:')quote:A wise man once said... " It's New Shake n Bake Baby mix! "
quote:What is the appropriate number of babies to cook for a four person family?
This is a very difficult question to answer. It depends on whether or not you are using your own babies. If so, the family size decreases.
Dat komt er toevallig bij maar nog steeds geen reden om toe te passen bij een mensenzwangerschap. Wat is het volgende? Een doodgeboren kind oppeuzelen of bij een abortus het goedje maar weer naar binnen werken?quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet alleen bescherming van haar kroost. Ook voedingswaarde. Zoals je misschien wel weet, kost een zwangerschap nogal wat energie en dan kun je alle goede voeding gebruiken. En de voedingswaarde van een placenta is zeer hoog. Hartstikke gezond, goed om aan te sterken!
Nee het is het schaap. Moet ik hier ook nog het een en ander lopen corrigeren.quote:De schaap?
oneindig..internet, omdat dit topic al bijna in de diepvries kan...quote:Op zaterdag 4 december 2004 01:12 schreef heiden6 het volgende:
Als de placenta goed smaakt moet je hier eens kijken.
Extra rijp mensenvlees, en meer voer. Wat is het probleem?quote:Op maandag 6 december 2004 00:04 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
oneindig..internet, omdat dit topic al bijna in de diepvries kan...
mja, daar kom je best wel laat mee,
![]()
of ik ben te laat, TOEN ze nog klein waren, maar nu?
1.90 hoog! 2 stuks!
![]()
diepvries te klein?quote:Op maandag 6 december 2004 00:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Extra rijp mensenvlees, en meer voer. Wat is het probleem?
Slim bekeken.quote:Op maandag 6 december 2004 00:56 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
diepvries te klein?
eigenlijk .......wil ik ooit oma worden
ja hoor, je gaat je kindje toch ook niet opeten omdat dat in je groeide, kunnen we meteen ook gezwellen ed gaan opeten, echt het meest ranzige idee wat ik ooit heb gehoord!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe maar, de boom groeit geweldig, waar het hier om gaat is dat iemand de nageboorte niet zomaar wil weggooien, maar een psygische band heeft met iets wat ook in haar groeide.
Ik vind het jammer voor je dat jij geen brede smaakontwikkeling hebt.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Oh. Ik heb dit eerder gelezen, maar ik heb er niet op gereageerd. Dan doe ik dat maar nu even.
BLEEEEEEEEEERGGGGHHERERERERGHHGHEHR@#*(&&!@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111![]()
![]()
Niet echt eerlijk en objectief, hé, als je al die onsmakelijke foto's in het begin van deze thread wel aanvaard !!????quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:15 editeerde Oblivion het volgende:
-edit- Sorry, veggie voor deze edit, maar vind 'm zeer onsmakelijk... -edit-
...
[ Bericht 6% gewijzigd door Oblivion op 15-01-2005 23:58 (foto weggehaald.) ]
Niet echt eerlijk en objectief, hé, als die onsmakelijke foto's in het begin van de thread wel aanvaard worden!!!????quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:15 editeerd Oblivion het volgende:
-edit- Sorry, veggie voor deze edit, maar vind 'm zeer onsmakelijk... -edit-
...
[ Bericht 6% gewijzigd door Oblivion op 15-01-2005 23:58 (foto weggehaald.) ]
Of het nou goed smaakt, daar gaat het natuurlijk niet om. Al was het zo lekker als een broodje shoarma, ik zou het zeker niet opvretuh.quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:11 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
Ik vind het jammer voor je dat jij geen brede smaakontwikkeling hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:17 schreef Thorical het volgende:
Naar aanleiding van dit,"Acteur Tom Cruise wil de placenta opeten van zijn verloofde Katie Holmes, die binnenkort gaat bevallen. De placenta (ook wel moederkoek genoemd) vormt een soort tussenstation tussen de bloedsomloop van de moeder en de bloedsomloop van het embryo. De Amerikaanse acteur verdedigt zijn kannibale trekjes als volgt: "Ik denk dat het goed is, heel voedzaam. Ik wil zowel de placenta als de navelstreng meteen na de geboorte opeten."
Vroeg ik me af, hoe maak je zoiets klaar?
En ook ik heb wel eens moedermelk van een vriendin gedronken maar misschien is het kompleet idioot om moederkoek te eten?
Maar ik kan me voorstellen dat je ls moeder in een arme omgeving alle energie nodig hebt en dus niets verloren laat gaan maar als man, vader?
Hier ben ik dus niet uit.
Gisteravond in het programma van Wilfried de Jong (De Jong wil) heeft hij een placenta laten klaarmaken door een goede kok in Rotterdam en er gefrituurde stukjes van opgegeten om te proefen hoe het smaakte.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:03 schreef Serendips het volgende:
Gatverdamme! Wat een morbide idee!
Menselijke, of die van een koe of varken ofzo?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Gisteravond in het programma van Wilfried de Jong (De Jong wil) heeft hij een placenta laten klaarmaken door een goede kok in Rotterdam en er gefrituurde stukjes van opgegeten om te proefen hoe het smaakte.
Bleek dus erg mee te vallen.
Menselijke.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Menselijke, of die van een koe of varken ofzo?
De kok zei eerst nog dat hij het niet zou eten, maar uiteindelijk heeft hij ook nog een stukje geprobeerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |