vervolg op Explosie bij politie-inval Den Haagquote:DEN HAAG In Den Haag is de politie
bezig met een grote anti-terreuractie.
Rond 02.30 raakten drie agenten van een
arrestatieteam gewond bij een inval in
een woning in de Antheunisstraat.
De agenten raakten gewond toen vanuit
het betrokken pand granaten werden
gegooid.Twee van de agenten raakten
ernstig gewond aan benen en buik.
In de woning houden zich nog mensen
op.Politie en een anti-terreureenheid
van het korps mariniers lijken zich op
te maken voor een bestorming van het
pand.De wijk is afgesloten en niemand
komt de buurt in.Het luchtruim boven
Den Haag is tot nader order gesloten.
Deja vu.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:20 schreef Nyluzzz het volgende:
Sjezus, dat was weer lekker wakker worden vanmprgen.
De BBE is erbij, luchtruim afgesloten. Het lijkt wel of Bin Laden daar binnen zit.
Dat zou wel een stunt zijn.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:20 schreef Nyluzzz het volgende:
Sjezus, dat was weer lekker wakker worden vanmprgen.
De BBE is erbij, luchtruim afgesloten. Het lijkt wel of Bin Laden daar binnen zit.
quote:Op woensdag 10 november 2004 09:21 schreef Pracissor het volgende:
Ik hoor net een negeroide agent, 'ik ben helemaal leeg'
"U bent leeg" reageerde die ander er weer opquote:Op woensdag 10 november 2004 09:21 schreef Pracissor het volgende:
'Alfa we rollen...'
Iemand heeft het telkens over waar hun pakketje ligt...
Ik hoor net een negeroide agent, 'ik ben helemaal leeg'
haha, typisch nederland weer. Maar daar kunnen ze natuurlijk niks aan doen.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:21 schreef indahnesia.com het volgende:
EOD staat vast in de file... whehe...
Bedankt, en ook voor die post er na van iemand anders.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:21 schreef RATMEN het volgende:
www.district8.net staan er meerdere en ook het calamiteitenkanaal
tja, als ze die overnieuw moeten bouwenquote:Op woensdag 10 november 2004 09:21 schreef err het volgende:
Je kan misschien concluderen dat een groep terroristen zich heeft verschanst in die woning, wellicht klaar om tot actie over te gaan, gezien ze bewapend zijn en explosieven hebben..een aanslag op bijv de tramtunnel is misschien wel voorkomen
Als het dan gaat net zoals bij 'Madrid' dan blazen ze zichzelf straks op met gebouw en al. Is het gelijk opgelost.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:21 schreef err het volgende:
Je kan misschien concluderen dat een groep terroristen zich heeft verschanst in die woning, wellicht klaar om tot actie over te gaan, gezien ze bewapend zijn en explosieven hebben..een aanslag op bijv de tramtunnel is misschien wel voorkomen
Dat zou echt evil zijn... de tramtrunnel of all places?quote:Op woensdag 10 november 2004 09:21 schreef err het volgende:
Wel een beetje triest dat ze nu nog pas bij Bodegraven zitten, er is al een uur of 4 geleden een explosie geweest. Die lui zijn meestal snel ter plekke.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:22 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
haha, typisch nederland weer. Maar daar kunnen ze natuurlijk niks aan doen.
Ik denk ook niet dat het lieve mensen zijn....quote:Op woensdag 10 november 2004 09:23 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Dat zou echt evil zijn... de tramtrunnel of all places?
Dat is ondertussen ons kapitalistische hart. We lopen er compleet op leeg als 'ze' 'm opblazenquote:Op woensdag 10 november 2004 09:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, als ze die overnieuw moeten bouwen
Wie weet wilden ze een aanslag op de Betuwelijn plegenquote:Op woensdag 10 november 2004 09:21 schreef err het volgende:
Ja dat zou wat me eeen stunt wezen. Komen ze ineens met Bin Laden naar buiten zetten.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat zou wel een stunt zijn.
CIA , mossad, MI5 alle veiligheidsdiensten zitten er jaren achteraan en een Haagse bromsnor arresteert 'm
Ik denk dat je in Den Haag toch ergens anders aan moet denkenquote:Op woensdag 10 november 2004 09:23 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Dat zou echt evil zijn... de tramtrunnel of all places?
BSE?quote:Op woensdag 10 november 2004 09:24 schreef Pracissor het volgende:
'Dalijk de BSE gaat visueel, let op mij'
quote:Op woensdag 10 november 2004 09:21 schreef err het volgende:
ik hoop niet bij mij, moet nog meer doen vandaag !quote:Op woensdag 10 november 2004 09:25 schreef Xiance het volgende:
hmmz, ik vraag me af hoever in de omtrek alle ruiten sneuvelen als zometeen daadwerkelijk t gebouw ontploft,
quote:Gewonden bij politieactie in Den Haag
Uitgegeven: 10 november 2004 07:25
Laatst gewijzigd: 10 november 2004 09:12
DEN HAAG - Bij een actie van een arrestatieteam in Den Haag zijn drie agenten gewond geraakt door een ontploffing. Het incident had plaats in de Antheunisstraat. Het arrestatieteam kwam in actie op verzoek van de Nationale Recherche. De politie heeft de wijde omgeving rond het pand afgezet. Het is niet bekend of zij aanhoudingen heeft verricht. Justitiële bronnen zeggen dat de operatie nog niet voorbij is.
Rond 08.00 uur werd vanuit de Antheunisstraat een man afgevoerd. De man, die slechts in ondergoed was gekleed, werd door twee agenten in kogelvrije vesten naar een busje op het Lorentzplein geleid. Het is onduidelijk of het om een arrestatie gaat.
Het luchtruim boven Den Haag is op last van de autoriteiten tot nader order afgesloten. Dat meldde een woordvoerder van de politie woensdagmorgen.
Knal
Volgens buurtbewoners begon de actie van de politie iets na half drie. "We werden wakker van een flits en een harde knal", aldus J. Trijsselaar die in een straat achter de Antheunisstraat woont. "Om 03.00 uur volgde er nog een knal en er werd geschreeuwd. Rond half vier hoorden we ook schoten."
De straat ligt in de wijk Laakkwartier. De politie heeft de wijk grotendeels afgesloten. Politieagenten in kogelvrije vesten leiden het verkeer bij de afgezette straten om. Alle tramverkeer door de wijk wordt omgeleid.
De politie wil iedereen spreken die de wijk uit wil. Volgens ooggetuigen houden agenten auto's aan die de buurt verlaten. Nadat ze de bestuurder hebben gesproken en het nummerbord hebben genoteerd, kunnen de automobilisten weer verder rijden.
Mariniers
De Bijzondere Bijstands Eenheid van de Mariniers (BBE), die woensdagochtend betrokken is bij de politieactie in Den Haag, richt zich vooral op kapingen, gijzelingen en andere terroristische acties in Nederland. De militairen zijn zwaar bewapend.
De BBE'ers worden in eerste aanleg ingezet als verlengstuk van de bijzondere eenheid van de politie, het arrestatieteam. Daarnaast verleent de eenheid bijstand aan de Brigade Speciale Beveiligingen (BSB) van de Koninklijke Marechaussee.
De huidige BBE ontstond in 1973 als de Close Combat Unit. Aanleiding waren de terroristische aanslagen begin jaren zeventig met in het bijzonder het gijzelingsdrama tijdens de Olympische Spelen in 1972 in München.
zoquote:het luchtruim afgezet ? doen ze dat altijd met dit soort acties of verwachten ze wat![]()
maar er wordt een rijbaan afgesloten.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:25 schreef Vectra het volgende:
De EOD staat in een 10 km lange file
Ja, madurodam toch?quote:Op woensdag 10 november 2004 09:25 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Ik denk dat je in Den Haag toch ergens anders aan moet denken
Dat is gevaarlijk. We willen niet onnodig risico gaan lopen toch?quote:Op woensdag 10 november 2004 09:25 schreef Swetsenegger het volgende:
EOD heeft nog nooit van de vluchtstrook gehoord?
kruisjes betekent dus dat de borden boven een bepaalde rijstrook afgesloten wordt voor alle verkeer, zodat de EOD die rijbaan kan gebruiken.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:25 schreef RATMEN het volgende:
EOD krijgt kruisjes ... oftwel baantje vrij en nog meer files !
da's nu vast een spitsstrook.. fijn he, die anti-file maatregelenquote:Op woensdag 10 november 2004 09:25 schreef Swetsenegger het volgende:
EOD heeft nog nooit van de vluchtstrook gehoord?
ik ookquote:Op woensdag 10 november 2004 09:26 schreef RATMEN het volgende:
[..]
ik hoop niet bij mij, moet nog meer doen vandaag !
quote:Op woensdag 10 november 2004 09:26 schreef Biancavia het volgende:
Geen contact met het pakketje???
Dat is scheveningenquote:Op woensdag 10 november 2004 09:26 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, madurodam toch?
Daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op woensdag 10 november 2004 09:26 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, madurodam toch?
http://212.129.237.28:8210/listen.plsquote:Op woensdag 10 november 2004 09:27 schreef DonGorgon het volgende:
ik moet toch echt eens zo'n scanner aanschaffen..![]()
![]()
Ik wel en ik had een wis toets die ik deze ochtend wou leren voor dalijk...quote:Op woensdag 10 november 2004 09:26 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben blij dat ik niet meer in Den Haag op school zit!
Ik zit nu vlakbij het NCC en het Kosovo Tribunaal - ook een safe spotquote:Op woensdag 10 november 2004 09:25 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Ik denk dat je in Den Haag toch ergens anders aan moet denken
hehe.. wtf.. die denkt ook eens een slippertje te kunnen maken.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:28 schreef jp84 het volgende:
[afbeelding]
hij mag z'n onderbroek wel is wassen!
Geeft me een heerlijk gevoel van veiligheidquote:Op woensdag 10 november 2004 09:29 schreef ShaoliN het volgende:
Leuk he die scanners. Meteen weer duidelijk wat een proffesionals het hier in NL toch zijn. EOD in de file, ME aan de koffie, samendoen met de kogelvrije vesten.![]()
Idd.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:30 schreef Dauntless het volgende:
[..]
Geeft me een heerlijk gevoel van veiligheid
Gebruik Winampquote:Op woensdag 10 november 2004 09:30 schreef vdo28 het volgende:
De scanner doet het niet bij mij
Dit had ws ook niet veel met de zaak te maken zeiden ze op het nieuws, was hoogstwaarschijnlijk een illegaal in nederland.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:30 schreef kavorka het volgende:
Lijkt mij meer op een chinees dan op een geitenneuker. (die foto)
hehequote:Op woensdag 10 november 2004 09:31 schreef ioko het volgende:
ff een opmerking: hebben ze daar geen internet in dat huis? kunnen ze allemaal live volgen.
Wat dacht je van mij?quote:Op woensdag 10 november 2004 09:30 schreef Eibertje het volgende:
ik denk dat er weinig actie is totdat de EOD er is..
ik heb wel respect voor die vent op de centrale..
die zil al een tijdje te praten daarzo.. met iedereeen zo'n beetje..
*stilte*quote:Op woensdag 10 november 2004 09:31 schreef RATMEN het volgende:
ZIT NIET DOOR ELKAAR HEEN TE OUWEHOEREN ...
koptelefoonquote:Op woensdag 10 november 2004 09:32 schreef The_Hives het volgende:
godver, mijn boxen doen het niet
Nederland.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:29 schreef ShaoliN het volgende:
Leuk he die scanners. Meteen weer duidelijk wat een proffesionals het hier in NL toch zijn. EOD in de file, ME aan de koffie, samendoen met de kogelvrije vesten.![]()
Ok, thanx Calellaquote:Op woensdag 10 november 2004 09:30 schreef Calella het volgende:
[..]
Gebruik Winamp
Links en rechts komen verschillende kanalen door denk ik.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:31 schreef 907 het volgende:
soms zijn er 2 mensen door elkaar aan t lullen ... wel lastig lijkt me?
ze zitten aan de koffie...quote:Op woensdag 10 november 2004 09:32 schreef 907 het volgende:
tis nu wel erg stil ...
zie vorige deelquote:Op woensdag 10 november 2004 09:33 schreef Tessje het volgende:
Misschien zijn er mensen die in het afgezette gebied wonen die wat foto's kunnen maken?
lijkt me een eenheid of groep... mike 00 mike 70 enz.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:33 schreef Nyluzzz het volgende:
Die Mike is best belangrijk geloof ik![]()
kunnen ze de staat aanklagen wegens gederfde inkomens ofzo..quote:Op woensdag 10 november 2004 09:31 schreef err het volgende:
Die gasten 10 jaar lang moeten wachten tot die pokketunnel eindelijk af was
ze luisterenquote:Op woensdag 10 november 2004 09:32 schreef Biancavia het volgende:
[..]
*stilte*
en er lopen er ook een heleboel van rondquote:Op woensdag 10 november 2004 09:33 schreef Nyluzzz het volgende:
Die Mike is best belangrijk geloof ik![]()
hier ook niet.. te druk daaro lijkt mequote:Op woensdag 10 november 2004 09:34 schreef Toeps het volgende:
nu.nl doet het niet hier.
mike de motorrijderquote:Op woensdag 10 november 2004 09:33 schreef Oom_Agent het volgende:
Alpha: meldkamer
Bravo: ME eenheid
Charlie: ME eenheid
Delta: ME eenheid
Echo: ME eenheid
Mike: motorrijder
MEquote:Op woensdag 10 november 2004 09:33 schreef Oom_Agent het volgende:
en Romeo dan? (Romeo 20 zit nog niet in de verbinding?quote:Op woensdag 10 november 2004 09:33 schreef Oom_Agent het volgende:
Only in Hollandquote:Op woensdag 10 november 2004 09:36 schreef CeeJee het volgende:
De Arbodienst is zo te zien ook aanwezig om iedereen zijn werktijden te controleren.
quote:Op woensdag 10 november 2004 09:36 schreef CeeJee het volgende:
Aha, EOD was er al en moet worden afgelost. De Arbodienst is zo te zien ook aanwezig om iedereen zijn werktijden te controleren.
Er schijnt ook EOD onderweg te zijn naar de rechtbank van Groningen, die ontruimt is.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:35 schreef Eibertje het volgende:
andere EOD?
de ene staat vastquote:Op woensdag 10 november 2004 09:35 schreef 907 het volgende:
"de andere EOD" ?
Zo worden motorrijders genoemdquote:Op woensdag 10 november 2004 09:35 schreef Nyluzzz het volgende:
Is die Mike serieus een motorrijder?
Kan ik me voorstellen. Je bent wel naar je werk gegaan?quote:Op woensdag 10 november 2004 09:34 schreef Bierie het volgende:
Ik word hier hypernerveus van, ik werd dus vanmorgen wakker om doodleuk naar mijn werk te gaan (ronduit door die knal heengeslapen trouwens) staat daar het hele regiopolitiekorps haaglanden op de stoep samen met brandweer, BBE en god weet wat allemaal meer. En dan wil je aan een agent vragen wat er gaande is word je zelf aangehouden! En het enige wat die man bleef zeggen, ik mag niks zeggen in verband met het lopend onderzoekVoor de reuze intelligente onder ons, ik woon dus in dat gebied en die straat is een steenworp van mijn woning verwijdert
yep en de 00 (dubbelnul) van de eenheden zijn de (groeps)commandantenquote:Op woensdag 10 november 2004 09:35 schreef Nyluzzz het volgende:
Is die Mike serieus een motorrijder?
maar waar wachten ze dan op?..quote:Op woensdag 10 november 2004 09:36 schreef CeeJee het volgende:
Aha, EOD was er al en moet worden afgelost. De Arbodienst is zo te zien ook aanwezig om iedereen zijn werktijden te controleren.
om 09:45quote:Op woensdag 10 november 2004 09:36 schreef Pracissor het volgende:
Is die persconferentie er al?
quote:Op woensdag 10 november 2004 09:36 schreef CeeJee het volgende:
schijnt verschoven te zijn las ik terug? naar 9:45?quote:Op woensdag 10 november 2004 09:36 schreef Pracissor het volgende:
Is die persconferentie er al?
NEEEHEEEE!!quote:Op woensdag 10 november 2004 09:36 schreef MUUS het volgende:
Nog meer bussen parkeren voor mijn deur en nog meer kogelwerende vesten worden aangetrokken.
(En alle buren zitten voor het raam met een telefoon in hun hand.)
Is toch wel scary dit, moet ik heel eerlijk zeggen. Ik wil weg.
Ja, dat kan ik me goed voorstellen!quote:Op woensdag 10 november 2004 09:36 schreef MUUS het volgende:
Nog meer bussen parkeren voor mijn deur en nog meer kogelwerende vesten worden aangetrokken.
En er komt er nog meer aan. Zo gaan ze aflossen.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:36 schreef MUUS het volgende:
doet het bij mij niet, krijg een error code.....quote:Op woensdag 10 november 2004 09:37 schreef Papa_Eend het volgende:
http://mirror.ghostfield.com/fotos.zapguide.nl/ nieuwe mirror van de fotos.
Ga dan weg. Straks vliegt de hele buurt de lucht in.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:36 schreef MUUS het volgende:
doet niet !!quote:Op woensdag 10 november 2004 09:37 schreef Papa_Eend het volgende:
Ik zit op school en kan dus alleen maar info putten uit wat ik hoor en lees.. Kun je mij vertellen of de AT uit MWB er ook bij is?quote:Op woensdag 10 november 2004 09:37 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
yep en de 00 (dubbelnul) van de eenheden zijn de (groeps)commandanten
En ik hoor net de Romeo's dat zijn de aanhoudingseenheden van Haaglanden. (soort Groep Bijzondere Opdrachten GBO)
Rustig blijven Muus (kan ik makkelijk zeggen ik weet het), het komt vast goed.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:36 schreef MUUS het volgende:
Doen wij tenslotte op Fok ook nooitquote:Op woensdag 10 november 2004 09:31 schreef RATMEN het volgende:
ZIT NIET DOOR ELKAAR HEEN TE OUWEHOEREN ...
En waar staan die codes 00, 021, 020, 062 etc dan voor?quote:Op woensdag 10 november 2004 09:33 schreef Oom_Agent het volgende:
Tja wat moet ik anders? Ik had geen idee wat er gaande was... Maar moet wel zeggen het zit me helemaal niet lekker. En het stomme was, paar weken terug zag ik al wat politie in burger over het Jonckbloetpleijn rennen, ik dacht bij mezelf nog dat ik een fantast was of dat dit hoogstens een scene zou zijn voor één of andere crappy politieserie.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Je bent wel naar je werk gegaan?
doet het niet, i kkrijg een system errorquote:Op woensdag 10 november 2004 09:37 schreef Papa_Eend het volgende:
ja, die missen we dus wel mooi.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:39 schreef Youssef het volgende:
Waar staat EOD nou voor? En waarom is er geen Tweaker in de buurt, die had zeker een hele rij 7.2 megapixel foto's gemaakt
Explosieven Opruimings Dienstquote:Op woensdag 10 november 2004 09:39 schreef Youssef het volgende:
Waar staat EOD nou voor?
Is er al semtex gevonden dan?quote:Op woensdag 10 november 2004 09:38 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ga dan weg. Straks vliegt de hele buurt de lucht in.
Dat zou ik niet weten, de AT zullen we niet horen op de scanner, die hebben wat andere (digitale) communicatieapparatuur. Maar zover ik weet zijn er van elk AT in NL wat leden opgeroepen om naar Den Haag te komen.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:38 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik zit op school en kan dus alleen maar info putten uit wat ik hoor en lees.. Kun je mij vertellen of de AT uit MWB er ook bij is?
in Frieslandquote:Op woensdag 10 november 2004 09:40 schreef ShaoliN het volgende:
op 538 hadden ze het ook over een bommelding op een school in Drachten.
huisnummers? Ze hebben de halve wijk afgesloten, en jij vraagt een huisnummer?quote:Op woensdag 10 november 2004 09:40 schreef Castor het volgende:
Weet iemand rond welk huisnummer in de antheunisstraat dit geheel zich afspeelt?
De garage waar de politievoertuigen gestald worden.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:40 schreef Finchy het volgende:
en de stallen ofzoiets wat is dat?
mediaplayer ernaastquote:Op woensdag 10 november 2004 09:40 schreef Disorder het volgende:
Is het mogelijk om twee winamps naast elkaar te draaien zodat ik én naar die stream én naar opzwepende muziek kan luisteren?
78 volgens mij. Iemand bood ten minste huissleutel nummer 78 aanquote:Op woensdag 10 november 2004 09:40 schreef Castor het volgende:
Weet iemand rond welk huisnummer in de antheunisstraat dit geheel zich afspeelt?
wat heeft Semtex er nou weer mee te maken ?quote:Op woensdag 10 november 2004 09:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Is er al semtex gevonden dan?
quote:Op woensdag 10 november 2004 09:40 schreef Disorder het volgende:
Is het mogelijk om twee winamps naast elkaar te draaien zodat ik én naar die stream én naar opzwepende muziek kan luisteren?
Denk dat dat meer zo overkomt dan dat het daadwerkelijk is.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:40 schreef Kreator het volgende:
Die livestream is echt briljant....
Wat een puinhoop en wat een rampzalig overleg...
je kan onwijs veel media player classics aangooien.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:40 schreef Disorder het volgende:
Die heeft toch nog geen kont gedaanquote:Op woensdag 10 november 2004 09:40 schreef 907 het volgende:
[..]
Explosieven Opruimings Dienst
ik heb 538 aanstaan op WMPquote:Op woensdag 10 november 2004 09:40 schreef Disorder het volgende:
quote:Op woensdag 10 november 2004 09:40 schreef Disorder het volgende:
bij deze bevestigd.. idd veel at'ers en me'ers in den haagquote:Op woensdag 10 november 2004 09:40 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten, de AT zullen we niet horen op de scanner, die hebben wat andere (digitale) communicatieapparatuur. Maar zover ik weet zijn er van elk AT in NL wat leden opgeroepen om naar Den Haag te komen.
Hopen dat het allemaal goed afloopt.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:39 schreef Bierie het volgende:
[..]
Tja wat moet ik anders? Ik had geen idee wat er gaande was...
Misschien hebben ze door dat half Nederland inclusief de terroristen meeluisteren.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:42 schreef RATMEN het volgende:
heel stil ...
KLopt melde ik zonet ook al. Mag tot 10 uur niemand om de school. zei site in me sign.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:40 schreef ShaoliN het volgende:
Sluipschutters op de daken hoorde ik vanmorgen al op 538. Belden ze met iemand die er vlakbij woonde en die meldde dat.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:43 schreef 907 het volgende:
lopen ze op de dakentis nog geen sinterklaas !!
Oeeehhhh.. Zal ik er zometeen maar eens één gaan bellenquote:Op woensdag 10 november 2004 09:40 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten, de AT zullen we niet horen op de scanner, die hebben wat andere (digitale) communicatieapparatuur. Maar zover ik weet zijn er van elk AT in NL wat leden opgeroepen om naar Den Haag te komen.
Hopen dat het gewoon een paar studenten waren die geen zin hadden in les.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:43 schreef nexcro het volgende:
[..]
KLopt melde ik zonet ook al. Mag tot 10 uur niemand om de school. zei site in me sign.
Puzzeltijd gaat voor alles.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:43 schreef Dauntless het volgende:
Verbasend dat de media nauwelijks over de situatie bericht, op tv is het rustig. Ik bedoel de halve politiewereld staat nu toch in den haag + BBE +EOD, het luchtruim is afgelsoten, evenals een hele wijk. En op TV niets.....
Ze willen geen paniek denk ik, er zijn nog mensen die daar in de buurt wonenquote:Op woensdag 10 november 2004 09:43 schreef Dauntless het volgende:
Verbasend dat de media nauwelijks over de situatie bericht, op tv is het rustig. Ik bedoel de halve politiewereld staat nu toch in den haag + BBE +EOD, het luchtruim is afgelsoten, evenals een hele wijk. En op TV niets.....
Het lijkt me toch sterk dat zo'n explosie krachtig genoeg is om een vliegtuig te laten neerstorten, maar goed.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:43 schreef vdo28 het volgende:
Volgens de tv zijn ze zeker bang voor explosies daarom is dus nog steeds het luchtruim afgezet...
Maar dat wisten jullie wel...
Dat zijn gewoon een paar kiddo's die hun proefwerk niet geleerd hadden.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:40 schreef ShaoliN het volgende:
Taken geloof ik dat ze zeiden. Verkeer regelen "op de voetjes".quote:Op woensdag 10 november 2004 09:43 schreef 907 het volgende:
lopen ze op de dakentis nog geen sinterklaas !!
Zijn de files opgelost?quote:Op woensdag 10 november 2004 09:44 schreef rashudo het volgende:
De EOD (explosieven opruimingsdienst) is inmiddels gearriveerd.
wie wil er nu niet gegarandeerd 500 euro winnen.....quote:Op woensdag 10 november 2004 09:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Puzzeltijd gaat voor alles.
Weet je wel wat voor lichtflitsen en geluidsgolven daar bij los komen...quote:Op woensdag 10 november 2004 09:44 schreef Disorder het volgende:
[..]
Het lijkt me toch sterk dat zo'n explosie krachtig genoeg is om een vliegtuig te laten neerstorten, maar goed.
Dat is ook het eerste wat in me opkwam eigenlijk. Laten we het hopen.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:44 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon een paar kiddo's die hun proefwerk niet geleerd hadden.
ze reden 10 min geleden bij Bodegraven over de A12...quote:Op woensdag 10 november 2004 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn de files opgelost?
Oh, was het dat. Ik verstond ook iets met 'voetjes' en ik vroeg me al af wat het was.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:44 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Taken geloof ik dat ze zeiden. Verkeer regelen "op de voetjes".
Gevalletje voor minister Verdonk!quote:Op woensdag 10 november 2004 09:44 schreef detulp050 het volgende:
Ik hoor nu een discussie met iemand die niet weg wil
quote:Op woensdag 10 november 2004 09:46 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Gevalletje voor minister Verdonk!
Idd, en voor hun dan maar te hopen dat ze niet gepakt worden.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:44 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hopen dat het gewoon een paar studenten waren die geen zin hadden in les.
quote:Op woensdag 10 november 2004 09:46 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Gevalletje voor minister Verdonk!
Sluipschutters...quote:Op woensdag 10 november 2004 09:45 schreef Finchy het volgende:
Mannen met blauwe pakken verschansen zich op de daken.
op www.rtvwest.nl is ie zo life te volgenquote:Op woensdag 10 november 2004 09:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Op welke tv-kanaal is de persconferentie?
Of moeten we nog langer w88....?
En vluchtende terroristen geven zich uit voor Henk, Jan of Keesquote:Op woensdag 10 november 2004 09:46 schreef xFriendx het volgende:
Als je de wijk uitgaat moet je je naam opgeven, adres, telefoonnummer hoor ik net op 538. Dus ze pakken het wel redelijk grondig aan.
Nog niet allemaal!quote:Op woensdag 10 november 2004 09:46 schreef vdo28 het volgende:
Ze zijn afgelost
Stilte voor de storm?quote:Op woensdag 10 november 2004 09:45 schreef Oom_Agent het volgende:
meldkamer zegt ook niks
Succes met je trainingquote:Op woensdag 10 november 2004 09:44 schreef Tessje het volgende:
[..]
En dan heb ik straks aanhoudingstechnieken en zelfverdediging en dan kan ik niet meer lezenDamn..
T lijkt de postcode-loterij welquote:Op woensdag 10 november 2004 09:48 schreef Kreator het volgende:
Ah...nu komt een kenteken....
Nope de gehele Facilitaire Dienstquote:Op woensdag 10 november 2004 09:48 schreef Marjan1985 het volgende:
Ratmen: de hele afdeling Informatica ???
quote:Three Dutch police officers have been wounded in an explosion during an attempt to raid a house in The Hague.
Police said the officers were not seriously injured. Shots were fired during the raid.
The area was sealed off and airspace immediately above the site closed after the blast. The building was surrounded by an anti-terrorism unit.
Officials would not confirm local TV reports that the raid was in connection with alleged terrorist activity.
The police injuries were "not life-threatening", police spokesman Frans van Rijnswou told the Associated Press news agency.
It is not clear if anyone has been arrested.
Television reports said people were still in the building.
Klopt ik heb het zelf net gehad namelijkquote:Op woensdag 10 november 2004 09:46 schreef xFriendx het volgende:
Als je de wijk uitgaat moet je je naam opgeven, adres, telefoonnummer hoor ik net op 538. Dus ze pakken het wel redelijk grondig aan.
Link?quote:Op woensdag 10 november 2004 09:48 schreef milagro het volgende:
Persconferentie nu op tv
Intranet is alleen op de teamsquote:Op woensdag 10 november 2004 09:48 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Succes met je training
Maar hou het nieuws maar in de gaten, op politie-intranet Haaglanden staat wat meer info.
Dat doen ze altijd wanneer ze niets te doen hebben.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:48 schreef Pracissor het volgende:
kenteken nagetrokken voor iets
www.rtl5.nlquote:Op woensdag 10 november 2004 09:49 schreef winux het volgende:
[..]
Link?
ze hebben ook echt nix te doenquote:Op woensdag 10 november 2004 09:49 schreef kasper het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd wanneer ze niets te doen hebben.
Ze vervelen zich.
36 urige werkweek hè...dan krijg je dat.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:48 schreef Finchy het volgende:
Het gaat al uren over aflossen, doen ze verder nog wat?
ME-bus door rood geredenquote:Op woensdag 10 november 2004 09:49 schreef Steve-O2 het volgende:
jj-47-kv![]()
En zolang je dat blijft doen kun je 1 keer in de week een gedupeerd iemand blij maken dat je zijn gestolen auto teruggevonden hebtquote:Op woensdag 10 november 2004 09:49 schreef kasper het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd wanneer ze niets te doen hebben.
Ze vervelen zich.
ja een persconferentie van de driehoekquote:Op woensdag 10 november 2004 09:50 schreef NiNi het volgende:
Is er al wat op tv?
beetje laatquote:Op woensdag 10 november 2004 09:50 schreef Rooligan het volgende:
tvp
Ja, RTL 5.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:50 schreef NiNi het volgende:
Is er al wat op tv?
Die mensen hoeven maar uit het raam te kijken en dan komt de paniek vanzelf wel.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:44 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Ze willen geen paniek denk ik, er zijn nog mensen die daar in de buurt wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |