abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24903084
Maar orbs hoeven niks te betekenen... dat is gewoon niet te bewijzen. Orbs opzich is gewoon energie, verder niets. En verder, als je een handje vol stof neemt en je klapt in je handen voor een camera met nightshot in het donker, lijkt het PRECIES hetzelfde als de echte orbs... daaruit kan je dus geen conclusie trekken IMO

Verder wel mooi verhaal Lijkt me erg mooi als je zo'n gave hebt. Meegaan naar een meet dus!
  donderdag 3 februari 2005 @ 15:14:13 #202
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24903344
Nou het is wel zo dat die dingen af en toe hele aparte bewegingen maken. Zoals die parapsycholoog in most haunted zei: Er is niet 1 verklaring voor alle orbs. Het ligt aan de orb welke verklaring je kunt nemen en eigenlijk weten we er niet al teveel vanaf. Het meeste kan stof zijn en vliegjes enzo maar soms twijfel ik eraan of dit het gehele verhaal is.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_24903669
om alle je vragen te beantworden..vind ik erg leuk hoor! Dat iemand dit leuk vind! (en me niet gek vind... haaha) nee het rolgordijn bleef op tot dat ik hem zelf naar beneden had getrokken (deed ik wel erg snel trouwens)

Ik werd niet bang van die vrouw, ik word haast nooit bang voor de spoken,. Mijn hart pompt misschien wat meer maar dat is maar adrenaline... Het spook was niet doorzichtig wel kleurloos, en wit, en ja... haar jurk wapperde wel toen ze rende.. Ze zag er erg bang uit en keek steeds over haar schouder alsof iemand achter haar aan zat. Kan misschien iets met de hangings te maken... weet ik niet. De geesten zijn neit zo interactief... ik krijg gewoon hun gevoel over me heen, en verder zeggen ze niks... ik ben ook een grote fan geworden van most haunted en dacht misschien is die man een sort "Sam"? Ik heb tegen me gezegd dat als ze weer erg actief worden dan ga ik proberen goed contact met ze te krijgen want ik wil toch wel het een beetje ontwikkelen... maar ik weet niet goed hoe dat moet. Ze zijn op dit moment erg stil. mijn dochter ziet nog steeds het meisje steeds, maar de man zie ik amper nog... een paar avonden geleden zat ie naast me op de bank...klink wel wanzinnig... lol Ja ik zou dol graag mee willen naar een meet! Gewoon ook om voor me zelf te zien of ik zo psychic ben zoals ik me voel... lol
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
  donderdag 3 februari 2005 @ 15:36:34 #204
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24903697
Ome Rietvaerder heeft, zoals eerder gemeld, een mooi oude ruïne in Dordrecht staan. Hier willen we graag een meet houden en aangezien we allen weten dat een datum afspreken waarop iedereen kan moeilijk is lijkt het me beter om gewoon een datum te prikken en dan kijken wie er kunnen. De bedoeling is, lijkt me, om er heen te gaan rond een uurtje of 20:00 en dan te kijken wat we er aantreffen.

Ik opper zaterdag 26 februari

Verder even een sfeerfoto van een slot in Maastricht die hier geen ruk mee te maken heeft maar ik vind het gewoon een coole foto
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_24903715
Het was geen stof, want de camera stond ongeveer 4 meter van het bed af, op een stelling... en ik dacht ook eerst dat het stof was, maar toen kwam er eentje van onder het bed heel erg snel...dus toen dacht ik whoa!!! dat zijn dus wel orbs!
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
  donderdag 3 februari 2005 @ 15:39:07 #206
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24903729
Ik bedoel in de buurt van Maastricht trouwens
pi_24903763
hoi livelived.... ja dat is idd een coole foto! Goh echt van dat kasteel wat heel erg trekt he? zou het misschien in maart kunnen? want februari is al zo snel en ik moet iets zien te kunnen regelen qua oppas.. ben namelijk alleenstaande ouder... voor de rest lijkt het me echt ZO leuk... je kan me ook emailen als je dat wil... misschien is het ook een idee als we elkaar (die mee willen) wat fotos sturen en wat personal stuff zodat we tenminste weten hoe we er uit zien zou dat niet een goed idee zijn? echt leuk dat je hier iets van probeert te maken!
pi_24904137
Maar lunamoon, wat is dan volgens mij jou een orb? Een orb is niets meer dan energie.. en energie is overal.
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 15:37 schreef lunamoon het volgende:
Het was geen stof, want de camera stond ongeveer 4 meter van het bed af, op een stelling...
Ja dus ? Wat wil je daarmee zeggen..... stof zie je lang niet altijd met het blote oog, pas als er licht opvalt en het reflecteert dan zie je het, ook stof is overal

Ik geloof in paranormale dingen, en dus ook in geesten, no doubt about it.... maar ik blijf vrij nuchter en van orbs ben ik echt niet onder de indruk, dat zegt mij niets.

Je moet ook niet alles wat er gebeurd onder de noemer ''paranormaal'' zetten, soms willen mensen gewoon dat het paranormaal is

Hee livEliveD.... er hoort nog een verhaaltje bij diie foto he Komt ie
quote:
In Oud-Valkenburg in the south of the province Limburg lies a very interesting castle called Genhoes. The biggest part of the house dates from 1500, the north wing was build in the middle of the eighteenth century on older foundations and the west wing is partly fifteenth century, partly sixteenth century. The first house was build there in 968.

Genhoes is the most haunted house of Europe. There were 40 entities counted in the house, this is an unequalled number, even Glamis Castle in Scotland hasn't got so many ghosts. In one of the rooms Herman van Ghoor, Lord of Oud-Valkenburg killed his neighbour, the lord of Schaloen Castle. Herman still haunts the room where he commited his crime; baron Georg von Thunderfeld, fieldmarshall of emperor Charles VI is an eternal guest;and Marie van Pelzer Berensberg, lady-in-waiting of Marie-Antoinette is still present. Every three months a strange creature haunts the cellars, making a lot of noise. In 1966 the painter William Halewijn came to live at the castle and with him came a lot of ghosts; some were family, some were models.
pi_24904204
Nee Orbs zij kleine lichte ballen wat wel energie is... maar dat is hun speciefike naam... dan heb je ook vortex wat een streak of light is.. sorry dat ik engels er bij in gooit, maar ik woon alleenmaar 2 jaar in nederland...haha...maar dat is het dus..de naam ervoor
pi_24904222
Ja, en kan dus van alles afkomstig zijn.... het is niet zo dat ik jou verhaal wil ontkrachten hoor, maar orbs zijn gewoon te algemeen om aan de hand daarvan te concluderen dat het entiniteiten zijn..
pi_24904447
Het is de eerste manifistation van een spook...zeggen de boeken dan
  donderdag 3 februari 2005 @ 17:07:45 #212
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24904528
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 15:34 schreef lunamoon het volgende:
om alle je vragen te beantworden..vind ik erg leuk hoor! Dat iemand dit leuk vind! (en me niet gek vind... haaha) nee het rolgordijn bleef op tot dat ik hem zelf naar beneden had getrokken (deed ik wel erg snel trouwens)
I like it Dit ondermijnt een bepaalde stralingstheorie namelijk. Ik houd er wel van als een theorie moeilijk opgaat Het lijkt me echt tof als je meegaat naar de meet.

Een hele duidelijk beschrijving van een geestverschijning in het wit. Coole info waar ik wat mee kan. Wel even voor de zekerheid (en nee ik twijfel niet aan het bestaan van het zien van geesten en zie ze absoluut niet als pure hallucinatie). Maar weet je zeker dat je wakker was?
  donderdag 3 februari 2005 @ 17:08:43 #213
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24904545
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 15:37 schreef lunamoon het volgende:
Het was geen stof, want de camera stond ongeveer 4 meter van het bed af, op een stelling... en ik dacht ook eerst dat het stof was, maar toen kwam er eentje van onder het bed heel erg snel...dus toen dacht ik whoa!!! dat zijn dus wel orbs!
Orbs bestaan zeker. Wat het is kun je over discussiëren maar geloof me je bent niet gek. Ik heb talloze verslagen gelezen van mensen die dit soort dingen meemaken. Vaak zijn het de meest nuchtere types ondanks wat mensen hier soms beweren

Ze staan bekend als eerste manifestatie voor een geestverschijning. Wie zal het zeggen? Het kan allemaal maar zo
  donderdag 3 februari 2005 @ 17:10:53 #214
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24904583
Welke zaterdag zou goed uitkomen lunamoon? Elkaar herkennen gaat wel lukken hoor Er zijn wel vaker meets en die gaan altijd prima. Komt wel goed. Van te voren even wat info mailen kan echter geen kwaad en vind ik prima
pi_24904783
ja elke zaterdag in maart... maar geef me wel op tijd wat info (drie weken ervoor ofzo) zodat ik iets kan regelen... en ja... ik was erg wakker.... ik kan me de tijd nog herrineren...het was 3 uur.. precies.... weet neit of dat er iets mee heeft te maken... maar ja... ik droomde dus niet
  donderdag 3 februari 2005 @ 18:11:22 #216
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24905584
Ok duidelijk Thnx
Ik opper zaterdag 12 maart
pi_24905877
is goed wat spannend! En hoe gaat dat dan? een van die meet?
pi_24905979
Welkom op/in het forum lunamoon Je had me al iets geschreven over je ervaringen maar ik begreep dat niet helemaal. Nu je het hier zo uitgebreid hebt neergezet begrijp ik het helemaal
quote:
Ik heb tegen me gezegd dat als ze weer erg actief worden dan ga ik proberen goed contact met ze te krijgen want ik wil toch wel het een beetje ontwikkelen... maar ik weet niet goed hoe dat moet. Ze zijn op dit moment erg stil.
Het 1e boek van Derek Acorah heeft tips om dat te ontwikkelen en jezelf te beschermen. Is misschien interessant om aan te schaffen. Of om van Internet te plukken
  donderdag 3 februari 2005 @ 18:38:28 #219
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24905985
Het ligt een beetje aan vervoer. Ik ken iemand die hopelijk dan ook kan en een auto heeft. Die kan ook eventueel mensen oppikken als het niet te ver is. Verder genoeg meenemen om te overleven zoals warme kleding enzo. Even tijden afspreken en een centrale ontmoetingsplek plus mob nummers uitwisselen voor het geval dat.

Concreet: Animo checken en kijken wie op 12 maart kunnen, tijden afspreken, centrale plek afspreken, gegevens uitwisselen -> Oftewel mailen
pi_24906208
Ik wil opzich ook wel mee. Maar moet misschien werken dan.
Unspoken words were understood
pi_24906334
Is cool! en het is in Doordrecht? Ik moet ff zien of ik daar kan komen met de trein.. zouden jullie me misschien van het station dan op kunnen halen? en misschien andere mensen die ook met de trein gaan? Dank je De_schaduw... Ik zal er ff naar zoeken! Hebben alle mensen die meegaan ook iets mee gemaakt met spoken?
pi_24906343
En hoe oud zijn jullie allemaal?
pi_24906433
Ik ben 18. Ik ben sowieso ook afhankelijk van het openbaar vervoer. Als ik ga kom ik misschien niet alleen, maar dat boeit niet lijkt me
  donderdag 3 februari 2005 @ 19:43:59 #224
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24906939
Nee boeit idd niet. Zolang de personen er maar wel affectie mee hebben anders kan het natuurlijk saai voor ze worden. Ik ben zelf 25 maar leeftijden van de anderen maken me persoonlijk geen ruk uit Tenzij je heel jong bent en daardoor heel vroeg thuis moet zijn. Dat is geen ramp zolang het maar te combineren is met vervoer en dergelijke. Ik heb zelf niks met geesten meegemaakt maar wel veel gehoord en natuurlijk MH gezien.
pi_24906967
hmmmm Dordrecht, uurtje rijden vanwaar ik woon. Ik moet zelf nog ff rondhoren of er dan gean plannen zijn en of mijn ouders het niet erg vinden dat ik ga spokenjagen met een hoop onbekende mensen
(ik spendeer mijn weekends met het rollen met 10zijdige dobbelstenen, LAN-parties en nu ook nog spoken. mijn ouders zouden liever hebben dat ik zaterdagavond op fuiven ben en eindelijk eens "normaal" doe)

Ik heb zelf nog nooit iets bewust met spoken meegemaakt, maar op een of andere manier geloof ik wel in hun bestaan. Ik woon zelf in een oud huis dat nog van mijn grootouders is geweest en waar mijn grootmoeder (heb haar nooit gekent) is overleden. Ik vindt het een geruststellende gedachte dat ze misschien toch nog wat rondhangt. Als er iets in huis kraakt of klopt zal ik in eerste instantie denken aan het uitzetten van de planken of lucht in de waterleidingen, maar wie weet...

Maar bon, ik ga ff agenda en andere verplichtingen checken en ik hoop zo snel mogelijk iets te kunnen laten weten of ik meekan of niet. ow en voor de statistieken, ik ben 20
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
pi_24907176
Ik zou graag fotos van iedereen willen hebben die mee gaan, als jullie dat niet erg vinden..Ik vind het toch wel een beetje eng om met allemaal mensen ergens heen te gaan zonder dat ik ze ken...als jullie snappen wat ik bedoel.. wie weet als dit allemaal goed gaat.. hebben we onze eigen MH team gemaakt... haha.haha
  donderdag 3 februari 2005 @ 20:06:50 #227
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24907298
Maak je geen zorgen
We bijten niet hoor en we kennen elkaar ook niet. Elke meet die ik heb gehad met andere fokkers is altijd goed gegaan. Stuur eerst zelf maar een foto
pi_24907336
Ik heb niet voor niks een fotoboek Gelijk een recente geupload.
pi_24907379
ohhhh leuk! zal ik ff kijken.. oh ik ben 24 jaar trouwens.. en ik zal jullie een foto sturen
pi_24907534
Waar zijn jullie geweest dan? Toen jullie dit eerder hebben gedaan?
  donderdag 3 februari 2005 @ 20:27:22 #231
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24907661
Nee dat waren andere meets. In truth heb je wel de Solse gat meet maar daar ben ik nooit bij mee geweest. Wel naar andere meets zoals bv een rockmeet waarbij je tig fokkers in een bepaald rockcafe afspraken. Of de 5 jaar meet waarbij er iets van 100 fokkers in utrecht op een camping hadden afgesproken omdat fok 5 jaar bestond. etc.

Nu is echter de tijd rijp voor een Most Haunted meet.
pi_24907709
haha precies... ik heb je trouwens mijn foto gestuurd... gekregen?
  donderdag 3 februari 2005 @ 20:32:10 #233
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_24907730
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 13:16 schreef lunamoon het volgende:
Oh dat zijn er wel heel veel hoor... maar om het globaal te houden... het begon dus toen ik 12 was. We waren net thuis gekomen van vakantie in Griekenland en ik lag in mijn bed te wachten om in slaap te vallen. Opeens hoor ik iemand naast me adem halen. Ik schrok er natuurlijk heel erg van, en dacht dat het mezelf is die ik hoorde... Ik hield me adem maar die andere persoon ging gewoon door! Dit ging door en door, iedere nacht, voor 2 weken lang. Ik heb dan mijn vader er bij gehaald omdat ik niet kon slapen en hij hoorde niks, en toen is het gestopt. Het was stil een paar jaren, maar toen ik 15 was begon het weer. Ik woonde in een studenten apartement in Zweden, en ' s nachts werd ik opeens wakker, gewoon klaar wakker van helemaal niks.Ik had zo'n raar gevoel van dat ik niet alleen was. Opeens schiet mijn rolgordijn op en hij gaat zo hard dat ie tegen het plafond aan slaat... Iets wat ie nooit eerder had gedaan. Er kwamen toen ook allemaal rare geluiden van mijn woonkamer maar ik was te bang om te kijken wat er was. 'S morgen ging ik douchen en toen ik terug kwam was het slaapkamerlicht (wat ik uit had gedaan) stond weer aan. Ik had vaak het gevoel na deze incident, dat ik niet alleen was. 's avonds als ik zat te studeren voelde ik opeens mijn ene schouder heel koud worden of mijn ene hand of iets dergelijks.

Op mijn 17e verhuisde mijn familie naar Amerika, dus ik ook. Hier begonnen de echt interesante dingen. In de kelder van mijn vaders zijn huis zit een deur die naar de garage leidt. Een hele zware metale deur die ongeveer 20 cm dik is. Echt iets van de oude dagen met de oorlog. die hoorde ik vaak 's nachts dicht slaan. Ook horde ik vaak voetstappen buiten mijn slaapkamer. Ik ging nooit naar beneden als het daar donker was, want als ik daar was gingen alle mijn haren over eind staan en ik voelde me heel erg op me ongemak. Een paar jaar later kreeg ik een vriend, en we gingen vrij snel samen wonen. onze relatie was echt een haat/liefde relatie maar we bleven toch bij elkaar. We hadden vaak enorme ruzies. Ik merkte als ik erg boos werd dat de stereo opeens van zichzelf aan ging, en de disctray schoot eruit en begon als een wilde rond te spinnen. Televisies gingen vanzelf aan, radios... noem het maar... Alles electrisch. Ik hoorde hier ook vaak iemand rond lopen ook al was er niemand. Ik zag vaak een grote schaduw waardoor ik wist dat het een man was. Als ik ging douchen werd opeens mijn hele voor kant ijskoud, hoewel ik altijd heel heet doucht (jaja ik weet dat het niet goed is voor je lichaam...zucht). Ik dacht voor mezelf... ik zal ff iets proberen.. dus ik zei hard op... ja ik weet dat je er bent maar ik vind het niet leuk als je samen met mij doucht... kan je a.u.b. weg gaan... toen ging ie ineens weg en mijn voor kant werd weer warm.

Mijn vriend geloofde mij natuurlijk niet en dacht dat ik een beetje koekoe was, dus hij stelde voor om 's nachts ons bed te filmen als we liggen te slapen om te bewijzen dat er niks was. De volgende ochten keken we naar de film en eerst was er niks... en hele lange tijd was er niks... en dan opeens zien we een orb, dan twee, dan een hele boel rondt ons bed circuleren! Ik was zwanger toen we aan het filmen waren, en er kwamen veel orbs van onder ons bed vandaan en van de wig die we voor ons bed hadden staan. Eindelijk had ik bewijs dat ik niet gek ben! Ik liet sommige mensen het zien en ik denk wel dat sommige van sceptisch naar geloofend zijn gegaan. Echt leuk om hun reacties te zien! Nou, ik was dus zwanger, en had een baby kamer helemaal ingericht, het vreemde was alleenmaar dat iedere keer als ik langs de deur ging, stond ie open... deed ik hem dicht... kwam ik weer terug.. stond ie weer open! Ik begon nu wel wat boeken te lezen over geesten en contact er mee maken.

Zoals iedereen weet rijden amerikanen als gekken, en ik was ff wat boodschappen aan het maken met de auto. Ik reed aan de linker kant achter een grote amerikaanse truck. Nou ik zag dus geen flikker voor me en opeens voelde ik een tik op me rechter schouder... ik kijk over maar ziet niks.... toen ik keek zag ik ook dat de rechter kant vrij was van autos.. Opeens gaat de auto voor mij naar de rechter baan en voor hem staat en auto stil....op de linker kant....zucht... maar dank zij het tapje op mijn schouder kon ik dus naar rechts gaan zonder om een andere auto te raken!

Nu opeens ging alles rasend snel met mijn geesten. Een maand na dat mijn dochter was geboren gingen mijn vriend en ik uit elkaar. Ik ging weer bij mijn vader wonen, met mijn dochter op mijn kamer want ik vertrouw dat huis helemaal niet. Erg snel zag ik dat mijn dochter mijn gave had gekregen, want ze lag vaak naar iemand te staren en te praten met haar babygeluidjes. Ze kon 5 minuten lang naar niks staren. Toen ze wat ouder werd stond ze vaak met niemand te praten, en gaf vaak haar spelgoed aan niemand. Een nacht werd ik wakker, net zoals vroeger toen ik klaar wakker in mijn bed opzat, zag ik deze keer een vrouw rennen van de ene kant van de kamer naar de andere. Dat was de eerste keer dat ik een geest had gezien in totaal... dus hoe ze gekleed zijn, hoe ze eruit zien. We moesten een hek opzetten voor de slaapkamer zodat mijn dochter niet vanzelf naar de woonkamer kon gaan. Dit vonden de geesten niet leuk en stonde heel lang vele nachten achter elkaar het hek te "rattelen". De deuren gingen ook hard dicht en ik zag vaak schaduwen of lichten voor bij vliegen.

Een nacht werd ik weer wakker net zoals de vorige keer en toen had ik al een vermoeden. Ik ging in een soort trance waar ik sliep maar ik had mijn ogen open . Oppens zag ik 6 geesten in mijn kamer staan... allemaal erg boos en aggressief... Ze kwamen naar me en ik vroeg of ze weg konden gaan want het was mijn huis... Nadat ik dat een paar keer had gevraagd gingen ze weg. Ik werd "wakker" en voelde me heel erg raar... Ik voelde hun woede in mij maar ook erg vedrietig. Ik probeerde weer te gaan slapen maar toen ging ik weer in een trance. Ze waren er weer en deze keer namen ze me mee in mijn gedachten. Ik stond naast een grote eiken boom en keek naar de boom, en in de boom hing alle geesten die ik had gezien. in de achtergron hingen de slaven, een man en een vrouw, en links hing de zoon, dan de vader, de moeder en de dochter. De boom stond op een heuvel en ik kreeg een vermoeding dat het dezelfde heuvel was waar mijn vader zijn huis staat. Ze waren gedood in de burgeroorlog.. Dit kon ik zien aan hun kleding. Toen ik wakker werd was ik erg geschrokken. Mijn hele bed was nat van het zweet en ik kon niet ophouden met te huilen. Vanaf deze experience kan ik ze heel goed aan voelen. Ik neem snel de geesten hun gevoelens over. Nou dit was het wel een beetje,... vanaf dit moment kan ik ze gewoon veel sneller merken en met ze communiceren. Wij hebben hier in ons huis (in nederland) twee spoken. Ik wist van de man, maar toen kwam mijn dochter om te zeggen dat er ook een meisje er bij was Ik zie ze vaak, en ik praat ook vaak met ze.. Ze stellen me te rust als ik problemen heb of me ongelukkig voel. Verder heb ik ook meegemaakt dat ik bij iemand thuis is gekomen en opeens barstend in tranen ben gekomen, of zoiets.... jeetje..werd wel erg lang.. sorry!
Gekke is, vaak zou je wel durfen kijken als het overdag is, maar 's nachts, is toch heel wat anders...
  donderdag 3 februari 2005 @ 20:36:19 #234
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24907813
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 20:31 schreef lunamoon het volgende:
haha precies... ik heb je trouwens mijn foto gestuurd... gekregen?
Yep. Stuur er vanavond laat nog eentje terug Nu ga ik even wat andere dingen doen
pi_24907822
nou ja... ik zie ze over dag ook hoor... ook zie ik ze soms buiten lopen
  donderdag 3 februari 2005 @ 20:37:19 #236
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24907827
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 20:32 schreef Varr het volgende:
Gekke is, vaak zou je wel durfen kijken als het overdag is, maar 's nachts, is toch heel wat anders...
Dude, die megaquote
pi_24907834
nou ja... ik zie ze over dag ook hoor... ook zie ik ze soms buiten lopen, maar je hebt gelijk.... het is wel wat anders over dag dan 's nachts
pi_24907879
oops 2 keer geschreven... haha
  donderdag 3 februari 2005 @ 20:59:23 #239
96505 freaky_girl
Wij die alles kunnen...
pi_24908223
Willen jullie nou naar dordrecht of doorwerth??

Ikzelf woon valkbij doorwerth en ik vind het maar creepy daar, vooral het bos die aan het kasteel ligt daar krijg ik altijd de kriebels!

Maar ik had gehoord dat het allemaal in scene was gezet bij doorwerth om bezoekers te trekken?!?! Alhoewel, ik heb wel de geluidsopname gehoord en het klonk pretty real!

Nou jah, als jullie gaan, een verslag is van harte welkom en ik wens jullie veel suc6!!
We are like frogs oblivious..
pi_24908747
COOL!!! Ik heb net de special van MH pendle Hill gezien.. weten jullie wanneer ze terug gaan? Wanneer het op TV komt bedoel ik dan :p
pi_24908824
Most Haunted sucks...... Ghosthunters is veel beter
pi_24908898
Weet jij waar ze torrents hebben voor die dan? en ga jij ook mee als we gaan in Maart?
pi_24909437
Geen torrents, wel op IRC

Ik ga ook wel mee, maar maart We zouden toch over 2 of 3 weken gaan?
pi_24909566
ja maar ik had gevraagd of we in Maart konden gaan omdat ik een alleenstaande ouder ben, en ik moet oppas zien te regelen.. Is een beetje moeilijk als mijn hele familie in andere landen wonen... hahahahaa
  donderdag 3 februari 2005 @ 23:10:08 #245
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24910825
Maart is toch best te doen? Tijd vliegt om
pi_24911097
Neehee, Ghost Hunters is anders En daar gaat het ook meer om de relaties onderling bij die mensen. En vooral de meningsverschillen
En ik heb eigenlijk niet echt het gevoel dat er iets is in Dordt...
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 20:59 schreef freaky_girl het volgende:
Maar ik had gehoord dat het allemaal in scene was gezet bij doorwerth om bezoekers te trekken?!?! Alhoewel, ik heb wel de geluidsopname gehoord en het klonk pretty real!

Nou jah, als jullie gaan, een verslag is van harte welkom en ik wens jullie veel suc6!!
Ja, dat was MTV Blaggers en dat was niet om meer bezoekers te trekken maar om de boel voor de gek te houden. Anders hadden ze dat natuurlijk niet uitgezonden he?

En een verslag zou leuk zijn ja. Gewoon ergens op de frontpage een verslag
pi_24911693
Ja idd... Tijd vliegt om... waar vinden jullie de ghost hunters dan?
pi_24933587
Ik vond trouwens de aflevering van Ordsall Hall zeer interesant, ook al gebeurde er niet te veel. Ze hebben een webcam daar staan in the great hall, dus ik zit vaak naar die webcam te kijken om te zien of ik de spoken kan "cappen". Hier is de link voor mensen die dat ook leuk vinden : http://www.salford.gov.uk/ghostcam
pi_24935984
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 11:59 schreef lunamoon het volgende:
Ik vond trouwens de aflevering van Ordsall Hall zeer interesant, ook al gebeurde er niet te veel. Ze hebben een webcam daar staan in the great hall, dus ik zit vaak naar die webcam te kijken om te zien of ik de spoken kan "cappen". Hier is de link voor mensen die dat ook leuk vinden : http://www.salford.gov.uk/ghostcam
Ik heb ff een scriptje gemaakt om de cam in de gaten te houden : http://ghostcam.tweaking.nl/
Have fun!
pi_24936217
Ooooohhh!! Dat is erg handig zeg! Bedankt! Dus nog een fan van die webcam, of niet?
pi_24936248
Ik kende hetn og niet, maar het lijkt me wel interessant, ije kan ook zorgen dat de cam je bureaubladachtergrond wordt als je dat wilt moet je het maar ff zeggen
pi_24936543
LOL Geweldig! Ik wist niet dat dat kon, maar dan denk ik dat ik alles rond me heen zou vergeten en dag en nacht naar de computer zitten te staren. Maar bedant! Misschien dat iemand anders dat wil?
Ik ken meer cams als je de links wil. Je zei dat je het interesant vond dus... maar dan hoor ik het wel
pi_24936593
Post maar wat webcamlinks, ik zal wel ff een klein systeempje maken
pi_24937132
Oke, het systeem is af, ik kan nu zo heel gemakkelijk een cam toevoegen, post maar
pi_24940226
Oke sorry... ik was ff bezig... ik zal je wat links geven... www.asylumcam.com
http://www.bbc.co.uk/wale(...)m/ghostcam.shtml(ook goed)
http://www.researchwebcam.com/ (Deze is heel erg goed met vreselijk veel activity)
http://www.libraryghost.com/ (is ook goed)
http://www.caller2.com/multimedia/cams/ghostcam/main.html#
http://camera.clemson.edu/tillman/15seclg.htm
http://dddavid4.tripod.com/dddavidsghostcams.html

Er zijn er dus heel veel.... ik heb achter ze geschreven welke goed zijn :p dank je wel!
pi_24940241
hmm misschien moeten we een aparte topic hier van maken..... :p
pi_24940254
Idd
pi_24940269
maar daar heb je wel wat aan?
pi_24940712
Ik zal ff kijken, ik was toennet eten
pi_24941359
haha oke
pi_24941503
Ik ben aan het toevoegen
pi_24942027
Wat is er op deze te zien: http://camera.clemson.edu/tillman/15seclg.htm ?

[ Bericht 29% gewijzigd door Xalopalyps op 05-02-2005 20:14:52 ]
pi_24942182
Dat is dus ook een ghostcam... daar zijn Yvette en de crew trouwens ook geweest! Was met het kind wat daar onder de vloer was begraven, en toen Derek de outline liet zien van waar het kind lag... heb je hem gezien? maar goed... dat is dus ook een webcam waar er soms activiteit op is.. .Ik vind hem niet zo super, maar andere mensen hebben daar wel heel veel gezien.
pi_24942236
Oke, ik zal hem ook toevoegen Kan jij dan misschien een nieuw topic openen? want anders wordt het dalijk een 3 pagina's lang offtopic gedoe hier
pi_24942340
ik zal het nu doen En sorry livEliveD dat we jouw space op hebben genomen... hoop dat jij niet te geirriteerd bent!
pi_24942400
oke ik heb het gedaan... de topic heet haunted webcams... see you in there!
  zondag 6 februari 2005 @ 02:39:27 #267
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24947826
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 20:26 schreef lunamoon het volgende:
ik zal het nu doen En sorry livEliveD dat we jouw space op hebben genomen... hoop dat jij niet te geirriteerd bent!
Nee totaal niet. Tis interessant om te lezen en redelijk ontopic

12 Maart kan trouwens wat mij betreft. Iemand die ik ken gaat ook mee en we hebben een auto ter beschikking.
pi_24953734
ah GREAT!!!!! K heb er echt veel zin in! Wat moeten we mee nemen dan? Zoals warme kleding, eten en cameras (film en foto), dat snap ik ook wel, maar is er iets anders? En tijden? Hoe laat moeten we er zijn?En dan moet je ook ff vertellen welk station het handigst is voor jullie dat ik aan kom. Ik weet niet of er andere mensen zijn die ook met de trein moeten.. misschien handig om uit te zoeken? Sorry voor alale vragen... Je kan me wel mailen als je dat wilt...ofzo.. hebben we ook wat meer geadvanceerd equipment? Leuk man!!!! :D:D:D Whoppa!
pi_24972690
Lijkt me echt leuk om keer wat afleveringen te zien. Maar zou iemand mij kunnen mailen hoe ik daaraan kan komen ?
  maandag 7 februari 2005 @ 16:52:06 #270
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24972983
quote:
Op zondag 6 februari 2005 15:12 schreef lunamoon het volgende:
Wat moeten we mee nemen dan? Zoals warme kleding, eten en cameras (film en foto), dat snap ik ook wel, maar is er iets anders?
Ja dit lijkt me wel voldoende. Tenzij je een manier weet om aan andere appartuur te komen zoals laserdetectie/electromagnetische scanners/nachtcamera's etc.
quote:
En tijden? Hoe laat moeten we er zijn?En dan moet je ook ff vertellen welk station het handigst is voor jullie dat ik aan kom. Ik weet niet of er andere mensen zijn die ook met de trein moeten.. misschien handig om uit te zoeken?
Station maakt wat mij betreft niet uit. Dordrecht? Rotterdam? Gouda? Roep maar hoor.
Uurtje 17:30 lijkt me ergens wel ok. Dan kunnen we eerst even wat eten en kennis maken enzo,
pi_24975639
ja dat klinkt echt super! Moet ik ff kijken met treintijden... hmmm.. station... rotterdam is erg groot of niet? Dan is het misschien moeilijk om elkaar te vinden... Ik zal ook mijn mobielnummer naar je toe mailen als het zo ver is, en wil graag dat jij dit ook doet... :p als we elkaar niet vinden
  dinsdag 8 februari 2005 @ 00:30:14 #272
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24980582
Is goed Elk station heeft een verzamelpunt dus dat komt wel goed.
pi_24992315
Ohh wist ik niet... haha... dank je Nou tot dan! Hoe veel mensen komen er trouwens mee?
  dinsdag 8 februari 2005 @ 21:43:49 #274
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24993043
Ja tikkie rustig hier.

Wil iedereen zich melden
pi_24993108
ik dacht juist dat het veel drukker op het forum zou zijn aangezien msn plat ligt
  dinsdag 8 februari 2005 @ 21:52:04 #276
91306 GF
Kingwood
pi_24993196
Ik wil wel mee, maar ik weet nog niet of ik kan
pi_24993537
Weet je trouwens, livEliveD, dat het de weekend is van MH live uitzending?
pi_24993666
Xalopalyps en lunamoon, zouden jullie alsjeblieft overal een beetje on-topic willen blijven? Ik zie hier nu weer posts over de webcams en het Solse Gat (neem ik aan) en daar zijn aparte topics voor.

En nog een dringend verzoek: post niet elke 'haha' of 'oke' die in je opkomt, want op deze manier wordt elk topic een één-tweetje tussen jullie. Bovendien is voor dat soort dingen MSN uitgevonden.

Bvd. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_24993722
no comment.....sigh

[ Bericht 89% gewijzigd door lunamoon op 08-02-2005 23:17:07 ]
pi_24994650
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 22:16 schreef MUUS het volgende:
Xalopalyps en lunamoon, zouden jullie alsjeblieft overal een beetje on-topic willen blijven? Ik zie hier nu weer posts over de webcams en het Solse Gat (neem ik aan) en daar zijn aparte topics voor.

En nog een dringend verzoek: post niet elke 'haha' of 'oke' die in je opkomt, want op deze manier wordt elk topic een één-tweetje tussen jullie. Bovendien is voor dat soort dingen MSN uitgevonden.

Bvd. .
No problem, maar we hebben al ene tijdje een ander topic
  dinsdag 8 februari 2005 @ 23:59:48 #281
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24995660
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 22:08 schreef lunamoon het volgende:
Weet je trouwens, livEliveD, dat het de weekend is van MH live uitzending?
Is dat aanstaand weekend?
Het ging trouwens over een Most Haunted meet
@GF: Zou leuk zijn als je mee kon. Als het tegenvalt kunnen we altijd nog een cafe in duiken

Wat is jullie beste tv moment van Most Haunted?
Bij mij toen er in zo'n kamer (met videobewaking) niks aan de hand leek maar bij terugkijken bleken de meubels heel langzaam te verplaatsen (duurde 6 minuten). Toen ze die 6 minuten versnelden kon je het mooi zien. Was wel bizar.
Ik zag trouwens laatst dat The Osbornes compleet in scène was gezet en sindsdien vertrouw ik deze serie ook minder daardoor
pi_24995766
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 23:59 schreef livEliveD het volgende:

[..]

@GF: Zou leuk zijn als je mee kon. Als het tegenvalt kunnen we altijd nog een cafe in duiken
Nee het weekend als wij op onze ghost hunt gaan... de weekend van de 12e (maart) Wanneer is die meet dan? En waar? Klinkt wel erg leuk!
pi_24995900
hmm favorite MH moment.... ik vond het wel cool toen ze in uhmm waar was dat nu weer? Een van de laatste afleveringen.. Zaten Stu, Carl en die historian.. ben ff zijn naam kwijt.. en toen sprong de tafel tegen de historian op...En oh ja! House of detention! met het kruis wat zich verplaatste... die was ook erg cool
pi_24995915
quote:

[..]

Hou er rekening mee dat de SG meet ook misschien de 12e is. Ik meen me te herinneren dat je daar naartoe wilde en dat loopt al een tijdje. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  woensdag 9 februari 2005 @ 00:52:40 #285
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24997714
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 00:03 schreef lunamoon het volgende:
Nee het weekend als wij op onze ghost hunt gaan... de weekend van de 12e (maart) Wanneer is die meet dan? En waar? Klinkt wel erg leuk!
Eehhh, wij hebben het over de Most Haunted meet! 12e maart in Dordrecht. Althans dat leek me de meest logische naam. Verder heb je de Solse Gat meet maar die is heel anders ergens en heeft ook een eigen topic.

Dat bewegende kruis was idd raar en het was natuurlijk cool om een test van die parapsycholoog te zien werken. Vooral de opmerking "wedden dat er weer eens niks op film staat" van hem en dan blijkt het toch gelukt. Aan de andere kant stond de camera echt zo enorm fout waardoor het zo makkelijk te faken was. Daar krijg ik dan toch kriebels van. Ik moet echt een keer mee met die show.

Kan ik direct tegen Derec Acorah zeggen dat ie zijn mail mot beantwoorden
pi_25007375
Ohhhhhh... dacht al! wist niet dat je hem zo hebt genoemd... hahaa..mooi ben ik ook ff op de hoogte gezet Ja dat over Acorah... LOL en je hebt groot gelijk over de kamera... ze hadden er beter twee kunnen zetten zodat je het beter had kunnen zien Wat is de volgende aaflevering? Weet je dat al?
pi_25007414
Maar ff een noob vraagje: Hoe en waar kijken jullie Most Haunted? Via satteliet oid?

* Xalopalyps voelt zich noob
  woensdag 9 februari 2005 @ 16:01:28 #288
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25007650
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 15:37 schreef Xalopalyps het volgende:
Maar ff een noob vraagje: Hoe en waar kijken jullie Most Haunted? Via satteliet oid?
Ehhh *slik*. Via een niet al te legale weg ben ik bang (lees: downloaden)
Alhoewel ik laatst wel de dvd heb zien staan op internet en als ik wat meer tijd heb bestel ik hem denk ik wel
pi_25007717
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 16:01 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Alhoewel ik laatst wel de dvd heb zien staan op internet en als ik wat meer tijd heb bestel ik hem denk ik wel
- succes -

[ Bericht 7% gewijzigd door Xalopalyps op 09-02-2005 16:53:06 ]
pi_25012018
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 16:01 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Sorry...ff off-topic... weer...
Uhmmm just so you know... Ik ga van de zomer 7 weken naar VS als je wilt dat ik naar dat andere programma gaat kijken...de ghost thingie dingie? Misschien hebben ze wel Most haunted daar ook... hmm ff kijken :p
pi_25012752
Nee dat hebben ze daar niet... is alleen op LivingTV

Ghost Hunters was dat
pi_25013117
oh ja..dat was het programma... jammer zeg.. mijn vader heeft wel satellite dus hij krijgt allemaal kanalen van engeland ook... ik zal ff kijken als ik er ben... zou wel cool zijn als ze dan een live uitzending hebben.. maar ja.. .zit ik wel een beetje met het tijdverschil...hmmm... voor MH blijf ik wel de hele nacht wakker!!!
  donderdag 10 februari 2005 @ 14:13:09 #293
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_25023275
quote:

[..]

Wat is jullie beste tv moment van Most Haunted?
Bij mij toen er in zo'n kamer (met videobewaking) niks aan de hand leek maar bij terugkijken bleken de meubels heel langzaam te verplaatsen (duurde 6 minuten). Toen ze die 6 minuten versnelden kon je het mooi zien. Was wel bizar.
Ik zag trouwens laatst dat The Osbornes compleet in scène was gezet en sindsdien vertrouw ik deze serie ook minder daardoor
osbounres? wat heeft dat met MH te maken enzo?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 10 februari 2005 @ 15:20:47 #294
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25024207
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
osbounres? wat heeft dat met MH te maken enzo?
Nou niks. Maar ik dacht eerst dat die serie in grote lijnen echt was en dit bleek niet het geval. Ditzelfde heb ik met MH dus ik twijfel daardoor extra aan de echtheid.
pi_25024483
Ik vraag me wel af af-en-toe of de tabletipping en daat ding met het glas of dat wel echt is of niet
  donderdag 10 februari 2005 @ 16:13:06 #296
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25024795
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 15:38 schreef lunamoon het volgende:
Ik vraag me wel af af-en-toe of de tabletipping en daat ding met het glas of dat wel echt is of niet
Ja idd. Tabbletipping heb ik vaak het idee bij dat het ongemerkt aan Derec ligt. Alhoewel er veel meer verhalen zijn waarbij het echt lijkt te werken. Of je het dan ongemerkt zelf doet kan ik niet bepalen want ik heb het zelf nooit gedaan.
pi_25025547
Ik hoor het al! Tafel mee naar Dordrecht... *check*
pi_25025593
Het glas in Pendle Hill dan? Die opeens afvloog? Maar idd.. ik keek er goed na, en zag dat Derek nooit zijn vingers afhalen...Heb je ooit automatic writing geprobeerd?
  donderdag 10 februari 2005 @ 20:24:29 #299
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_25027850
Ahzo LiveLived ik snap em dat van osbournes wist ik ook nie maar das idd wel heel nep dan ja, en dus zie je maar hoe makkelijk het is om de mensen te faken vor wat kijkcijfers (geld).

Voor de mensen die aan tabletipping bijv. twijfelen ( wat ik dus ook doe ) en eigenlijk dat hele MH twijfel ik nu aan, heb ik wel een tip; ga es wat van Derren Brown kijken.
Ik heb nog geen 1 afl. gezien van MH met tabletipping dat iedereen de hand van het glas heeft en dat het glas beweegt. Altijd wel iemand die zn hand er nog op heeft.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_25043953
nah ik twijfel niet aan hele MH want ik weet niet of je kan acteren hoe Yvette soms doet.... ik denk wel dat veel in scene is gezet maar de orbs denk ik wel zijn echt
pi_25044194
Hey Rietvaerder... ga jij trouwens nog mee 12 maart?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')