Klopt, computer maakt geen fouten, modellen hebben de foutenquote:Op woensdag 17 november 2004 20:22 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee, de modellen hebben het fout.![]()
Hopelijk is het tijdelijk... ik haat die hogedrukgebieden in de winter die voor een schrale oost tot noordoosten wind zorgen en ook net te weinig vorst zat er geen natuurijs is om op te schaatsen.quote:
er staat dus eindhovenquote:Op woensdag 17 november 2004 20:45 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
en dus voor helmond
ja de winter moet of schaatsen zijn of gewoon warm maar zonder neerslagquote:Op woensdag 17 november 2004 23:02 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hopelijk is het tijdelijk... ik haat die hogedrukgebieden in de winter die voor een schrale oost tot noordoosten wind zorgen en ook net te weinig vorst zat er geen natuurijs is om op te schaatsen.
Je zat zeker naar de ZDF te kijken.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:21 schreef ondeugend het volgende:
Ik hoorde het woord sneeuw vallen in een weerbericht !![]()
[offtopic]quote:Op donderdag 18 november 2004 01:02 schreef Steijn het volgende:
[..]
Je zat zeker naar de ZDF te kijken.![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 01:04 schreef Allan24 het volgende:
[..]
[offtopic]
Daar zeggen ze 'schnee', niet 'sneeuw'
Nee... ik weet het alweer.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:02 schreef Steijn het volgende:
[..]
Je zat zeker naar de ZDF te kijken.![]()
ZIe ik het nou goed in die handleiding, gebruiken ze geen normale anemometer?quote:Op donderdag 18 november 2004 14:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik wou de ene weerstation bestellen maar helaas stond ie er niet meer tussen.
Volgensmij is daar de opvolger van maar die is meer dan 300 euro (299 EX BTW)
Dus ben ik van plan om deze te gaan bestellen
Dus deze maand of de volgende maand heb ik em wel binnen
De watquote:Op donderdag 18 november 2004 14:36 schreef Steijn het volgende:
[..]
ZIe ik het nou goed in die handleiding, gebruiken ze geen normale anemometer?
Dit is een anemometer:quote:Op donderdag 18 november 2004 14:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De wat
Aha, die is er wel hoorquote:Op donderdag 18 november 2004 14:39 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dit is een anemometer:
[afbeelding]
Maar er zitten niet van die cups aan... Volgens mij moet dat wel als je de standaardmeetmethode volgt. Voor de rest is het wel een chique ding.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Aha, die is er wel hoor
Alleen die zit onderaan.
[afbeelding]
P.S mischien begrijp ik je wel verkeerd hoorlol
Maar nee ze gebruiken geen normale 1
ik denk het wel hoor.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:46 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar er zitten niet van die cups aan... Volgens mij moet dat wel als je de standaardmeetmethode volgt. Voor de rest is het wel een chique ding.
Nee, die cups zitten er niet aan (zie filmpje). Er zit een soort windturbine op die meedraait met de windvaan. Nadeel hiervan is dat de windmeter niet direct op windstoten kan reageren omdat de windvaan dan nog wel eens pirouttes wil gaan draaien omdat windvlagen makkelijk uit verschillende richtingen kunnen komen. Bij een anemometer heb je daar geen last van omdat het daarbij niet uitmaakt uit welke hoek de wind komt.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
ik denk het wel hoor.
Maar ik wil er wel gerust daarover mailen hoor
1: Filmpje werkt niet bij mijquote:Op donderdag 18 november 2004 14:55 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee, die cups zitten er niet aan (zie filmpje). Er zit een soort windturbine op die meedraait met de windvaan. Nadeel hiervan is dat de windmeter niet direct op windstoten kan reageren omdat de windvaan dan nog wel eens pirouttes wil gaan draaien omdat windvlagen makkelijk uit verschillende richtingen kunnen komen. Bij een anemometer heb je daar geen last van omdat het daarbij niet uitmaakt uit welke hoek de wind komt.
Het is zo'n flashfilmpje.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
1: Filmpje werkt niet bij mij
quote:Hmmz groot nadeel![]()
Damn Shit Happens.
Ik kan er ook geen losse aansluiten zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |