Tja, blijkbaar niet. Vond hem ook wel een beetje tegenvallen, niets geen supercars ofzoquote:Op zondag 5 december 2004 22:36 schreef zijle het volgende:
Mooie aflevering weer, maar ik dacht de 6-serie cabriolet erinzat??
Dat is niet zo moeilijk om te snappen hoorquote:Op maandag 6 december 2004 15:11 schreef Larry101 het volgende:
Snapte alleen niet helemaal waarom Richard die van hem niet kon verkopen..
bedankt, heb hem inmiddels gevonden om emulequote:Op maandag 6 december 2004 20:47 schreef Klonk het volgende:
De nieuwe video/dvd van Clarkson genaamd Hot Metal is weer te *kuch "koop"
hoogtepunten o.a. met een panzerfaust schieten op een scorpio, head to head o.a. Mc Laren SLR en de Porsche GT, verder sprintjes tussen alle Nissan Z-cars en een paar Aston Martins.
Dat die kar te lelijk was om te verkopen, begreep ik wel.. Maar het verhaal erom heen niet...quote:Op maandag 6 december 2004 15:50 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk om te snappen hoor
Idd, en dan gaan lopen vragen naar links waar ze de aflevering kunnen downloaden, en dan krijgen wij weer een rel met ThaFreak.quote:Op zondag 12 december 2004 13:35 schreef Klonk het volgende:
Vanavond dus om 20.00 uur nederlandse tijd
* Klonk is benieuwd hoeveel mensen om 21.00 komen vloeken dat topgear er niet op is / dan wel gemist hebben
pfff ben ik even blij dat ik dit leesquote:Op zondag 12 december 2004 13:35 schreef Klonk het volgende:
* Klonk is benieuwd hoeveel mensen om 21.00 komen vloeken dat topgear er niet op is / dan wel gemist hebben
Het is in 2001 opgenomen geloof ik jaquote:Op zondag 12 december 2004 14:16 schreef S-Two het volgende:
Ik hoorde dat die afleveringen van "Jeremy meets the Neighbours" al van meer dan 3 jaar geleden zijn, klopt dat
damn waarom moet dat nou weer precies als RTL autowereld komtquote:Op zondag 12 december 2004 13:54 schreef Georges het volgende:
Ok dan, ik zag het wel eens op RTL5 maar dat is al een tijdje niet meer daar dacht ik.
Vanavond dus 20 uur op de BBC.
Goh, wat een moeillijke keuze, wat zal ik kijken...quote:Op zondag 12 december 2004 14:52 schreef Joostve het volgende:
[..]
damn waarom moet dat nou weer precies als RTL autowereld komt
quote:Op zondag 12 december 2004 15:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Ah, dank A.l.e.x. je hebt me een naam gegeven die ik in mijn ignore lijstje kan zetten van mij TV.
God wat heb ik een hekel aan die Bavo, en het soort autoprogramma´s wat hij doet. Altijd alleen maar positief, maar dan ook nog vreselijk slecht gemaakt. Ik bedoel een VW reclamespot doet het zelfde maar is daarentegen leuker om te zien.
Zit je 's nachts eens te zappen, zie je Jeremy met ondertiteling langsflitsen in de Koenigseggquote:Op zondag 12 december 2004 16:18 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Moeilijke keuze idd, de beste autoprogramma ter wereld (is een export product, bleek toen ik per ongeluk op MBC zapte)
Ook leuk hoe ze elkaar op hun overduidelijke subjectiviteit wijzen, zoals laatst bij de Pagani Zonda Roadster, Richard zo van: "0 to 60... about 3 seconds", toen ze dat onderdeel afsloten in de studio zei JC: "It can not!" "What?" "It can not, as you claimed in the film, do 0 to 60 in 'about' 3 seconds" "Well, okay, 3,7 seconds" "That's more 'about' 4 seconds"quote:Op zondag 12 december 2004 16:31 schreef Pietverdriet het volgende:
En nooit en te nimmer negatief zijn over een auto. Top Gear is ook niet objectief, maar van hun is het allemaal duidelijk niet altijd even serieus.
Als ik zo die lijst zie ben ik weer erg blij dat ik een gezond verstand heb.quote:Op zondag 12 december 2004 17:01 schreef A.l.e.x het volgende:
kijk is op www.kijkonderzoek.nl
BBC staat er helaas niet tussen
Het is fijn elitair te zijn..quote:Op zondag 12 december 2004 17:38 schreef Mad-Matt het volgende:
[..]
Als ik zo die lijst zie ben ik weer erg blij dat ik een gezond verstand heb.
Wat een troep staat er tussen zeg....
Als ik Top Gear kijk word ik altijd gelukkig, ik bedoel, mooie auto's, goede humor, het is iets om echt naar toe te leven.quote:Op zondag 12 december 2004 17:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is fijn elitair te zijn..
Als ik bij kennissen en familie kijk wat voor een absolute pulp die kijken...
Maar is het niet, nooit geweest ook. Snap niet dat die man een programma heeft.quote:Op zondag 12 december 2004 18:11 schreef zijle het volgende:
Bavo Galama probeert wel heel grappig te zijn
Huub Stapel stopte ermee dus heeft hij het (helaas) overgenomenquote:Op zondag 12 december 2004 18:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar is het niet, nooit geweest ook. Snap niet dat die man een programma heeft.
Dat is duequote:Op zondag 12 december 2004 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Was bij RTL toch nog zo een lul die een autoprogramma deed, "leuk autotje" grijs haar, bla bla figuur.
Nee, is nog eentje, beetje dikkige vent.quote:
Zij is echtquote:Op zondag 12 december 2004 18:53 schreef Pietverdriet het volgende:
De dame die nu bij die aflegger van top gear presenteerd, heeft maar kort bij TG gezeten, (1 seizoen?) Jammer, maar ik mis haar wel, vond haar geweldig,
Had die Nürnbergring dame ook graag verder gezien in de serie,. " Isch daaas juuur best Thyme? Eye Can Doe Zen minutes in a Vaan!"
Vicky Butler Henderson heeft veel langer in Top Gear gezeten hoorquote:Op zondag 12 december 2004 18:53 schreef Pietverdriet het volgende:
De dame die nu bij die aflegger van top gear presenteerd, heeft maar kort bij TG gezeten, (1 seizoen?) Jammer, maar ik mis haar wel, vond haar geweldig,
Had die Nürnbergring dame ook graag verder gezien in de serie,. " Isch daaas juuur best Thyme? Eye Can Doe Zen minutes in a Vaan!"
Ik heb ook wel wat afleveringen met hun samen gezien, de laatste was volgens mij dat ze met z'n 3en in een Puma zaten met Tiff aan het stuurquote:Op zondag 12 december 2004 19:09 schreef Chillmeister het volgende:
Beste team die Top Gear heeft gedaan was toch Jeremy, Tiff en Quinten. maar denk dat meeste mensen hier die drie niet samen heeft gezien want dat is toch al een hele lange tijd geleden
was dat niet om te achterhalen welke auto hun favo wagen van het jaar was en tiff even met de puma ging bewijzen dat het best wel een topwagen is.quote:Op zondag 12 december 2004 19:15 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat afleveringen met hun samen gezien, de laatste was volgens mij dat ze met z'n 3en in een Puma zaten met Tiff aan het stuur![]()
Er is ook een aflevering (met vicky als vierde als ik me goed herinner), dat ze toen de nieuwe RR Corniche testen. Met zijn vieren in de auto en tiff achter de stuur op een oud vliegveld. Leuk om te zien he je met een RR kan scheurenquote:Op zondag 12 december 2004 19:15 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat afleveringen met hun samen gezien, de laatste was volgens mij dat ze met z'n 3en in een Puma zaten met Tiff aan het stuur![]()
ik kan maar met weinig dingen over vroeger hebben maar heb weinig afleveringen gemist sinds 1990. Jammer dat er toen geen fok was.quote:Op zondag 12 december 2004 19:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben je nu met 23 al iemand die het over vroeger heeft op fok?
anders lees je het topic ff...quote:Op zondag 12 december 2004 19:41 schreef Halfgedraaide het volgende:
Wanneer komt Top Gear weer?
Ik denk dat je Bert van den Dool bedoelt. Die presenteerde eerst ZGAN bij SBS en is later voor de RTL's iets gaan doen.quote:Op zondag 12 december 2004 18:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, is nog eentje, beetje dikkige vent.
quote:Op zondag 12 december 2004 13:35 schreef Klonk het volgende:
iddquote:Op zondag 12 december 2004 21:09 schreef zijle het volgende:
Leuke aflevering ja, alleen die dat stukje met die awards vond ik niet echt boeiend. En de Aston Martin DB9 werd gekozen tot beste auto, wat een verassing. Wel gelachen om dat stukje met die Prius, "the kid crosses the road, get his ball and grows to puberty adn you still won't run in to him"
klopt ja, was volgens mij toen ook de laatste aflevering van dat seizoenquote:Op zondag 12 december 2004 19:23 schreef mvt het volgende:
[..]
was dat niet om te achterhalen welke auto hun favo wagen van het jaar was en tiff even met de puma ging bewijzen dat het best wel een topwagen is.
<knip>
Lul toch op man!! Je blijft naar top hear kijken!!!!quote:Op maandag 13 december 2004 01:30 schreef Catch22- het volgende:
omg die prius is nog vrij rap hoor.. 0-100 in 10 sec. met een 1500cc
daarom keek ik nooit meer naar top gear
Veronica zend geen nieuwe afleveringen uit, dat zijn herhalingen die minimaal een half jaar oud zijnquote:Op maandag 13 december 2004 02:39 schreef pieter_pontiac het volgende:
was dit de eerste nieuwe aflevering van Veronica, of van de BBC
Dat weet ik, maar dan zijn het voor Veronica wel nieuwe afleveringenquote:Op maandag 13 december 2004 06:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
Veronica zend geen nieuwe afleveringen uit, dat zijn herhalingen die minimaal een half jaar oud zijn
Dat zag ik dus iddquote:het einde was briljant, hoe hij vriendelijk "hello" zei tegen de mensen die nu pas inschakelden
over een paar uur is de herhaling, dus je kunt opblijven/videorecorder aanzettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |