en je hoeft niet weg?quote:]Ik zat er al bij. Straat waar het gebeurd is, is direct achter mijn straat. Als ik in de keuken sta, kijk ik tegen de huizen van die straat aan.
Succesquote:Op woensdag 10 november 2004 10:30 schreef Youssef het volgende:
Moet weg
doe us gekquote:Op woensdag 10 november 2004 10:31 schreef Biancavia het volgende:
Zal ik even zeggen dat het deel 4 is?
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:31 schreef Calella het volgende:
deel 4
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Deel 4
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:31 schreef The-Chosen1 het volgende:
deel 4 toch ?
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:31 schreef indahnesia.com het volgende:
deel 4
Nee, doe maar nietquote:Op woensdag 10 november 2004 10:31 schreef Biancavia het volgende:
Zal ik even zeggen dat het deel 4 is?
Ja dat zei iemand in een andere topic alquote:Op woensdag 10 november 2004 10:32 schreef vdo28 het volgende:
Hoorde ik nou dat ze het afgezette gebied gaan uitbreiden?
en maar klagen dat mensen meer blauw op straat willen.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:33 schreef Biancavia het volgende:
Nog meer ME bussen!
Ik had gepost en toen was ie op eens geslotenquote:Op woensdag 10 november 2004 10:33 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja dat zei iemand in een andere topic al
lijkt israel welquote:Op woensdag 10 november 2004 10:32 schreef vdo28 het volgende:
Hoorde ik nou dat ze het afgezette gebied gaan uitbreiden?
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en maar klagen dat mensen meer blauw op straat willen.
Ik zat al in het gebied dat was afgezet en kon mijn huis dus al niet uit.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:33 schreef shmoopy het volgende:
MUUS, zit jouw straat nu ook in het uitgebreide gebied?
En heb je genoeg te roken in huis in dat geval?
Volgens mij is het herhaling...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:33 schreef Biancavia het volgende:
Nog meer ME bussen!
Ja, laat verdomme wat meer beelden door zodat buitenlands nieuws wat te showen heeftquote:Op woensdag 10 november 2004 10:34 schreef Disorder het volgende:
Ik hoop wel dat als er een explosie is, dat er camera's op gericht staan.
tot laterquote:Op woensdag 10 november 2004 10:34 schreef Xiance het volgende:
uik denk dat ik zo OOK mag verkassen :S
minder manquote:Op woensdag 10 november 2004 10:34 schreef Xiance het volgende:
uik denk dat ik zo OOK mag verkassen :S
sarinquote:Op woensdag 10 november 2004 10:33 schreef EmPulSe het volgende:
Net zoals in het theater in Moskou, gewoon slaapgas (ik weet de naam niet, aangezien ze een speciaal versterkend middel daar hadden gebruikt dat eigelijk niet toegestaan is) en ZzzzZZzz
vette explosies natuurlijkquote:Op woensdag 10 november 2004 10:34 schreef Disorder het volgende:
Ik hoop wel dat als er een explosie is, dat er camera's op gericht staan.
Oei, dan sta ik helemaal niet graag in jouw sloffen...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:34 schreef MUUS het volgende:
Nog maar 8 sigaretten..
now is a good time to stop smokingquote:Op woensdag 10 november 2004 10:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik zat al in het gebied dat was afgezet en kon mijn huis dus al niet uit.
Nog maar 8 sigaretten..
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nog maar 8 sigaretten..
Several city blocks were cordoned off in a mostly immigrant neighborhood near The Hague's Holland Spoor train station, and police demanded identification from anyone wishing to leave.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:31 schreef err het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)s.raid.ap/index.html
Wat moeten ze over de rest van de wereld opeens denken van ons kleine kutlandje....burgeroorlog ofzoquote:There have been more than a dozen arson attacks in the Netherlands against churches and mosques since Van Gogh's killing in Amsterdam more than a week ago.
Sjeuzus.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nog maar 8 sigaretten..
Bassie kan ook zo'n apenpakkie aantrekken, dan is hij ook heldhaftigquote:Op woensdag 10 november 2004 10:35 schreef julekes het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind ze er wel redelijk heldhaftig uitzien hoor...
Die nu eerst koffie in Den Haag gaan drinken...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:34 schreef Netsplitter het volgende:
Me uit amsterdam is er nu...
Die woont vlakbij MUUSquote:Op woensdag 10 november 2004 10:34 schreef Youssef het volgende:
En woont X-Ray daar
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:36 schreef julekes het volgende:
[afbeelding]
Oooooh lief, kinderterroristjes.
ja en, is ook zo. Hoewel d'r ook nog wel tokkies wonen.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:36 schreef ScotchPad het volgende:
[..]
Several city blocks were cordoned off in a mostly immigrant neighborhood near The Hague's Holland Spoor train station, and police demanded identification from anyone wishing to leave.
Kan je zo'n blauwe niet vragen of 'ie even een pakje voor je haalt?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:34 schreef MUUS het volgende:
Nog maar 8 sigaretten..
He er woont ook nog wel een verdwaalde hoog opgeleide autochtone Nederlander hoor.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:37 schreef err het volgende:
[..]
ja en, is ook zo. Hoewel d'r ook nog wel tokkies wonen.
Het is en blijft de baan die ik wilquote:Op woensdag 10 november 2004 10:35 schreef julekes het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind ze er wel redelijk heldhaftig uitzien hoor...
Zie je nu wel dat hij altijd gelijk had?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die woont vlakbij MUUS
Dat van net was een herhaling!!quote:Op woensdag 10 november 2004 10:37 schreef The_Hives het volgende:
waarom hebben ze in godsnaam zoveel me uit het hele land nodigOm alles rond het gebied af te zetten?
Maar goed dat het geen zondag is
http://212.129.237.28:8210/listen.plsquote:Op woensdag 10 november 2004 10:37 schreef The-Chosen1 het volgende:
is er toevallig een online scanner oid ?
Ik gok op allochtonenquote:Op woensdag 10 november 2004 10:39 schreef beschuit het volgende:
Hoop alleen dat ze er minimaal één levend uithalen... weten ze ten minste met wat voor groep ze te maken hebben... mits ze het uit die gast kunnen slaan waar ie voor 'werkt'
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:37 schreef Eightball het volgende:
[..]
Kan je zo'n blauwe niet vragen of 'ie even een pakje voor je haalt?
die gast vond ik altijd al extreem maar dat hij nu granaten gaat gooien. helemaal besodemieterdquote:Op woensdag 10 november 2004 10:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die woont vlakbij MUUS
Ik ben bang dat als dit soort gasten worden gepakt dat ze zichzelf opblazen....quote:Op woensdag 10 november 2004 10:39 schreef beschuit het volgende:
Hoop alleen dat ze er minimaal één levend uithalen... weten ze ten minste met wat voor groep ze te maken hebben... mits ze het uit die gast kunnen slaan waar ie voor 'werkt'
dank uquote:Op woensdag 10 november 2004 10:39 schreef Dauntless het volgende:
[..]
http://212.129.237.28:8210/listen.pls
Die was vorig jaar toch al bezig met een ander huis?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:36 schreef yvonne het volgende:
Die woont vlakbij MUUS
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:38 schreef julekes het volgende:
MUUS kan zichzelf wel onsterfelijk maken op FoK! door in een roze duster, met een mok koffie in de hand op de foto te gaan met een paar van die zwaar bewapende commandos.
Dus dit zijn nou de echt wannabe seals?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:39 schreef Specialized het volgende:
BBE Mariniers:
http://www.arrestatieteam.nl/eenhedenbinnenland/bbem.php
minimaalquote:Op woensdag 10 november 2004 10:39 schreef Murray het volgende:
Wat een circus zeg.
Zit heel Al-Quada in die flat ofzo?
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:38 schreef julekes het volgende:
MUUS kan zichzelf wel onsterfelijk maken op FoK! door in een roze duster, met een mok koffie in de hand op de foto te gaan met een paar van die zwaar bewapende commandos.
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die woont vlakbij MUUS
Iets te veel rainbow six gespeeld die nerdsquote:Op woensdag 10 november 2004 10:39 schreef julekes het volgende:
[afbeelding]
Lijkt me wel zuur om je hele leven een bivakmuts te moeten dragen.
Ja, maar hij zit er nog niet inquote:Op woensdag 10 november 2004 10:39 schreef Eightball het volgende:
[..]
Die was vorig jaar toch al bezig met een ander huis?
Beter dan dat je identiteit bekend word in het criminele circuitquote:Op woensdag 10 november 2004 10:39 schreef julekes het volgende:
[afbeelding]
Lijkt me wel zuur om je hele leven een bivakmuts te moeten dragen.
Wil je potverdrie eens lief zijn voor je broertje...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:40 schreef Youssef het volgende:
Maak ik me broertje voor de zekerheid wakker met de mededeling van het nieuws en dat ik weg ga. Broertje: "Sukkel, laat me slapen"
Laat zo'n BBE'er hem wakker makenquote:Op woensdag 10 november 2004 10:40 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Wil je potverdrie eens lief zijn voor je broertje...
We can not confirm nor deny that this is Muus...quote:
En de peuk...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:40 schreef shmoopy het volgende:
Je vergeet de krulspelden.
Ja, naar school gaan, leek me niet zo'n goed idee.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:36 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Sjeuzus.(ook qua peuken)
En mini-muusje is bij je neem ik aan?
Gok dat die gasten niet echt openstaan voor onderhandelingen aangezien ze waarschijnlijk weer eens 40 maagden krijgen als ze zichzelf opblazen...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:41 schreef ioko het volgende:
Dat ze zichzelf maar lekker opblazen.
Zou er trouwens onderhandeld worden op dit moment?
X-Ray krijgt eindelijk zijn zin na jaren van kruistochten. Wedden dat ie iedereen belt met de mededeling "Zie je wel!quote:Op woensdag 10 november 2004 10:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die woont vlakbij MUUS
Men is doodbenauwd om nu fouten te maken natuurlijk. Of beter gezegd, zowel de politiek als de veiligheidsdiensten kunnen het zich nu absoluut niet permiteren.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:37 schreef The_Hives het volgende:
waarom hebben ze in godsnaam zoveel me uit het hele land nodigOm alles rond het gebied af te zetten?
Maar goed dat het geen zondag is
inderdaad...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:39 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als dit soort gasten worden gepakt dat ze zichzelf opblazen....
De kans lijkt me klein dat de politie ze levend krijgt....
Alleen Osama denk ik.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:39 schreef Murray het volgende:
Wat een circus zeg.
edit werkt niet (meer)quote:Op woensdag 10 november 2004 10:40 schreef raistlin6 het volgende:
het is me inmiddels gelukt op school te komen, (hhs dus) iemand die hier ook op school zit enig idee of het mogelijk is winamp te downen om zo scanner te kunnen luisteren?
Ja dat had ik inmiddels ook doorquote:Op woensdag 10 november 2004 10:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat van net was een herhaling!!
Dus het waren niet nog es weet ik veel hoeveel bussen, maar een herhaling van het eerdere nieuws...
whehe... gewoon alles platgooien met napalmquote:Op woensdag 10 november 2004 10:41 schreef Oom_Agent het volgende:
vliegen hier net 2 chinook helikopters richting het westen........ assistentie misschien ??
Zometeen ga je me nog vertellen dat een airstrike onderweg isquote:Op woensdag 10 november 2004 10:41 schreef Oom_Agent het volgende:
vliegen hier net 2 chinook helikopters richting het westen........ assistentie misschien ??
Waarom niet Shmoopy? Denk je dat ze vandaag onze stad in de fik zullen steken nu de ME de stadsgrenzen heeft overschreden?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:40 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Echt een heel prettig idee dat ook de ME uit Amsterdam daar zit, vind ik het niet moet ik zeggen, btw.:{
Waar komen ze vandaan ?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:41 schreef Oom_Agent het volgende:
In dat geval; bring out the Apache's.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:41 schreef Oom_Agent het volgende:
goeie vraag .. want wat doen ze nu dan?? wachten ofzo?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:44 schreef Biancavia het volgende:
Gaan ze nou ook nog een keer actie ondernemen of hoe zit dat?
Reporter van rtlz verwacht binnen een uur actie....quote:Op woensdag 10 november 2004 10:44 schreef Biancavia het volgende:
Gaan ze nou ook nog een keer actie ondernemen of hoe zit dat?
Ja ok, maar voor het afzetten van het gebied zelf, is de normale politie voldoende lijkt mequote:Op woensdag 10 november 2004 10:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Men is doodbenauwd om nu fouten te maken natuurlijk. Of beter gezegd, zowel de politiek als de veiligheidsdiensten kunnen het zich nu absoluut niet permiteren.
Volkel of zo......... maar kwamen vanuit richting Duitsland over Nijmegen naar het westen toe......quote:Op woensdag 10 november 2004 10:43 schreef Theuno het volgende:
[..]
Waar komen ze vandaan ?
Geef even een slof sigaretten af aan een agent en laat het naar mij brengen. Geld krijg je later van me terug. Bvd.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:43 schreef raistlin6 het volgende:
wie zit er nu nog meer op de hhs en heeft zin om met mij een wandelingetje te maken door laak?
uit het oostenquote:Op woensdag 10 november 2004 10:43 schreef Theuno het volgende:
[..]
Waar komen ze vandaan ?
op de beursvloer zekerquote:Op woensdag 10 november 2004 10:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Reporter van rtlz verwacht binnen een uur actie....
Spookvrouw is stadgenote.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:43 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Waarom niet Shmoopy? Denk je dat ze vandaag onze stad in de fik zullen steken nu de ME de stadsgrenzen heeft overschreden?
als ik iemand kan vinden die vanuit hhs met me meegaat zal ik serieus een pakje voor je proberen te krijgen, wanneer ik ga mag je dan even je adres gevenquote:Op woensdag 10 november 2004 10:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Geef even een slof sigaretten af aan een agent en laat het naar mij brengen. Geld krijg je later van me terug. Bvd.
Nog 7 sigaretten...
Muus, je woont hier om de hoek? Doe je raam eens open, gooi ik peuken naar je toequote:Op woensdag 10 november 2004 10:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Geef even een slof sigaretten af aan een agent en laat het naar mij brengen. Geld krijg je later van me terug. Bvd.
Nog 7 sigaretten...
Die werken ook niet meer, dus dat zal wel niet...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:45 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
op de beursvloer zeker
woont die gast toch in nederlandquote:Op woensdag 10 november 2004 10:42 schreef Z het volgende:
[..]
Alleen Osama denk ik.
Oud zuid is de spookregioquote:Op woensdag 10 november 2004 10:45 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Spookvrouw is stadgenote.
Ik weet niet meer wat ik moet verwachten op het moment, er is zoveel gaande en zoveel onderhuids bezig dat mensen hier misschien kansen in zien, snap je?
En dan worden ze uit het huis gehaald omdat ze daar eigenlijk niet meer zou mogen zijnquote:Op woensdag 10 november 2004 10:46 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
als ik iemand kan vinden die vanuit hhs met me meegaat zal ik serieus een pakje voor je proberen te krijgen, wanneer ik ga mag je dan even je adres geven
whehe.. ach..quote:Op woensdag 10 november 2004 10:47 schreef MrTorture het volgende:
Of-ie iets naar achteren kan, want heel televisiekijkend nederland kan het bevoorraden zien
Niet als je geen idee hebt of er ook onschuldige mensen binnenzitten lijkt me.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:46 schreef Pracissor het volgende:
Waarom zouden ze eigenlijk het gebouw binnenvallen? Dat is toch te gevaarlijk? Ze hebben bij een poging tot binnendringen al granaten naar buiten gegooid...
Kunnen we toch gewoon gas-bommen of desnoods echte granaten naar binnen gooien?
Ik hoop voor jou en de buurt dat ze eerst het gas afsluiten voor ze naar binnen gaan.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:46 schreef Xiance het volgende:
ik zit er nog..
*koekje eet*
iedereen hier is allemaal in paniek, iets over ontploffingen en glas, maar voorlopig neem ik nog lekker een kopje koffie
Zeker teveel Generals gespeeltquote:Op woensdag 10 november 2004 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe... gewoon alles platgooien met napalm![]()
En dit is natuurlijk een uitgelezen kans om te laten zien dat ze terrorisme serieus nemen...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Men is doodbenauwd om nu fouten te maken natuurlijk. Of beter gezegd, zowel de politiek als de veiligheidsdiensten kunnen het zich nu absoluut niet permiteren.
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Muus, je woont hier om de hoek? Doe je raam eens open, gooi ik peuken naar je toe![]()
Je mag mijn Burka wel lenen, dan ga ik vanaf een afstandje staan kijken, en loop jij even over het laak....quote:Op woensdag 10 november 2004 10:48 schreef raistlin6 het volgende:
nog maar een keertje![]()
wie zit er nu op de hhs en heeft zin om mee te gaan wandelen naar laak?
Als jij voorbij die tig ME bussen kunt komen, vind ik je een held. Er staat er nu één op elke hoek.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:46 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
als ik iemand kan vinden die vanuit hhs met me meegaat zal ik serieus een pakje voor je proberen te krijgen, wanneer ik ga mag je dan even je adres geven
lol leuk idee, maak jij de foto' s?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:49 schreef Dauntless het volgende:
[..]
Je mag mijn Burka wel lenen, dan ga ik vanaf een afstandje staan kijken, en loop jij even over het laak....
Rookgranaten en flash bangs kan welquote:Op woensdag 10 november 2004 10:48 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Niet als je geen idee hebt of er ook onschuldige mensen binnenzitten lijkt me.
Geef je groot gelijk...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als jij voorbij die tig ME bussen kunt komen, vind ik je een held. Er staat er nu één op elke hoek..
Noem me een panieker, maar ik heb toch even het bankstel vanonder het raam weggetrokken zodat dochterlief nu My Little Ponies middenin de kamer zit te kijken. Raam, bad.
heel verstandig iddquote:Op woensdag 10 november 2004 10:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als jij voorbij die tig ME bussen kunt komen, vind ik je een held. Er staat er nu één op elke hoek..
Noem me een panieker, maar ik heb toch even het bankstel vanonder het raam weggetrokken zodat dochterlief nu My Little Ponies middenin de kamer zit te kijken. Raam, bad.
sarcastisch neem ik aan?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:48 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Niet als je geen idee hebt of er ook onschuldige mensen binnenzitten lijkt me.
zou je niet in een andere kamer gaan zitten? (Als mogelijk).. nou ja, sterkte in ieder geval en we gaan er vanuit dat er niets ergs gaat gebeuren, toch?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
good pointquote:Op woensdag 10 november 2004 10:48 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou en de buurt dat ze eerst het gas afsluiten voor ze naar binnen gaan.
Geeft zo'n teringzooi anders.
en de AH zit om de hoek, dus there you go!quote:Op woensdag 10 november 2004 10:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
woont die gast toch in nederland![]()
jah, viel mij ook op, nergens last van bij den haag binnenkomen. Zit hier naast politie bureau en merk er niks vanquote:Op woensdag 10 november 2004 10:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Dit gebeurt nu twee straten verderop bij mij, maar het is gek genoeg vrij rustig in de buurt. Iedereen doet gewoon zijn boodschapjes. Nuchtere Hagenezen![]()
Zie je al die scherpschutters al schrikken als er opeens een raam openvliegt en iets naar binnen wordt gegooidquote:Op woensdag 10 november 2004 10:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Muus, je woont hier om de hoek? Doe je raam eens open, gooi ik peuken naar je toe![]()
heerlijk zo'n saaie dinsdag morgenquote:Op woensdag 10 november 2004 10:50 schreef boeltje.nl het volgende:
Wel leuk om het hele gebeuren een beetje te volgen via de stream
hehehehehehehe.....quote:Op woensdag 10 november 2004 10:51 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Zie je al die scherpschutters al schrikken als er opeens een raam openvliegt en iets naar binnen wordt gegooid![]()
Ik denk dat Smoops dat niet kan.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:50 schreef Pracissor het volgende:
Jij zou ook bij moslim-extremisten kunnen inwonen
Je moet maar even in de HEBO-kantine kijken, als ik m'n HHS-mail moet geloven zijn daar nu zo'n 300 buurtbewoners opgevangen.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:48 schreef raistlin6 het volgende:
nog maar een keertje![]()
wie zit er nu op de hhs en heeft zin om mee te gaan wandelen naar laak?
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:51 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Zie je al die scherpschutters al schrikken als er opeens een raam openvliegt en iets naar binnen wordt gegooid![]()
psst, tis een woensdag vandaagquote:Op woensdag 10 november 2004 10:52 schreef Logician het volgende:
[..]
heerlijk zo'n saaie dinsdag morgen![]()
muus succes, lijkt me best eng om daar met zo'n uk te zitten
Ik heb een benedenwoning en overal waar ik ga zitten, zit ik bij ramen. Nou ja, behalve de plee en de gang, maar als ik alle huisdieren en mijn kind een paar uur in een gang moet opsluiten, wordt het helemaal ellende. Mijn dochtertje is al helemaal nerveus door alles wat ze buiten heeft gezien en ik ben allang blij dat ze nu even rustig een tekenfilmpje probeert te kijken.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zou je niet in een andere kamer gaan zitten? (Als mogelijk).. nou ja, sterkte in ieder geval en we gaan er vanuit dat er niets ergs gaat gebeuren, toch?
granaten naar binnen gooien en schieten voor een pakkie peukequote:Op woensdag 10 november 2004 10:51 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Of erboven, of eronder wonen, of gegijzeld zijn.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:50 schreef Pracissor het volgende:
[..]
sarcastisch neem ik aan?![]()
Jij zou ook bij moslim-extremisten kunnen inwonen (die in het bezit van o.a. handgranaten en wapens zijn) en toch nog onschuldig kunnen zijn?![]()
Zou nog maar een extra sterke koffie nemen en wakker worden op deze rare woensdag..quote:Op woensdag 10 november 2004 10:52 schreef Logician het volgende:
[..]
heerlijk zo'n saaie dinsdag morgen![]()
muus succes, lijkt me best eng om daar met zo'n uk te zitten
Al Quada netwerk heeft nooit bestaan, dat is een fabeltje van de amerikaanse overheidquote:Op woensdag 10 november 2004 10:39 schreef Murray het volgende:
Wat een circus zeg.
Aandringenquote:Op woensdag 10 november 2004 10:52 schreef twentemeisje het volgende:
Een van mijn beste vrienden is ook "vergevorderd" in het Korps Mariniers, is verdorie van alles op de hoogte (sprak hem net) maar mag NIKS zeggen... damn
alsof er iemand was overleden ...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:53 schreef Logician het volgende:
familie ter kennis stellen? waar ging dat over
waar woon je dan schat?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb een benedenwoning en overal waar ik ga zitten, zit ik bij ramen. Nou ja, behalve de plee en de gang, maar als ik alle huisdieren en mijn kind een paar uur in een gang moet opsluiten, wordt het helemaal ellende. Mijn dochtertje is al helemaal nerveus door alles wat ze buiten heeft gezien en ik ben allang blij dat ze nu even rustig een tekenfilmpje probeert te kijken.
Ah. Dit wordt dus gewoon 'even' opgelost op de methode die ook succesvol was bij de Molukse gijzelingen.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:49 schreef Oom_Agent het volgende:
groep verwijderen die de operatie kunnen zien, moet weggehaald worden volgens de commandant.
poeh..laten we die discussie maar niet gaan voeren hier nu...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:54 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
Al Quada netwerk heeft nooit bestaan, dat is een fabeltje van de amerikaanse overheid
Rtlz live stream...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:54 schreef Poeke het volgende:
Naar welke radiozender kan ik het beste luisteren om op de hoogte te worden gehouden??
(geen tv op mijn werk nl..)
Help?
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:54 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
Al Quada netwerk heeft nooit bestaan, dat is een fabeltje van de amerikaanse overheid
jah en Theo van Gogh is toch door de Mossad vermoord?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:54 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
geef een hint danquote:Op woensdag 10 november 2004 10:52 schreef twentemeisje het volgende:
Een van mijn beste vrienden is ook "vergevorderd" in het Korps Mariniers, is verdorie van alles op de hoogte (sprak hem net) maar mag NIKS zeggen... damn
Zijn we allemaal. Een beetje.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:53 schreef Libris het volgende:
hmmmz, zal ik naar huis rennen en daar verder luisteren.... bijna 18:00 nog en zit nog op mijn werk.... Wat ben ik toch een ramptoerist...
A la Waco bedoel je?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:51 schreef ioko het volgende:
Ik zou geen rookgranaten gebruiken, dan zie je bij een inval zelf ook weinig. Is traangas geen idee? Dan komen ze wel naar buiten. (als ze geen gasmaskers hebben)
Met een straaljager dat huis platgooien dusquote:Op woensdag 10 november 2004 10:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ah. Dit wordt dus gewoon 'even' opgelost op de methode die ook succesvol was bij de Molukse gijzelingen.
is ook een manier. Was wel effectiefquote:Op woensdag 10 november 2004 10:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ah. Dit wordt dus gewoon 'even' opgelost op de methode die ook succesvol was bij de Molukse gijzelingen.
ok begrijpelijk. Ik zag alleen een docu laatst die alles goed uitlegde daarover.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:54 schreef nikao het volgende:
[..]
poeh..laten we die discussie maar niet gaan voeren hier nu...
beetje intimidatie inderdaadquote:Op woensdag 10 november 2004 10:56 schreef Blanchimont het volgende:
[..]
Met een straaljager dat huis platgooien dus
Psies, voor FOK! en vaderland.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:54 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Aandringen
Op hemelsbreed 150 meter van de Antheunisstraat halen mensen gewoon hun boodschapjes bij de Appie. Erg maf te zien hoe het op televisie wel een belegering lijkt, terwijl het ter plekke allemaal zo gemoedelijk is. Enfin, ik ga het persvak opzoeken, kijken of er daar meer nieuws is.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
jah, viel mij ook op, nergens last van bij den haag binnenkomen. Zit hier naast politie bureau en merk er niks van
nou nou wat een live stream .. zet ik rtlz op .. zie ik reclamequote:Op woensdag 10 november 2004 10:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Rtlz live stream...
Huh? Wat heeft het Korps Mariniers er nou opeens mee te maken?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:55 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
geef een hint dan
Bij moi doet hij het niet...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:55 schreef Logician het volgende:
http://www.district8.net/
Is ff, daarna nieuw nieuws...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:56 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
nou nou wat een live stream .. zet ik rtlz op .. zie ik reclame
die zijn er al een tijdje bij hoor.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:56 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Huh? Wat heeft het Korps Mariniers er nou opeens mee te maken?![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:56 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Oh wacht, chinook heli's + Korps Mariniers.................quote:Op woensdag 10 november 2004 10:56 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
op die site staan de urlsquote:Op woensdag 10 november 2004 10:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bij moi doet hij het niet...
De rest trouwens ook niet, alleen de rtlz stream...
Mijn badkamer heeft ook ramen en komt uit op de tuin = Antheunisstraat kant.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
waar woon je dan schat?
ik woon 1 hoog, maar hier is de badkamer vrij groot
geen optie?
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Rtlz live stream...
BBE is van het Korps Mariniers....quote:Op woensdag 10 november 2004 10:56 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
kzeg ook niet dat je onzin verkondigt.. alleen dat veel mensen hier heftig over kunnen discussieren..quote:Op woensdag 10 november 2004 10:56 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ok begrijpelijk. Ik zag alleen een docu laatst die alles goed uitlegde daarover.
ontopic: wat zijn nu de laatste ontwikkelingen?
gelukkigquote:Op woensdag 10 november 2004 10:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is ff, daarna nieuw nieuws...
Oh, had ik even gemist dan.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die zijn er al een tijdje bij hoor.
Die zijn er (BBE is onderdeel van het Korpsquote:Op woensdag 10 november 2004 10:56 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
da's kut jahquote:Op woensdag 10 november 2004 10:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mijn badkamer heeft ook ramen en komt uit op de tuin = Antheunisstraat kant.
zoals ik zei, ik ga er niet in op discussie omdat het een lang verhaal is om uit te leggen. Ik zeg trouwens niet dat er geen moslims extremisten zijn, ik zeg alleen dat Al Quada niet bestaat als een netwerkquote:Op woensdag 10 november 2004 10:54 schreef Pracissor het volgende:
[..]
jah en Theo van Gogh is toch door de Mossad vermoord?
Dat klopt, wordt alleen vervelend wanneer de firewall dat blokt...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:57 schreef Logician het volgende:
[..]
op die site staan de urls
jepquote:Op woensdag 10 november 2004 10:58 schreef vdo28 het volgende:
Niet iedereen kan direct bij een tv komen.
Willen diegene die een tv in de buurt hebben zo nu en dan updaten wat er gebeurt...
Dat wist ik dus niet.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
BBE is van het Korps Mariniers....
nog net zoveel als straks,quote:Op woensdag 10 november 2004 10:58 schreef vdo28 het volgende:
Willen diegene die een tv in de buurt hebben zo nu en dan updaten wat er gebeurt...
Ze gaan ze uithongeren/roken.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:57 schreef nikao het volgende:
ik vindt het nu allemaal wel erg lang duren hoor.. of heeft deze ploeg ook geen zin om risico te lopen en gaan ze wachten op aflossing?![]()
Wat doet een Chinees bij moslim-terroristen?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:55 schreef Quoi het volgende:
Ik zie net een blote chinees (in onderbroek) die door twee politieagenten wordt geevacueerd. Man o man.......het lijkt wel een film zo!
http://www.rtl.nl/financien/rtlz/livestream/quote:Op woensdag 10 november 2004 10:58 schreef vdo28 het volgende:
beetje loze vraagquote:Op woensdag 10 november 2004 10:58 schreef vdo28 het volgende:
Ja, de mensen uit de nachtdienst zijn afgelost.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:59 schreef RedWind het volgende:
Kan er iemand een korte samenvatting geven van de situatie nu. Ik heb een gat van vanochtend 8 uur tot een kwartier geleden. Is er iets veranderd?
Voor het journaalquote:Op woensdag 10 november 2004 10:58 schreef vdo28 het volgende:
En dat is dan weer de Brigade Speciale Beveiligingsopdrachten (BSB)quote:Op woensdag 10 november 2004 11:00 schreef MrTorture het volgende:
Marrechaussee met kogelwerende vesten naar lorentzplein
Reclame is voorbij...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:58 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
gelukkig
Doe eens niet zo eng!quote:Op woensdag 10 november 2004 11:00 schreef gigabitch het volgende:
MUUS - doe je gordijnen dicht, dat houdt splinters iig tegen!
hee, ik hier? Islamitische spleetoog (nee, ik ben geen racist.....)quote:Op woensdag 10 november 2004 11:00 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Wat doet een Chinees bij moslim-terroristen?
Of zou het een islamitische Indonesiër zijn?
jep ik zie hetquote:Op woensdag 10 november 2004 11:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Reclame is voorbij...
Had ze al gedaan geloof ik...quote:Op woensdag 10 november 2004 11:00 schreef gigabitch het volgende:
ahhhhh das een lullig opmerking ...quote:Op woensdag 10 november 2004 11:00 schreef gigabitch het volgende:
haha ja iddquote:Op woensdag 10 november 2004 11:02 schreef Specialized het volgende:
Die RTL-Z trol is dom. Als je er geen verstand van hebt, hou dan je mond.
Ze heeft vast dr blonde haar geverft, trut.
Voor het geval je het niet wist, er bestaat ook soort Chineze Moedjahedin enzo.quote:Op woensdag 10 november 2004 11:02 schreef Bensel het volgende:
[..]
hee, ik hier? Islamitische spleetoog (nee, ik ben geen racist.....)
Nee, maar misschien wel met meer granaten...quote:Op woensdag 10 november 2004 11:02 schreef Space-Chinees het volgende:
Waar wachten die mensen eigenlijk op?
Ze zijn nu al 8 uur bezig begrijp ik?
Het zal toch niet zo zijn dat de verdachte personen allemaal binnen zitten met AK-47 en Stingers?
"Ja, heel erg mislukt!"quote:Op woensdag 10 november 2004 11:03 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
haha ja idd
" is de actie van vannacht mislukt ? "
Is niet zo'n gek advies, hoor.quote:Op woensdag 10 november 2004 11:01 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Doe eens niet zo eng!
quote:Op woensdag 10 november 2004 11:03 schreef Biancavia het volgende:
[..]
"Ja, heel erg mislukt!"
zijn de sigaretten van Muusquote:Op woensdag 10 november 2004 11:03 schreef Pracissor het volgende:
Op radio1 een interview met een buurtbewoner en die zei dat een vrouw aan het onderhandelen was vanuit een 'raampie' en dat er een man steeds met een spiegeltje keek waar de politie was. Ook zei hij dat hij dacht dat het Marokkanen waren.
Wat een rascistquote:Op woensdag 10 november 2004 11:03 schreef Pracissor het volgende:
Op radio1 een interview met een buurtbewoner en die zei dat een vrouw aan het onderhandelen was vanuit een 'raampie' en dat er een man steeds met een spiegeltje keek waar de politie was. Ook zei hij dat hij dacht dat het Marokkanen waren.
Nooit geweten.quote:Op woensdag 10 november 2004 11:03 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Voor het geval je het niet wist, er bestaat ook soort Chineze Moedjahedin enzo.
Dus zeker een Marokkaanquote:Op woensdag 10 november 2004 11:04 schreef SilentChaos het volgende:
in gebrekkig nl werd er gezegd: ik blaas de hele boel hier op...
aldus een buurtbewoner...
Niet echt een bommelding, er is met een granaat gegooid...quote:Op woensdag 10 november 2004 11:05 schreef hooiberg het volgende:
Pfff.. ben weer thuis hoor, fiets ik net naar school, zie ik allemaal mensen naar huis gaan :S
Blijkt dat er een bommelding is, hele straat afgesloten enzo.. Maar goed, dat zal wel weer een mongool gedaan hebben die geen zin in les heeft ofzow...
Is dr nog nieuws? Al 2e inval ofzo? *geen zin heeft om 3 andere delen door te spitten*
erinquote:Op woensdag 10 november 2004 11:05 schreef joostingh het volgende:
Maar waar zit MUUS dan precies. Aan de rand van evacuatie gebied? Of erin?
erinquote:Op woensdag 10 november 2004 11:05 schreef joostingh het volgende:
Maar waar zit MUUS dan precies. Aan de rand van evacuatie gebied? Of erin?
Zo'n moeilijk woord is het niet, toch?quote:Op woensdag 10 november 2004 11:04 schreef My_Way het volgende:
[..]
Wat een rascist![]()
hoor net dat het misschien ook een boobytrap wasquote:Op woensdag 10 november 2004 11:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet echt een bommelding, er is met een granaat gegooid...
MUUSS!!!!!quote:Op woensdag 10 november 2004 11:06 schreef MrTorture het volgende:
Bravo 3 00: Manisch depressieve vrouw wil niet weg
Gewoon meewerken MUUSquote:Op woensdag 10 november 2004 11:06 schreef Bensel het volgende:
[..]
MUUSS!!!!!
quote:Op woensdag 10 november 2004 11:06 schreef Bensel het volgende:
[..]
MUUSS!!!!!
Uh die denkt zeker dat ze zelf ook terrorist isquote:Op woensdag 10 november 2004 11:06 schreef MrTorture het volgende:
Bravo 3 00: Manisch depressieve vrouw wil niet weg
ahhhhhh.....quote:Op woensdag 10 november 2004 11:06 schreef Bensel het volgende:
[..]
MUUSS!!!!!
Hij had een boobytrap geplaatst schijnt.quote:Op woensdag 10 november 2004 11:03 schreef Calella het volgende:
Wat ik me afvraag is:
Hoe heeft 1 zo'n terrorist tijd gehad om een granaat te gooien?
Staat die elke dag bij de voordeur op wacht met een handgranaat?
hij heeft het over bommelding op school in Drachten, lijkt me als je naar zn woonplaats kijkt...quote:Op woensdag 10 november 2004 11:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet echt een bommelding, er is met een granaat gegooid...
quote:Op woensdag 10 november 2004 11:07 schreef julekes het volgende:
[..]
Gewoon meewerken MUUS![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |