Je duim?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:26 schreef KingCold het volgende:
Ik krijg *net* uit betrouwbare bron door
Idd, even de anticlimax van vanmiddag rechtzetten.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:29 schreef My_Way het volgende:
Ja hoor, kunnen we weer opblijven.
It better be good this time![]()
Dat bericht van hierboven komt van Nieuws.nlquote:Op woensdag 10 november 2004 21:39 schreef jagermeister1 het volgende:
Volgens mij worden jullie hier in de zeik genomen.
Maar goed.... het zou kunnen natuurlijk. Kijk nergens van op eigenlijk.
juist engerquote:Op woensdag 10 november 2004 21:38 schreef vdo28 het volgende:
Ik zit al meer dan een half uur naar de scanner van Amersfoort te luisteren maar er valt weinig te horen...
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:42 schreef Carport het volgende:
Wellicht hebben ze straks assistentie van een groep verdwaalde Brabanders
Begint het wel op te lijken af en toequote:Op woensdag 10 november 2004 21:46 schreef Salvad0R het volgende:
razzia's !
Ja en dan?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:50 schreef Billy_daKid het volgende:
Check RTLZ.nl
Fed verhoogt Amerikaanse rente naar 2%quote:Op woensdag 10 november 2004 21:50 schreef Billy_daKid het volgende:
Check RTLZ.nl
Ja tuurlijk, maar het gaat er om dat er dan wel dingen zijn waar van je weet dat er wat gebeurt.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:48 schreef mechatronics het volgende:
[..]
juist enger
ze weten echt wel dat dat soort dingen afgeluisterd worden
ze hebben echt wel n beveiligd kanaal, die scanner gaat alleen op het kanaal waar gesprekken zijn als ""heeft team alpha genoeg te eten?"
anders geef je wel erg veel weg. vind je neit?
Dat is oud nieuws, het schijnt dat ze er weer zijn....quote:Op woensdag 10 november 2004 21:52 schreef mechatronics het volgende:
Verdachte aangehouden in Amersfoort
AMERSFOORT - De nationale recherche heeft woensdagmiddag een verdachte aangehouden in een woning aan de Sagenlaan in Amersfoort, zo deelde een woordvoerder van de politie in Utrecht woensdagavond mee. De straat is afgezet door politieagenten. Het onderzoek van de nationale recherche is nog in volle gang.
Volgens een woordvoerder van het landelijk parket heeft de aanhouding te maken met de politieactie in de Antheunisstaat in Den Haag. Verder zou de aanhouding een gevolg zijn van een lopend terrorismeonderzoek. De woordvoerder kan niets zeggen over de identiteit van de man.
bron : http://www.telegraaf.nl/b(...)n_in_Amersfoort.html
t is dus al voorbij?
Die zijn van de inval in Den Haag, klinkt Den Haag als Amersfoort?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:55 schreef Thrillseeka_W1 het volgende:
Exclusieve beelden inval
Rtlz.nl
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:59 schreef JaWi het volgende:
Afgezet.
Die wijk dan he.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Dus? Zijn nog steeds exclusieve beelden inval.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die zijn van de inval in Den Haag, klinkt Den Haag als Amersfoort?
mensen vroegen zich af waarom een user de link naar rtlz.nl postequote:Op woensdag 10 november 2004 21:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die zijn van de inval in Den Haag, klinkt Den Haag als Amersfoort?
ow.... (beetje blond na de hele dag f5'en)quote:Op woensdag 10 november 2004 22:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die wijk dan he.
Misschien wel ja, en mensen die er last van hebben kijken lekker niet.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:05 schreef JaWi het volgende:
Gaan we nu voor iedere aanhouding een topic openen?
Ik mag het hopen....quote:Op woensdag 10 november 2004 22:08 schreef JaWi het volgende:
Dan zal het nog druk worden de komende tijd.
Dus er waren wel woningen ontruimd?quote:Op woensdag 10 november 2004 22:12 schreef AllesIsZinloos het volgende:
Nou, ik heb nog niks gemerkt en het is redelijk in de buurt, maar goed er zijn ook maar 9 woningen ontruimt. Komt bij dat dit al uren in het nieuws is dus de spanning zal er wel af zijn. Ik had wel een persconferentie verwacht vanavond, erg scheutig met het laatste nieuws zijn ze niet.
Amersfoort hier, het stelt niet veel voor maar er is een hoop materiaal voor uitgerukt.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:07 schreef vdo28 het volgende:
Zijn er hier dan geen mensen die in Amersfoort wonen en een beetje een idee hebben wat er gebeurd?
I mean, is it worth mentioning?
9 woningen ontruimdquote:Op woensdag 10 november 2004 22:13 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Dus er waren wel woningen ontruimd?
Waar??quote:Op woensdag 10 november 2004 22:15 schreef flugeltje het volgende:
Hè gatver, er staat alweer een (katholieke) school in de fik...
De nacht is weer begonnen.
Eindhoven... Kijk maar op de FPquote:Op woensdag 10 november 2004 22:16 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Waar??
DIT KOST ONS ZO LANGZAMERHAND WEL BELASTINGGELD![]()
(ik hoop dat het bij die mensen overkomt)
Waar en wanneer ?quote:Op woensdag 10 november 2004 22:15 schreef flugeltje het volgende:
Que?quote:Op woensdag 10 november 2004 22:15 schreef flugeltje het volgende:
Ach, we hebben zelfs een centraal kerken&moskees in de fik topic.... Ik kijk inmiddels nergens meer van op....quote:Op woensdag 10 november 2004 22:19 schreef vdo28 het volgende:
Daar gaan we weer...
hierquote:Op woensdag 10 november 2004 22:26 schreef Flowce het volgende:
waar is het kerken & moskees in de fik topic dan????
www.nu.nlquote:Woning Amersfoort doorzocht op explosieven
Uitgegeven: 10 november 2004 22:25
Laatst gewijzigd: 10 november 2004 22:29
AMERSFOORT - Een speciaal onderzoeksteam onder leiding van het landelijk parket doorzoekt woensdagavond een woning aan de Sagenlaan in de Amersfoortse wijk Schothorst-Noord op aanwezigheid van explosieven. Uit voorzorg zijn negen woonhuizen in de direct omgeving ontruimd, zo deelde een woordvoerder van het landelijk parket woensdagavond mee.
De woning behoort toe aan een man die eerder op de dag in Amersfoort is aangehouden door de nationale recherche. Deze arrestatie heeft te maken met de politieactie in de Antheunisstaat in Den Haag en een lopend terrorismeonderzoek.
De woordvoerder kan niets zeggen over de identiteit van de man. De Brigade Speciale Beveiligingen (BSB) van de Koninklijke Marechaussee heeft assistentie verleend bij de aanhouding, meldde een woordvoerder van de marechaussee.
Volgens een politiewoordvoerder hebben tien bewoners uit de Sagenlijn elders onderdak gevonden. Een ruime omgeving is afgezet.
www.nieuws.nlquote:Opnieuw terreurverdachte aangehouden
Uitgegeven op 10 november 2004 om 22:09 uur
Opnieuw is een terreurverdachte aangehouden, ditmaal in Amersfoort. Dat zegt gemeentewoordvoerder Anja Vonk van Amersfoort desgevraagd.
De arrestatie in de Sagenlaan in de Amersfoortse wijk Schothorst woensdagavond houdt verband met de aanhoudingen eerder woensdag in Den Haag. De woning van de verdachte is doorzocht. De omgeving van het huis is afgezet door de ME.
Een onbekend aantal bewoners van het afgezette gebied is geëvacueerd. Zij worden opgevangen in sporthal de Zielhorst.
the last couple of days haven't been sensational enough for you?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:29 schreef My_Way het volgende:
Ja hoor, kunnen we weer opblijven.
It better be good this time![]()
Doe niet zo sentimenteel. Wees blij dat ze werk van de aanpak maken.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:33 schreef Girl-in-Love het volgende:
t is echt niet meer normaal wat er de afgelopen tijd allemaal gebeurd..volgens mij wordt het alleen maar erger...wat zal het morgen weer zijn? :S:S
Ja, het staat al jaren in onze wetgeving dat terrorisme en eigenrichting verboden is.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:46 schreef Girl-in-Love het volgende:
sentimenteel? vind jij het normaal dan wat er allemaal gebeurd...
Ik begrijp nu dat de beruchte man die in "Utrecht" is aangehouden deze man is (tijdens de afluistersessie van de calamiteitenstream was dit de linker man op de kaart dus).quote:Op woensdag 10 november 2004 22:44 schreef vdo28 het volgende:
[..]
www.nieuws.nl
Dus er was wel degelijk vanavond (ook) een arrestatie verricht...
Of begrijp ik dat nu verkeerd?
Ik stel me altijd maar gerust dat het pas echt zonde zou als de geheven belasting niet weer werd uitgegeven.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:16 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Waar??
DIT KOST ONS ZO LANGZAMERHAND WEL BELASTINGGELD![]()
(ik hoop dat het bij die mensen overkomt)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |