En is het nog wat geworden daar?quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dat komt nu mijn kant uit....
waar? in Eindhoven was het niet wit vanochtend, maar wel veel restanten op auto's e.d.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:24 schreef hellmondunited het volgende:
damn t heeft vannacht hier hard gesneeuwd
Foto's?quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:24 schreef hellmondunited het volgende:
damn t heeft vannacht hier hard gesneeuwd
helaas niet, ik moest vanochtend om 7 uur de deur uit en toen zag ik het pas.. het begon net flink te regenen dus de sneeuw was zo weg, maar kreeg dus ook de bevestiging van andere uit de regioquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:27 schreef Impry het volgende:
[..]
Foto's?
Vanavond wordt het droger, alleen in de kust streken vallen er buien.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:28 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
helaas niet, ik moest vanochtend om 7 uur de deur uit en toen zag ik het pas.. het begon net flink te regenen dus de sneeuw was zo weg, maar kreeg dus ook de bevestiging van andere uit de regio
vanavond zit ik in leeuwarden. gaat daar nog sneeuw vallen? (aangezien het daar altijd 5 graden kouder is)
dankuquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vanavond wordt het droger, alleen in de kust streken vallen er buien.
Finland is mooi!quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:27 schreef -Mk- het volgende:
Live sneeuw @ finland:
[afbeelding]
http://www.ylivieska.fi/index.php?menu=Web-kamera
Kun je wel zeggen jaquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:40 schreef -Mk- het volgende:
Iddmaar wel vroeg donker daar
Ik heb een kaart van NL gevonden, deze maak ik klikbaar.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:15 schreef SilentChaos het volgende:
FokStok!R.I.P.
![]()
Maar het is idd een goed idee!
Mooi ideequote:Op vrijdag 19 november 2004 14:54 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Ik heb een kaart van NL gevonden, deze maak ik klikbaar.
Klik op de plaats waar je woont (ongeveer), dan krijg je een venstertje waar je je nickname, woonplaats en eventueel je webcam kan invullen.
Je lokatie wordt dan op de kaart aangegeven met een blokje.
Als je op een blokje klikt, krijg je alle users te zien die in die woonplaats wonen.
Je kan ook een user kiezen uit een lijst, dan licht zijn / haar vierkantje op.
Ik hoop dit geheel van het weekend online te hebben.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:54 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Klik op de plaats waar je woont (ongeveer), dan krijg je een venstertje waar je je nickname, woonplaats en eventueel je webcam kan invullen.
Als je op een blokje klikt, krijg je alle users te zien die in die woonplaats wonen.
Er valt momenteel warme regen hier in leeuwardenquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:28 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
helaas niet, ik moest vanochtend om 7 uur de deur uit en toen zag ik het pas.. het begon net flink te regenen dus de sneeuw was zo weg, maar kreeg dus ook de bevestiging van andere uit de regio
vanavond zit ik in leeuwarden. gaat daar nog sneeuw vallen? (aangezien het daar altijd 5 graden kouder is)
quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:54 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Same here, alleen nog een beetje witte wolken eroverheenquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zon en mooi blauwe lucht hier in Venlo.
Dit is inderdaad een heel goed ideequote:Op vrijdag 19 november 2004 14:54 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |