Woenselquote:Op woensdag 10 november 2004 21:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gelet op de klap verwacht ik dat deze 3 km uit mijn buurt lag.... die ga ik niet opzoeken..
Kaalhei - in welke buurt zit je ergens ?
Ik werk in Veldhoven, bij Simacquote:Op woensdag 10 november 2004 21:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is wel knap ik woon tegen veldhoven aan
Dan zijn we binnekort collega's van elkaar...quote:Op woensdag 10 november 2004 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
k werk in Veldhoven, bij Simac
Een knal duurt meestal ook maar een seconde ofzo...quote:Op woensdag 10 november 2004 22:01 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zit in Blixembosch (helemaal bovenin Eindhoven) en hoor of zie niks.
Owke... als het iets was, dan moet het in ieder geval in zuid Eindhoven liggen.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:01 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zit in Blixembosch (helemaal bovenin Eindhoven) en hoor of zie niks.
Nou ja, iig geen knallen, sirenes of helikopters.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:02 schreef jagermeister1 het volgende:
Een knal duurt meestal ook maar een seconde ofzo...
quote:Opnieuw basisschool in brand gestoken
Gepost door Bart (veekeend) - Bron: Omroep Brabant
Gepubliceerd: woensdag 10 november 2004 @ 22:04
Bij een brand in de katholieke Wethouder Van Eupenschool in Eindhoven is deze avond tenminste één klaslokaal geheel in de as gelegd. Vermoed wordt dat de brand, die omstreeks acht uur ontstond, is aangestoken. Volgens de brandweer is er een brandend voorwerp naar binnen gegooid.
Doordat de brandweer snel ter plaatse was, was de brandhaard al gauw onder controle. Desondanks heeft de school veel rook- en waterschade opgelopen. Door de brand kunnen de leerlingen in ieder geval donderdag niet naar school.
Het is de derde keer deze week dat een school in Noord-Brabant dicht moet door brandstichting. Gisteren werd een islamitische basisschool in Uden volledig in de as gelegd. Maandag was er een explosie op een islamitische school in Eindhoven.
Was te verwachten, hoe triest ook.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:20 schreef Dagonet het volgende:
Omroep Brabant meldt dat er een man is doodgeschoten, volgens de geruchten die ik heb opgepikt gaat het om een allochtoon in een straat waar een moskee staat
Allochtonen schieten wel vaker op elkaar... Ik zie het verband met terreur nog niet zo.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:20 schreef Dagonet het volgende:
Omroep Brabant meldt dat er een man is doodgeschoten, volgens de geruchten die ik heb opgepikt gaat het om een allochtoon in een straat waar een moskee staat
waar in Brabant?quote:Op woensdag 10 november 2004 22:20 schreef Dagonet het volgende:
Woensel wederom.....quote:Op woensdag 10 november 2004 22:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dit mag niet waar zijnquote:Op woensdag 10 november 2004 22:20 schreef Dagonet het volgende:
quote:Op woensdag 10 november 2004 22:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
waar in Brabant?
Kom op, in Amsterdam is er wel vaker een allochtoon in de buurt van een moskee om zeep geholpen. Laten we hopen dat dit ook een 'normale' ruzie/afrekening is, als het bericht al waar is trouwens.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dit mag niet waar zijn
Er wordt in het nieuwsbericht alleen nog over een 'onbekende man' gesproken.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kom op, in Amsterdam is er wel vaker een allochtoon in de buurt van een moskee om zeep geholpen. Laten we hopen dat dit ook een 'normale' ruzie/afrekening is, als het bericht al waar is trouwens.
Dan bouwen we lekker nieuwe, grotere en brandveilige.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:18 schreef Code13.0 het volgende:
En wat als de islamitische gebedshuizen en scholen op zijn.
Ik ga even uit van de essentie van het topic, en dan mag het niet waar zijn. Ik neem aan dat je dat met me eens bentquote:Op woensdag 10 november 2004 22:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kom op, in Amsterdam is er wel vaker een allochtoon in de buurt van een moskee om zeep geholpen. Laten we hopen dat dit ook een 'normale' ruzie/afrekening is, als het bericht al waar is trouwens.
Of we bouwen een gemeenschappelijke school.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:33 schreef Meh7 het volgende:
Dan bouwen we lekker nieuwe, grotere en brandveilige.
Ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:39 schreef flugeltje het volgende:
Weet je wat ik nu zo vreemd vind aan dit alles...
Ik ga straks naar bed en als ik morgenochtend opsta zal ik mezelf afvragen wat er nu weer gebeurd zal zijn terwijl ik in dromenland verkeerde. Dat is toch niets voor NL?? Dit is het land waar je gewoon gaat slapen en jezelf 's ochtends alleen maar drukmaakt over het doordruppelen van je koffie. Ik vind dit maar heel erg akelig en ik hoop dat de rust snel wederkeert
zwarte humor... mag eigenlijk niet, maar het helpt soms welquote:Op woensdag 10 november 2004 22:41 schreef Omaha het volgende:
"Marokkaan doodgeschoten in Breda"
En even dacht ik, misschien denken sommige mensen nu wel: haha 1-1.![]()
Hij doelt niet op de humor denk ik, maar meer op de mensen die echt denken dat we nu quitte staanquote:Op woensdag 10 november 2004 22:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
zwarte humor... mag eigenlijk niet, maar het helpt soms wel
Ik ben ook niet bang ofzo...quote:Op woensdag 10 november 2004 22:43 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Ik vind het totaal niet eng, ik snap ook niet al die mensen die zich angstig voelen, eerlijk gezegd. Ik bedoel alleen wat fikkies, er wordt niemand neergeschoten ofzo, dan pas moeten we ons echt druk maken dit is kinderwerk van kinderen (lonsdale-jongeren haha zielig als je een merknaam als groep bent)
Ik ben het absoluut met je eens dat het niet waar mag zijn, laat ik dat even duidelijk houden!quote:Op woensdag 10 november 2004 22:35 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik ga even uit van de essentie van het topic, en dan mag het niet waar zijn. Ik neem aan dat je dat met me eens bent
Ik snap het...quote:Op woensdag 10 november 2004 22:43 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hij doelt niet op de humor denk ik, maar meer op de mensen die echt denken dat we nu quitte staan
quote:BREDA - Op de hoek Oranjeboomstraat/Scheldestraat in Breda is woensdagavond om negen uur een nog onbekende man doodgeschoten. De man is vermoedelijk van Marokkaanse afkomst.
Rond half tien arriveerden mensen die riepen dat ze familie van het slachtoffer waren waren. De politie hield hen tegen waardoor een gespannen situatie ontstond. Na de schietpartij ontstond een grote toeloop op de Oranjeboomstraat. De politie hield iedereen op afstand.
Er is op dit moment nog geen duidelijkheid over de toedracht van de schietpartij.
Bron: Omroepbrabant.nl
Laten we hopen dat het niets met de gebeurtenissen van de laatste tijd te maken heeft.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:48 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
dat worden rellen van marokkanen dit gaat wel escaleren denk ik
Ja we willen niet discrimineren natuurlijk, maar op een of andere manier gok ik dat die heftiger reageren dan NL-ers...quote:Op woensdag 10 november 2004 22:48 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
dat worden rellen van marokkanen dit gaat wel escaleren denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |