mooie plaat hoor, volgende keer zou ik wel haar gezicht masken (als hij digitaal is), nu stoort het en beetjequote:Op maandag 29 november 2004 19:35 schreef Ellard het volgende:
[afbeelding]
ook mooie plaat, als esthetisch puntje had ik hem net 2 cm hoger genomenquote:
Op zich een mooie plaat, ik vind wel het uitvloeien van de witte betonnen balk waar ze op staat bovenin de foto erg storend.quote:
masken als je de foto in photoshop bewerkt (verstoppen van het hoofd zodat deze niet meegenomen wordt in het opkrikken van de briliance bijvoorbeeld)quote:Op maandag 29 november 2004 20:12 schreef Ellard het volgende:
masken?
Hij is gemaakt met een traditionele spiegelreflex,
maar wat houdt masken in?
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:42 schreef zenonimous het volgende:
1 jammer dat hij een beetje schuin is, beetje onscherp hier en daar
2 strakke foto, jammer dat er uit zn hoofd van die -niet beklimmen dingetjes- steken
3 leuke foto, de schaduwen zijn ook wel koel
4 leuk detail dat spinnenweb
5 niet gecentreerd... jammer
6 beetje standaard toeristen foto (no offence)
7 die schaduw maakt het er niet fraaier op
8 wel gaaf, toch heb ik het gevoel dat hij een beetje scheef is
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:35 schreef Puckzzz het volgende:
* zenonimous geeft een klein schopje
ik vind ze nou niet echt bijzonder ... beetje flets allemaalquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:02 schreef Xilantof het volgende:
om even op Pea in te haken: als je minder foto's plaatst, is de drempel tot reageren lager.
@Ker_Plunk
leuk lensje!
lekkere scherpte, ik mis alleen wat. belichting is net iets te vel, en de zonnestralen komen ook niet ec ht lekker uit...
misschien als ie iets hoger genomen was...
Thnxquote:Op zondag 5 december 2004 17:03 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik vind ze een beetje een rommeltje, vooral door de achtergrond die je aandacht weghaalt.
De eerste is beter dan de 2de omdat je daar nog een overbelichting krijgt waar het licht invalt.
Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat dit de beste foto's zijn die je in 2004 hebt genomen, als je ze echt wil inzenden probeer ze dan opnieuw te schieten met een betere belichting en een mooiere achtergrond. Er zit iig potentie in om er iets moois van te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |