En als iedereen dit nou doet??? dan wordt het alsnog 1 grote puinhoop!! ook al laat je je niet mee slepen....quote:Balkenende doet klemmend beroep op bevolking
DEN HAAG - Premier Balkenende heeft woensdag een "klemmend beroep" gedaan op iedereen om op zijn eigen manier te werken aan de vreedzame samenleving. " We moeten ons niet laten meesleuren in de maalstroom van geweld", zei hij in een verklaring in de Tweede Kamer.
bron: telegraaf.nl
En als iedereen gaat vissen gaan alle vissen dood.quote:Op woensdag 10 november 2004 17:50 schreef Gappie het volgende:
[..]
En Als iedereen dit nou doet??? dan wordt het alsnog 1 grote puinhoop!! ook al laat je niet mee slepen....
Wat is dat nou voor kutargument? Dus we moeten onszelf wel laten meeslepen?quote:Op woensdag 10 november 2004 17:50 schreef Gappie het volgende:
[..]
En Als iedereen dit nou doet??? dan wordt het alsnog 1 grote puinhoop!! ook al laat je niet mee slepen....
Je moet zowiezo wel wat doen.. Anders komt er helemaal geen eind aanquote:Op woensdag 10 november 2004 17:53 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor kutargument? Dus we moeten onszelf wel laten meeslepen?![]()
Dan wel liever iets doordachts dan iets achterlijksquote:Op woensdag 10 november 2004 17:55 schreef Gappie het volgende:
[..]
Je moet zowiezo wel wat doen.. Anders komt er helemaal geen eind aan
Hij kan op dit moment niet meer doen dan het volk toespreken en hopen dat het niet escaleert.quote:Op woensdag 10 november 2004 17:59 schreef Strolie75 het volgende:
Als het nu eens niet alleen bij woorden zou blijven.
Het kan niet en het mag niet heb ik nu wel vaak genoeg gehoord.
Slapjannus.
Welek mensen in Den Haag moest hij gaan opzoeken dan?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:01 schreef deedeetee het volgende:
Balkenende heeft zich vandaag van zijn slechtste kant laten zien. Waarom ging hij de mensen in Den Haag niet ff opzoeken ???? In plaats van naar Uden te gaan.
maaja hij vind zo'n islamitische school belangrijker, kun je zien bij wie zijn prioriteiten liggen....![]()
Die hun huis niet meer in konden b.v. Als ik MUUS kan geloven was het daar in de hele buurt niet erg prettig meerquote:Op woensdag 10 november 2004 18:02 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Welek mensen in Den Haag moest hij gaan opzoeken dan?
a) zo'n man heeft een agendaquote:Op woensdag 10 november 2004 18:01 schreef deedeetee het volgende:
Balkenende heeft zich vandaag van zijn slechtste kant laten zien. Waarom ging hij de mensen in Den Haag niet ff opzoeken ???? In plaats van naar Uden te gaan.
maaja hij vind zo'n islamitische school belangrijker, kun je zien bij wie zijn prioriteiten liggen....![]()
Als die sukkel niet uit kijkt gooit ie juist olie op 't vuur
Want?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:06 schreef Het_Biertje het volgende:
de eerst volgende die het woord "dialoog" in zijn of haar modn neemt schiet ik persoonlijk af.
Ik wil met jou de dialoog wel aangaanquote:Op woensdag 10 november 2004 18:06 schreef Het_Biertje het volgende:
de eerst volgende die het woord "dialoog" in zijn of haar modn neemt schiet ik persoonlijk af.
het is een beladen woord geworden omdat het vaak een monoloog was die aangehoord werd door 'de driehoek', en zij er weing tegenin brachten, maar ik zie alleen een oplossing als alle groepen op een fatsoenlijke manier met elkaar communiceren.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:06 schreef Het_Biertje het volgende:
Thee drinken.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:09 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoe je het noemt mag je zelf weten.
en daar stond Uden al heel lang in genoteerdquote:Op woensdag 10 november 2004 18:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
a) zo'n man heeft een agenda
heb ik al gezegd.quote:b) naar wie zou hij in Den haag toe moeten?
er waren daar een boel mensen die bezorgd waren voor hun veiligheid !quote:c) Als de premier daar is kunnen de gemoederen juist nog hoger oplopen
d) Wie staat in voor zijn veiligheid?
ik hoop 't wel maar we zullen het moeten afwachten.quote:e) Morgen komt hij misschien wel naar dat deel van den Haag om met de buurtbewoners te spreken.
voor mij zat hij helemaal fout !quote:Balkendende toont juist aan dat je niet in paniek moet raken en rationeel moet blijven, voor mij heeft Balkenende de juiste weg gekozen.
En er ware toch ook genoeg mensen die wel voor zijn veiligheid borg konden staan.. anders hadde ze wel een peletonnetje ME-ers xtra opgeroepen...quote:Op woensdag 10 november 2004 18:13 schreef deedeetee het volgende:
er waren daar een boel mensen die bezorgd waren voor hun veiligheid !
De mensen op die islamitische school zijn net zo goed nederlander als de mensen in Den Haag. Juist door naar die mensen toe te stappen ipv naar Den Haag heeft hij, naar mijn idee, de islamieten getoond dat zij net zo belangrijk zijn als de autochtone nederlanders.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:01 schreef deedeetee het volgende:
Naar de islamieten toe wél ja....... maar de andere nederlanders zouden óók graag eens merken dat dat zij óók belangrijk zijn en wel voor iets anders als alleen maar het opbrengen van belasting geldquote:Op woensdag 10 november 2004 18:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De mensen op die islamitische school zijn net zo goed nederlander als de mensen in Den Haag. Juist door naar die mensen toe te stappen ipv naar Den Haag heeft hij, naar mijn idee, de islamieten getoond dat zij net zo belangrijk zijn als de autochtone nederlanders.
Ik vind het een goede zet.
Zo gauw mogelijk aftreden en kijken of iemand anders het beter kan.. Er is zoveel gezeik met hem geweest en daar bedoel ik niet mee dat ie ziek is geweest.. maar museumplein eerder dit jaar is ook goed voorbeeld over die nieuwe wetten enzo... Het gaat gewoon helemaal niet goed maar hij denkt van wel.. ben benieuwd hoe het met de EU gaat worden omdat hij voorzitter is....quote:Op woensdag 10 november 2004 19:01 schreef zoalshetis het volgende:
what more can he do?
Je bedoelt dus eigenlijk dat nederlanders niet genoeg aandacht krijgen? Ach gossie......quote:Op woensdag 10 november 2004 18:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Naar de islamieten toe wél ja....... maar de andere nederlanders zouden óók graag eens merken dat dat zij óók belangrijk zijn en wel voor iets anders als alleen maar het opbrengen van belasting geld![]()
Ik ben het niet helemaal eens met zijn beleid, maar ik vind dat-ie vandaag goed heeft aangepakt. Hij zit ook niet op een makkelijke positie nu, na al dat geneuzel van de afgelopen tijd.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:10 schreef Gappie het volgende:
[..]
Zo gauw mogelijk aftreden en kijken of iemand anders het beter kan.. Er is zoveel gezeik met hem geweest en daar bedoel ik niet mee dat ie ziek is geweest.. maar museumplein eerder dit jaar is ook goed voorbeeld over die nieuwe wetten enzo... Het gaat gewoon helemaal niet goed maar hij denkt van wel.. ben benieuwd hoe het met de EU gaat worden omdat hij voorzitter is....
hij doet zowel op nationaal als op internationaal gebied prima! ik zou zeggen verdiep je er eens in. tuurlijk is het zo dat wouter-ik kan niet tegen mijn verlies-bos flink wat roet in het eten strooit, en dat wouter en halsema met hun holle retoriek blijkbaar gretig aftrek vinden bij de korte-termijndenkers.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:10 schreef Gappie het volgende:
[..]
Zo gauw mogelijk aftreden en kijken of iemand anders het beter kan.. Er is zoveel gezeik met hem geweest en daar bedoel ik niet mee dat ie ziek is geweest.. maar museumplein eerder dit jaar is ook goed voorbeeld over die nieuwe wetten enzo... Het gaat gewoon helemaal niet goed maar hij denkt van wel.. ben benieuwd hoe het met de EU gaat worden omdat hij voorzitter is....
Ik vind juist dat hij door zijn optreden de vicieuze cirkel versterkt, maar met je laatste uitspraak ben ik het helemaal eens. Het zou fijn zijn als andere mensen ook eens wat verder keken.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bedoelt dus eigenlijk dat nederlanders niet genoeg aandacht krijgen? Ach gossie......
Het is een kwestie van geven en nemen he. En door nu naar Uden te gaan heeft hij waarschijnlijk geprobeerd de islamitische kant van onze bevolking een handreiking te geven en aan te geven dat ze niet alleen staan om zo een beetje te proberen de huidige vicieuze cirkel te doorbreken.
Beetje verder kijken dan je eigen straatje kan geen kwaad hoor in dit soort gevallen
Waarom vind je dat-ie de vicieuze cirkel versterkt? Misschien weerhoudt hij nu de islamitische groep ervan om NL-kerken e.d. in de brand te gaan steken. Indien ze daarvan weerhouden kunnen worden, is de eerste slag al geslagen en heb je dus een kans om uit die cirkel te komen. Nu mag-ie de nederlanders af gaan koelen.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik vind juist dat hij door zijn optreden de vicieuze cirkel versterkt, maar met je laatste uitspraak ben ik het helemaal eens. Het zou fijn zijn als andere mensen ook eens wat verder keken.![]()
Hij heeft nog weinig gedaan waar ik echt blij mee ben eigenlijk. Ik geef toe....hij heeft nu wel de tijd tegen met al die bezuinigingen, maar ik vind heel eerlijk gezegd dat HIJ (en de rest van het kabinet) op me overkomt als een korte-termijn-denker.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij doet zowel op nationaal als op internationaal gebied prima! ik zou zeggen verdiep je er eens in. tuurlijk is het zo dat wouter-ik kan niet tegen mijn verlies-bos flink wat roet in het eten strooit, en dat wouter en halsema met hun holle retoriek blijkbaar gretig aftrek vinden bij de korte-termijndenkers.
Die koelen echt niet af als de belangen van islamieten weer voorrang krijgen. Nou is dat misschien wel overdreven gesteld als ik het zo zeg ,maar ik zelf vind wel dat 't erg ongelukkig is uitgevallen en ik ben vast niet de enigste.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom vind je dat-ie de vicieuze cirkel versterkt? Misschien weerhoudt hij nu de islamitische groep ervan om NL-kerken e.d. in de brand te gaan steken. Indien ze daarvan weerhouden kunnen worden, is de eerste slag al geslagen en heb je dus een kans om uit die cirkel te komen. Nu mag-ie de nederlanders af gaan koelen.
Zeg dat niet, daar word ik recalcitrant van.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:38 schreef Sidekick het volgende:
de boel bijelkaar te houden
Daar is het nu niet het moment voorquote:Op woensdag 10 november 2004 21:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zeg dat niet, daar word ik recalcitrant van.![]()
Internationaal prima? Nee. Zijn normen en waarden debat werd weggehoond door de EU, maar dat belet hem niet om meer pogingen te doen voor datzelfde onderwerp binnen de EU. Bovendien slaat Nederland een enorme flater met de huidige situatie. Er valt veel kritiek op zijn optreden met de nieuwe EU-commissarissen van Barroso. Tot nu toe weinig goeds dus.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij doet zowel op nationaal als op internationaal gebied prima! ik zou zeggen verdiep je er eens in. tuurlijk is het zo dat wouter-ik kan niet tegen mijn verlies-bos flink wat roet in het eten strooit, en dat wouter en halsema met hun holle retoriek blijkbaar gretig aftrek vinden bij de korte-termijndenkers.
waar komt jouw funny-quote vandaan? hij komt me bekend voorquote:Op woensdag 10 november 2004 18:06 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik wil met jou de dialoog wel aangaan
Mr marijnissen-bevrediger, het is ook JOUW minister-president en in tijden van crises dient hij onze volledige steun te krijgen, ZEKER in een democratie.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:35 schreef Harry_Sack het volgende:
Balkenende mag het eerst proberen, daarna laten we 'm wel weer struikelen
Ik kan dat refo-porum van die kerel echt niet meer uitstaan. De wereld staat in brand en meneertje Balkenende gaat een oratie staan afhouden tegen moslims dat normen en waarden hoog in het vaandel staan... Hij had nog net geen crucifix in in zijn hand.. (De school is afgefikt, idiootquote:Op donderdag 11 november 2004 10:02 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Mr marijnissen-bevrediger, het is ook JOUW minister-president en in tijden van crises dient hij onze volledige steun te krijgen, ZEKER in een democratie.
Hij mist de emotie die op zo'n moment onontbeerlijk is in een toespraak, maar daar kan de man zelf ook niets aan doen, hij weet daarentegen wel precies waar hij mee bezig is en iedere criticaster op zijn "normen-en-waarden-beleid' is al aan het verstompen, want het gebrek daaraan is onze grootste vijand gebleken de laatste tijd.
Dat vind ik een morele overwinning van iemand die vanwege zijn uitstraling, uiterlijk voorkomen altijd onder vuur zal liggen.
Niet helemaal mee eens maar we hebben de afgelopen 10 jaar wel op een tijdbom gezeten waar Paars weinig aan gedaan heeft. Dit kabinet zit nu met de gebakken peren.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:12 schreef Boomstam het volgende:
Wat kok ooit gezaaid heeft, moet balkenende oogsten
Jammer genoeg heeft kok alleen onkruid gezaaid
Mee eens, maar dit kabinet vernieuwd ook niet. Het is stuurloos.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens maar we hebben de afgelopen 10 jaar wel op een tijdbom gezeten waar Paars weinig aan gedaan heeft. Dit kabinet zit nu met de gebakken peren.
Het alternatief is de islamofilie van de PvdA, eventueel met GL. Doe mij dan maar dit kabinet.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:33 schreef Harry_Sack het volgende:
Mee eens, maar dit kabinet vernieuwd ook niet. Het is stuurloos.
Islamofilie is wat nu wel nodig is, net als solidariteit. Dat hebben de bewoners van het Laakkwartier getracht duidelijk te maken aan meneer Balkenende.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het alternatief is de islamofilie van de PvdA, eventueel met GL. Doe mij dan maar dit kabinet.
Ik vind het anders behoorlijk vernieuwend wat er aan tegengaan van het maatschappelijke hospitalisatiesyndroom gebeurt. Mensen worden weer uitgedaagd eigen verantwoording te nemen in plaats van hen af te kopen met een uitkering. Mensen wordne niet langer opgegeven maar aangemoedigd de eigen broek op te houden. Toch een behoorlijke vernieuwing na het lakse 'geef mensen gemeenschapsgeld want dan horen we ze niet...'.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:33 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar dat is niet de trend waar om gevraagd wordt momenteelquote:Op donderdag 11 november 2004 13:18 schreef Bela het volgende:
[..]
Ik vind het anders behoorlijk vernieuwend wat er aan tegengaan van het maatschappelijke hospitalisatiesyndroom gebeurt. Mensen worden weer uitgedaagd eigen verantwoording te nemen in plaats van hen af te kopen met een uitkering. Mensen wordne niet langer opgegeven maar aangemoedigd de eigen broek op te houden. Toch een behoorlijke vernieuwing na het lakse 'geef mensen gemeenschapsgeld want dan horen we ze niet...'.
Wie bepaalt dan op basis van welke criteria wat momenteel nodig is?quote:Op donderdag 11 november 2004 13:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar dat is niet de trend waar om gevraagd wordt momenteel
Nou blijkbaar niet Balkenendequote:Op donderdag 11 november 2004 13:32 schreef Bela het volgende:
[..]
Wie bepaalt dan op basis van welke criteria wat momenteel nodig is?
Wordt ik nu voor sjunkloon uitgemaakt omdat ik het cda verdedig in plaats van afkraak zoals hier de mode lijkt? De huidige MP past immers ook nog eens op de europese winkel en ondervond de afgelopen weken dat hij de hollandsche saek niet aan zijn vice-premiers kon overlaten...quote:Op donderdag 11 november 2004 13:42 schreef Harry_Sack het volgende:
Vergeet het Sjun-kloon, het cda in deze vorm is een aflopende zaak. Het akkoort met de vakbonden onderstreept dat.
Deze MP hoeft alleen nog maar op de winkel te passen![]()
Nee, rust en kalmte zijn nu nodig. Solidariteit is iets vrijwilligs en persoonlijks en kan niet door politici worden afgedwongen. Ik negeer nu de linkse interpretatie van "solidariteit", wat een synoniem is voor "lastenverzwaring" en "heffen".quote:Op donderdag 11 november 2004 13:08 schreef Harry_Sack het volgende:
Islamofilie is wat nu wel nodig is, net als solidariteit. Dat hebben de bewoners van het Laakkwartier getracht duidelijk te maken aan meneer Balkenende.
Waarom niet? Hij kon dat toch ook 2 maanden rond prinsjesdag?quote:Op donderdag 11 november 2004 13:44 schreef Bela het volgende:
[..]
Wordt ik nu voor sjunkloon uitgemaakt omdat ik het cda verdedig in plaats van afkraak zoals hier de mode lijkt? De huidige MP past immers ook nog eens op de europese winkel en ondervond de afgelopen weken dat hij de hollandsche saek niet aan zijn vice-premiers kon overlaten...
Preciesquote:Op woensdag 10 november 2004 18:01 schreef deedeetee het volgende:
maaja hij vind zo'n islamitische school belangrijker, kun je zien bij wie zijn prioriteiten liggen.... :')
Eigen verantwoordelijkheid zaait angst, geen rust en kalmte. De mensen uit dat Laakkwartier vroegen meneer Balkenende om solidariteit, want dat komt van de mensen zelf uit; het getuigt van respect.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, rust en kalmte zijn nu nodig. Solidariteit is iets vrijwilligs en persoonlijks en kan niet door politici worden afgedwongen. Ik negeer nu de linkse interpretatie van "solidariteit", wat een synoniem is voor "lastenverzwaring" en "heffen".
Blinde islamofilie hebben we al sinds de jaren zeventig en is juist een van de oorzaken van de huidige problematiek. Een kritische blik op godsdiensten en hun uitwassen zijn nu nodig, met veel tolerantie voor de gematigden. Helaas is een kritische kijk op godsdiensten met het CDA in de regering zeer moelijk.
Omdat het te weinig beleden wordt. Mensen zouden kunnen gaan werken aan herwinning van zelfredzaamheid.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:55 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Eigen verantwoordelijkheid zaait angst, geen rust en kalmte.
En Balkenende kwam persoonlijk naar hen toe. Hoe solidair kan hij meer zijn dan?quote:De mensen uit dat Laakkwartier vroegen meneer Balkenende om solidariteit, want dat komt van de mensen zelf uit; het getuigt van respect.
Het lijkt er sterk op dat je jouw vooroordeel projecteert op Balkenende. Was hij verzuild geweest dan was hij niet zo nuancerend naar diverse andersgelovigen als hij liet zien. Zonder geloof in iets zou je je voor een hopeloos streven inspannen...quote:
Jammergenoeg is de geest van Balkenende al zo verzuild dat dat helemaal niet aankomt; iets doen omdat je gelooft in een prettige omgeving.
Balkenende heeft het over soeverreiniteit in eigen kring en een verantwoordelijke samenleving. Dat maakbare is meer van Joop den Uyl en zijn neefjes...quote:Balkenende noemt dat maakbare samenleving, maar ziet dat eerder als elkaars kassabonnetjes controleren.
Waarom niet gewoon erkennen dat we in een multi-etnische samenleving ons ding doen?quote:Ik ben met je eens dat de multiculturele samenleving aan herziening toe is, maar er is totnutoe geen partij die daar zijn vingers aan wil branden, zelfs de groep Wilbers niet.
Waarom vind je dat?quote:Dat het met religieuze achtergrond te maken zou hebben, ben ik dan weer met je oneens, want de CU heeft een veel analytischere blik op de samenleving dan dat het CDA ooit zou kunnen benaderen.
Dat komt omdat we een premier hebben zonder enig noemenswaardige leidingevende ervaring en we leven in zeer onzekere tijden wat betreft de wereldvrede, de economie en de vorm van de samenleving.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:33 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Kom, JP heeft totaal geen charisma....quote:Op donderdag 11 november 2004 14:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat komt omdat we een premier hebben zonder enig noemenswaardige leidingevende ervaring en we leven in zeer onzekere tijden wat betreft de wereldvrede, de economie en de vorm van de samenleving.
Hij moet het inderdaad hebben van zijn verstand...quote:Op donderdag 11 november 2004 14:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Kom, JP heeft totaal geen charisma....![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 14:29 schreef Bela het volgende:
[..]
Hij moet het inderdaad hebben van zijn verstand...
Maakt dat Balkenende niet een beetje overbodig eigenlijk?quote:Op donderdag 11 november 2004 14:03 schreef Bela het volgende:
[..]
Omdat het te weinig beleden wordt. Mensen zouden kunnen gaan werken aan herwinning van zelfredzaamheid.
[..]
Eensch, dat hoort een goed MP te doen, maar die MP hoeft geen lulverhaaltje over normen en waarden te houden op het moment dat de tanks net de straat uitrijden.quote:En Balkenende kwam persoonlijk naar hen toe. Hoe solidair kan hij meer zijn dan?
[..]
mijn vooroordeel? Als MP behoor je er toch voor iedereen te zijn?quote:Het lijkt er sterk op dat je jouw vooroordeel projecteert op Balkenende. Was hij verzuild geweest dan was hij niet zo nuancerend naar diverse andersgelovigen als hij liet zien. Zonder geloof in iets zou je je voor een hopeloos streven inspannen...
[..]
O, ik dacht dat Balkenende voor de maakbare samenleving was..quote:Balkenende heeft het over soeverreiniteit in eigen kring en een verantwoordelijke samenleving. Dat maakbare is meer van Joop den Uyl en zijn neefjes...
[..]
Wat stel je voor?quote:Waarom niet gewoon erkennen dat we in een multi-etnische samenleving ons ding doen?
[..]
quote:Waarom vind je dat?
Is het nou een muts of?quote:Op donderdag 11 november 2004 22:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[afbeelding]
Willen we dat nou echt weten?quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:16 schreef zhe-devilll het volgende:
Is het nou een muts of?
![]()
nee absoluut geen muts, en woutertje bos lag nu allang te huilen. hoewel ik moet zeggen dat hij gister ineens veel minder kritiek had, hulde ook voor wouter omdat hij minder holle kritiek had en idd net als de rest er iets van wil maken.quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Is het nou een muts of?
![]()
Zijn mediatrainers hadden hem vast geadviseerd dat hij niet zou scoren via de media als hij nu van leer zou trekken omdat dit er te dik op zou liggen. Alles voor de electorale winst...quote:Op vrijdag 12 november 2004 03:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee absoluut geen muts, en woutertje bos lag nu allang te huilen. hoewel ik moet zeggen dat hij gister ineens veel minder kritiek had, hulde ook voor wouter omdat hij minder holle kritiek had en idd net als de rest er iets van wil maken.
Zo heeft ieder specifieke aandachtsgebieden al naar gelang hetgeen hem of haar het meeste bezighoudt in het leven van alledag...quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Is het nou een muts of?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |