Done.quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:17 schreef dolle_hond het volgende:
dit zijn alleen nummers 1 t/m1000, maar niet de eerste 1000 bestaande users
dan moet je bij tiejo stoppen![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Done.Doc zal er blij mee zijn.
De lijst van de eerste 1000 id's is veel stoerder.
Oei, dat weet ik niet hoor. Ik heb vaak korte FOK!-breaks genomen en ook dagen gehad dat ik veel meer dan 5 posts geplaatst heb.quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat verlies je wrs van iemand als jane
Lijstjes zijn zonder privé-fora, remember?quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:28 schreef dolle_hond het volgende:
wel opmerkelijk dat jij bij danny ongeveer op de helft uitkomt van het aantal dat in zijn profiel staat.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lijstjes zijn zonder privé-fora, remember?
Ik zou ook een lijst kunnen maken van de aantallen die in de profielen staan, maar dan mis je weer de pre-Replique-posters.
Die 2 lijsten zou je dan ook weer kunnen combineren, trouwens. Zou ik ooit nog eens kunnen doen.
Met een pre-Replique-poster bedoel ik iemand die sinds Replique nog niet gepost heeft en dus geen postaantal in z'n profiel heeft staan. Voorbeeld: BBwatcher Deze user heeft dus 2 posts, zoals ook te zien in mijn lijst, maar dat kun je niet uit z'n profiel halen.quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:39 schreef dolle_hond het volgende:
ik weet niet precies wat je met pre-replique-posters bedoelt. volgens mij heb ik gewoon alle profielen die er bestaan. ik wil best mijn versie van de eerste 1000 posten
Ja, is wel zo mooi ook.quote:
Hé D.Rose, raad eens wie niét op nummer 1 staat in de lijst van mensen die de meeste posts in 1 week postten.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hé D.Rose, raad eens wie niét op nummer 1 staat in de lijst van mensen die de meeste posts in 1 week postten.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dancing on the Celing van lionel , was dat goed?
![]()
Hai
owquote:Op vrijdag 3 december 2004 14:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Boeit me wat hoe je het schrijf, in raad die plaat![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow
was het spel weer vergeten
en nee, niet goed
heb al geantwoordquote:Op vrijdag 3 december 2004 14:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhm oke,![]()
lijk wel een postbode![]()
ik laat ze de volgende keer je maar een mail sturen dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |