Ja, idd dichter bij Kaatsheuvelquote:Op vrijdag 19 november 2004 10:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Inmiddels hebben we hier ook weer zon. Vreemd weer vandaag
Ik dacht trouwens dat Sprang dichter bij Kaatsheuvel lag dan bij O'hout?
dan krijgt zwolle dat straks ook nog welquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:47 schreef pfaf het volgende:
In Twente sneeuwt het nu al weer een flink half uur.
*kuch*quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:15 schreef Impry het volgende:
Dus wanneer er een waarneming geplaatst wordt door bijv. Impry dat het sneeuwt in Sprang-Capelle, weet flugeltje dat dat er bij hem ook aan kan komen i.v.m. de huidige windrichting.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
*kuch*
*flugeltje
*kuch*
* JoeKurr gaat ff wat proberenquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:15 schreef Impry het volgende:
Het is dat ik er de komende weken echt geen tijd voor heb, maar is het geen idee om een kaartje van Nederland te maken waarin de meeste De-Atmosfeer-Staat-Op-Ontploffen-Users verwerkt staan.
Dus wanneer er een waarneming geplaatst wordt door bijv. Impry dat het sneeuwt in Sprang-Capelle, weet flugeltje dat dat er bij hem ook aan kan komen i.v.m. de huidige windrichting.
Het lijkt me dan het makkelijkste dat er een aparte topic gemaakt wordt met User + Woonplaats, dit moet de user zelf plaatsen, het is dus vrijwillig. Hierdoor ontstaat waarschijnlijk een mooi overzicht van het aantal 'weer-waarnemers' in Nederland
Net als bij de Fok!-stok gewoon met nummertjes werken:
[afbeelding]
In combinatie met de windrichting kun je dan mooi kijken wat voor weer er aan komt (gebaseerd op waarnemingen van Fok!-ers
Wil iemand het initiatief nemen? Ik heb er helaas geen tijd voor.
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:57 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij is het richting Sprang Capelle momenteel ook weer raak.... Lekker luchtje in ieder geval.
En dat komt nu mijn kant uit....quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:00 schreef Impry het volgende:
[..]
Klopt helemaalnet een korte, maar redelijke hagelbui achter de rug...Foto's komen dalijk.
Ik heb hier vanmorgen nogal aarde korrels naar beneden zien vallen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:14 schreef Impry het volgende:
Zoals beloofd een aantal fotootjes van net
Dat was het dan weer
Jammer want ik spaar foto's van aarde korrelsquote:Op vrijdag 19 november 2004 13:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb hier vanmorgen nogal aarde korrels naar beneden zien vallen.
Helaas was ik nog te lui om even naar beneden te gaan om mijn camera te pakken
Die gaat ons morgen weer een dag brengen met buien.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
ten W van Ierland zit een erg paarse pluk. Wat gaat dat doen?
die warme zooi hoef ik niet.. wel veel neerslag trouwens..quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
ten W van Ierland zit een erg paarse pluk. Wat gaat dat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |