Neeheeje, je luistert nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
OMG OMG OMG OMG
Ik sta op de foto met RENEE ZELLWEGER.. wat een schat is dat!
*en ook met Hugh Grant en Colin Firth*
Neehee je leest niet1quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
JA DE FOTO"S KOMEN MORGEN
pfoe..Renee noemde me 3x honey..
Renee komt uit Texas. Daar noemen ze de hond nog honey.quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
JA DE FOTO"S KOMEN MORGEN
pfoe..Renee noemde me 3x honey..
Trustenquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:40 schreef Ang3l het volgende:
TRUSTE
I don't care.. t feit dat ze 5 min deed over mn naam en 2x trug kwam ervoor was voor mij GEWELDIG!quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Renee komt uit Texas. Daar noemen ze de hond nog honey..
Zo moeilijk is CrazyDutchPunk toch niet?quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I don't care.. t feit dat ze 5 min deed over mn naam en 2x trug kwam ervoor was voor mij GEWELDIG!
GJ(djieee jeee) welquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zo moeilijk is CrazyDutchPunk toch niet?.
En waar was die meneer toen mijn erwarming het niet deed vanmorgen?quote:
Oooow, die!quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
GJ(djieee jeee) wel
2voudig Golden Globe en Oscarwinnares?Bridget Jones???*RINGS A BELL?*quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Who cares about Renee Zelleger, whoever that may be, als je kunt kijken naar een meneer met een tang tegen zijn blote billen..
Alleen kijken is zo 1999quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Who cares about Renee Zelleger, whoever that may be, als je kunt kijken naar een meneer met een tang tegen zijn blote billen..
Nee, geen idee.quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
2voudig Golden Globe en Oscarwinnares?Bridget Jones???*RINGS A BELL?*
Bridget Jones?Cold Mountain?Chicago?quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, geen idee.. Vast iets voor vrouwen van eind dertig.
.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bridget Jones?Cold Mountain?Chicago?
Bridget Jones is kei leuk!quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, geen idee.. Vast iets voor vrouwen van eind dertig.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |