Hij gaat nou niet meer stoppen hoor, met nog 13 te gaanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:39 schreef Cruoninga het volgende:
Of je nou als club blij moet zijn met een speler die echt alleen maar voor zijn eigen glorie bij je komt ballen... Als Romario met nog twee medespelers bij zich op de keeper afgaat, hoef je er echt niet van uit te gaan dat die hem gaat afgeven. Hij is wel zo erg bezig met zijn eigen legende dat die daarmee juist afdoet aan zijn naam.
Laat hem gewoon stoppen of ergens gaan spelen omdat die daar wil spelen. Zijn hoogtij dagen zijn voorbij en het zou hem sieren als die dat zou accepteren.
Natuurlijk niet. Daarvoor is die veel te vol van zichzelf. Het zou hem sieren als die het wel deed.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:09 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij gaat nou niet meer stoppen hoor, met nog 13 te gaan![]()
Romario de Souza Fariaquote:Op maandag 26 maart 2007 07:37 schreef Bruce117 het volgende:
1001 is ook wel mooi.
Heeft hij er in ieder geval meer dan 1000
Verwacht hij nou dat de keeper de bal expres doorlaat of zo? Rare uitspraak.quote:De ene treffer die Romario nog nodig heeft, maakt hij graag vanaf elf meter. 'Het is mijn droom om de duizendste te maken uit een strafschop, want dan let iedereen op. Maar ik zal op dat moment nog meer trillen dan bij de penaltyserie in de finale van het WK in 1994. Ik hoop dat de doelman tegenover mij begrip heeft voor mijn situatie.'
Die maakte er meer dan 1200 in officiële wedstrijden.quote:
Scheurt ie in de aanloop van de penalty z'n kruisbanden afquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:30 schreef DrDentz het volgende:
Alles draait alleen nog om die 1000e goal bij hem, geweldig![]()
Erg mooi jaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:30 schreef DrDentz het volgende:
Alles draait alleen nog om die 1000e goal bij hem, geweldig![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:36 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Scheurt ie in de aanloop van de penalty z'n kruisbanden af![]()
Op zo'n manier is het toch niet leuk....tenminste als ik Romario was zou ik niet op die manier m'n 1000e willen scorenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zie de scheidsrechters er daar ook nog wel voor aan om expres pingels te geven, zodat Romario die kan binnenknallen.
Zie het hem nog doen ookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
![]()
Dan schiet hij 'm er gewoon in met afgescheurde kruisbanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |