef ILCILA het volgende:
zijn er ook filmpjes dan van zijn weergaloze goals?
*klik klik*quote:Op woensdag 29 december 2004 21:50 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik up em ff voor je, moment, over 1 minuutje klaar
Krijg alleen maar geluidquote:
Moet je ff een divx codec installeren denk ik.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Krijg alleen maar geluid![]()
Maar ik heb heb die wedstrijd ik weet niet hoe vaak terug gekeken op video vroeger![]()
hier doet hij het wel.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Krijg alleen maar geluid![]()
Maar ik heb heb die wedstrijd ik weet niet hoe vaak terug gekeken op video vroeger![]()
Dank jequote:
quote:Romario heeft ontkend dat hij zijn
carrière binnenkort zal beëindigen.
Dinsdag meldde het Braziliaanse dagblad
O Globo dat de 39-jarige vedette het
genoeg vond en er mee wilde stoppen.
"Ik wil heel duidelijk stellen dat ik
niet stop met voetballen",liet Romario
een dag later weten."Ik heb alleen maar
gezegd dat ik er niet zoveel zin meer
in had.Maar ik heb een aanbod van Vasco
gekregen en daarover beraad ik me nu."
Romario de Souza Faria,die vijf jaar
furore maakte bij PSV,werd in oktober
ontslagen door Fluminense,met Vasco da
Gama de club die hem,zoals hij het zelf
formuleerde,"na aan het hart ligt".
quote:Wat een Beauty
quote:Romario: "Ik stop nog niet met voetballen"
Romario heeft woensdag ontkent dat hij zijn carriére zou beëindigen, zo meldt de NOS. Dinsdag meldde diverse kranten en websites dat de vedette genoeg had van het voetbal en ermee wilde stoppen.
"Ik wil heel duidelijk zeggen dat ik niet stop met voetballen," liet de 39-jarige Romario weten. "Het enige wat ik gezegd heb is dat ik er niet meer zoveel zin in had. Ik heb een aanbod van Vasco da Gama gekregen en daarover denk ik nu na."
Bron: onze vrienden van Voetbalzone
van vi.nlquote:Romario bedoelde: 'Ik stop nog niet'
30/12/2004 0 :27
Wordt O Baixinho (Het Kleintje) een grote draaikont? Woensdagmiddag, één dag nadat hij via dagblad O Globo bekend had gemaakt te stoppen met voetballen, verklaarde de ex-PSV’er dat hij verkeerd is begrepen.
'Ik wil even duidelijk maken dat ik niet stop met voetballen', benadrukte Romario wederom in O Globo. 'Het enige wat ik heb gezegd is dat ik momenteel niet veel zin heb om te spelen. Maar ik heb een aanbieding van Vasco en ik zie wel wat ik ga doen.'
Romario speelde al eerder bij Vasco. Hij begon er zijn carrière in de jaren tachtig en veroverde er in 2000 de Braziliaanse titel mee. Sinds Fluminense hem in oktober ontsloeg, zit de voormalig international zonder club.
'Ik heb een grote kans om te gaan voetballen bij Vasco. Ik moet sowieso terugkeren in het shirt met nummer 11, dat niet meer is gebruikt sinds ik er weg ben.'
'Ik wil nog een keer spelen voor Vasco en het staatskampioenschap is voor mij een mooie gelegenheid om mijn loopbaan af te sluiten met een titel. Ik ben 38 jaar en het is een korte competitie', aldus Romario, die op 29 januari 39 jaar zal worden.
Romario beweert ook aanbiedingen te hebben van clubs uit de Verenigde Staten en Mexico. 'Er zijn ook contacten met clubs van buiten Brazilië, maar ik zal hier allemaal pas over na gaan denken na 2 januari.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |