Ik moet zelf ook nog wennen aan het idee. Mijn vriendin wil het heel erg graag (overigens zijn we beiden vriendinnen van elkaar en geen geliefden). Haar man weet nog van niks en wil ze ermee verrassen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:53 schreef Chielus het volgende:
Waarom zou je dit op willen eten?
VERRASSING!!!!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:57 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
Ik moet zelf ook nog wennen aan het idee. Mijn vriendin wil het heel erg graag (overigens zijn we beiden vriendinnen van elkaar en geen geliefden). Haar man weet nog van niks en wil ze ermee verrassen.
Het is idd een beetje niet-alledaags...
Echt niemand op Fok! met ervaring?
HAHAHAHAHA als mijn vrouw me hiermee had verrast dan had ze die kleine nooit meer te zien gekregen!!! Ontoerekeningsvatbaar zeg ik!quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:57 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
Ik moet zelf ook nog wennen aan het idee. Mijn vriendin wil het heel erg graag (overigens zijn we beiden vriendinnen van elkaar en geen geliefden). Haar man weet nog van niks en wil ze ermee verrassen.
Het is idd een beetje niet-alledaags...
Echt niemand op Fok! met ervaring?
Als ik dat plaatje zo zie, moet ik ook wel eventjes slikken. Maar als je bij wijze van spreken een dood varken neer zou leggen, zou dat er ook afschuwelijk uit zien.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:01 schreef marcom2 het volgende:
[..]
VERRASSING!!!!!
[afbeelding]
Smakelijk eten
Nee hoor, een dood varken doet mij alleen maar aan speklapjes, karbonaadjes etc denken...quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:04 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
Als ik dat plaatje zo zie, moet ik ook wel eventjes slikken. Maar als je bij wijze van spreken een dood varken neer zou leggen, zou dat er ook afschuwelijk uit zien.
Sorry hoor maar het gaat hier over een vriendin van mij en die is volledig normaal, heeft een topfunctie bij een hele grote bank en wil gewoon een keer iets speciaals doen, dus geen psychiater nodig!quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:06 schreef Pietverdriet het volgende:
TS heeft serieus hulp nodig denk ik..
Oh oh als vrouwen gaan zeggen: Als je van me houdt doe je het... dan kan je je lol opquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:04 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
Als ik dat plaatje zo zie, moet ik ook wel eventjes slikken. Maar als je bij wijze van spreken een dood varken neer zou leggen, zou dat er ook afschuwelijk uit zien.
Is het echt zo dat het mannen afschrikt? Ik denk dat als je veel houdt van je partner en 9 maanden die buik hebt gekoesterd, het best bijzonder is zoiets te doen. De placenta heeft 9 maanden je baby gevoed.
Het is toch ook geen kannibalisme als ik het zaad van een vriend doorslik, ofwel?quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:10 schreef Bioslock het volgende:
Valt dit onder kannibalisme, trouwens? Lijkt me wel.
Kannibalisme is volgens mij het doden en opeten van leden van de eigen soort.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:10 schreef Bioslock het volgende:
Valt dit onder kannibalisme, trouwens? Lijkt me wel.
1. Nee, dat is geen vlees.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:15 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
1. Het is toch ook geen kannibalisme als ik het zaad van een vriend doorslik, ofwel?
2. Stel dat dit onder kannibalisme valt, mag het dan niet in Nederland?
Doden? Hm. Het vlees eten is genoeg.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:16 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Kannibalisme is volgens mij het doden en opeten van leden van de eigen soort.
Dat is hier niet het geval.
Sure, lijkt me ook echt iets waar ze haar collega´s voor moet uitnodigen, dit etentje..quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:09 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
Sorry hoor maar het gaat hier over een vriendin van mij en die is volledig normaal, heeft een topfunctie bij een hele grote bank en wil gewoon een keer iets speciaals doen, dus geen psychiater nodig!![]()
Ook minder smakelijk dan kont-lik-topics?quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Ok dan. Minst smakelijke topic van het jaar toch wel.
haha kan je hele menu's bestellen in het ziekenhuis:quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:22 schreef Isabeau het volgende:
Als ik straks bij gynaecologie zit zal ik vrouwen voor de bevalling even vragen of ze de placenta mee willen of hier willen opeten![]()
Ben jij dokter dan? Kun je me misschien vertellen wat voor weefsel placenta precies is?quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:22 schreef Isabeau het volgende:
Als ik straks bij gynaecologie zit zal ik vrouwen voor de bevalling even vragen of ze de placenta mee willen of hier willen opeten![]()
Dat is helemaal geen gek idee! Ik ga vlug een topic openen in Flora en Fauna.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:27 schreef zoalshetis het volgende:
ik ken een vrouw en die heeft haar placenta begraven onder een klein boompje. misschien kan je op die manier ook genieten van de nageboorte.
er is ook een groep mensen die hun eigen snot opeet. veel mensen slikken sperma.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:16 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Kannibalisme is volgens mij het doden en opeten van leden van de eigen soort.
Dat is hier niet het geval.
En als de placenta niet te eten is kun je 'm altijd nog aan de hond voeren.
Placenta is placenta-weefsel! Is nergens mee te vergelijken eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:27 schreef RigorMortis het volgende:
Ben jij dokter dan? Kun je me misschien vertellen wat voor weefsel placenta precies is?
Is het nou vlees (spier) of gewoon iets anders?
Ik ben er nog niet uit of ik echt mee aan tafel ga bij mijn vriendin. Misschien wel een beetje proeven.
doe maar, de boom groeit geweldig, waar het hier om gaat is dat iemand de nageboorte niet zomaar wil weggooien, maar een psygische band heeft met iets wat ook in haar groeide.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:28 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen gek idee! Ik ga vlug een topic openen in Flora en Fauna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |