Tja als ik dat allemaal eens wist, ik zou zeggen: Kijk eens alle kanten opquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:51 schreef portier het volgende:
Welke kant moet ik opkijken?
Dan zal het hele land wel onder de bewolking zitten nu. Maar ik ga toch even naar buiten kijken.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:17 schreef Kemania het volgende:
Haarlem --> Bewolking, nix te zien dus.
Ik bedacht me net, het zal wel niet voor niets het 'noorderlicht' hetenquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja als ik dat allemaal eens wist, ik zou zeggen: Kijk eens alle kanten op
Verenigd Koninkrijk denk ik, daar zijn ook wat minder wolken op dit moment.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Poollicht in het VK (Weet niet waar het voor staat)
Idd, vanmiddag nog even in de zon gezetenquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:31 schreef Againzender het volgende:
Wel jammer zeg, de hele dag prachtig zonnig weer gehad, en nu zit vrijwel het hele land onder de bewolking.
Kijk eens naar de datum van de eerste postquote:Op zondag 16 januari 2005 02:10 schreef GrotePier het volgende:
Hoek v Holland was niks te zien vanavond.......
Kijk eens na de datum van 2 posten terugquote:Op zondag 16 januari 2005 09:23 schreef Young_David het volgende:
[..]
Kijk eens naar de datum van de eerste post![]()
Jaaa okee, veel info-linksquote:Op zondag 16 januari 2005 10:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kijk eens na de datum van 2 posten terug
lichtvervuiling?quote:Op zondag 16 januari 2005 22:57 schreef -Angel- het volgende:
Zijn er mensen die nu momenteel poollicht zien?
Jazeker, op het huidige moment zit ik naar een prachtige verlichte hemel te kijken.
Jub.quote:
gaaaaaaaafquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.metoffice.com/(...)kdalemuir/index.html
schotse webcam met poollicht.
Ik heb het meerdere keren gezien, toen ik in Alaska woonde. Wat ik me ervan herriner is dat de hemel niet erg vel was, het waren dansende strepen. ik heb het toen ook geprobeerd te filmen, maar dat lukte niet. Ik vind het een erg bijzonder verschijnsel.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:25 schreef Party_P het volgende:
[..]
gaaaaaaaaf![]()
heeft iemand dit een keer in het echt met eigen ogen gezien? Is de hemel/lucht er dan echt door verlicht of valt dat nog mee, want op die webcam lijkt het erg fel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |