abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24907176
Ik zou graag fotos van iedereen willen hebben die mee gaan, als jullie dat niet erg vinden..Ik vind het toch wel een beetje eng om met allemaal mensen ergens heen te gaan zonder dat ik ze ken...als jullie snappen wat ik bedoel.. wie weet als dit allemaal goed gaat.. hebben we onze eigen MH team gemaakt... haha.haha
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
  donderdag 3 februari 2005 @ 20:06:50 #227
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24907298
Maak je geen zorgen
We bijten niet hoor en we kennen elkaar ook niet. Elke meet die ik heb gehad met andere fokkers is altijd goed gegaan. Stuur eerst zelf maar een foto
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_24907336
Ik heb niet voor niks een fotoboek Gelijk een recente geupload.
Unspoken words were understood
pi_24907379
ohhhh leuk! zal ik ff kijken.. oh ik ben 24 jaar trouwens.. en ik zal jullie een foto sturen
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
pi_24907534
Waar zijn jullie geweest dan? Toen jullie dit eerder hebben gedaan?
  donderdag 3 februari 2005 @ 20:27:22 #231
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24907661
Nee dat waren andere meets. In truth heb je wel de Solse gat meet maar daar ben ik nooit bij mee geweest. Wel naar andere meets zoals bv een rockmeet waarbij je tig fokkers in een bepaald rockcafe afspraken. Of de 5 jaar meet waarbij er iets van 100 fokkers in utrecht op een camping hadden afgesproken omdat fok 5 jaar bestond. etc.

Nu is echter de tijd rijp voor een Most Haunted meet.
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_24907709
haha precies... ik heb je trouwens mijn foto gestuurd... gekregen?
  donderdag 3 februari 2005 @ 20:32:10 #233
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_24907730
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 13:16 schreef lunamoon het volgende:
Oh dat zijn er wel heel veel hoor... maar om het globaal te houden... het begon dus toen ik 12 was. We waren net thuis gekomen van vakantie in Griekenland en ik lag in mijn bed te wachten om in slaap te vallen. Opeens hoor ik iemand naast me adem halen. Ik schrok er natuurlijk heel erg van, en dacht dat het mezelf is die ik hoorde... Ik hield me adem maar die andere persoon ging gewoon door! Dit ging door en door, iedere nacht, voor 2 weken lang. Ik heb dan mijn vader er bij gehaald omdat ik niet kon slapen en hij hoorde niks, en toen is het gestopt. Het was stil een paar jaren, maar toen ik 15 was begon het weer. Ik woonde in een studenten apartement in Zweden, en ' s nachts werd ik opeens wakker, gewoon klaar wakker van helemaal niks.Ik had zo'n raar gevoel van dat ik niet alleen was. Opeens schiet mijn rolgordijn op en hij gaat zo hard dat ie tegen het plafond aan slaat... Iets wat ie nooit eerder had gedaan. Er kwamen toen ook allemaal rare geluiden van mijn woonkamer maar ik was te bang om te kijken wat er was. 'S morgen ging ik douchen en toen ik terug kwam was het slaapkamerlicht (wat ik uit had gedaan) stond weer aan. Ik had vaak het gevoel na deze incident, dat ik niet alleen was. 's avonds als ik zat te studeren voelde ik opeens mijn ene schouder heel koud worden of mijn ene hand of iets dergelijks.

Op mijn 17e verhuisde mijn familie naar Amerika, dus ik ook. Hier begonnen de echt interesante dingen. In de kelder van mijn vaders zijn huis zit een deur die naar de garage leidt. Een hele zware metale deur die ongeveer 20 cm dik is. Echt iets van de oude dagen met de oorlog. die hoorde ik vaak 's nachts dicht slaan. Ook horde ik vaak voetstappen buiten mijn slaapkamer. Ik ging nooit naar beneden als het daar donker was, want als ik daar was gingen alle mijn haren over eind staan en ik voelde me heel erg op me ongemak. Een paar jaar later kreeg ik een vriend, en we gingen vrij snel samen wonen. onze relatie was echt een haat/liefde relatie maar we bleven toch bij elkaar. We hadden vaak enorme ruzies. Ik merkte als ik erg boos werd dat de stereo opeens van zichzelf aan ging, en de disctray schoot eruit en begon als een wilde rond te spinnen. Televisies gingen vanzelf aan, radios... noem het maar... Alles electrisch. Ik hoorde hier ook vaak iemand rond lopen ook al was er niemand. Ik zag vaak een grote schaduw waardoor ik wist dat het een man was. Als ik ging douchen werd opeens mijn hele voor kant ijskoud, hoewel ik altijd heel heet doucht (jaja ik weet dat het niet goed is voor je lichaam...zucht). Ik dacht voor mezelf... ik zal ff iets proberen.. dus ik zei hard op... ja ik weet dat je er bent maar ik vind het niet leuk als je samen met mij doucht... kan je a.u.b. weg gaan... toen ging ie ineens weg en mijn voor kant werd weer warm.

Mijn vriend geloofde mij natuurlijk niet en dacht dat ik een beetje koekoe was, dus hij stelde voor om 's nachts ons bed te filmen als we liggen te slapen om te bewijzen dat er niks was. De volgende ochten keken we naar de film en eerst was er niks... en hele lange tijd was er niks... en dan opeens zien we een orb, dan twee, dan een hele boel rondt ons bed circuleren! Ik was zwanger toen we aan het filmen waren, en er kwamen veel orbs van onder ons bed vandaan en van de wig die we voor ons bed hadden staan. Eindelijk had ik bewijs dat ik niet gek ben! Ik liet sommige mensen het zien en ik denk wel dat sommige van sceptisch naar geloofend zijn gegaan. Echt leuk om hun reacties te zien! Nou, ik was dus zwanger, en had een baby kamer helemaal ingericht, het vreemde was alleenmaar dat iedere keer als ik langs de deur ging, stond ie open... deed ik hem dicht... kwam ik weer terug.. stond ie weer open! Ik begon nu wel wat boeken te lezen over geesten en contact er mee maken.

Zoals iedereen weet rijden amerikanen als gekken, en ik was ff wat boodschappen aan het maken met de auto. Ik reed aan de linker kant achter een grote amerikaanse truck. Nou ik zag dus geen flikker voor me en opeens voelde ik een tik op me rechter schouder... ik kijk over maar ziet niks.... toen ik keek zag ik ook dat de rechter kant vrij was van autos.. Opeens gaat de auto voor mij naar de rechter baan en voor hem staat en auto stil....op de linker kant....zucht... maar dank zij het tapje op mijn schouder kon ik dus naar rechts gaan zonder om een andere auto te raken!

Nu opeens ging alles rasend snel met mijn geesten. Een maand na dat mijn dochter was geboren gingen mijn vriend en ik uit elkaar. Ik ging weer bij mijn vader wonen, met mijn dochter op mijn kamer want ik vertrouw dat huis helemaal niet. Erg snel zag ik dat mijn dochter mijn gave had gekregen, want ze lag vaak naar iemand te staren en te praten met haar babygeluidjes. Ze kon 5 minuten lang naar niks staren. Toen ze wat ouder werd stond ze vaak met niemand te praten, en gaf vaak haar spelgoed aan niemand. Een nacht werd ik wakker, net zoals vroeger toen ik klaar wakker in mijn bed opzat, zag ik deze keer een vrouw rennen van de ene kant van de kamer naar de andere. Dat was de eerste keer dat ik een geest had gezien in totaal... dus hoe ze gekleed zijn, hoe ze eruit zien. We moesten een hek opzetten voor de slaapkamer zodat mijn dochter niet vanzelf naar de woonkamer kon gaan. Dit vonden de geesten niet leuk en stonde heel lang vele nachten achter elkaar het hek te "rattelen". De deuren gingen ook hard dicht en ik zag vaak schaduwen of lichten voor bij vliegen.

Een nacht werd ik weer wakker net zoals de vorige keer en toen had ik al een vermoeden. Ik ging in een soort trance waar ik sliep maar ik had mijn ogen open . Oppens zag ik 6 geesten in mijn kamer staan... allemaal erg boos en aggressief... Ze kwamen naar me en ik vroeg of ze weg konden gaan want het was mijn huis... Nadat ik dat een paar keer had gevraagd gingen ze weg. Ik werd "wakker" en voelde me heel erg raar... Ik voelde hun woede in mij maar ook erg vedrietig. Ik probeerde weer te gaan slapen maar toen ging ik weer in een trance. Ze waren er weer en deze keer namen ze me mee in mijn gedachten. Ik stond naast een grote eiken boom en keek naar de boom, en in de boom hing alle geesten die ik had gezien. in de achtergron hingen de slaven, een man en een vrouw, en links hing de zoon, dan de vader, de moeder en de dochter. De boom stond op een heuvel en ik kreeg een vermoeding dat het dezelfde heuvel was waar mijn vader zijn huis staat. Ze waren gedood in de burgeroorlog.. Dit kon ik zien aan hun kleding. Toen ik wakker werd was ik erg geschrokken. Mijn hele bed was nat van het zweet en ik kon niet ophouden met te huilen. Vanaf deze experience kan ik ze heel goed aan voelen. Ik neem snel de geesten hun gevoelens over. Nou dit was het wel een beetje,... vanaf dit moment kan ik ze gewoon veel sneller merken en met ze communiceren. Wij hebben hier in ons huis (in nederland) twee spoken. Ik wist van de man, maar toen kwam mijn dochter om te zeggen dat er ook een meisje er bij was Ik zie ze vaak, en ik praat ook vaak met ze.. Ze stellen me te rust als ik problemen heb of me ongelukkig voel. Verder heb ik ook meegemaakt dat ik bij iemand thuis is gekomen en opeens barstend in tranen ben gekomen, of zoiets.... jeetje..werd wel erg lang.. sorry!
Gekke is, vaak zou je wel durfen kijken als het overdag is, maar 's nachts, is toch heel wat anders...
  donderdag 3 februari 2005 @ 20:36:19 #234
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24907813
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 20:31 schreef lunamoon het volgende:
haha precies... ik heb je trouwens mijn foto gestuurd... gekregen?
Yep. Stuur er vanavond laat nog eentje terug Nu ga ik even wat andere dingen doen
pi_24907822
nou ja... ik zie ze over dag ook hoor... ook zie ik ze soms buiten lopen
  donderdag 3 februari 2005 @ 20:37:19 #236
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24907827
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 20:32 schreef Varr het volgende:
Gekke is, vaak zou je wel durfen kijken als het overdag is, maar 's nachts, is toch heel wat anders...
Dude, die megaquote
pi_24907834
nou ja... ik zie ze over dag ook hoor... ook zie ik ze soms buiten lopen, maar je hebt gelijk.... het is wel wat anders over dag dan 's nachts
pi_24907879
oops 2 keer geschreven... haha
  donderdag 3 februari 2005 @ 20:59:23 #239
96505 freaky_girl
Wij die alles kunnen...
pi_24908223
Willen jullie nou naar dordrecht of doorwerth??

Ikzelf woon valkbij doorwerth en ik vind het maar creepy daar, vooral het bos die aan het kasteel ligt daar krijg ik altijd de kriebels!

Maar ik had gehoord dat het allemaal in scene was gezet bij doorwerth om bezoekers te trekken?!?! Alhoewel, ik heb wel de geluidsopname gehoord en het klonk pretty real!

Nou jah, als jullie gaan, een verslag is van harte welkom en ik wens jullie veel suc6!!
We are like frogs oblivious..
pi_24908747
COOL!!! Ik heb net de special van MH pendle Hill gezien.. weten jullie wanneer ze terug gaan? Wanneer het op TV komt bedoel ik dan :p
pi_24908824
Most Haunted sucks...... Ghosthunters is veel beter
pi_24908898
Weet jij waar ze torrents hebben voor die dan? en ga jij ook mee als we gaan in Maart?
pi_24909437
Geen torrents, wel op IRC

Ik ga ook wel mee, maar maart We zouden toch over 2 of 3 weken gaan?
pi_24909566
ja maar ik had gevraagd of we in Maart konden gaan omdat ik een alleenstaande ouder ben, en ik moet oppas zien te regelen.. Is een beetje moeilijk als mijn hele familie in andere landen wonen... hahahahaa
  donderdag 3 februari 2005 @ 23:10:08 #245
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24910825
Maart is toch best te doen? Tijd vliegt om
pi_24911097
Neehee, Ghost Hunters is anders En daar gaat het ook meer om de relaties onderling bij die mensen. En vooral de meningsverschillen
En ik heb eigenlijk niet echt het gevoel dat er iets is in Dordt...
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 20:59 schreef freaky_girl het volgende:
Maar ik had gehoord dat het allemaal in scene was gezet bij doorwerth om bezoekers te trekken?!?! Alhoewel, ik heb wel de geluidsopname gehoord en het klonk pretty real!

Nou jah, als jullie gaan, een verslag is van harte welkom en ik wens jullie veel suc6!!
Ja, dat was MTV Blaggers en dat was niet om meer bezoekers te trekken maar om de boel voor de gek te houden. Anders hadden ze dat natuurlijk niet uitgezonden he?

En een verslag zou leuk zijn ja. Gewoon ergens op de frontpage een verslag
pi_24911693
Ja idd... Tijd vliegt om... waar vinden jullie de ghost hunters dan?
pi_24933587
Ik vond trouwens de aflevering van Ordsall Hall zeer interesant, ook al gebeurde er niet te veel. Ze hebben een webcam daar staan in the great hall, dus ik zit vaak naar die webcam te kijken om te zien of ik de spoken kan "cappen". Hier is de link voor mensen die dat ook leuk vinden : http://www.salford.gov.uk/ghostcam
pi_24935984
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 11:59 schreef lunamoon het volgende:
Ik vond trouwens de aflevering van Ordsall Hall zeer interesant, ook al gebeurde er niet te veel. Ze hebben een webcam daar staan in the great hall, dus ik zit vaak naar die webcam te kijken om te zien of ik de spoken kan "cappen". Hier is de link voor mensen die dat ook leuk vinden : http://www.salford.gov.uk/ghostcam
Ik heb ff een scriptje gemaakt om de cam in de gaten te houden : http://ghostcam.tweaking.nl/
Have fun!
pi_24936217
Ooooohhh!! Dat is erg handig zeg! Bedankt! Dus nog een fan van die webcam, of niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')