Ik werk er 2 maanden en ik kreeg vandaag te horen dat ik de beste performance heb gelevert over de maand Oktoberquote:Op woensdag 10 november 2004 21:48 schreef PeuRac het volgende:
BoJo, ben je medewerker van de maand geworden?![]()
sounds ok.....quote:Op woensdag 10 november 2004 21:47 schreef PeuRac het volgende:
Best ET: 16.085@84.12
Power: 155
maak van die 155, maar 181pkquote:Op woensdag 10 november 2004 21:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sounds ok.....
waarom niet gelijk gespaard voor turbo en dergelijke.....
turbo is volgens mij wel een stukje sneller......quote:Op woensdag 10 november 2004 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maak van die 155, maar 181pk![]()
omdat ik te ongeduldig ben voor een turbo
heb ook wel eens verloren van een auto die de helft waard wasquote:Op woensdag 10 november 2004 22:12 schreef PeuRac het volgende:
ik heb verloren van een Civic welke 4k minder geinvesteerd had als ik
Doe ff gezond manquote:Op woensdag 10 november 2004 22:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
waar blijft die foto?![]()
ik ben gezondquote:Op woensdag 10 november 2004 22:20 schreef Bond het volgende:
[..]
Doe ff gezond man![]()
Ik ookquote:Op woensdag 10 november 2004 22:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
turbo is volgens mij wel een stukje sneller......
zit zelf op 311 pk en een tijd van 13.4
Ja, en als je langer dan 10 minuten niet actief bent maar wel ingelogd, logt ie automatisch uitquote:Op woensdag 10 november 2004 22:37 schreef PeuRac het volgende:
ik wil ook Credits![]()
je krijgt toch ook credits als je niet on-line bent?
zitten we denk ik ongeveer op hetzelfde kwa mods.....quote:Op woensdag 10 november 2004 22:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik ook
ga naar skill 3
en ga mijn turbo en nos upgraden naar level 2
Sponsors rulen trouwens, 10 credits is 400 dollar
Ben ik het ergens over eens met jouwquote:Op woensdag 10 november 2004 22:39 schreef BoJo het volgende:
ik word moe van dat getopshift gezeik![]()
geef dan op z'n minst een foto van je moederquote:Op woensdag 10 november 2004 22:42 schreef Bond het volgende:
[..]
Ben ik het ergens over eens met jouw![]()
In plaats van de tijd die je in het forum steekt zou je het ook in ene leven kunnen stoppenquote:Op woensdag 10 november 2004 22:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
geef dan op z'n minst een foto van je moeder![]()
![]()
ik heb een leven hoorquote:Op woensdag 10 november 2004 22:46 schreef Bond het volgende:
[..]
In plaats van de tijd die je in het forum steekt zou je het ook in ene leven kunnen stoppen![]()
wat is dat? een leven?quote:Op woensdag 10 november 2004 22:46 schreef Bond het volgende:
[..]
In plaats van de tijd die je in het forum steekt zou je het ook in ene leven kunnen stoppen![]()
zijn nick ookquote:Op woensdag 10 november 2004 22:49 schreef PeuRac het volgende:
PeuRac Corolla/Trueno $10,758 vs 2fas4ya Civic SI (EG) $4,909 -![]()
hoe eerlijk
![]()
zuiplapquote:Op woensdag 10 november 2004 22:50 schreef Hugster het volgende:
Terug van sporten
vandaag wel overeind gebleven
M'n MSN staat uit, ik ga nl. slapen nuquote:Op woensdag 10 november 2004 22:58 schreef Hugster het volgende:
Ja inderdaad ik wordt er ook helemaal schurftziek van
BoJo wat is er met je msn?
en Georgina Verbaan heeft zeker een boobjob gehad![]()
![]()
Nog niet doorgehakt enzo, met die Novitecquote:Op woensdag 10 november 2004 23:04 schreef BazzoS het volgende:
[..]
?
nog twijfelsquote:Op woensdag 10 november 2004 23:06 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Nog niet doorgehakt enzo, met die Novitec
dat heb ik 10000000x tegen je gezegdquote:Op woensdag 10 november 2004 22:52 schreef BoJo het volgende:
NOD32 is veel beter dan Norton![]()
en ik dacht dat jij van de ouwe slome herrie was?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:17 schreef Sjoewe het volgende:
Cp. Technical Itch - Pressure Drop (Bassdrive - Music Beyond - 24/7 Drum and Bass Jungle Radio Featuring Live Shows)
Beuken maaaaaaaaar
nee dat ben ikquote:Op woensdag 10 november 2004 23:20 schreef BazzoS het volgende:
[..]
en ik dacht dat jij van de ouwe slome herrie was?
Hij ook, van de LP'squote:Op woensdag 10 november 2004 23:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee dat ben ik
Led Zeppelin enzo![]()
ik heb gewoon een brede smaakquote:Op woensdag 10 november 2004 23:24 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Hij ook, van de LP's
topic ook gevolgd heeft.....quote:Op woensdag 10 november 2004 23:25 schreef ook_gek het volgende:
Wheehe ook_gek is reporter geworden
Lees maar in nieuws. Ik heb een hele zooi info geven dat ongeveer 30min later is bevestigt op TV.
Iets na mijn post daar kwam nova ook met het bericht dat er nog explosiefen in het pand zijn![]()
SSSTquote:Op woensdag 10 november 2004 23:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
topic ook gevolgd heeft.....
en je had het idd helemaal goed![]()
of zit jij nog ergens in dat pand![]()
ja en hij heeft nu nog 150pk meer dan in het filmpjequote:Op donderdag 11 november 2004 00:07 schreef Steve-O het volgende:
zag toenet dat filmpje die motor trekt zichzelf bijna uit dat frame van die auto
leuk wagentje maar je hebt geen flikker aan dat vermogenquote:Op donderdag 11 november 2004 00:01 schreef Steve-O het volgende:
http://zoek.autotrader.nl(...)0590d513&did=1002063![]()
![]()
hij is gewoon AWD hoor...quote:Op donderdag 11 november 2004 00:25 schreef 5chaap2k het volgende:
[..]
leuk wagentje maar je hebt geen flikker aan dat vermogen
alles boven de 250 pl krijg je niet aan de grond.
veel plezier op de rollenbank, maar aan de weg zit je continu in een wielspin
quote:Op donderdag 11 november 2004 00:34 schreef Sjoewe het volgende:
Voor de topshifters: [TopShift] Slowchat
quote:Op donderdag 11 november 2004 00:44 schreef Hugster het volgende:GODDAMN EINDELIJK!!
werd helemaal gek van dat gekut van jullie, alsof ik tijd heb voor die flash games
quote:Op donderdag 11 november 2004 00:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]Speciaal voor jou hoor poepie
eindelijkquote:Op donderdag 11 november 2004 00:34 schreef Sjoewe het volgende:
Voor de topshifters: [TopShift] Slowchat
Gezeik over oude mannen aan de telefoon 's ochtends is nooit grappigquote:Op donderdag 11 november 2004 09:20 schreef BoJo het volgende:
jankende oude mannen aan de telefoon sochtends, is nooit grappig![]()
ik al heel de week met de treinquote:Op donderdag 11 november 2004 09:26 schreef Thermo het volgende:
Gewoon heel de week al op de fiets naar mijn werk.. benzine uitsparen....
Als je kan fietsen, moet je ook gaan fietsenquote:Op donderdag 11 november 2004 09:26 schreef Thermo het volgende:
Gewoon heel de week al op de fiets naar mijn werk.. benzine uitsparen....
quote:Op donderdag 11 november 2004 09:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je kan fietsen, moet je ook gaan fietsenKorte ritjes zijn toch slecht voor je auto
oiquote:Op donderdag 11 november 2004 10:22 schreef PeuRac het volgende:
Zodadelijk de auto bij de garage ophalen en dan naar Zandvoort![]()
waarom nou weer morgenquote:Op donderdag 11 november 2004 10:26 schreef PeuRac het volgende:
Morgen vanaf 8;50 tot 16;30, kijken is gratis, als je mij wilt spreken moet je vragen naar de wedstrijdleiding
Blijf je daar ergens slapen b.t.w.?quote:Op donderdag 11 november 2004 10:28 schreef PeuRac het volgende:
omdat we vandaag alleen voorbereiden, je mag wel komen, maar ik heb geen idee hoelaat we er zijn, en hoelang
aha.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:31 schreef PeuRac het volgende:
Ja, we hebben een hotel in zandvoort (geen idee waar/welke). En we gaan daar vanavond ook stappen (om morgen om 7u op t circuit te staan)
geile vrouwquote:Op donderdag 11 november 2004 10:35 schreef D-Devil het volgende:
Rij ik vanmorgen naar werk, ga ik tanken bij de esso express... 25 minuten later zegt een collega waarmee ik carpool tegen me :
"Hey je bent me het bellen!?"
*Hopeloos zoek ik mijn mobiele telefoon "Nee man, kan niet!"
Dus hij neemt op, krijgt hij een mevrouw aan de telefoon.. "Met xxxx xxxx, jij bent vast een vriend van de eigenaar van deze telefoon....?"
Nu kan ik hem dus straks gaan halen bij haar thuis.
Nokia 6600, met een 256Mb MMC kaart erin..
Wel beter dat je em tenminste terug krijgt..quote:Op donderdag 11 november 2004 10:35 schreef D-Devil het volgende:
Rij ik vanmorgen naar werk, ga ik tanken bij de esso express... 25 minuten later zegt een collega waarmee ik carpool tegen me :
Dus hij neemt op, krijgt hij een mevrouw aan de telefoon.. "Met xxxx xxxx, jij bent vast een vriend van de eigenaar van deze telefoon....?"
Stond inderdaad geen pr0n opquote:Op donderdag 11 november 2004 10:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wel beter dat je em tenminste terug krijgt..
toch geen pron op je MMC kaartje he..
anders vinden we dat straks weer bij neukia.nl enzo
niet de laatste keer dat je hem opraapt, maar dat je hem aan laat staan.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:55 schreef Sjoewe het volgende:
Ghehe, ik heb ooit een super dure Nokia op straat gevonden. Het regende, dus ik dat ding maar mee naar huis nemen. Snel een Nokia lader gefixt zodat 'ie niet uit zou gaan, en door het telefoon boek bladeren op zoek naar "Thuis" etc bla bla. Omdat het al 4 uur 's nachts was liet ik het maar, om het de volgende dag nog eens te proberen. Na een tijdje belt echter de eigenaar (v) op. Gelijk van "Geef m'n telefoon terug lul, smerige dief bla bla bla" dus ik antwoord van nou "Hij lag hier midden op de rotonde"in de regen, dus beter dat ik 'm even meeneem, niet? Mompelende geeft ze toe. Ze komt hen NU halen. Ik m'n nest uit, nog steeds behoorlijk aangeschoten van een avond stappen, ga ik voor de deur zitten wachten. Ze komt er aan met d'r vriend, bijna dreigend, grist de telefoon uit m'n handen nog net een bedankje mompelend.
Dat is dus ook echt de laatste keer dat ik zo'n ding opraap. Stik er maar lekker in
simkaart eruit flikkeren, unlocken en verkopen die hapquote:Op donderdag 11 november 2004 10:55 schreef Sjoewe het volgende:
Ghehe, ik heb ooit een super dure Nokia op straat gevonden. Het regende, dus ik dat ding maar mee naar huis nemen. Snel een Nokia lader gefixt zodat 'ie niet uit zou gaan, en door het telefoon boek bladeren op zoek naar "Thuis" etc bla bla. Omdat het al 4 uur 's nachts was liet ik het maar, om het de volgende dag nog eens te proberen. Na een tijdje belt echter de eigenaar (v) op. Gelijk van "Geef m'n telefoon terug lul, smerige dief bla bla bla" dus ik antwoord van nou "Hij lag hier midden op de rotonde"in de regen, dus beter dat ik 'm even meeneem, niet? Mompelende geeft ze toe. Ze komt hen NU halen. Ik m'n nest uit, nog steeds behoorlijk aangeschoten van een avond stappen, ga ik voor de deur zitten wachten. Ze komt er aan met d'r vriend, bijna dreigend, grist de telefoon uit m'n handen nog net een bedankje mompelend.
Dat is dus ook echt de laatste keer dat ik zo'n ding opraap. Stik er maar lekker in
Simmkaart er uit jakkeren en mobiel verkopenquote:Op donderdag 11 november 2004 10:55 schreef Sjoewe het volgende:
Nog steeds geen leven dusquote:Op donderdag 11 november 2004 12:02 schreef ook_gek het volgende:
Aantal posts: 32085 (gemiddeld 29 per dag)
32.000 al weer![]()
ZE heeft gewoon je mobiel gejat en wilt sex in ruil voor je mobiel terugquote:Op donderdag 11 november 2004 10:35 schreef D-Devil het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2004 13:04 schreef ook_gek het volgende:
sex in ruil voor je mobiel terug
quote:Op donderdag 11 november 2004 13:10 schreef Thermo het volgende:
en terecht
wie is jort kelner dan ? werkt ie in een restaurant ofzo ?quote:Op donderdag 11 november 2004 14:41 schreef Sjoewe het volgende:
Georgina![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je bedenken dat Jort Kelner nog steeds dr vriend is, samen kleurplaten maken
quote:Op donderdag 11 november 2004 14:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
wie is jort kelner dan ? werkt ie in een restaurant ofzo ?
Flinke tepelheuvel ja.quote:Op donderdag 11 november 2004 14:42 schreef D-Devil het volgende:
Vieze tepels.
Best netjesquote:Op donderdag 11 november 2004 15:49 schreef ook_gek het volgende:
Hugster,
Media PC troep bij elkaar zo rond de 583 EX BTW
1GB geheugen DDR400
AMD 64 3000+
MSI moederbord
Gigabyte 6800 128MB VGA kaart
Maxtor 200GB S-ata
best leuk prijsje![]()
is het wat?quote:Op donderdag 11 november 2004 16:24 schreef BazzoS het volgende:
* Tommy_Kuklinski nfsu2 spelen gaat
ik heb het nog niet hoor dit is het ideequote:Op donderdag 11 november 2004 15:58 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Best netjes.
truenoquote:Op donderdag 11 november 2004 16:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
is het wat?
Veel Toyota/Lexussen?![]()
mijn brakke 7250i en ikquote:Op donderdag 11 november 2004 18:26 schreef Thermo het volgende:
Koop eens een goeie digi cam
quote:Op donderdag 11 november 2004 19:01 schreef Ultimora het volgende:
ander huis kopen lijkt me....
lo-gischquote:Op donderdag 11 november 2004 19:01 schreef Ultimora het volgende:
ander huis kopen lijkt me....
Waar? Ik wil het ook welquote:Op donderdag 11 november 2004 20:35 schreef ThaFreak het volgende:
rustig in pta....
zou iedereen dan toch nfsu2 aan het spelen zijn![]()
heb je een ftp? ( fxp'able svp )quote:Op donderdag 11 november 2004 20:41 schreef Bond het volgende:
[..]
Waar? Ik wil het ook wel![]()
Die mini is geil man. 4GB is niet veel maar dat maakt mij niks uitquote:Op donderdag 11 november 2004 21:04 schreef Thermo het volgende:
iedereen aan de apple!
't is wel een oer oud model hoorquote:Op donderdag 11 november 2004 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trueno in NFSU2? Screenshot!
quote:ype: Tightly closed dynamic headphones
Frequency Range: 5 to 30,000 Hz
Impedance: 40 Ohm
Maximum Input: 3,500 mW
Output Sound Level: 107 dB/mW
Unit Type: 50 mm dome
Plug: 3.5 mm 3P mini plug (gold-plated)
Weight: 270g (excluding cord)
Accessories: 06.3 mm 3P plug adapter with screw & carrying bag
Connection cord: 3.94 ft long single coiled cable (approx. 9.84 ft when straight)
Dat moet ook, want anders zou het geen Trueno meer zijnquote:Op donderdag 11 november 2004 21:36 schreef BazzoS het volgende:
[..]
't is wel een oer oud model hoor
Dat is m jah.. alleen die, of de andere toevallig ook? *Met van die Bassie en Adriaan koplampen zegmaar* Nouja, 86 is 86..quote:Op donderdag 11 november 2004 21:36 schreef BazzoS het volgende:
[..]
't is wel een oer oud model hoor
-edit-
zo eentje:
[afbeelding]
komt eraan...eve maken.....quote:Op donderdag 11 november 2004 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trueno in NFSU2? Screenshot!
't is weer zoverquote:Op donderdag 11 november 2004 21:51 schreef BoJo het volgende:
daar istie bier....daar istue bier
quote:Op donderdag 11 november 2004 21:52 schreef BazzoS het volgende:
zuiep na werrk zonder te weeten is noiit grappig:
[..]
't is weer zover
Trueno is tot de E10 geleverd in Japanquote:Op donderdag 11 november 2004 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat moet ook, want anders zou het geen Trueno meer zijn
beetje crappy screenshot dat welquote:Op donderdag 11 november 2004 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is m jah.. alleen die, of de andere toevallig ook? *Met van die Bassie en Adriaan koplampen zegmaar* Nouja, 86 is 86..
quote:Op donderdag 11 november 2004 21:56 schreef BoJo het volgende:
kut et is nog gen vrijhdag :[
kom je hier ff een afzakkertje halenquote:Op donderdag 11 november 2004 21:51 schreef BoJo het volgende:
daar istie bier....daar istue bier
Je typ vaardigheid gaat achteruitquote:Op donderdag 11 november 2004 22:05 schreef BoJo het volgende:
bebefssen julie wel dat we golgende weel al de meet hebben ? D::
omgquote:Op donderdag 11 november 2004 22:05 schreef BoJo het volgende:
bebefssen julie wel dat we golgende weel al de meet hebben ? D::
nehn man ik moet och rijdenquote:Op donderdag 11 november 2004 22:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
omgJa dat besef ik, ga je je op de meet ook bomvol zuipen?
baaaan O- O_quote:Op donderdag 11 november 2004 21:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
kom je hier ff een afzakkertje halen
wat beter screenshotquote:Op donderdag 11 november 2004 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
whoot, het is precies 't goeie model... hmm.. nog een weekje wachten dus..
Oja, en wel aan je banden denken hequote:Op donderdag 11 november 2004 22:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
nehn man ik moet och rijden![]()
zwembadnen ?quote:Op donderdag 11 november 2004 22:14 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Oja, en wel aan je banden denken he
ja die ook, maar vooral aan je autobandenquote:Op donderdag 11 november 2004 22:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
zwembadnen ?![]()
kga me gedragenquote:Op donderdag 11 november 2004 22:22 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ja die ook, maar vooral aan je autobanden
wel nar de meet koenmn he volgde week !!quote:Op donderdag 11 november 2004 22:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
De meet is toch niet volgende weekquote:Op donderdag 11 november 2004 22:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
wel nar de meet koenmn he volgde week !!
21equote:Op donderdag 11 november 2004 22:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De meet is toch niet volgende week![]()
Wel volgende week dus?quote:Op donderdag 11 november 2004 22:33 schreef BazzoS het volgende:
[..]
21e
je koemt toch wel eh !!!quote:Op donderdag 11 november 2004 22:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wel volgende week dus?
Oh uhm oke denk ik.
dan ben ik in r'dam verdommequote:Op donderdag 11 november 2004 22:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
wel nar de meet koenmn he volgde week !!
ERG ERG fout maar toch net wel weer leukquote:KERSTMESSAGE !!!
Jaja eindelijk is die er dan de MOSLIMBOOM. Éenvoudig in het gebruik en vrijwel géén naaldverlies. Ideaal voor bij U in de woonkomer tijdens de donkere dagen !
Neem een moslim als kerstboom.
Kost niks en er zijn er zát !
Na de kerst alleen effe een kwestie van de kop aftoppen, verder aftuigen en in de fik steken.
Een kind kan de was doen lieve mensen !
Veel plezier met Uw Moslimboom !
O moslimboom ... O moslimboom
Is dit een screenshot uit het spel?quote:Op donderdag 11 november 2004 22:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat beter screenshot
[afbeelding]
yupz uit de showroom......quote:Op donderdag 11 november 2004 22:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Is dit een screenshot uit het spel?
b.t.w.
waar is de meet ook alweer
de 21e toch?
Daar is ie te arm voorquote:Op donderdag 11 november 2004 18:26 schreef Thermo het volgende:
Koop eens een goeie digi cam
quote:Op vrijdag 12 november 2004 08:25 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Daar is ie te arm voor [afbeelding].
Succes met inbouwenquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:13 schreef Fugie het volgende:
hoi hoi
ben op school, dat ik het nog wist te vinden
maar ik ga zo maar weer naar huis, mijn speakertjes inbouwen enzo
quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:14 schreef Hugster het volgende:
PowerBook?
addict!quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:34 schreef Thermo het volgende:
[..]
23ste
quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:50 schreef Thermo het volgende:
Elke dag langer wachten is een helll
shipped on or before 23?quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:34 schreef Thermo het volgende:
[..]
23ste
Misschien heeft de koerier hem gestolenquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
shipped on or before 23?
Zo ja, maak dan van de estimated arrival maar 30
Mijnes stond op de 11e gepland, maar ik heb nog niks![]()
nee de 11e staat voor de shipping date, alleen begint dat shippen wel vanuit Shanghaiquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:59 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Misschien heeft de koerier hem gestolen.
Er zit nu vast een chinees op een heerlijke powerbook te raggenquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee de 11e staat voor de shipping date, alleen begint dat shippen wel vanuit Shanghai![]()
9e is de vlucht geboekt, 13e gaat hij vliegen. Ze vliegen maar 1x per week vracht ofzo![]()
Dan gaat hij via Luxemburg en dan Diemen (amsterdam) met de TNT, duurt dus nog wel ff![]()
ik lynch die spleetoog als die dat doet!quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:16 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Er zit nu vast een chinees op een heerlijke powerbook te raggen.
Waar heb jij last van?quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:46 schreef Fugie het volgende:
d-devil, anders doe je niet zo popiejopie kneus.
* D-Devil gaat zijn speakers in zijn auto raggen, later
Is het geen morgan aero 8?quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:47 schreef D-Devil het volgende:
Welk model Bentley? is dit?
[afbeelding]
Tja het is een beetje een kut foto natuurlijk een slechte print met een nokia gefotografeerd dus er blijft niet veel van over.. Dacht dat een Morgan geen zij uitlaat had namelijk. En op de achtergrond is een Rolls Royce stand, maar ik kan niet ontwaren of deze ook tot in de voorgrond is.quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:03 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Is het geen morgan aero 8?
Yup !quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:21 schreef Thermo het volgende:
Het is toch echt een aero 8..
[afbeelding]
Hawk reed er ter promo 1tje @ gumball, maar wist niet eens hoe dat ding er uit zagquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:24 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Yup !. Lekker auto. Tony Hawk rijdt er ook één.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:45 schreef Thermo het volgende:
[..]
Hawk reed er ter promo 1tje @ gumball, maar wist niet eens hoe dat ding er uit zag
"he man do you know what car is the aero 8? "You're standing in front of it"
ja hij reed samen met die organisator.. (ben even zijn naam kwijt)quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:45 schreef Thermo het volgende:
[..]
Hawk reed er ter promo 1tje @ gumball, maar wist niet eens hoe dat ding er uit zag
"he man do you know what car is the aero 8? "You're standing in front of it"
Hoiquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:45 schreef zappa29 het volgende:
Morguh
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:45 schreef zappa29 het volgende:
Morguh
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |