Knut wilde het topic weer openhebben, dus ws kunnen jullie straks weer lekker verder.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:48 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
In die periode kende je ze toch niet?
Je oordeelt over iets waar je niet eens bij was voor zover ik weet...
Wat een klootzak ben ik toch eigenlijk. Gooi ik toch zo'n enorm goed topic op slot. Sorry.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:54 schreef gfree het volgende:
Dirkh kan niet tegen een geintje.
Webcam!
Zelfkennis is ok!quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat een klootzak ben ik toch eigenlijk. Gooi ik toch zo'n enorm goed topic op slot. Sorry.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
IK vond het gewoon té ver gaan en heb het daarom dichtgegooid.
Er is nu vast en zeker een rel achter de schermenquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:09 schreef Snakey het volgende:
[..]![]()
Welnee.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:31 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Er is nu vast en zeker een rel achter de schermen
quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:31 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Er is nu vast en zeker een rel achter de schermen
Er mee stoppen vind ik dan ook weer zo rigoreus.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..].
Jogy, waar zit die gozert?quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Er mee stoppen vind ik dan ook weer zo rigoreus.
Je bent een fanatieke mod.. Jogy zie ik nooit meer in ONZ
Altijd.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Soms![]()
Als ze niet zo impulsief opkomt voor haar vriendjes van fh2.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Soms :')
Neuh, dit was de druppel. Vond dit wel een mooie aanleiding om idd te stoppen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Er mee stoppen vind ik dan ook weer zo rigoreus.
Je bent een fanatieke mod.. Jogy zie ik nooit meer in ONZ
Viel wel erg op ja.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:14 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Als ze niet zo impulsief opkomt voor haar vriendjes van fh2.
Zo zwart wit is het nou ook weer niet. Get real man...quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:31 schreef Xebrozius het volgende:
En op zwart, en weer een vacature vrij...
Jammer...
Ik loop voor op de feiten, zie MED.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zo zwart wit is het nou ook weer niet. Get real man...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |