Ja, inderdaad, Amsterdam zit ook alweer een tijdje in de zeikende regen.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hopa, heel nederland krijg inekeer te maken met regen![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 15:46 schreef leviathanfd het volgende:
Er zijn trouwens geruchten over een mogelijk Polar Low!!!
Voor wanneer?quote:Op donderdag 18 november 2004 15:46 schreef leviathanfd het volgende:
Half januari zeker.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:51 schreef leviathanfd het volgende:
ER zijn meerdere modellen die aangeven dat het mogelijk is. Waar het ontstaat of waar het heen gaat is nog onduidelijk. Misschien...
Wat houd dat in??quote:Op donderdag 18 november 2004 15:46 schreef leviathanfd het volgende:
Idd dat denk ik ook.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, Amsterdam zit ook alweer een tijdje in de zeikende regen.
Die golf in het front is denk ik weer wat naar het noorden gekomen.
Nou als het maar een dag blijft liggen dan hoeft het echt niet voor mij hoor.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:59 schreef Party_P het volgende:
zolang het er maar komt ,want sneeuw is tof
Op de site van Kees Floor:quote:Op donderdag 18 november 2004 16:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat houd dat in??
Een klein, zeer venijnig lagedrukgebied uit de poolstreken dat (dus) gevuld is met erg koude lucht en vaak veel wind en sneeuw geeft. Vorig jaar kwam er eentje deze kant op en zorgde voor de nodige sneeuw.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat houd dat in??
Ik heb liever geen sneeuw. Alleen vorst.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou als het maar een dag blijft liggen dan hoeft het echt niet voor mij hoor.
Geef mij maar een paar weken sneeuw!
Das waarquote:Op donderdag 18 november 2004 16:19 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb liever geen sneeuw. Alleen vorst.Anders gaat de ijsvloer aan diggelen door de sneeuw.
Wees gerust hoor, er zal echt niet een sneeuwdek blijven liggenquote:Op donderdag 18 november 2004 17:52 schreef flugeltje het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEE, geen sneeuw nu!!!!![]()
(ze gaan volgende week beginnen met het aanleggen van nuts/cai voor ons nieuwe huisje, en als het sneeuwt kunnen ze ook aan de buitenkant niet verder)
Als we nu gewoon afspreken dat het nu even een paar weken lekker zacht en rustig weer blijft dan mag vanaf half januari wat mij betreft de pleuris uitbreken...
Ga ik zelfs een regen en stomdansje voor jullie maken
Is hiero trouwens wel al de hele dag kloteweer hoor, regen is natuurlijk best leuk, maar niet als je er doorheen moet
Volgende week wordt het wel zachter, maar wel wisselvallig.quote:Op donderdag 18 november 2004 17:52 schreef flugeltje het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEE, geen sneeuw nu!!!!![]()
(ze gaan volgende week beginnen met het aanleggen van nuts/cai voor ons nieuwe huisje, en als het sneeuwt kunnen ze ook aan de buitenkant niet verder)
Als we nu gewoon afspreken dat het nu even een paar weken lekker zacht en rustig weer blijft dan mag vanaf half januari wat mij betreft de pleuris uitbreken...
Ga ik zelfs een regen en stomdansje voor jullie maken
Is hiero trouwens wel al de hele dag kloteweer hoor, regen is natuurlijk best leuk, maar niet als je er doorheen moet
Dat die bouwlui een beetje nat worden zal mij een rotzorg zijn...quote:Op donderdag 18 november 2004 19:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Volgende week wordt het wel zachter, maar wel wisselvallig.
Hahahaha dan moet het minstens 5 dagen -5 graden gaan vriezen voor de grond hard is gewordenquote:Op donderdag 18 november 2004 19:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat die bouwlui een beetje nat worden zal mij een rotzorg zijn...Zolang de grond maar zacht genoeg blijft om in te graven...
Maar goed, morgen wordt het dus weer leuk??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |