En dat is nou typisch voor de herfstquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:11 schreef Impry het volgende:
Nu zit het net op zo'n grens. Niet lekker zacht en ook niet ijs/sneeuwkoud
quote:I.v.m. een vrij langdurige harde tot stormachtig NW wind over
de gehele Noordzee in combinatie met springtij wordt om 01 utc
voor Vlissingen waarschuwingspeil (waterstand 3.50 m NAP)
verwacht.
Zo ook in Oosterhout, niet veel te beleven. Het heeft niet eens geregend.quote:Op zondag 14 november 2004 22:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
't Weer in Maastricht was niet echt spannend vandaag.
quote:Op maandag 15 november 2004 00:11 schreef Poerkie het volgende:
Ik lees net op knmi.nl (opgesteld om 17:46 uur):
"Vrijdag toenemende kans op sneeuw bij maxima rond 4 graden"![]()
Wat denken de fok meteorologen ervan?
Nou de laatste GFS-uitvoer is huilen met de pet op.quote:Op maandag 15 november 2004 00:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]zou er best wel eens in kunnen zitten
This nog ver wegquote:Op maandag 15 november 2004 00:27 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nou de laatste GFS-uitvoer is huilen met de pet op.12 graden in het westen van het land zelfs.
Laten we het hopen. Maar het ensemble is niet echt gunstig. Het aantal koude members neemt de laatste dagen steeds verder af.quote:Op maandag 15 november 2004 00:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
This nog ver weg
Komt allemaal wel goed![]()
Jah wordt steeds minder, van mij hoeft die winter zooi niet echt meer.quote:Op maandag 15 november 2004 00:36 schreef Steijn het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Maar het ensemble is niet echt gunstig. Het aantal koude members neemt de laatste dagen steeds verder af.![]()
Of vorst met sneeuw, of storm.quote:Op maandag 15 november 2004 00:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jah wordt steeds minder, van mij hoeft die winter zooi niet echt meer.
Ja, je hebt dan ineens zoveel tijd over voor andere dingen.quote:Op maandag 15 november 2004 11:28 schreef drelletje het volgende:
TVP Over een weekje ofzo heb ik denk ik weer internet. Ben er nu wel aan gewend aan geen internet, is wel lekker
Die gaat niet door. Er komt op z'n hoogst een windkracht 7 aan de kust te staan.quote:Op maandag 15 november 2004 12:46 schreef flugeltje het volgende:
Hoe zit het nu met die "storm" van a.s. woensdag? Gaat het nog door of hebben we pech?
Hè verdorie... en ik had nog wel zo'n goeie hoop.quote:Op maandag 15 november 2004 13:43 schreef Steijn het volgende:
[..]
Die gaat niet door. Er komt op z'n hoogst een windkracht 6 aan de kust te staan.![]()
Sorry, moet 7 zijn. Ik had verkeerd gekeken.quote:Op maandag 15 november 2004 13:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hè verdorie... en ik had nog wel zo'n goeie hoop.
dankjewel.quote:Op maandag 15 november 2004 13:52 schreef Steijn het volgende:
[..]
Sorry, moet 7 zijn. Ik had verkeerd gekeken.Maar dat is natuurlijk ook niets. Ik denk dat dit een tweede stormloos jaar wordt.
Je kunt het trouwens iedere 6 uur volgen op:
http://www.wetterzentrale.de/topkarten/fsavneur.html
Hier de legenda van die windvaantjes (wel bij die in knopen kijken):
http://home2.planetintern(...)eid_in_kn_en_bft.htm
Wat zit er aan te komen?quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:48 schreef Poerkie het volgende:
Yes, zit het er dan aan te komen?
Knmi.nl: "Erg wisselvallig met vooral op donderdag veel regen en wind. Vanaf vrijdag winterse buien, dus soms met sneeuw, hagel en mogelijk ook onweer."
Gezien de temperaturen van 3-6 graden overdag / 0-3 's nachts en de neerslagkans van 90% lijkt het me mogelijk toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |