Hij reed ook weg hèquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:48 schreef Xilantof het volgende:
Sop:
geinige foto, de rook maakt het sfeervol . maar toch mis ik iets. volgens mij vind ik de hoek waaruit de foto genomen is niet echt fijn.
ah!quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:12 schreef sop het volgende:
[..]
Hij reed ook weg hèik moest al rennen
Dan heb je een aardige steady shot gemaakt tijdens het rennenquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:12 schreef sop het volgende:
[..]
Hij reed ook weg hèik moest al rennen
Wel een leuk contrast met de bewegende achtergrondquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:27 schreef fr.oosje het volgende:
gisteren bij de rondvaart van de Boeing 747 in de Amsterdamse grachten wezen kijken. Helaas was de 747 zelf nogal onhandig uitgelicht dus daar heb ik geen foto's van die het laten zien waar zijn. Echter wel dit plaatje geschoten. Zoals je ziet was er nog aardig wat volk komen kijken. Die 747 moest trouwens door dit bruggetje
[afbeelding]
Het bloempje ziet eruit als een handreiking, mooie kerstgedachte eigenlijk...quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:53 schreef Impry het volgende:
[..]
Wel een leuk contrast met de bewegende achtergrondHoe laat is hij precies gemaakt?
Hier nog een probeerseltje:
[afbeelding]
Exif-data:
Model : Canon EOS 10D
DateTime : 2004:09:29 10:38:55
ExposureTime : 1/20Sec
FNumber : F4,5
ISOSpeedRatings : 800
Flash : Not fired
FocalLength : 105,00(mm)
Met een kleine nabewerking in PS vind ik hem zelf wel mooi geworden, hoe denken jullie er over?![]()
dat is idd het probleem, hij brandt er doorheen, storende flare, verder staat hij wat saai in het midden, wel mooie kleuren hoorquote:
Plannen om een rouw kaart te maken?quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:53 schreef Impry het volgende:
[..]
Wel een leuk contrast met de bewegende achtergrondHoe laat is hij precies gemaakt?
Hier nog een probeerseltje:
[afbeelding]
Exif-data:
Model : Canon EOS 10D
DateTime : 2004:09:29 10:38:55
ExposureTime : 1/20Sec
FNumber : F4,5
ISOSpeedRatings : 800
Flash : Not fired
FocalLength : 105,00(mm)
Met een kleine nabewerking in PS vind ik hem zelf wel mooi geworden, hoe denken jullie er over?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |