Balkie heeft gelijk!quote:Op woensdag 10 november 2004 18:06 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
[..]
Het is bijna lachwekkend.![]()
Het rare is nog dat die schotenwisseling tussen de politie en een stel terroristen nu een tegenvaller lijkt. 2 weken geleden zou alleen al die schotenwisseling het grootste nieuws sinds tijden geweest zijn.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:06 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik vond het de hele dag enorm spannend. Bijna de hele ME, BBE en pantserwagens en helikopters. En dan loopt het af met 10 schoten, vind ik toch wel een beetje een tegenvaller![]()
Maar het is gelukkig goed afgelopen.
Mee eens, wat moet die man anders doen?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:07 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Balkie heeft gelijk!
Wat moet hij anders zeggen...
Ik vind het een beetje triest dat alles wat Balkie doet op het moment bekritiseerd word.
Net of jullie het beter kunnen![]()
Ja, en gelukkig zit zijn haar goed, anders was het echt wel anders afgelopenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:06 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
[..]
Het is bijna lachwekkend.![]()
hahaha ligt aan de combinatie den haag-brabant. Kom ook uit brabant en was ook zo vreselijk verdwaald in Den haag...quote:Op woensdag 10 november 2004 17:55 schreef Carport het volgende:
[..]
Daarvoor had je de politiescanner moet luisteren.
Die werden door Den Haag heen gepraat, maar ze waren de weg kwijt geraakt.
Nee, daarom ben ik ook geen minister president?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:07 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Balkie heeft gelijk!
Ik vind het een beetje triest dat alles wat Balkie doet op het moment bekritiseerd word.
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:06 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik vond het de hele dag enorm spannend. Bijna de hele ME, BBE en pantserwagens en helikopters. En dan loopt het af met 10 schoten, vind ik toch wel een beetje een tegenvaller![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:09 schreef mr.marcus het volgende:
[..]![]()
Just me, Ondeugend!!! nu zegt hij het ook
Triest? Hij is als premier wel verantwoordelijk voor het politieke beleid in Nederland. Als het falikant fout dreigt te lopen mag hij daar best op aangekeken worden. En die politiek correcte teksten die hij steeds weer uit z'n nek weet te duwen komen m'n strot uit.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:07 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Balkie heeft gelijk!
klikspaan, boterspaanquote:Op woensdag 10 november 2004 18:09 schreef mr.marcus het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:10 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Triest? Hij is als premier wel verantwoordelijk voor het politieke beleid in Nederland. Als het falikant fout dreigt te lopen mag hij daar best op aangekeken worden. En die politiek correcte teksten die hij steeds weer uit z'n nek weet te duwen komen m'n strot uit.
Ik zal hem een brief sturen dat hij eens politiek incorrect moet zijn...quote:Op woensdag 10 november 2004 18:10 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Triest? Hij is als premier wel verantwoordelijk voor het politieke beleid in Nederland. Als het falikant fout dreigt te lopen mag hij daar best op aangekeken worden. En die politiek correcte teksten die hij steeds weer uit z'n nek weet te duwen komen m'n strot uit.
Ik ookquote:Op woensdag 10 november 2004 18:06 schreef Nyluzzz het volgende:
200 kilo geitenkaas !quote:Op woensdag 10 november 2004 17:56 schreef Mattt het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze in dat huis daar vinden.
hehehe, hoe je het ook formuleerd, beide zijn juist hahahaquote:Op woensdag 10 november 2004 18:12 schreef American_Nightmare het volgende:
BeffenThanks
amenquote:Op woensdag 10 november 2004 17:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo, het is voorbij hoor! De rust is hier weer aardig terug in de buurt.
En voor iedereen die nota bene teleurgesteld is dat het zo mak afliep: Je zal maar een huis hebben boven of naast het betreffende pand. Denk dat je blij bent dat het er gewoon nog staat![]()
Onvoortstelbaar dat terechte voorzorgsmaatregelen zoals de ME en een voorzichtige benadering, waardoor het zo lang duurde, bij sommigen de verwachting wekten (nee de eis bijna) dat er nu ook daadwerkelijk wel iets had moeten ontploffen.
Gelukkig is dit goed afgelopen. Voor MUUS en andere mensen die vreesden voor hun veiligheid en onderkomen.
Nee sukkel.. maar hij mag zich best eens wat harder uitspreken over het moslimfundamentalisme.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:12 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Ik zal hem een brief sturen dat hij eens politiek incorrect moet zijn...
Zoiets van:"Die American_Nightmare is een simpele ziel die denkt dat hij dingen beter weet."
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:09 schreef mr.marcus het volgende:
[..]![]()
onzin is een deur verderquote:Op woensdag 10 november 2004 18:14 schreef paul376 het volgende:
weggehaald..
Nee, tuurlijk niet.... Maar zoals ik al zei was de spanning vandaag zo aan het opbouwen dat het einde van de aktie een soort van anti-climax was...quote:Op woensdag 10 november 2004 18:14 schreef Zanderrr het volgende:
Sommige mensen hier hadden liever gezien dat het hele huizenblok live op tv de lucht in ging of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |