quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
*BX rijderCitroen fapper en non-hippy meld zich*
Niet.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:28 schreef Alexxxxx het volgende:
maar wat maakt een auto die lang in productei is een hippie auto? ik zie het verband niet
Mijn smaakquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
OK, ik ben er uit, het word een Lada Niva
Maar ik heb ergens ver in mn achterhoofd een plan in mn hoofd om een hippie auto meet te organiseren
Dus als iemand nog suggesties heeft, ik hou me aanbevolen. Mn lijst tot nu toe:
Alle 'beschilderde' auto's (art cars e.d.)
Alle auto's omgebouwd tot pick up of cabrio met behulp van een flex
Alle bestelbusjes van voor 1985 omgebouwd tot camper
Japanse auto's van voor pakweg 1985
en natuurlijk de volgende typen:
Citroën 2CV
Citroën BX
Citroën Dyane
Citroën HY
Daf (alle typen)
Fiat 500
Fiat 600
Fiat Panda
Hanomag-Henschel (alle typen)
JMC Landwind
Lada (alle typen)
Mercedes-Benz Düsseldorfer
Mini (originele)
Renault 4
Renault Express
Volkswagen kever
Volkswagen Transporter T1
Volkswagen Transporter T2
Volkswagen Transporter T3
Volvo 340
Hippies hebben over het algemeen geen geld voor een nieuwe auto.. Maar ik zet de Toyota Prius er bijquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
Waarom niet iets moderns... Zeg maar iets waarmee je Kyoto niet uitlacht niet of tijdens elke rit meer schadelijke gassen uitstoot dan de SUV's van de kapitalistische honden?
omdat hippies over 't algemeen geen waarde hechten aan hoe een auto eruit ziet. Maar meer een combinatie zoeken tussen gebruikersgemak en weinig geld kostendquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
Waarom niet iets moderns... Zeg maar iets waarmee je Kyoto niet uitlacht niet of tijdens elke rit meer schadelijke gassen uitstoot dan de SUV's van de kapitalistische honden?
Ja wat wil je nou, een strippenkaart-meet?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:29 schreef Karboenkeltje het volgende:
Nou ja, nieuw... Een laat model Volvo 740 heeft ook al een redelijke katalysator. Maar een VW Kever of een 2CV die spuwen bij wijze van spreken de helft van de brandstof half- of onverbrand de atmosfeer in.
Jaja, bomen knuffelen maar er wel drie vergiftigen op de wer er naartoe...
een kever rijdt volgens mij idd iets van 1 op 7/1 op 8quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:29 schreef Karboenkeltje het volgende:
Nou ja, nieuw... Een laat model Volvo 740 heeft ook al een redelijke katalysator. Maar een VW Kever of een 2CV die spuwen bij wijze van spreken de helft van de brandstof half- of onverbrand de atmosfeer in.
Jaja, bomen knuffelen maar er wel drie vergiftigen op de wer er naartoe...
Maar hippies houden toch van bloemetjes en bomen en beestjes en zo? Dan spreekt het (als je er een beetje over nadenkt) voor zich dat een beetje bewuste hippie zich een beetje verdiept in brandstofverbruik en emissies en zo. En oude auto's vervuilen nu eenmaal meer omdat ze vroeger wel mooie dingen konden bouwen maar geen efficiente dingen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:29 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
omdat hippies over 't algemeen geen waarde hechten aan hoe een auto eruit ziet. Maar meer een combinatie zoeken tussen gebruikersgemak en weinig geld kostend
Niet iedereen met een BX is een hippie, en niet iedere hippie heeft een BX. Maar desalniettemin is het een feit dat de meeste ongelukken met BXen gebeuren omdat de bestuurder uit zijn sandaal schiet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:28 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ben blijkbaar een hippie met mijn BX.
En zoals al gezegd, die roesten niet. en hij doet het altijd.
Echte hippie auto's:
VW busjes, VW kevers (love bugs) en 2cv (vroeger dan)
![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet iedereen met een BX is een hippie, en niet iedere hippie heeft een BX. Maar desalniettemin is het een feit dat de meeste ongelukken met BXen gebeuren omdat de bestuurder uit zijn sandaal schiet.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Smart ForTwo
Op de camping in ons dorp was vorig jaar een meet van Sunbeams, dus wie weet zou het daar kunnenquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:24 schreef patje74 het volgende:
Heb je al een idee waar je zo´n hippie-meet gaat houden? Natuurlijk zal ik van de partij zijn! Nu nog even bedenken welke wagen ik mee ga nemen...
als je nou een lucht gekoelde VW hebt moet je in 16/17 en 18 juni naar Budel toequote:Op donderdag 11 mei 2006 23:24 schreef patje74 het volgende:
Heb je al een idee waar je zo´n hippie-meet gaat houden? Natuurlijk zal ik van de partij zijn! Nu nog even bedenken welke wagen ik mee ga nemen...
ik heb ook een HYquote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:50 schreef patje74 het volgende:
@T42
Hoewel 2 van mijn 4 wagens een luchtgekoelde boxer hebben, zit er geen VW tussen....
@Alexxxxx
Cornjum is top, met een beetje mazzel is de HY dan klaar! (en heeft LE weer een chassis onder zijn eend i.p.v. een wokkel)
Hier alvast mijn Hippie-auto-aandelen;
[afbeelding]
En tot slot mijn onlangs tot hippie-auto gebombardeerde BX;
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |