Calamiteitenstream via Winamp: http://212.129.237.28:8210/listen.plsquote:DEN HAAG Veiligheid is het uitgangspunt
bij de anti-terreuractie die zich sinds
vannacht afspeelt in de Antheunisstraat
in Den Haag.Dat is meegedeeld op een
persconferentie in Den Haag,door de
zogeheten driehoek,de burgemeester en
de leiding van politie en justitie.
Het besluit om het luchtruim boven Den
Haag te sluiten,is genomen om te
voorkomen dat de pers vanuit de lucht
probeert de operatie te volgen,zei
burgemeester Deetman.
Korpschef Bouwman bevestigde dat er bij
de actie ook geschoten is.
Als ik jou was, had ik allang weggeweest... kun je überhaupt nog wel weg?quote:Op woensdag 10 november 2004 09:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik zit er gvd echt middenin..
Hoorde je die granaat om 2:45?quote:Op woensdag 10 november 2004 09:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die mensen hoeven maar uit het raam te kijken en dan komt de paniek vanzelf wel..
Het is hier nu echt heel raar als je naar buiten kijkt. Alleen maar vesten op straat en voor de rest uitgestorven.
De Antheunisstraat is direct achter mijn straat en als ik in de keuken sta, zie ik de huizen van die straat. Nummer 78 is direct achter mijn huis. Ik zit er gvd echt middenin..
idd... ze hebben weinig te melden...quote:Op woensdag 10 november 2004 09:52 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, flinke verklaring was dat zeg... dus niets nieuws zeg maar.
Als je er zo dichtbij zit zou ik binnen blijven. Straks ben je nog het slachtoffer van een triggerhappy agent ofzow.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Als ik jou was, had ik allang weggeweest... kun je überhaupt nog wel weg?
Komt denk ik omdat er geen microfoons staan bij de journalistenquote:Op woensdag 10 november 2004 09:53 schreef 907 het volgende:
geluid op NED 2 is slecht zeg
Ja, nou, via de achterdeur ofzo...quote:Op woensdag 10 november 2004 09:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je er zo dichtbij zit zou ik binnen blijven. Straks ben je nog het slachtoffer van een triggerhappy agent ofzow.
tja... nutteloos dit. ik dacht dat ze juist géén paniek wilden zaaien.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:54 schreef mat_herben het volgende:
Whaha die vrouw
Nu niet meer.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:55 schreef raistlin6 het volgende:
moet daar straks een presentatie houden
Irritant mensen die nieuwe delen openen zonder links en informatie uit en naar deel 1quote:Op woensdag 10 november 2004 09:52 schreef Calella het volgende:
Livestream via Winamp: http://212.129.237.28:8210/listen.pls
anders moet je die ook ff koffie aanbieden..quote:Op woensdag 10 november 2004 09:54 schreef Marjan1985 het volgende:
@ MUUS: Zitten er geen scherpschutters bij jou op het dak???
Officier van Justitie??quote:OvJ heet Han Moraal..????
denk je?quote:Op woensdag 10 november 2004 09:55 schreef raistlin6 het volgende:
geevacueerde mensen op mijn school.... moet daar straks een presentatie houden
Benieuwd isquote:Op woensdag 10 november 2004 09:55 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik vroeg het aan de heer Deetman
Ze zeggen niks belangrijks over de scanner...quote:Op woensdag 10 november 2004 09:55 schreef Finchy het volgende:
Als ik de persconferentie zo hoor + de scanner berichten, heb ik niet het idee dat ze weten waar ze mee bezig zijn.
Inderdaad. Ik kan me goed voorstellen dat het een angstige situatie is. Succes en sterkte iig.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:55 schreef Noca het volgende:
En MUUS, als je er te dichtbij zat was je wel uit je huis gehaald denk ik.
Moet ze dan foto's maken door de muur?quote:Op woensdag 10 november 2004 09:55 schreef julekes het volgende:
@MUUS, maak eens wat foto's van onze commando's?
Sterkte hoor, blijf maar ff weg bij het raam.
dat mocht niet vertelde ze eerder. Ze kreeg een opgeheven vingertje.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:55 schreef julekes het volgende:
@MUUS, maak eens wat foto's van onze commando's?
Sterkte hoor, blijf maar ff weg bij het raam.
quote:Op woensdag 10 november 2004 09:55 schreef Manono het volgende:
[..]
Irritant mensen die nieuwe delen openen zonder links en informatie uit en naar deel 1
quote:Uitgegeven: 10 november 2004 07:25
Laatst gewijzigd: 10 november 2004 09:12
DEN HAAG - Bij een actie van een arrestatieteam in Den Haag zijn drie agenten gewond geraakt door een ontploffing. Het incident had plaats in de Antheunisstraat. Het arrestatieteam kwam in actie op verzoek van de Nationale Recherche. De politie heeft de wijde omgeving rond het pand afgezet. Het is niet bekend of zij aanhoudingen heeft verricht. Justitiële bronnen zeggen dat de operatie nog niet voorbij is.
Rond 08.00 uur werd vanuit de Antheunisstraat een man afgevoerd. De man, die slechts in ondergoed was gekleed, werd door twee agenten in kogelvrije vesten naar een busje op het Lorentzplein geleid. Het is onduidelijk of het om een arrestatie gaat.
Het luchtruim boven Den Haag is op last van de autoriteiten tot nader order afgesloten. Dat meldde een woordvoerder van de politie woensdagmorgen.
Knal
Volgens buurtbewoners begon de actie van de politie iets na half drie. "We werden wakker van een flits en een harde knal", aldus J. Trijsselaar die in een straat achter de Antheunisstraat woont. "Om 03.00 uur volgde er nog een knal en er werd geschreeuwd. Rond half vier hoorden we ook schoten."
De straat ligt in de wijk Laakkwartier. De politie heeft de wijk grotendeels afgesloten. Politieagenten in kogelvrije vesten leiden het verkeer bij de afgezette straten om. Alle tramverkeer door de wijk wordt omgeleid.
De politie wil iedereen spreken die de wijk uit wil. Volgens ooggetuigen houden agenten auto's aan die de buurt verlaten. Nadat ze de bestuurder hebben gesproken en het nummerbord hebben genoteerd, kunnen de automobilisten weer verder rijden.
Mariniers
De Bijzondere Bijstands Eenheid van de Mariniers (BBE), die woensdagochtend betrokken is bij de politieactie in Den Haag, richt zich vooral op kapingen, gijzelingen en andere terroristische acties in Nederland. De militairen zijn zwaar bewapend.
De BBE'ers worden in eerste aanleg ingezet als verlengstuk van de bijzondere eenheid van de politie, het arrestatieteam. Daarnaast verleent de eenheid bijstand aan de Brigade Speciale Beveiligingen (BSB) van de Koninklijke Marechaussee.
De huidige BBE ontstond in 1973 als de Close Combat Unit. Aanleiding waren de terroristische aanslagen begin jaren zeventig met in het bijzonder het gijzelingsdrama tijdens de Olympische Spelen in 1972 in München.
Dat denk ik ook. Dat ze zich nu verschansen met meer granaten en zooi.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:56 schreef Youssef het volgende:
Dus sinds het gooien van de granaat is dit alles opgetrommeld? Daartussendoor is niets gebeurd?
Volgens mij moeten ze informatie hebben over heel veel explosieven in het gebouw ofzo, anders had dit echt niet allemaal gebeurd.![]()
ik als Hollander ook niet..quote:Op woensdag 10 november 2004 09:56 schreef Eibertje het volgende:
beleg dan geen persconferentie.. hier word ik als hagenees niet vrolijker van..
Doh, dat lijkt me nogal logisch.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:56 schreef Youssef het volgende:
Dus sinds het gooien van de granaat is dit alles opgetrommeld? Daartussendoor is niets gebeurd?
Volgens mij moeten ze informatie hebben over heel veel explosieven in het gebouw ofzo, anders had dit echt niet allemaal gebeurd.![]()
omgquote:Op woensdag 10 november 2004 09:56 schreef Brighteyes het volgende:
Vriendinnetje woont er ook net achter, zijstraat van het lorentzplein, ik belde haar net. Ze had niks gemerkt, loopt nu in de stad te winkelen!
Ja dat gebeurde in Madrid ookquote:Op woensdag 10 november 2004 09:57 schreef Mutant01 het volgende:
Zou me niet verbazen als dat hele pand ontploft als ze naar binnen proberen te gaan.
dat was dus ook mijn eerste gedachte toen ze het hadden over EOD ...quote:Op woensdag 10 november 2004 09:57 schreef Mutant01 het volgende:
Zou me niet verbazen als dat hele pand ontploft als ze naar binnen proberen te gaan.
dat vrees ik ook.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:57 schreef Mutant01 het volgende:
Volgende keer zal ik eerst uitgebreid een mooie OP maken hoorquote:Op woensdag 10 november 2004 09:55 schreef Manono het volgende:
[..]
Irritant mensen die nieuwe delen openen zonder links en informatie uit en naar deel 1
Wel makkelijk met die granatenquote:Op woensdag 10 november 2004 09:57 schreef Finchy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Dat ze zich nu verschansen met meer granaten en zooi.
quote:Op woensdag 10 november 2004 09:56 schreef Brighteyes het volgende:
Vriendinnetje woont er ook net achter, zijstraat van het lorentzplein, ik belde haar net. Ze had niks gemerkt, loopt nu in de stad te winkelen!
In dit soort situaties helpt dat niet want als je een mooie Op hebt gemaakt heeft een andere al weer een niet mooie gemaakt en zijn ze daar al lang en breed aan in het lullenquote:Op woensdag 10 november 2004 09:58 schreef Calella het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik eerst uitgebreid een mooie OP maken hoor![]()
En terecht in zo'n wereldstadquote:Op woensdag 10 november 2004 09:59 schreef Jalu het volgende:
Wereldnieuws again...
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/3998347.stm
Dat bedoel ik te zeggen op een ietswat ironische toonquote:Op woensdag 10 november 2004 10:00 schreef vdo28 het volgende:
[..]
In dit soort situaties helpt dat niet want als je een mooie Op hebt gemaakt heeft een andere al weer een niet mooie gemaakt en zijn ze daar al lang en breed aan in het lullen
Is het nou niet mogelijk om daar een chopper voor in te zetten?quote:Op woensdag 10 november 2004 09:57 schreef Oom_Agent het volgende:
De Bravo 80 Amsterdam hebben DH bereikt
Peop dan op zijn hoofdquote:Op woensdag 10 november 2004 10:00 schreef RATMEN het volgende:
die man nu op RTL Z staat onder het raam van mijn kantoor op de Haagse Hogeschool
Spuug eens op zijn hoofdquote:Op woensdag 10 november 2004 10:00 schreef RATMEN het volgende:
die man nu op RTL Z staat onder het raam van mijn kantoor op de Haagse Hogeschool
uurtje geleden toen hij er stond had ik dat kunnen doenquote:Op woensdag 10 november 2004 10:01 schreef Youssef het volgende:
[..]
Peop dan op zijn hoofd
CNN staat nu ook een fotoquote:Op woensdag 10 november 2004 09:59 schreef Jalu het volgende:
Wereldnieuws again...
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/3998347.stm
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ze is zelfs journaliste!
zo klinkt het wel een stukje anders dan ME aan de koffie, niet voldoende kogelwerende vesten en EOD in de filequote:The area was sealed off and airspace immediately above the site closed after the blast. The building was surrounded by an anti-terrorism unit.
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:02 schreef RATMEN het volgende:
[..]
uurtje geleden toen hij er stond had ik dat kunnen doen![]()
urban warfarequote:Op woensdag 10 november 2004 10:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
CNN staat nu ook een foto
[afbeelding]
En nachtdiensten die maar niet afgelost worden.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:02 schreef nikao het volgende:
[..]
zo klinkt het wel een stukje anders dan ME aan de koffie, niet voldoende kogelwerende vesten en EOD in de file
Omdat het nu veel meer leeft hebben ze mogelijk wat meer info gekregen en wat minder beperkingen.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:02 schreef ShaoliN het volgende:
Ik vind het toch een vreemde situatie. Ineens is de AIVD allemaal mogelijke terroristen op het spoor. Kon dat niet allemaal voordat het leed geschiedde. Preventief handelen lijkt onmogelijk hier in Nederland.
Ik denk juist dat het beter zo is. Heel Nederland lijkt te klagen over de AIVD, maar volgens mij gaat er heel wat achter de schermen gebeuren. Helaas als de AIVD eerder had ingegrepen (toen theo nog 2 benen hadquote:Op woensdag 10 november 2004 10:02 schreef ShaoliN het volgende:
Ik vind het toch een vreemde situatie. Ineens is de AIVD allemaal mogelijke terroristen op het spoor. Kon dat niet allemaal voordat het leed geschiedde. Preventief handelen lijkt onmogelijk hier in Nederland.
haha ja de politie, de aflos gaat altijd wat chaotisch............ maar het AT en de BBE staan er al sinds vannacht..quote:Op woensdag 10 november 2004 10:02 schreef nikao het volgende:
[..]
zo klinkt het wel een stukje anders dan ME aan de koffie, niet voldoende kogelwerende vesten en EOD in de file
Inderdaad, er is wederom een kalf verdronken en nu probeert men krampachtig de stinkende put te dempen...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:02 schreef ShaoliN het volgende:
Het heeft waarschijnlijk gerommeld binnen de terroristen brigade blabla...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:02 schreef ShaoliN het volgende:
RTLZ geeft altijd meer duidelijke berichtgevingen dan andere nieuwszenders ... tenminste vind ik dan ...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:03 schreef milagro het volgende:
op RTLz tenminste wat échte berichtgeving , itt Ned2
Ja misschien wel, maar eigenlijk is dat toch belachelijk.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het beter zo is. Heel Nederland lijkt te klagen over de AIVD, maar volgens mij gaat er heel wat achter de schermen gebeuren. Helaas als de AIVD eerder had ingegrepen (toen theo nog 2 benen had) had een groot deel misschien wel over ze heen gevallen
Dat meldde ik een half uurtje terug ook alquote:Op woensdag 10 november 2004 10:04 schreef Tessje het volgende:
Die Aziaat blijkt er niets mee te maken te hebben?![]()
Krijg ik net te horen...
WAS een rustige buurtquote:Op woensdag 10 november 2004 10:05 schreef RATMEN het volgende:
"Het laakkwartier is een heerlijke rustige buurt"
die man RTL 5 is aardig de weg kwijt ,...
dat was toch "gewoon" een illegaal?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:04 schreef Tessje het volgende:
Die Aziaat blijkt er niets mee te maken te hebben?![]()
Krijg ik net te horen...
Hj heb gelijk, Iedereen is geevacueerd..quote:Op woensdag 10 november 2004 10:05 schreef RATMEN het volgende:
"Het laakkwartier is een heerlijke rustige buurt"
die man RTL 5 is aardig de weg kwijt ,...
Ja 1tje. In zn onderbroek.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:05 schreef Meki het volgende:
oow
is er al iemand opgepakt
Neej,meer dweile met kraan openquote:Op woensdag 10 november 2004 10:04 schreef Jalu het volgende:
[..]
Inderdaad, er is wederom een kalf verdronken en nu probeert men krampachtig de stinkende put te dempen...
Ik vind het weer grappig dat iedereen over de Aivd zeurtquote:Op woensdag 10 november 2004 10:05 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja misschien wel, maar eigenlijk is dat toch belachelijk.
Ook als ze daar bommetjes hebben?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:06 schreef Perrin het volgende:
En dit allemaal voor een paar mensen die zich in een huis verschansen, of reeds vertrokken zijn?!?! Dat moet bijna wel Osama himself zijn, anders vind ik het BEHOORLIJK overkill
nee, een bijna naakte illegaalquote:Op woensdag 10 november 2004 10:06 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
dat was toch "gewoon" een illegaal?
Dat was waarschijnlijk gewoon een burger die er vlakbij woonde en na de knallen als een gek het huis uit is gerend...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:06 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja 1tje. In zn onderbroek.
Rofl idd, ik zou echt hard gaan lachen als er 1 man wordt gearresteerdquote:Op woensdag 10 november 2004 10:06 schreef _NiGHTFLY_ het volgende:
Het wordt erg druk, zie ik net op rtl5
ajax-fey is er niks bij
Best wel slechtquote:Op woensdag 10 november 2004 10:05 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat meldde ik een half uurtje terug ook al
Ik denk dat Nederland z'n spierballen even wil/moet laten zien, om een signaal af te geven misschien.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:06 schreef Perrin het volgende:
En dit allemaal voor een paar mensen die zich in een huis verschansen, of reeds vertrokken zijn?!?! Dat moet bijna wel Osama himself zijn, anders vind ik het BEHOORLIJK overkill
Zou kunnen. Maar dat is wel de enige die tot nu toe aangehouden is volgens mij.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:07 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk gewoon een burger die er vlakbij woonde en na de knallen als een gek het huis uit is gerend...
Waarom?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Rofl idd, ik zou echt hard gaan lachen als er 1 man wordt gearresteerd
tja daar hebben ze nu wel de kans voor zou je zeggenquote:Op woensdag 10 november 2004 10:07 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat er nu ergens anders nog wat gebeurt. Moeten al die ME-bussen weer de stad en komen ze in de file.
We zullen waarschijnlijk wel rekening moeten houden met nieuwe bezuinigingsplannen na deze actie.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:08 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik denk dat Nederland z'n spierballen even wil/moet laten zien, om een signaal af te geven misschien.
Hoezo? Die inval is toch niet verneukt. Ze zijn gewoon binnengevallen bij mensen die niets met terrorisme te maken hadden.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:06 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Ik vind het weer grappig dat iedereen over de Aivd zeurt![]()
Vergeet iedereen een maand geleden de inval in Utrecht, toen waren er ook vermoedens.
Maar door gezeik van de Nederlandse burgers over privacy is die inval verneukt...
Met een wok en een pratende goudvis.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:07 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, een bijna naakte illegaal
Realistische oefening!quote:Op woensdag 10 november 2004 10:08 schreef Steve-O2 het volgende:
mischien is dit een generale repetitie
?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:08 schreef err het volgende:
het gerucht gaat dat er speekkoren te horen waren
Ja zou echt enorm grappig zijn ja..quote:Op woensdag 10 november 2004 10:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Rofl idd, ik zou echt hard gaan lachen als er 1 man wordt gearresteerd
Als ze wat minder mensen gebruikten dan was jij waarschijnlijk de eerste die zou zeiken dat ze te weinig man gebruiken...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:06 schreef Perrin het volgende:
Nu ze zijn ter plaatse, interviewen ooggetuigen , maar verder weten ze zelf natuurlijk ook niets.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:03 schreef Copycat het volgende:
Wat dan Milagro? Klein recap-je?
ze battlen het uit via de scannerquote:Op woensdag 10 november 2004 10:09 schreef 907 het volgende:
is dat een neger op de scanner? of een terrorist?
Vette humor dit..quote:Op woensdag 10 november 2004 10:09 schreef 907 het volgende:
Idd, ik heb het idee dat ze de inlichtingen soms iets uit de verkeerde hoek halen.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:09 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
[..]
Hoezo? Die inval is toch niet verneukt. Ze zijn gewoon binnengevallen bij mensen die niets met terrorisme te maken hadden.
Ja, dan gaan er ipv 10 man dood, 200 man dood. Ideaal voor die kerel dan.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Waarom?
Als zo'n kerel explosieven e.d. heeft vind ik het niet erg hoor..
err wat doe je!?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:08 schreef err het volgende:
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:09 schreef 907 het volgende:
midden-noord huist deels in Laak..vandaarquote:Op woensdag 10 november 2004 10:09 schreef Logician het volgende:
[..]
?
RtlZ is dan ook de enige zender in Nedeland met een real-time redactie, dat maakt ze veel flexibeler dan de andere nederlandse nieuwsredacties...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:05 schreef 907 het volgende:
[..]
RTLZ geeft altijd meer duidelijke berichtgevingen dan andere nieuwszenders ... tenminste vind ik dan ...![]()
Melden bij het tentje!!!quote:Op woensdag 10 november 2004 10:10 schreef Calella het volgende:
[..]
Vette humor dit..
-oke dan ga ik nu.
-Weet u waar u moet zijn?
-nee...
Nee, Sylvie is geen hoerquote:Op woensdag 10 november 2004 10:08 schreef err het volgende:
Achteraf schijnt dat dus niet geheel zo te zijn....quote:Op woensdag 10 november 2004 10:09 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
[..]
Hoezo? Die inval is toch niet verneukt. Ze zijn gewoon binnengevallen bij mensen die niets met terrorisme te maken hadden.
dat was gister ook al op het nieuwsquote:Op woensdag 10 november 2004 10:10 schreef Bensel het volgende:
Ik lees trouwens dit net op cnn.com, obij een artikel over van Gogh: "stop these attacks on our mosques, schools and Muslim community in Holland... Before you pay a heavy price", said the statement attributed to the Islamic Tawhid brigade, which claimed responsibility for bombings last month in Egypt
Damn.. gaat weer lekker...
Ze gaan ook echt met 200 man naar binnen he..quote:Op woensdag 10 november 2004 10:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, dan gaan er ipv 10 man dood, 200 man dood. Ideaal voor die kerel dan.
Thanks!quote:Op woensdag 10 november 2004 10:10 schreef milagro het volgende:
Nu ze zijn ter plaatse, interviewen ooggetuigen , maar verder weten ze zelf natuurlijk ook niets.
Maar ze zijn daar live aanwezig en Ned 2 doet niets dan een suffe PC tonen.
Er moet wel heel wat daarbinnen zitten, zoveel ME en politie dat er op de been is.
Voor eigen helikopters denk ikquote:Op woensdag 10 november 2004 10:12 schreef The-Chosen1 het volgende:
weet iemand waarom het luchtruim dicht is gegooid boven Den-Haag ?
40 ME busjes. Ik weet niet hoeveel politiewagens, ambulances en brandweerautosquote:Op woensdag 10 november 2004 10:11 schreef SolidArt het volgende:
hoeveel wagens staan er nu eigenlijk??
Tis oud nieuwsquote:Op woensdag 10 november 2004 10:10 schreef Bensel het volgende:
Ik lees trouwens dit net op cnn.com, obij een artikel over van Gogh: "stop these attacks on our mosques, schools and Muslim community in Holland... Before you pay a heavy price", said the statement attributed to the Islamic Tawhid brigade, which claimed responsibility for bombings last month in Egypt
Damn.. gaat weer lekker...
Fijne gedachte. Als er nu ergens anders gedonder is, dan is er niemand beschikbaar.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:12 schreef Libris het volgende:
volgens radio1 is zo ongeveer 'de halve Nederlandse ME' aanwezig...
ja goed, 30 dan?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:12 schreef Noca het volgende:
[..]
Ze gaan ook echt met 200 man naar binnen he..
Ach ja tuurlijk wel.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Fijne gedachte. Als er nu ergens anders gedonder is, dan is er niemand beschikbaar.
voor politie-helicopters oid ?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:12 schreef The-Chosen1 het volgende:
volgens de woordvoerder 'om de media op afstand te houden'quote:Op woensdag 10 november 2004 10:12 schreef The-Chosen1 het volgende:
Zou een ideaal moment zijn voor terroristen om nu elders bommen te plaatsen.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Fijne gedachte. Als er nu ergens anders gedonder is, dan is er niemand beschikbaar.
Volgens mij is dat vooral om TV-helicopters tegen te houden.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:12 schreef The-Chosen1 het volgende:
zou mooi wezen een hoop " vindersloon " zeg maar en dan hoeven we ook niet meer te bezuinigenquote:Op woensdag 10 november 2004 10:13 schreef SolidArt het volgende:
lol, dalijk zit bin laden hier in den haag
Dan kan de luchtmacht vliegtuigen die zich daar wel in begeven neerschieten.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:12 schreef The-Chosen1 het volgende:
Dat zal ook haast wel. Feit blijft dat het een gigantische operatie is voor NL'se begrippen.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:13 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Ach ja tuurlijk wel.
De media overdrijft weer eens...
Bel ze ff...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zou een ideaal moment zijn voor terroristen om nu elders bommen te plaatsen.
Net zoals bij Den Haag Centraal vorige week het nu al klassieke: "Islamieten parasieten"?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:08 schreef err het volgende:
Ik zou zeggen om politie-heli's de ruimte te geven en/of de pers op een afstand te houdenquote:Op woensdag 10 november 2004 10:12 schreef The-Chosen1 het volgende:
mogelijkquote:Op woensdag 10 november 2004 10:14 schreef Oom_Agent het volgende:
Er liggen heel wat explosieven.
alleen op laag niveauquote:Op woensdag 10 november 2004 10:12 schreef The-Chosen1 het volgende:
voor mij niet... Ik hou de laatste tijd niet ALLES wat er gebeurt in Nederland meer bij hoor... af en toe moet ik ook weleens wat laten schietenquote:Op woensdag 10 november 2004 10:12 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Tis oud nieuws![]()
Schijnt dat ze vast zitten in een pand in Den Haagquote:Op woensdag 10 november 2004 10:14 schreef ChAoZ-026 het volgende:
[..]
Bel ze ff...
Hey, heb jij nog nieuws terplekke?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:14 schreef ScotchPad het volgende:
[..]
Net zoals bij Den Haag Centraal vorige week het nu al klassieke: "Islamieten parasieten"?
idd mogelijk..........quote:Op woensdag 10 november 2004 10:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mogelijk
Nu ja wat dan nog? Er zijn handgranaten gegooid en er is geschoten. Vind het niet zo gek dat ze met zwaar materiaal komen om onze moslimvrienden aan te pakken.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
ja goed, 30 dan?
nee, hoor ik heb je haatmail gestuurd, zeker wetenquote:Op woensdag 10 november 2004 10:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks!
Weet ik iig dat er weinig nieuws te weten valt.
Shinshitsu laat qua botheid op maat op zich wachten...
Hè, gelukkig maarquote:Op woensdag 10 november 2004 10:15 schreef milagro het volgende:
nee, hoor ik heb je haatmail gestuurd, zeker weten
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Schijnt dat ze vast zitten in een pand in Den Haag
Er werd direct met explosieven gegooid....., toen moesten ze zich misschien terug trekken....quote:Op woensdag 10 november 2004 10:15 schreef ra89rules het volgende:
Als ik alles goed begrijp, hebben ze vannacht een inval gedaan, maar die is mislukt en daarom hebben ze verschillende at's en een bbe opgeroepen?
Correct me if i'm wrong!
Die waarschijnlijk niet netjes in een doosje zitten dat in de kelder staat. Ik vermoed dat daar e.e.a. op scherp ligt/hangt/staat.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:14 schreef Oom_Agent het volgende:
Nee........ vanwege het explosie gevaar in dat huis. Er liggen heel wat explosieven.
en dat in keurig Rotterdamsquote:Op woensdag 10 november 2004 10:14 schreef ScotchPad het volgende:
[..]
Net zoals bij Den Haag Centraal vorige week het nu al klassieke: "Islamieten parasieten"?
er is met handgranaten (of 1?) gegooid naar de politie en er is geschoten.. niet echt een geslaagde inval nee..quote:Op woensdag 10 november 2004 10:15 schreef ra89rules het volgende:
Als ik alles goed begrijp, hebben ze vannacht een inval gedaan, maar die is mislukt en daarom hebben ze verschillende at's en een bbe opgeroepen?
Correct me if i'm wrong!
Eigenlijk hetzelfde....quote:Op woensdag 10 november 2004 10:14 schreef Libris het volgende:
Volgens de overbuurman zijn het 'morrokkanen'...
Verslaggever meldt Noord-Afrikanen
Vallen er meer slachtoffersquote:Op woensdag 10 november 2004 10:15 schreef ScotchPad het volgende:
[..]
Nu ja wat dan nog? Er zijn handgranaten gegooid en er is geschoten. Vind het niet zo gek dat ze met zwaar materiaal komen om onze moslimvrienden aan te pakken.
Ja, de cameraploeg stond voor me neus en toen ze zagen dat ik geen Marokkaan was maar good old Arische knul mocht ik zo doorlopen.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:15 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hey, heb jij nog nieuws terplekke?
Oh, jij 'weet' al wie er in dat pand zitten? knapquote:Op woensdag 10 november 2004 10:15 schreef ScotchPad het volgende:
[..]
Nu ja wat dan nog? Er zijn handgranaten gegooid en er is geschoten. Vind het niet zo gek dat ze met zwaar materiaal komen om onze moslimvrienden aan te pakken.
Ja. Ik woon er 1 straat tegenover en de buurt is bekend. Het zijn Murken.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:17 schreef Parabola het volgende:
[..]
Oh, jij 'weet' al wie er in dat pand zitten? knap
niet helemaal.. egyptenaren zijn ook noord afrikanen, net als tunesiers, enz enz...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Eigenlijk hetzelfde....
We hoeven niet fundamentalisten van de EO te verwachten gok ik...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:17 schreef Parabola het volgende:
[..]
Klopt. Ze willen nu zeker zijn dat ze die terrorist(en) wel pakken. Liefst zonder gewonden.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:15 schreef ra89rules het volgende:
Correct me if i'm wrong!
Die heeft koran lessenquote:Op woensdag 10 november 2004 10:18 schreef Logician het volgende:
* err vraagt zich af waar bsb is..
Was het verschil?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:09 schreef 907 het volgende:
Niet alle negers zijn terroristen.. alle terroristen zijn echter welquote:Op woensdag 10 november 2004 10:18 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Was het verschil?
?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vallen er meer slachtoffers
Die is ook uit voorzorg geëvacueerd om rellen en adnere calamiteiten te voorkomen hierquote:Op woensdag 10 november 2004 10:18 schreef Logician het volgende:
* Youssef vraagt zich af waar bsb is..
die andries knevel vertrouw ik ook nietquote:Op woensdag 10 november 2004 10:18 schreef vdo28 het volgende:
[..]
We hoeven niet fundamentalisten van de EO te verwachten gok ik...
Ze praten alweer....quote:Op woensdag 10 november 2004 10:19 schreef Calella het volgende:
Radioverkeer valt stil....
STILTE VOOR DE STORM
Lijkt me dat ze in ieder geval wel hun best doen om ipv. afluisterbare analoge apparatuur no over te stappen naar andere systemen...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:19 schreef Calella het volgende:
STILTE VOOR DE STORM
Waco-texas in onze hofstad?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:15 schreef ScotchPad het volgende:
[..]
Het zijn vast militante Friesen die zogenaamd meedoen aan een studenten-uitwisselingsprogramma.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:17 schreef Parabola het volgende:
Hey is idd rustigquote:Op woensdag 10 november 2004 10:19 schreef Calella het volgende:
STILTE VOOR DE STORM
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:20 schreef Eightball het volgende:
[..]
Het zijn vast militante Friesen die zogenaamd meedoen aan een studenten-uitwisselingsprogramma.
SCH en gellyquote:Op woensdag 10 november 2004 10:20 schreef Eightball het volgende:
[..]
Het zijn vast militante Friesen en Drenthen die zogenaamd meedoen aan een studenten-uitwisselingsprogramma.
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:18 schreef Logician het volgende:
* beschuit vraagt zich af waar bsb is..
Leaver dea as slaef.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:20 schreef Eightball het volgende:
[..]
Het zijn vast militante Friesen die zogenaamd meedoen aan een studenten-uitwisselingsprogramma.
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:21 schreef 907 het volgende:
de hekkenwagen ?
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Leaver dea as slaef.
Dan mis je het spannendste deel!quote:Op woensdag 10 november 2004 10:21 schreef Calella het volgende:
Daar waren ze weer
Zit nu al 3 uur te lusiteren, ga erzo mee kappen...
Balkie EMP-pulse.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:22 schreef Nyluzzz het volgende:
Balkenende gaat spreken en het beeld valt weg![]()
whahahaquote:Op woensdag 10 november 2004 10:22 schreef Nyluzzz het volgende:
Balkenende gaat spreken en het beeld valt weg![]()
maar laten we vooral de dialoog aangaanquote:Op woensdag 10 november 2004 10:23 schreef Nyluzzz het volgende:
We zitten in een sfeer van verharding. Dat meen je niet JP!![]()
Knap met die krukkenquote:Op woensdag 10 november 2004 10:23 schreef Mutant01 het volgende:
Balkenende rent weg van de pers.
naiefquote:Op woensdag 10 november 2004 10:24 schreef ioko het volgende:
Ben blij dat het rustig is op mijn werk, kan ik alles volgen, en dat ik op een andere plaats in Den Haag zit. Dicht bij de koningin, dus veilig.
Das waar..quote:Op woensdag 10 november 2004 10:22 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dan mis je het spannendste deel!
ruilen ?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:24 schreef ioko het volgende:
Ben blij dat het rustig is op mijn werk, kan ik alles volgen, en dat ik op een andere plaats in Den Haag zit. Dicht bij de koningin, dus veilig.
Denk dat ze nog op de Navy-Seals wachten.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:23 schreef nikao het volgende:
mijn god wat zijn ze toch allemaal aan het doen?.. het is al bijna 8 uur geleden dat ze de inval deden.. (althans......)
Zat in m'n ongewenste mailmapquote:Op woensdag 10 november 2004 10:15 schreef milagro het volgende:
nee, hoor ik heb je haatmail gestuurd, zeker weten
Wat had ie dan moeten zeggen?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:23 schreef Nyluzzz het volgende:
MOABquote:Op woensdag 10 november 2004 10:24 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Denk dat ze nog op de Navy-Seals wachten.
Zie je nou wel dat JP niet helemaal achterlijk is.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:23 schreef Nyluzzz het volgende:
Daar hadden we tenminste nog wat aan gehad.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:25 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Wat had ie dan moeten zeggen?
Nyluzzz is een malloot leek mij wel leuk van JPB...
Het schijnt dat we in een sfeer van verharding zitten...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zat in m'n ongewenste mailmap![]()
Meer nieuwZ ?
Wat zouden die hier moetenquote:Op woensdag 10 november 2004 10:24 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Denk dat ze nog op de Navy-Seals wachten.
-edit- hihihihiquote:Op woensdag 10 november 2004 10:26 schreef Biancavia het volgende:'Wij zijn van de nacht, en we gaan d'r mee stoppuh'
Als ik hun was zou ik blijven, zoiets maak je niet vaak meequote:Op woensdag 10 november 2004 10:26 schreef Biancavia het volgende:'Wij zijn van de nacht, en we gaan d'r mee stoppuh'
Joh...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:26 schreef milagro het volgende:
Het schijnt dat we in een sfeer van verharding zitten...
wtf ...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:28 schreef MUUS het volgende:
Er liep net zo'n vest met een bivakmuts en helm heel snel langs mijn raam.
Dude, hij had een groot wapen bij zich..
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:28 schreef MUUS het volgende:
Ze gaan het afgezette gebied uitbreiden, zit jouw straat er wrs ook bij dus.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:28 schreef MUUS het volgende:
Dit is geen tijd om naar z'n kruis te staren MUUSquote:Op woensdag 10 november 2004 10:28 schreef MUUS het volgende:
Ze zeiden ook:"Van slapen zal het wel niet komen, maar toch".quote:Op woensdag 10 november 2004 10:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ik hun was zou ik blijven, zoiets maak je niet vaak mee
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:28 schreef Bensel het volgende:
BBE?
Bijzondere bijstands eenheid, mariniers.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:28 schreef Bensel het volgende:
BBE?
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit is geen tijd om naar z'n kruis te staren MUUS
Ik zat er al bij. Straat waar het gebeurd is, is direct achter mijn straat. Als ik in de keuken sta, kijk ik tegen de huizen van die straat aan.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:28 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ze gaan het afgezette gebied uitbreiden, zit jouw straat er wrs ook bij dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |