vervolg op Explosie bij politie-inval Den Haagquote:DEN HAAG In Den Haag is de politie
bezig met een grote anti-terreuractie.
Rond 02.30 raakten drie agenten van een
arrestatieteam gewond bij een inval in
een woning in de Antheunisstraat.
De agenten raakten gewond toen vanuit
het betrokken pand granaten werden
gegooid.Twee van de agenten raakten
ernstig gewond aan benen en buik.
In de woning houden zich nog mensen
op.Politie en een anti-terreureenheid
van het korps mariniers lijken zich op
te maken voor een bestorming van het
pand.De wijk is afgesloten en niemand
komt de buurt in.Het luchtruim boven
Den Haag is tot nader order gesloten.
Deja vu.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:20 schreef Nyluzzz het volgende:
Sjezus, dat was weer lekker wakker worden vanmprgen.
De BBE is erbij, luchtruim afgesloten. Het lijkt wel of Bin Laden daar binnen zit.
Dat zou wel een stunt zijn.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:20 schreef Nyluzzz het volgende:
Sjezus, dat was weer lekker wakker worden vanmprgen.
De BBE is erbij, luchtruim afgesloten. Het lijkt wel of Bin Laden daar binnen zit.
quote:Op woensdag 10 november 2004 09:21 schreef Pracissor het volgende:
Ik hoor net een negeroide agent, 'ik ben helemaal leeg'
"U bent leeg" reageerde die ander er weer opquote:Op woensdag 10 november 2004 09:21 schreef Pracissor het volgende:
'Alfa we rollen...'
Iemand heeft het telkens over waar hun pakketje ligt...
Ik hoor net een negeroide agent, 'ik ben helemaal leeg'
haha, typisch nederland weer. Maar daar kunnen ze natuurlijk niks aan doen.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:21 schreef indahnesia.com het volgende:
EOD staat vast in de file... whehe...
Bedankt, en ook voor die post er na van iemand anders.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:21 schreef RATMEN het volgende:
www.district8.net staan er meerdere en ook het calamiteitenkanaal
tja, als ze die overnieuw moeten bouwenquote:Op woensdag 10 november 2004 09:21 schreef err het volgende:
Je kan misschien concluderen dat een groep terroristen zich heeft verschanst in die woning, wellicht klaar om tot actie over te gaan, gezien ze bewapend zijn en explosieven hebben..een aanslag op bijv de tramtunnel is misschien wel voorkomen
Als het dan gaat net zoals bij 'Madrid' dan blazen ze zichzelf straks op met gebouw en al. Is het gelijk opgelost.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:21 schreef err het volgende:
Je kan misschien concluderen dat een groep terroristen zich heeft verschanst in die woning, wellicht klaar om tot actie over te gaan, gezien ze bewapend zijn en explosieven hebben..een aanslag op bijv de tramtunnel is misschien wel voorkomen
Dat zou echt evil zijn... de tramtrunnel of all places?quote:Op woensdag 10 november 2004 09:21 schreef err het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |