quote:Op woensdag 10 november 2004 07:00 schreef Cybart het volgende:
Round Round, Get Around
I Get Around.....
euhm ja goeiemoguh enzo...
het regent
(@ markie.... volgensmij stond ie in de Flair)
Ja hehe ik ben met de scooter naar school gegaan, ik ben droog, iedereen voor de rest nat.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
PFFfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff hele diepe zucht..
een half uur door de regen gefietst met tegenwind..ben nu al doodop en drijfnat.. ook van het zweet
ik kan beter hier gaan douchen ofzo..
Jatten is tegenwoordig ook een optie.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik moet echt een auto aanschaffen.. maarja geen muntjes
'T is misschien een stomme vraag hoor, maareh, wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
Pfff een bedrijf is failliet gegaan, er stromen hordes mensen naar binnen pfffffffffffffff alsof ik nog geen hoofdpijn hadwat een dag zeg..
Ik wilde net vragen wat je nou weer allemaal hebt gedaan.quote:Op woensdag 10 november 2004 12:52 schreef XMN8R het volgende:
Het is weer feest in Den Haag.. not...
Gelukkig is het ver genoeg van mijn huisje allemaal (hoop ik)
Gelukkig meestal welquote:Op woensdag 10 november 2004 11:02 schreef patty het volgende:
Alle homo's zuigen!
nope, deze keer nietquote:Op woensdag 10 november 2004 12:57 schreef beaverhausen het volgende:
Ik wilde net vragen wat je nou weer allemaal hebt gedaan.
Maar jij was het deze keer dus niet?.
Den Haag Bruist!quote:Op woensdag 10 november 2004 13:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het is altijd feest in Den Haag.
Inderdaad, creepy allemaal hoor...quote:Op woensdag 10 november 2004 13:12 schreef Waxxer het volgende:
Jezus, je zal dat door je buut hebben lopen....
ik ben stagairequote:Op woensdag 10 november 2004 12:24 schreef Weemz het volgende:
[..]
'T is misschien een stomme vraag hoor, maareh, wat voor werk doe je eigenlijk?
Om over je buurt niet te spreken.quote:Op woensdag 10 november 2004 13:12 schreef Waxxer het volgende:
Jezus, je zal dat door je buut hebben lopen....
quote:Op woensdag 10 november 2004 13:14 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Inderdaad, creepy allemaal hoor...
MUUS woont in een zijstraat!! Ze moet binnen blijven, maar ik was allang weggeweest denk ik.
Erger nog: ze mag haar huis niet uit en ze heeft geen sigaretten meer!quote:Op woensdag 10 november 2004 13:21 schreef beaverhausen het volgende:
Dan kan haar dochtertje ook niet naar school..
quote:Op woensdag 10 november 2004 13:35 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Erger nog: ze mag haar huis niet uit en ze heeft geen sigaretten meer!![]()
Als je genoeg gedronken hebt welquote:Op woensdag 10 november 2004 13:42 schreef beaverhausen het volgende:
...helicopteren. is dat trouwens een woord?.
.
quote:Op woensdag 10 november 2004 13:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Als je genoeg gedronken hebt wel
Ik hoorde het net.quote:Op woensdag 10 november 2004 14:06 schreef XMN8R het volgende:
Jeumig, ze overwegen om de Noodtoestand uit te roepen hier.
Het Westeinde Ziekenhuis houdt ic-bedden en een traumateam beschikbaar,
het luchtrruim is afgesloten en er zijn inmiddels ook tanks gearriveerd...
erruug creepy allemaal.
hehequote:Op woensdag 10 november 2004 12:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Blijkbaar iets onbelangrijks, aangezien hij de hele dag door kan chatten.
Als het hier te link wordt kom ik naar de Vijlenerberg voor een sneeuwballengevecht!quote:Op woensdag 10 november 2004 14:08 schreef beaverhausen het volgende:
Ik hoorde het net..
*ril*
quote:Op de top van de Limburgse Vijlenerberg niet ver van Vaals is woensdagmorgen een tien centimeter dik pak sneeuw gevallen. Rond 09:00 uur sneeuwde het er nog steeds.
Eigenaar H. van der Vleuten van boscafé 't Hijgend Hert op 260 meter hoogte bovenop de Vijlenerberg zet de glühwein alvast klaar, liet hij woensdagmorgen weten. Veel mensen komen naar het Vijlenerbos om de eerste wintersneeuw te beleven. " De takken hangen helemaal door van de sneeuw" , aldus Van der Vleuten. " We hebben de wintersportmuziek al opgezet."
bron
Kortom, je gaat dan eindelijk werken?quote:Op woensdag 10 november 2004 14:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
heheop dit moment heb ik vooral taken op mbo niveau.. en moet veel klanten overnemen van collega's. Binnenkort krijg ik meer mn eigen dingen dan kan ik minder internetten
..
Yeah baby!quote:Op woensdag 10 november 2004 14:38 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Als het hier te link wordt kom ik naar de Vijlenerberg voor een sneeuwballengevecht!![]()
[..]
quote:Op woensdag 10 november 2004 13:50 schreef Jerruh het volgende:
SAJ!.
kut autocad.
zo, en nou ga ik weer verder stressen
och, ik heb nu ook al zat te doen, maar ben het studentenleven gewend hequote:Op woensdag 10 november 2004 14:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kortom, je gaat dan eindelijk werken?
quote:Op woensdag 10 november 2004 15:01 schreef Tally het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
JERRUH
![]()
![]()
![]()
dat is inderderdaad een DRAMA... vergeleken dan bij de staat van ons land die in een week gewoon helemaal is omgeslagen.quote:Op woensdag 10 november 2004 16:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
goeiesmiddag!
Vanavond feestje en ik weet niet wat ik AANMOEET!
Ik doe het bijna niet meer. Alleen nog vrienden en familie. Verder kunnen ze de boom inquote:Op woensdag 10 november 2004 18:55 schreef Cybart het volgende:
ik haat familie die pc's hebben/kopen en er niet mee overweg kunnen...
hoo eigenlijk aan mn huiswerk te zitten, maar kan nu weer een "gunst" gaan leveren
Irritant is dat ja. en omdat jij bent die de opleiding heeft gedaan, gaan ze vaker jou bellenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:55 schreef Cybart het volgende:
ik haat familie die pc's hebben/kopen en er niet mee overweg kunnen...
hoo eigenlijk aan mn huiswerk te zitten, maar kan nu weer een "gunst" gaan leveren
Al jaren?quote:Op woensdag 10 november 2004 19:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Aangezien ik al jaren afgestudeerd ben zal ik ook deze avond weer niet aan mijn huiswerk gaan.
En jij keek terug?quote:Op woensdag 10 november 2004 19:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Bij het kleine AH-tje was een jongen die een beetje aan DennisMoore deed denken. Alleen dan wat langer, wat steviger gebouwd. En jonger..
En hij keek..
Al jaren ja. Is dat zo gek?quote:Op woensdag 10 november 2004 19:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Al jaren?.
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En blij toe dat er iig nog één ding kut is in Nederland.
Vlarps werk.
Och. Voor een snotneus van 24 wel.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Al jaren ja. Is dat zo gek?
Heb je dit keer wel gewoon Hoi gezegd?quote:Op woensdag 10 november 2004 19:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Bij het kleine AH-tje was een jongen die een beetje aan DennisMoore deed denken. Alleen dan wat langer, wat steviger gebouwd. En jonger..
En hij keek..
Mijn opleidingstraject is ook sneller verlopen dan orgineel de bedoeling was.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Och. Voor een snotneus van 24 wel..
Alleen het mailtje al waarin ze schrijven dat ze m'n wachtwoord "om technische redenen" hebben moeten wijzigen. .quote:Op woensdag 10 november 2004 19:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze hadden hem dus gewoon gereset?quote:Op woensdag 10 november 2004 19:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen het mailtje al waarin ze schrijven dat ze m'n wachtwoord "om technische redenen" hebben moeten wijzigen. .
Ja ik kan natuurlijk niet met iedereen tegelijk meeten.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:50 schreef Markie-Mark het volgende:
bwuh wat een baggerdagEn heel veel niet leuke dagen in het vooruitzicht
Zeg....quote:Op woensdag 10 november 2004 19:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als ik niet zo weten dat Vlarp er zou werken zou ik er één over de balie heentrekken, maar voor ik het weet sta ik met een dwerg in mijn handen.
Allemaal heb ik het idee.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze hadden hem dus gewoon gereset?
Neej, tuurlijk niet.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je dit keer wel gewoon Hoi gezegd?.
Zeg...quote:Op woensdag 10 november 2004 19:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg....
Zolang je mij nog nooit in het echt hebt gezien mag je geen uitspraken doen over mijn lengte
Is dat lekker?quote:Op woensdag 10 november 2004 19:54 schreef Vlarp het volgende:
Een steek die roze handtas maar in je aars
Ik voel me aangesproken?quote:Op woensdag 10 november 2004 19:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zeg...
Heb ik het over jou?
Probeer het eens zou ik zeggenquote:Op woensdag 10 november 2004 19:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is dat lekker?
Oh, dus als iemand je wel IRL heeft gezien mag het wel?quote:Op woensdag 10 november 2004 19:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg....
Zolang je mij nog nooit in het echt hebt gezien mag je geen uitspraken doen over mijn lengte
Zo klein ben je nou ook weer niet? Tenminste dat is wat ik vorige keer constateerde.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken?
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh, dus als iemand je wel IRL heeft gezien mag het wel?.
Huh?quote:Op woensdag 10 november 2004 19:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zo klein ben je nou ook weer niet? Tenminste dat is wat ik vorige keer constateerde.
Je bent een beetje vreemdquote:Op woensdag 10 november 2004 20:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hai..
quote:Op woensdag 10 november 2004 20:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent een beetje vreemd
Als ik iemand zie lopen kan ik een redelijke inschatting maken hoe lang iemand is.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Huh?
Hoe constateer jij dat?
Heb jij mij zien lopen?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als ik iemand zie lopen kan ik een redelijke inschatting maken hoe lang iemand is.
Ik vind je toch vrij kleinquote:Op woensdag 10 november 2004 20:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb jij mij zien lopen?![]()
Wie niet?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb jij mij zien lopen?![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 20:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wie niet?.
Blauw = mooi. foto is alleen wat wazigquote:Op woensdag 10 november 2004 21:06 schreef Vlarp het volgende:
Ik vond dit oog ergens in wat drukwerk... ik vind dat het mijn oog is!
Gezien de bron van het drukwerk zou dat geschiedeniswijs nog kunnen ook
[afbeelding]
Wat vinden jullie?
staat wazig in het drukwerk...quote:Op woensdag 10 november 2004 21:10 schreef Cazman het volgende:
[..]
Blauw = mooi. foto is alleen wat wazig
Excentriek misschien.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent een beetje vreemd
Dus vreemdquote:Op woensdag 10 november 2004 21:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Excentriek misschien..
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:17 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dus vreemd
...en al helemáál niet gestampt!quote:Op woensdag 10 november 2004 21:48 schreef Andyvie het volgende:
Ik word niet gekookt!![]()
mmmmm kaasquote:Op woensdag 10 november 2004 22:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Met blokjes kaas..
quote:Op woensdag 10 november 2004 22:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En nee, er is met mijn schatting niks mis.
Niet, vlarp is gewoon een grote kleuter.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:08 schreef Cazman het volgende:
[..]
mmmmm kaas
[..]
wel
Het is dat ik weet dat jij de Sims speelt, anders zou ik je wegjagen uit het topic.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:09 schreef Ang3l het volgende:
M'n kind is toegelaten op een particuliere school
Wat een beetje slijmen bij het schoolhoofd al niet kan doen
met baardgroeiquote:Op woensdag 10 november 2004 22:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet, vlarp is gewoon een grote kleuter.
Gelukkig ben ik niet de enige hierquote:Op woensdag 10 november 2004 22:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet, vlarp is gewoon een grote kleuter.
quote:Op woensdag 10 november 2004 22:22 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben trouwens weer met de auto en heb voor het eerst van mijn leven een auto in lichterlaaie zien staan, en dan ook nog in het donker![]()
ik ga voor helmond.. alhoewel dat wel weer erg veilig isquote:Op woensdag 10 november 2004 22:40 schreef Vlarp het volgende:
Rotterdam ligt te voor de hand heh? Opzich staat daar wel de grootste moskee van Nederland, op de grens met Schiedam...
Heel veel aandachtquote:Op woensdag 10 november 2004 22:42 schreef Vlarp het volgende:
wil je aandacht wiz?
lulquote:Op woensdag 10 november 2004 22:41 schreef wizarddragon het volgende:
tralallalalalal ...
en de hoogste torenquote:Op woensdag 10 november 2004 22:40 schreef Vlarp het volgende:
Rotterdam ligt te voor de hand heh? Opzich staat daar wel de grootste moskee van Nederland, op de grens met Schiedam...
Ik win toch nietquote:Op woensdag 10 november 2004 22:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik ga voor helmond.. alhoewel dat wel weer erg veilig is
eindhoven dan toch maar weer???
maar je gaat dus voor een moskee vanacht?
En ik woon tussen Moerdijk en Europoort/Maasvlakte inquote:Op woensdag 10 november 2004 22:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en de hoogste toren
en de grootste haven, met hele grote olievoorraadtanks
Wtf? Jij vulgaire slettehoer..quote:Op woensdag 10 november 2004 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
lul
zou ook erg slecht zijn als je perse zou willen winnen... (en er dat ook voor over hebt...)quote:Op woensdag 10 november 2004 22:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik win toch niet
quote:Op woensdag 10 november 2004 22:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
zou ook erg slecht zijn als je perse zou willen winnen... (en er dat ook voor over hebt...)
Look who's talking cockteasing who'!!!quote:Op woensdag 10 november 2004 22:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wtf? Jij vulgaire slettehoer..
uh ... hehequote:Op woensdag 10 november 2004 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Look who's talking cockteasing who'!!!
Hopelijk is de afstand tot dit alles nu eens een voordeel.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:44 schreef Vlarp het volgende:
En ik woon tussen Moerdijk en Europoort/Maasvlakte in
Tuurlijkquote:Op woensdag 10 november 2004 22:45 schreef Markie-Mark het volgende:
valt er hier nog wat te nuecken?
soms maak je ook te makkelijke opmerkingen om op te reageren he....quote:Op woensdag 10 november 2004 22:45 schreef Markie-Mark het volgende:
Dumbledore for president!quote:Op woensdag 10 november 2004 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Misschien heb ik te veel Harry Potter boeken gelezen, maar op dit moment mist de wereld iemand als Dumbledore.. En die kneuzen van een Bush & Balkenende, die vind ik griezelig veel lijken op Cornelius Fudge.
Ik blijf nog wel eventjes in m'n rustige, klein durpie wonen... iets veiligerquote:Op woensdag 10 november 2004 22:47 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Hopelijk is de afstand tot dit alles nu eens een voordeel.
Pas als het heel dichtbij komt, zoals vandaag, ga ik toch heel goed beseffen dat het morgen ook in mijn eigen straatje zou kunnen gebeuren...
ow?quote:Op woensdag 10 november 2004 22:45 schreef Markie-Mark het volgende:
inderdaad... hopen dat morgen eindelijk weer eens een dag alles normaal isquote:Op woensdag 10 november 2004 22:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zou nogal ziek zijn....
Mwoah.... het was aan de andere kant van de snelwegquote:Op woensdag 10 november 2004 22:33 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ben je nog gestopt om te helpen? of was er al iemand aanwezig?
Ja maar ja maarquote:Op woensdag 10 november 2004 22:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
soms maak je ook te makkelijke opmerkingen om op te reageren he....
ik doe het niet
heheh lulquote:Op woensdag 10 november 2004 22:48 schreef ajuu het volgende:
wiz en ang3l slaan elkaar ondertussen met handtasjes...rubbish!
Misschien erg negatief.. maar ik ben heel bang van niet...quote:Op woensdag 10 november 2004 22:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
inderdaad... hopen dat morgen eindelijk weer eens een dag alles normaal is
haha....quote:Op woensdag 10 november 2004 22:50 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja maar ja maar
Ik zat al vanaf vanochtend 10 uur achter de computer aan mn eindwerkstukken te werken
Ik zit er helemaal doorheen
ik ben gaar
ik wil niet meer
ik wil aandacht
Aandachtquote:Op woensdag 10 november 2004 22:50 schreef Markie-Mark het volgende:
ik wil aandacht
hello sailor!quote:Op woensdag 10 november 2004 22:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
heheh lul![]()
Je houdt wel van dat woord he?quote:Op woensdag 10 november 2004 22:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
heheh lul![]()
Ja.... nou ja....quote:Op woensdag 10 november 2004 22:45 schreef Markie-Mark het volgende:
je bent niet de enige...quote:Op woensdag 10 november 2004 22:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien erg negatief.. maar ik ben heel bang van niet...
Ja het is redelijk gelukt, misschien krijg ik het nog op tijd afquote:Op woensdag 10 november 2004 22:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha....
ok *meelij toon*
is het wel allemaal nog gelukt vandaag?
en hoe was het op t werk?
en moet ik je voeten masseren?
Like duhquote:Op woensdag 10 november 2004 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je houdt wel van dat woord he?
*twijfel*quote:Op woensdag 10 november 2004 22:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
je bent niet de enige...
euhm nu weer vrolijk doen?
Maar dan ben je natuurlijk wel even gestopt om de brandweer te bellen?quote:Op woensdag 10 november 2004 22:49 schreef Waxxer het volgende:
Mwoah.... het was aan de andere kant van de snelwegdan had ik dit niet meer kunnen typen denk ik
Maar was heel erg om te zien, er was ook nog geen brandweer bij....
Eerst dansen, dan nuecken.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja.... nou ja....
oja het is woensdag vandaag... stupid me.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:52 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja het is redelijk gelukt, misschien krijg ik het nog op tijd af
En ik ben nog niet op mn werk geweest morgenavond weer
Na 1.5 maand moet ik concluderen dat m'n nieuwe baantje nogal tegenvalt
En een voetmassage is altijd welkom![]()
kijk dat zijn de betere ideeen!quote:Op woensdag 10 november 2004 22:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*twijfel*
Nog even een flesje Grolsch opentrekken of niet?
Mag ik er dan eerst enorm aan wennen?quote:Op woensdag 10 november 2004 22:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
kijk dat zijn de betere ideeen!
that's like.... scaryquote:Op woensdag 10 november 2004 22:56 schreef Vlarp het volgende:
M'n moeder wil leren MSN'en
en niet kitsen he....quote:Op woensdag 10 november 2004 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ik er dan eerst enorm aan wennen?
*voorzichtig slokje neem*
Volgens mij hoeft dat bij jou niet te wennen hoor..quote:Op woensdag 10 november 2004 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ik er dan eerst enorm aan wennen?
*voorzichtig slokje neem*
Aandachtslurperdje!quote:Op woensdag 10 november 2004 22:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
trut
*trippel*trippel*trippel*trippel*trippel*trippel*trippel*trippel*trippel*trippel*trippel*trippel*trippel* *SWING* *draai* *SPLIT*quote:Op woensdag 10 november 2004 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eerst dansen, dan nuecken.
DANS!
hmm da's soms waar, maar goedquote:Op woensdag 10 november 2004 22:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
snol
Een vriendin van haar MSN't ook... nu wil ze ook...quote:Op woensdag 10 november 2004 22:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
that's like.... scary
Sorry, had zaken in het vondelparkquote:Op woensdag 10 november 2004 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aandachtslurperdje!
Waar wa sje nou met je strikje vandaag?
Je zou uit de sushi springen!!!
quote:Op woensdag 10 november 2004 22:53 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Maar dan ben je natuurlijk wel even gestopt om de brandweer te bellen?
Op m'n werk noemen ze me altijd zeiknichtquote:Op woensdag 10 november 2004 22:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
hmm da's soms waar, maar goed
Pisnicht
jah idd maar om nu weer een nieuw baantje te gaan zoeken...van de gedachte alleen al word ik moequote:Op woensdag 10 november 2004 22:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
oja het is woensdag vandaag... stupid me.
ja je krijgt het gewoon af. positief blijven!
en ik snap eigenlijk wel als het niet helemaal echt bevalt. ik snap de policy van op klanten afstappen ook niet echt zo geweldig...
en trek uw schoenen maar uit, dan ga ik dat thelepatisch wel ff regelen
Ja soms op een slechte dag..quote:Op woensdag 10 november 2004 22:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Op m'n werk noemen ze me altijd zeiknicht![]()
Kuttekop!
Neuh. Had in de ochtend ene klein beetje hoofdpijn maar dat was een half uur na opstaan weg. Heb maar 1x gekotst van de drank en dat was na een fles pure smirnoff wodka omdat ik m'n ex ff geconfronteerd had met zijn vreemdgana met een meisje..... op een verjaardag. Ik belnade letterlijk en figuurlijk in de goot(steen) toen.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
en niet kitsen he....
had je dat nou eigenlijk zaterdag nog gedaan?
na de feestdagen dan?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:01 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
jah idd maar om nu weer een nieuw baantje te gaan zoeken...van de gedachte alleen al word ik moe
*schoenen uittrekt voor telepatische supermassage*
Was je nou weer aan het tippelen?quote:Op woensdag 10 november 2004 22:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Sorry, had zaken in het vondelpark
Ja maar ja maar het kieteltquote:Op woensdag 10 november 2004 23:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
na de feestdagen dan?
hey niet lachen!
hoe kreeg je dat dan voor elkaar?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Had in de ochtend ene klein beetje hoofdpijn maar dat was een half uur na opstaan weg. Heb maar 1x gekotst van de drank en dat was na een fles pure smirnoff wodka omdat ik m'n ex ff geconfronteerd had met zijn vreemdgana met een meisje..... op een verjaardag. Ik belnade letterlijk en figuurlijk in de goot(steen) toen.
O ja, en 1x in 't ziekenhuis gelegen door drank
Daar wakker worden met een half gezicht onder de wonden en bloed is best freaky
"da's dan 250 euro, lieve schat".quote:Op woensdag 10 november 2004 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was je nou weer aan het tippelen?
Net5?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:01 schreef Cybart het volgende:
die vincent van Jamie's Kitchen is zo vervelend nog niet...
okay hij heeft wel 2 keer in de bak gezeten en een taxi gejat...
maar ja, het oog wil ook wat
sorryquote:Op woensdag 10 november 2004 23:02 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja maar ja maar het kietelt![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja soms op een slechte dag..
Verlepte eikelverklonteringpatient.
Ik ga eens keuren met het geluid uitquote:Op woensdag 10 november 2004 23:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
Zadel haar op met icq.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een vriendin van haar MSN't ook... nu wil ze ook...
Met zwart shirtje, bakkebaarden en milimeterhaar?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:04 schreef Markie-Mark het volgende:
Oh ja die kok....heb ik een foto van gezien, leuke gozer
nee, niet die kok...quote:Op woensdag 10 november 2004 23:04 schreef Markie-Mark het volgende:
Oh ja die kok....heb ik een foto van gezien, leuke gozer
Dat gaat ze nooit snappenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zadel haar op met icq.
Oh oke maar ik vond die kok ook leuk, stond een foto van in de Veronica gids volgens mijquote:Op woensdag 10 november 2004 23:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, niet die kok...
zo'n probleemjongere
Stefan?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, niet die kok...
zo'n probleemjongere
Vallen.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
hoe kreeg je dat dan voor elkaar?
mjah, die gaat opzich ook nog welquote:Op woensdag 10 november 2004 23:06 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Oh oke maar ik vond die kok ook leuk, stond een foto van in de Veronica gids volgens mij
neeheej, vincent... zal zo wel weer in beeld komenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Stefan?
Whehe. Zo heb ik dus vrij lang rondgelopen. En dan proberen van de wonden af te blijven terwijl het geneest omdat je anders littekens in je gezicht krijgtquote:Op woensdag 10 november 2004 23:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Damn.. shit man.. ik d8 dat ogrish.com al erg was.
Jeetjequote:Op woensdag 10 november 2004 23:07 schreef Ang3l het volgende:
Halve gezicht was afgeschaafd, Kapotte lip, blauwe plekken. Nu nog een dik stuk in m'n lip en een litteken onder m'n oog. En als ik het warm krijg door zweten of blozen kleurt de nieuwe huid nog steeds roder op
ziet er inderdaad niet zo heel erg lekker uit.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vallen.
Had de fiets van pup geleend en op de heenweg trapte die steeds door. Op de terugweg had ik genoeg gedronken en liep van een warme kamer naar de koude buitenlucht. De rest fietste wat door omdat ik weer zo nodig de quarterback van de Raptors moest zoenen () en dus wilde ik ze inhalen door ff flink te fietsen en ging op d etrappers staan. Fiets trapt door, ik val. Omdat ik gezopen had hield ik me niet tegen en ving me op mt m'n gezicht......
Gevolg: Bewusteloos. Dus beste vriendin en pup naar me toe rennen. Eef zag een stroom bloed onder me vandaan lopen en ik reageerde niet en dus heeft ze de ambulance gebeld. Die hebben me daarin gedragen en daar kwam ik blijkbara bij maar ik wete van niks mer. Ik weet pas dat ik 's ochtends wakker werd in het ziekenhuis en in de spiegel keek en me de tyfus schrok. Ze hadden nl m'n gezicht nog niet zuiver gemaakt......
[afbeelding]
Halve gezicht was afgeschaafd, Kapotte lip, blauwe plekken. Nu nog een dik stuk in m'n lip en een litteken onder m'n oog. En als ik het warm krijg door zweten of blozen kleurt de nieuwe huid nog steeds roder op
Hee nog een stresskip....join the clubquote:Op woensdag 10 november 2004 23:08 schreef Jerruh het volgende:
hey goeienavond!
ik ben ff de stad in gegaan, ik ben het gestress zat!!
het was weer gezellig met faas en ronald, binnenkort met bart, mark en sander!.
hoe ist hier?
Zwart shirtje, bakkebaarden en millimeterhaar?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:08 schreef Cybart het volgende:
niet dus
ja sander moet er ook bij zijn!quote:Op woensdag 10 november 2004 23:08 schreef Jerruh het volgende:
hey goeienavond!
hoe ist hier?
Gaat dat over mij??quote:Op woensdag 10 november 2004 23:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja sander moet er ook bij zijn!
jerbeest !
Ach jaaaa, tis weer in ordequote:Op woensdag 10 november 2004 23:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jeetje
Jerquote:Op woensdag 10 november 2004 23:08 schreef Jerruh het volgende:
hey goeienavond!
hoe ist hier?
geef maar aan mijquote:Op woensdag 10 november 2004 22:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*twijfel*
Nog even een flesje Grolsch opentrekken of niet?
rocco is ook leukquote:Op woensdag 10 november 2004 23:09 schreef Markie-Mark het volgende:
Maar natuurlijk niet zo leuk alsJamie Oliver
Waarom zijn de meeste Engelse jongens zo leuk
Maar da's al een tijdje geleden dus?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach jaaaa, tis weer in orde(nou ja, voor zover het voor het ongeluk al in orde was dan
) Maar heb toen echt wel gejankt hoor. Schrok me de tyfus in de spiegel. Die hadden wel ff kunnen zeggen: "Tis maar bloed, want je hoofd bloed hard. Als je zo gaat douchen valt het wel weer me." Alles zat echt onder
Is al half leegquote:Op woensdag 10 november 2004 23:12 schreef WAik het volgende:
[..]
geef maar aan mij
Franse jongens.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:09 schreef Markie-Mark het volgende:
Maar natuurlijk niet zo leuk alsJamie Oliver
Waarom zijn de meeste Engelse jongens zo leuk
'T is dta ik weet dat het er zit anders valt het bijna niet op.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
ziet er inderdaad niet zo heel erg lekker uit.
maar je litteken is niet storend ofzo?
Daar ben ik meer mee eens.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Franse jongens..
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:08 schreef beaverhausen het volgende:
En de eerste brandende school van vandaag is binnen.
Opnieuw basisschool in brand gestoken
Tijdens m'n afstuderen. En ik ben in oktober 2002 afgestudeerd.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar da's al een tijdje geleden dus?
Ik heb 1 boek van hem voor de plaatjes gekochtquote:Op woensdag 10 november 2004 23:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
rocco is ook leuk
mischien nog wel net iets hotter
alhoewel dat geslis van jamie zeker leuk is...
en zijn uitstraling...
heb pas 2 boeken van hem
nee, blauwe blouse...quote:Op woensdag 10 november 2004 23:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zwart shirtje, bakkebaarden en millimeterhaar?
nu welquote:Op woensdag 10 november 2004 23:11 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Gaat dat over mij??
Ik weet nog van niks namelijk
Nah, nu ziet het er weer goed uit hoorquote:Op woensdag 10 november 2004 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tijdens m'n afstuderen. En ik ben in oktober 2002 afgestudeerd.
Weet nog wel dat ik daar voor het eerst weer op kantoor kwam met m'n kop zo. Moest echt 1000x opnieuw het verhaal vertellen (ja verbergen ging niet echt he)
Ooh, maar dat is in Woensel.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:08 schreef beaverhausen het volgende:
En de eerste brandende school van vandaag is binnen.
Opnieuw basisschool in brand gestoken
Jah voor mij is het ook stressen, morgenmiddag moet alles af..ik moet nog best een eind dus morgen vroeg uit bedquote:Op woensdag 10 november 2004 23:14 schreef Jerruh het volgende:
hey bart, markie en vlarp!
@bart: jah!! ik sprak m vandaag nog redelijk serieusmaar da komt goed
hoe ist?
@mark: ik stress al de hele week, vrijdag moet alles af!!. maar ja komt wel goed! met jou ook?
@vlarp: vlarp!.
.
daar heb je dan geluk mee gehad....quote:Op woensdag 10 november 2004 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
'T is dta ik weet dat het er zit anders valt het bijna niet op.
Streep onder m'n linkeroog.
Harde stuk in m'n lip is wild vlees en dat vind ik op zich wel vervelend af en toe... maar goe,d geen zin om alles were open te halen
Jeez. En dan kunnen sommige mensen zeiken over een streepje onder 't oog...quote:Op woensdag 10 november 2004 23:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
weer eindhoven....
Ik ga gewoon kijken volgende weekquote:Op woensdag 10 november 2004 23:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, blauwe blouse...
ik maak volgende week wel caps
hmmm bij mij is het krat al leegquote:Op woensdag 10 november 2004 23:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is al half leeg
*boer laat*
Heerlijk als mensen beslissingen voor je nemen en dingen voor je regelenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
nu wel
Ik heb links en rechts boven m'n oor een littekenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
daar heb je dan geluk mee gehad....
alhoewel littekens best geil kunnen zijn
Ja ik had al gezegd: kunnen jullie 'm niet liften naar m'n wenkbrauw?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
daar heb je dan geluk mee gehad....
alhoewel littekens best geil kunnen zijn
jer, ja goed man...quote:Op woensdag 10 november 2004 23:14 schreef Jerruh het volgende:
hey bart, markie en vlarp!
@bart: jah!! ik sprak m vandaag nog redelijk serieusmaar da komt goed
hoe ist?
.
De moskee van Waalwijk is het volgende slachtofferquote:Op woensdag 10 november 2004 22:38 schreef Cybart het volgende:
u kunt nu inzetten op de volgende weddenschappen
wat vliegt er vanavond in de fik: een (islamitische) school of kerk / moskee
verder kunt u gaan voor de extra prijs door te raden in welke plaats dit zal gebeuren...
inzetten kan tot de eerstvolgende aanslag
Ik links en rechts achter m'n oorquote:Op woensdag 10 november 2004 23:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb links en rechts boven m'n oor een litteken
Had je flapoortjes dan?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik links en rechts achter m'n oor
(recht laten zetten)
Jaaa... Trendy, lief gebruind (maar niet te) en met scherpe galaatstrekken.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Daar ben ik meer mee eens.
mietjequote:Op woensdag 10 november 2004 23:18 schreef Cybart het volgende:
aaaaah. het gaat veel te rap hier...
peuk pauze!
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Had je flapoortjes dan?
ik ga voor de moskee hier 100 m verderop in Enschede. vorige week hebben hier wat autochtone achterbuurtaso's hun illegale vuurwerk getest... tonnen met explosieven beschikbaar terwijl er een enorme haat is tegen dat gebouw. wat net gebouwd is, de vorige is 5 jaar geleden al afgefikt. maar ja, toen kwam het niet zo erg in het nieuws, nu wordt het allemaal zwaar overdrevenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:18 schreef Cazman het volgende:
[..]
De moskee van Waalwijk is het volgende slachtoffer
Succes Jer...quote:Op woensdag 10 november 2004 23:20 schreef Jerruh het volgende:
*gaat weer verder met autoKut*
Dat ben je nog steeds nietquote:Op woensdag 10 november 2004 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als de wind goed stond vloog ik zo weg... ik was nl ook niet zo zwaar
jaquote:Op woensdag 10 november 2004 23:18 schreef Markie-Mark het volgende:
Weet je wat ik geil vindt
Zomers op het strand....als een jongen helemaal bruin is en je boven zn zwembroek nog net zo'n wit randje ziet zeg maar.....
Is dat raar??
hello, sailor!quote:Op woensdag 10 november 2004 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als de wind goed stond vloog ik zo weg... ik was nl ook niet zo zwaar
[afbeelding]
Wat een eng gevormde spierbal ..quote:
pathmos?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:21 schreef WAik het volgende:
[..]
ik ga voor de moskee hier 100 m verderop in Enschede. vorige week hebben hier wat autochtone achterbuurtaso's hun illegale vuurwerk getest... tonnen met explosieven beschikbaar terwijl er een enorme haat is tegen dat gebouw. wat net gebouwd is, de vorige is 5 jaar geleden al afgefikt. maar ja, toen kwam het niet zo erg in het nieuws, nu wordt het allemaal zwaar overdrevenkerken en moskeeën werden voorheen ook wel in de fik gestoken, maar nu wordt al beweerd dat iets fikts als enkel een deel van de deur aanbakt....
klote-SBS-media, domme tunnelburgers. mensen kijken niet verder dan hun neus lang is
jepquote:Op woensdag 10 november 2004 23:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
pathmos?
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:23 schreef ajuu het volgende:
[..]
hello, sailor!
Wilde ik net al zeggen, maar m'n hersencellen houden al een pré-winterslaap.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een eng gevormde spierbal ..
Die heb ik eentjequote:Op woensdag 10 november 2004 23:22 schreef WAik het volgende:
[..]
ja
ik vind van die strakke boxervormachtige zwekbroekjes geil![]()
jaaajaaquote:Op woensdag 10 november 2004 23:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Succes Jer...
We denken aan je
Waar ook dat half instortende huis staat/stond...quote:Op woensdag 10 november 2004 23:23 schreef WAik het volgende:
[..]
jep
Hij lijkt wle gefotoshoppedquote:Op woensdag 10 november 2004 23:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wilde ik net al zeggen, maar m'n hersencellen houden al een pré-winterslaap.
Geef het maar aan mijn Gael.. Hij had er nog 1 nodig.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik eentjemaar goed, tis toch anders met een lijf van 1.83m en 58kg
lol, mijn vriend is 1,90 en 65 kgquote:Op woensdag 10 november 2004 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik eentjemaar goed, tis toch anders met een lijf van 1.83m en 58kg
met baard ljikt ie wel arabisch natuurlijkquote:Op woensdag 10 november 2004 23:26 schreef Great_Expectations het volgende:
Woont DennisMoore niet in Amersfoort?.
Ik heb 'm altijd al een beetje verdacht gevonden..
JAquote:Op woensdag 10 november 2004 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij lijkt wle gefotoshopped
jouw Gael?? ik heb iets gemist!quote:Op woensdag 10 november 2004 23:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Geef het maar aan mijn Gael.. Hij had er nog 1 nodig.
Bij mij krijgt ie juist nooit een zwembroekje aanquote:Op woensdag 10 november 2004 23:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Geef het maar aan mijn Gael.. Hij had er nog 1 nodig.
hmmmquote:Op woensdag 10 november 2004 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij krijgt ie juist nooit een zwembroekje aan
quote:mijn ex verhuist nar a'dam
Ik hou van verrassingen.. jij schijnbaar nietquote:Op woensdag 10 november 2004 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij krijgt ie juist nooit een zwembroekje aan![]()
* wiz geeft de kleenex-tissues ff doorquote:ex verhuist nar a'dam
Gewoon. Dat ik 'm dan minder ziequote:Op woensdag 10 november 2004 23:33 schreef WAik het volgende:
en wat is daar erg aan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |